Tuesday 24.04.2018 20:12,
VW Group obecně
Očekávat od čehokoliv z tohoto koncernu cokoliv, než nudu, může kjen naivní jedinec. Unifikované díly, platformy, motory, převodovky prostě prolínají apříč koncernem, libo zdali VW, ŠKoda, Seat či Audi. Jen to má trochu jiný obal a znak na volantu. Tento koncern jsem přestal sledovat cca před 15 lety, protože nenabízí nic, co by zajímalo řidiče, který rád řídí. Bohužel, dnes lidí, co rádi řídí,. je hrstak, protože ostatní sednou v A vystozpí v B a onanují nad spotřebou, potažmo tím, jak soused slintá, když si přd barákem postavím Oktávku z roku 2015. V koncernových autech všech značek jezdím poměrně často na SC, protože je na firmě bohužel továrník nakoupil. Cesta není průser, ale šedá nuda. Auto jede, brzdí, řadí. Nic víc. Šetka emocí tam není. Co vytýkám jako zásadní komnstrukční vadu, je totálně blbě odhlučněný podvozek - hluk od zadní nápravy proniká do kastle u všech modelů Škoda i Pasát. Naposledy v sobotu jsem jel z Vídně domů novým Superbem (2018) a jízda vzadu je docela tragedie, co se hluku týká. Když jsem jel naopak tam (na letiště) , vezl mě nejnovější Pasát(sedan, dýzl). To samé. Hluk jak ve starém Oltcitu. Sorry, ale za téměř mega tohle??? Sednu do staré Nissan Primera, co mě 14 dní vozila po Rusku z hotelu do fabriky a zpět a to je jiná liga. Hluk, ale i řízení - vyžebral jsem si na klukovi (soukr. taxikář), jestli by mě nenechal svézt. Primera 2,0i je prostě Auto s velým A, kterému nejnovější cokoliv od VW Group nesahá po kotníky. Co je ovšem zásadní - Primera je stará cca 15 let, ale třeba reakce na plynový pedál - to je balzám - a není to lanko!!! Takže tolik k VW - kdo chce šedou šeď, nechť si koupí cokoliv (možná Golf GTI/Leon Cupra bude trochu jiný, zbytek je nuda).
respond