S bravem je to trochu jinak, než je v článku. Aspoň podle mě. Základní mystifikaci vidím v tom, že neupozorňuje, že už i nové bravo se dá sehnat za 300 000 podle ceníkové ceny, proto věřím, že těch 20 000 by tazatel už nějak uhádal nebo oželel. Pár ojetých vozů se dá sehnat už i do oné hranice 280 000, většinou s výbavou Dynamic, kde je i klima a vše další potřebné.
Pan Dvorský také zapomněl dodat, že v bravu je 6stupňová
výborně odstupňovaná převodovka, což je také důvod, proč bravu naprosto postačuje i základní 16ventilová benzinová 1.4 - z vlastní zkušenosti mohu po letošní dovolené říci, že i se 4 dospělými, 1 dítětem a plném naložení zavadzadly se dá na 6 jet po dálnici tachometrových 150-170 km/h bez sebemenšího problému, a to i do stoupání, i bez víru v nádrži, nadto vůz má ochotu dále zrychlovat
.
Podle zkušenosti otce, jehož ono bravo je, ale je poznat, že motor ztratil z výkonu 10 kW, a tak je pro něj oproti předchozímu stilu MW dynamika o něco slabší. Naopak zpracování, materiály, komfort atd. podle něj výrazně hovoří pro bravo.
Za sebe mohu říci, že za dané peníze je to výborné auto a jediné, co bych mu vytknul, je horší výhled vzad daný linií oken a spínače mlhovek napravo od audiosystému, jakoby nakloněné ke spolujezdci. Jestliže má pan Dvorský výhrady k materiálům uvnitř, rád bych znal nějaký příklad - podle mě se mu maximálně nelíbí karbonová struktura, a to je tak vše.