0
back
 

diskuze k tématu: Zkušenosti majitele Škody 120

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 01.04.2009 12:56, Fantastické!
Výtečná recenze. Zaujala mě nadstandardní výbava např. ty synchrony na převodovce, kdy jde řadit dokonce i z vyšší rychlosti na nižší! Souhlasím, že je moudré nově zakoupený vůz odstavit, rozebrat a díly vyměnit za nové. Pouze bych varoval méně zručné vlastníky před nebezpečím množení se rozebraných vozů na zahradě či parkovišti.
K fotkám bych poznamenal, že jsou perfektní!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 01.04.2009 13:30, RE: Fantastické!
Muroň posted by:
Výtečná recenze. Zaujala mě nadstandardní výbava např. ty synchrony na převodovce, kdy jde řadit dokonce i z vyšší rychlosti na nižší! Souhlasím, že je moudré nově zakoupený vůz odstavit, rozebrat a díly vyměnit za nové. Pouze bych varoval méně zručné vlastníky před nebezpečím množení se rozebraných vozů na zahradě či parkovišti.
K fotkám bych poznamenal, že jsou perfektní!
Moje první auto byla škoda 100L z roku 1975.Myslím že tohle je proti tomu LUXUS.a polní cesty a pole si moje "kilo" užilo taky dost.vždyť mělo výkon 33KW!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 01.04.2009 13:55, drfit na asfaltu nedoporučuji
tvrdí majitel.Souhlasím,jak by se necitlivě přidal plyn tak se to roztočí jak WRCčko a Vašek by to nemusel zvládnout.Ikdyž je to vyjíměnčný řidič a veselý mladík.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 01.04.2009 14:20, Není nad to trochu zavzpomínat
Tato recenze ve mě probudila vzpomínku na mých osmnáct let, čerstvý řidičák a blankytně modrou Škodu 120 L. Byla to první široká z roku 1984 a ještě neměla ani vyhřívané zadní okno. Už tenkrát jsem ji doplnil několika nezaměnitelnými doplňky včetně zpětných zrcátek v barvě vozu a zadního spoileru. Žádný tuning, pouze ladné zvýraznění. Motor byl po té lehce našponován a instaloval jsem sportovní filtr domácí výroby. S korozí jsem se nějak nepotýkal. Spodní části jsem měl naložené v tlumexplastu, a zbytek karoserie jsem opravoval štětečkem a barvou. Samozřejmostí bylo karoserii 4x ročně naložit do vosku a to především před zimou.
Co se jízdních vlastností týče, tak předek opravdu trochu plaval ve vysokých rychlostech, ale jak zde jíž bylo zmíněno, stačila zatéž do kufru. V době osmnácti let jsem samozřejmě, jako každý jiný, zkoušel i maximální rychlosti. Po delší rovině se škodovka rozpohybovala i na tachometrových 155 km/h a z delšího kopce rychloměr dokonce ukázal 165 km/h. Pamatuji si že to byl čtyřkvalt a na trojku do delšího kopce dokázalo tohle autíčko jet 120 km/h.
Měl jsem ji tři roky a nikdy mi neudělala ostudu, díky zadnímu pohonu jsem nerozlišoval zimní a letní pneu, jednoduše jsem obul Barum OR 34 Universal a jezdil jsem celý rok. Bydlím v podhůří a zimy u nás bývají docela kruté s kupou sněhu ( 700 m.n.m. pro informaci). Nikdy se mi však nestalo že bych zapadl, nebo nevyjel. Startovaní bylo dobré i při nízkých teplotách.
Spotřeba byla ze začátku docela dobrá... kolem 7 litrů. Než jsem se ji zbavil, tak nehorázně "žrala" a nikdo nevěděl co stím. Kolem 9 až 10 litrů nebyl problém.
Pán, který ji ode mne koupil byl nadšený a dlouhou dobu s ní jezdil, nevím jestli něco udělal s tou spotřebou.
Mé další auto byl Ford Escort 1.4 i z roku 1991 a byl jsem velice překvapen, když jsem ho zkoušel na úseku kde jsem se škodou 120 jezdil rychlostí přes 150 km/h. Escort tam také dal jen něco málo přes 150 km/h.
PROTI ŠKODĚ 120 L TEDY NEMOHU NIC NAMÍTAT, i když je to dneska už dávno přežitek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 01.04.2009 17:21, Vzpomínky...a driftování na asfaltu
Vzpomínám na naši Schade 120 L, r.v. 1980, na které jsem se v roce 1988 učil jezdit, než jsem v roce 1989 udělal řidičák...Po revoluci otec přesedlal na olympijské kruhy, a naši stařičkou schade jsem už řídil jenom a jenom já...Nejdelší cestu, kterou jsem absolvoval na jeden zátah byla Mnichov, Třinec, Gyor, Hartvany - to mě pak z auta skoro tahali. Jednou jsem se vracel z Mnichova a někde tuším u Pacova mě předjížděli motorkáři, kteří nesvítili. Já jsem také hodlal předjíždět nějakou ploužící se dachnu, bylo po dešti, tak jsem to v poslední chvíli strhnul zpět a to jsem neměl dělat. To nebyly jenom drifty, mám pocit, že jsem musel jet i po dvou kolech. Rovnal jsem to na čtyřikrát, nakonec se mi to podařilo...Inu škodovka opravdu dokázala jet rychle. Na německý benál 98 oktanů, který se tam počátkem devadesátých let jako jediný ještě prodával. S tímhle benzínem se na německé dálnici se se schade dalo jezdit tachometrových 160 km/h. Volant si člověk musel podpírat kolenem, protože řízení se cukalo jako sbíječka. A úžasná spotřeba přes 15 l/100 km. No, přežil jsem tu dobu ve zdraví a rád na ta léta vzpomínám.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.04.2009 09:07, Superfotky...
...hlavně ta s rychlými pruhy a la Dodge Viper. S nimi výkon naroste min o dalších 100 kW a krouťák o 100 Nm!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.04.2009 11:29, RE: Superfotky...
jintaj posted by:
...hlavně ta s rychlými pruhy a la Dodge Viper. S nimi výkon naroste min o dalších 100 kW a krouťák o 100 Nm!!!
Neboj, on z toho vyroste a az mu bude jako tobe, tak si koupi nejaky poradny autak. Treba Sobika.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 03.04.2009 10:02, Krása
Musím uznat, na 18ti letého kluka, supr práce na autě, supr článek. Je to krásné "Škorsche"
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.