0
back
 

diskuze k tématu: Seat Toledo 1,9 TDI po devíti letech provozu

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.02.2009 06:58,
Hlíny pěkný chip tam máme taky, spotřeba jak jinak než pod 5.................jen to křídlo mi tam chybí
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.02.2009 08:04, no nevim
to byla chyba chválit TDi :)) ale proč ne,pro někoho kdo jezdí na spotřebu.
Sice nechápu jak může vadit hlučný podvozek když motor je hlučný od nastartování,pokud slyší chlap vrzající plasty tak je to tak hrozné,že neslyší motor?
jo a váha vzduchu se neprojevuje turboefektem.
Ale recenze solidní,pohledem uživatele objektivní.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.02.2009 08:31, RE: no nevim
Tomi posted by:
to byla chyba chválit TDi :)) ale proč ne,pro někoho kdo jezdí na spotřebu.
Sice nechápu jak může vadit hlučný podvozek když motor je hlučný od nastartování,pokud slyší chlap vrzající plasty tak je to tak hrozné,že neslyší motor?
jo a váha vzduchu se neprojevuje turboefektem.
Ale recenze solidní,pohledem uživatele objektivní.
Ještě se mi nezdá, že by na rázech od kol nesla jakkoliv vinu převodovka dokonce ani homokinetické klouby. Jedině uložení nápravy, čep, uchycení stabilizáoru nebo uvolněný brzdový třmen nebo dokonce kolo může způsobovat klepavý zvuk, který může být cítit až do volantu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.02.2009 09:07, Pochvala
Ikdyž toto vozidlo ani motoroizace nejsou zrovna modlou nebo něčím po čem neskonale toužím, musím autora pochválit za vzorně napsanou recenzi. Ikdyž není odporník a nepopisuje technické detaily tak se to dá celkem dobře číst.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.02.2009 10:02, RE: bez předmětu
Valnoha posted by:
Hlíny pěkný chip tam máme taky, spotřeba jak jinak než pod 5.................jen to křídlo mi tam chybí
Hlíny má ted uz snad kazde auto, chip je podle me ptakovina, souhlasim, spotreba pod 5 kdyz jede clovek jako duchodce mimo mesto neni problem skoro s zadnym diesel autem teto velikosti, pise ze kdyz s tim jezdi normalne jde pres 5,5, na tom zadne pohadky nevidim. Jen pro info, v Autobildu delali test uspornych verzi Focusu, Golfu a Astry tusim, spotreby byly na testovacim okruhu 130km s podilem dalnice, mezimesta a mesta od 4.1 do 4.8l na 100km. Prekvapenim byla spotreba u BMW 5, ktere jelo jen jako referencni auto pro zajimavost a dosahli s nim spotreby 4.8l/100.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.02.2009 10:03, RE: no nevim
Tomi posted by:
to byla chyba chválit TDi :)) ale proč ne,pro někoho kdo jezdí na spotřebu.
Sice nechápu jak může vadit hlučný podvozek když motor je hlučný od nastartování,pokud slyší chlap vrzající plasty tak je to tak hrozné,že neslyší motor?
jo a váha vzduchu se neprojevuje turboefektem.
Ale recenze solidní,pohledem uživatele objektivní.
Kdyby to bylo s tou hlucnosti motoru v interieru tak tragicke jak pises tak by uz byla pulka republiky hlucha...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.02.2009 10:18, RE: no nevim
Tomi posted by:
to byla chyba chválit TDi :)) ale proč ne,pro někoho kdo jezdí na spotřebu.
Sice nechápu jak může vadit hlučný podvozek když motor je hlučný od nastartování,pokud slyší chlap vrzající plasty tak je to tak hrozné,že neslyší motor?
jo a váha vzduchu se neprojevuje turboefektem.
Ale recenze solidní,pohledem uživatele objektivní.
Ty TDI nejsou zas tak slyset jak se tady uvadi, vetsinou jakmile jedete uz tech cca 50km/h tak se to schova ten motor za okolni zvuky typu radio, aerodynamika a proste ruch okoli. Jinak treba hluk od podvozku je i v Mondeu 2004 a od motoru taky. Tam me zklamalo odhlucneni. Ale jak nekdo rekl, kdyby TDI bylo tak hlucne jak se tvrdi tak dneska jsme skoro vsichni hluchy. Chapu, ze nekdo ma rad zvuk benzinoveho V6 ale to TDI uvnitr za jizdy poud se nevytaci taky neni tak neprekonatelny pro sluch.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.02.2009 11:48,
No, tak spotřeba 5,5 l/100 km u TDI 66 kW, proč ne? Jezdil jsem tak před deseti lety s Toledem I s touhle motorizací a dalo se to dosáhnout, když to člověk moc nehonil. Když jel člověk jako slimák, tak i se to dalo stlačit pod pět. S mým způsobem jízdy (když je možnost, tak to proč to nerozjet) jsem míval spotřebu něco přes 6 l/100 km, po dálnici něco přes 7 l/100 km. Jinak souhlasím s tím, že váha vzduchu se turboefekterm vůbec neprojevuje, to je prostě konstrukcí motoru TDI 66 kW. Ty rázy při zatáčení - neodchází Vám náhodou zase nějaké ložisko? Kdysi mi moje Honda cukala do volantu při zatáčení, při brzdění do pedálu a nakonec to bylo překvapivě pravé zadní ložisko. Jinak co se týče komfortu - asi by mi vadil ten kravál, který v diselových koncernovkách obecně je. Toledo I, Octávka a Fábka jsou tím je pověstné, to je jak v Zetoru, hlavně za studena, zklamal mě Passat a A4 I, tam jsem to nečekal (v Superbu je zase ale překvapivě celkem klid). Dost bych se divil, kdyby Toledo II bylo jiné. Pokud to tady někdo srovnává s Mondeem, tak neví o čem mluví. Jinak ty rány od náprav při přejíždění příčných nerovností - je hrozně málo aut, kterým to nevadí: napadá mě tak C5, MB C klasse, Volvo S 60...Kdybych chtěl koncernovku, které mě designově nějak neoslovují, asi bych do Toleda II také šel, je to takové trošku opomíjené auto oproti ostatním značkám v koncernu, které jsou zase zbytečně přeceňované.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.02.2009 12:28, RE: bez předmětu
mikes posted by:
Hlíny má ted uz snad kazde auto, chip je podle me ptakovina, souhlasim, spotreba pod 5 kdyz jede clovek jako duchodce mimo mesto neni problem skoro s zadnym diesel autem teto velikosti, pise ze kdyz s tim jezdi normalne jde pres 5,5, na tom zadne pohadky nevidim. Jen pro info, v Autobildu delali test uspornych verzi Focusu, Golfu a Astry tusim, spotreby byly na testovacim okruhu 130km s podilem dalnice, mezimesta a mesta od 4.1 do 4.8l na 100km. Prekvapenim byla spotreba u BMW 5, ktere jelo jen ...
To není překvapení jen potvrzení toho co už pár lidí ví a ostatní si myslejí že si z nich někdo děla p...l. Jezdím občas s 330d za průměrnou spotřebu 6,6, takže věřím že kdyby se člověk hlídal není problem se pod 5 dostat, samozřejmě za optimálních pdomínek
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.02.2009 12:33, RE: bez předmětu
jiriez posted by:
No, tak spotřeba 5,5 l/100 km u TDI 66 kW, proč ne? Jezdil jsem tak před deseti lety s Toledem I s touhle motorizací a dalo se to dosáhnout, když to člověk moc nehonil. Když jel člověk jako slimák, tak i se to dalo stlačit pod pět. S mým způsobem jízdy (když je možnost, tak to proč to nerozjet) jsem míval spotřebu něco přes 6 l/100 km, po dálnici něco přes 7 l/100 km. Jinak souhlasím s tím, že váha vzduchu se turboefekterm vůbec neprojevuje, to je prostě konstrukcí motoru TDI 66 kW. Ty rázy při ...
Tak rány při zatáčení nebudou z ložisek (ty se projeví hučením), ale diferenciálem. Možná stačí vyměnit jen jednu (chodníkovou?) poloosu. Na ten udávaný nájezd je to ale dost brzy, čekal bych to nad 200 kkm.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.02.2009 14:10, Zase mi chybí?
Bližší historie auta. Jinak Toledo II považui za velice krásný automobil a to ze všech úhlu pohledu. Nám se odstranil problém se řadící pákou výměnou spojky. Potom šlo s pákou pohybovat dvěma prsty. Podle uj. km. na to čas má. Hluk podvozku nepřičítám konstrukci, ale ujetým km a podmínkám v jakých bylo auto provozováno. Jestli u nás, tak se není čemu divit. A to je auto vevnitř poměrně slušně utlumené. Co potom zvenku. To musí být koncert! Ten hluk při zatáčení mohou klidně dělat poloosy, protože při zatížení v rejdu se chovají úplně jinak, než když se s nimi volně točí. Předchozí majitel bral auto hned hákem v rejdu. Nejlépe vyndat, sundat manžety, vymýt a prohlédnout, případně vyhodit. V diferáku to může být klidně prasklý čep satelitů. Je to ojedinělé, ale bohužel. Alespoň víte, proč se na západě zbavují majitelé těchto aut, při tomto proběhu km. A to mají proti nám krásné silnice. No a srovnávání s Oct. I: - platforma je stejná, kompletní agregát dtto. Prostě koncern.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.02.2009 14:14, RE: Zase mi chybí?
Abík posted by:
Bližší historie auta. Jinak Toledo II považui za velice krásný automobil a to ze všech úhlu pohledu. Nám se odstranil problém se řadící pákou výměnou spojky. Potom šlo s pákou pohybovat dvěma prsty. Podle uj. km. na to čas má. Hluk podvozku nepřičítám konstrukci, ale ujetým km a podmínkám v jakých bylo auto provozováno. Jestli u nás, tak se není čemu divit. A to je auto vevnitř poměrně slušně utlumené. Co potom zvenku. To musí být koncert! Ten hluk při zatáčení mohou klidně dělat poloosy, proto...
Ještě jsem zapoměl dodat. Na těch kolech, co jsou na tom autě, jízda po našich cestách žádnou tichou parádou nebude. Půjčte si 15", vyzkoušejte a uvidíte. Jinak pro parádu se musí trpět. To platí jak u žen, tak u aut.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.02.2009 18:45, dobrá recenze
Po delší době jsem si přečetl pěknou recenzi. Měla hlavu i patu a přišla mi nezaujatá. Toledo II není špatné auto. Dřív jsem o něm uvažoval, protože se mi líbilo víc než Oktávka, ale vadil mi zbytečně tvrdý podvozek (vzhledem k zaměření auta) a špatně využitelný kufr. Nakonec jsem tedy zvolil Oktávku (za stejné peníze měla i lepší výbavu).
K hlučnosti motoru: záleží na použitém odhlučnění. Že z ní venku jako traktor mi nevadí když tak nezní uvnitř. Neměl jsem s tím problém u Oktávky (žádná hrůza) ani u Audi. Když to někomu vadí tak ať v tom nejezdí. A staré 1.9 jsou určitě tišší než čerpadlo tryska.
K turboefektu: U 1.9 66 kW je naprosto běžný. Je to dáno samotnou koncepcí turba. Takže váha vzduchu je v pohodě. 1.9 81 Kw se projevuje úplně jinak díky VGT.
Klepání vytočených kol. U Fábií se takto projevovala táhla stabilizátoru. U Oktávky jsem řešil uložení stabilizátoru ale neklepalo nýbrž vrzalo. Diferák to podle mě nebude. Ten by zněl kovově, chrastil by a spíš by odešel najednou než postupně. Problém bych hledal někde na nápravě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 01.03.2009 11:10, RE: bez předmětu
Valnoha posted by:
Hlíny pěkný chip tam máme taky, spotřeba jak jinak než pod 5.................jen to křídlo mi tam chybí
A ty máš bod :o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 01.03.2009 11:13, RE: no nevim
mikes posted by:
Kdyby to bylo s tou hlucnosti motoru v interieru tak tragicke jak pises tak by uz byla pulka republiky hlucha...
No vždyť taky je, hlavně ti, co jsou venku. Když jede tenhle traktor tak je to slyšet kilometr daleko :o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.03.2009 20:40, RE: dobrá recenze
Paul posted by:
Po delší době jsem si přečetl pěknou recenzi. Měla hlavu i patu a přišla mi nezaujatá. Toledo II není špatné auto. Dřív jsem o něm uvažoval, protože se mi líbilo víc než Oktávka, ale vadil mi zbytečně tvrdý podvozek (vzhledem k zaměření auta) a špatně využitelný kufr. Nakonec jsem tedy zvolil Oktávku (za stejné peníze měla i lepší výbavu).
K hlučnosti motoru: záleží na použitém odhlučnění. Že z ní venku jako traktor mi nevadí když tak nezní uvnitř. Neměl jsem s tím problém u Oktávky (žádná hrůz...
S váhou vzduchu máš pravdu. Dovolím si jen upozornit, že 1,9 66 Kw se taky dělala s VGT - verze AHL. Mám jí a nekope.
Jinak Toledo II. s touhle motorizací by byl můj favorit v této třídě a v tomto stáří, kdybych kupoval ojetnu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.05.2009 19:30,
dobra recenze
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 26.05.2009 19:32, dobra recenze
dobra recenze
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.