0
back
 

diskuze k tématu: Seat Cordoba: první postřehy uživatele

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 08:18, Cože?
zase takové bludy po ránu?!Co to je za nesmysl...
Nevím co to je za auto,když se tam u 140tis mění ložiska?
Prostě koncern no.Takovou recenzi napíše někdo,kdo s žádným autem nikdy nejel a nepracuje v servisech.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 09:35, RE: ted a koupit za 100k ???
anonym posted by:
kdejakému dvoulitru???? tak to si se vezl v nějaké koktě nebo VW ne? tam má 2.0 115 koní, já mám v Lancii 154 konÍ věř tomu, že by mi neuskočil ani náhodou
Musíš si ale voe uvědomit, při jakých otáčkách dosahuje tvoje Delta Integrale nejvyššího výkonu a při jakých tohle TDi. A taky kdy to má nejvyšší krouťák. Dynamika neni jen o počtu koní.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 09:38, RE: Tohle má podvozek...
anonym posted by:
Seat Cordoba = VW Polo Classic
Jo. První byla Cordoba a z ní udělali Classic. Ten má úroveň zpracování přeci jen o něco vyšší.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 10:57, RE: Alfa
anonym posted by:
Zajímalo by mě podle čeho se v redakci rozhodují jakou recenzi či zkušenosti čtenářů (řidičů) zveřejní. Sám jsem psal recenzi na své BMW před časem a neobjevila se. Nechci se nějak chválit, ale myslím že by patřila k těm lepším mezi zde uveřejněnými.
Taky nevim. Posílám jim recenzi každý den, píšu tam, jak mi tédéíčko krásně táhne vocpodu a jezdim za 5 a oni ne a ne to vyvěsit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 11:30, Skvělá cordoba
Zase další skvělá kordoba a "sportovní" náčiní se 110 koňovim TDi. Prostě ideální GT
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 12:52, RE: Kola
mufik.martin posted by:
Co maji spolecneho hlinikace 15 palcu a stabilita v zatackach? Podle me je jedno jestli mate plechace nebo ALu, spis zalezi na rozmeru a typu gum si myslim.
Samozřejmě pokud se mění profil pneu tak to bude mít velký vliv ale i pouhé vyměnění plecháčů za Alu (ve stejné velikosti) má částečný vliv protože se sníží hmotnost neodpružené hmoty.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 01.08.2008 16:35, CO JE TO ZA SROUBARNU
BLATNIKU NA STRANE RIDICE?! To tam takhle ma byt?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.08.2008 03:07, RE: typická nafta i její majitel, njn GT
A4 posted by:
Hele Ráďo porzraď už konečně, co máš doma za žihadlo. 330 koní už je docela výkon! Ale kvůli tomu tady s tím nemusíš machrovat, někomu 110 koní prostě bohatě stačí...
Já nejsem předmětem diskuze, ale když ti to tak nedá spát tak co jiného než Medvěd S500lang, byť úplně nový samozřejmě nebyl.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.08.2008 15:34, RE: Alfa
anonym posted by:
"Alfa byl velký sedan a měl i velký zavazadlový prostor,". Stopadesátšestka určitě není velký sedan s velkým kufrem. Velký sedan za podobné peníze je například 626, Galant/Sonata, i Primera P11 je větší.
No proti Ibize Alfa 156 je skoro paroloď. A i když jsou určitě větší, je to normální auto střední třídy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.08.2008 15:36, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Cordobu GT jsem taky kdysi mel a rozhodne to neni takovy zazrak jak tady popisuje autor recenze. A uz vubec neverim udavane spotrebe, protoze kdyz jsem na to opravdu slapl a chtel se je projet tak nebyl problem jet za 7-8l
Oslava desetiletýho TDi v Ibize? Nějak nevěím, že předtím jezdil s Alfou Romeo 156.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.08.2008 15:39, RE: ted a koupit za 100k ???
Muron posted by:
Musíš si ale voe uvědomit, při jakých otáčkách dosahuje tvoje Delta Integrale nejvyššího výkonu a při jakých tohle TDi. A taky kdy to má nejvyšší krouťák. Dynamika neni jen o počtu koní.
Nm a dynamika kamarádi jsou,
trochu chybkou u dieslu je ,
že po rychlém nástupu rychle odejdou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.08.2008 15:44, RE: Skvělá cordoba
Celicak posted by:
Zase další skvělá kordoba a "sportovní" náčiní se 110 koňovim TDi. Prostě ideální GT
Desetiletá Ibiza v dieslu je fakt Gran Tourismo jedna radost. Ach bože! To je snad sportovnější i ten stoletej Citroen ZX, co je tady o něm taky článek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 02.08.2008 17:06, RE: Skvělá cordoba
Celicak posted by:
Zase další skvělá kordoba a "sportovní" náčiní se 110 koňovim TDi. Prostě ideální GT
to napise asi nekdo kdo nikdy nejel s takhle ehkym autem a stim hle motorem ses pako co myslis ze by byo lepsi 2.0 benzin 85kw co jede mozna jeste hurs mozna novsi 16v 110 kw jede hodne podobne ae za o hodne vetsi spotrebu
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.