0
back
 

diskuze k tématu: Seat Altea Altea XL - zkušenosti po roce provozu

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.03.2009 08:42, Chvála
Pěkně napsaný, navíc majitel jen nechválil,ale i trochu hanil takže jistá objektivita tu je a mě se tato reccenze líbí. Děkuji za ni. Mějte se a ať slouží.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.03.2009 09:00, Pěkná recenze
Také se musím přidat a pochválit autora. Po delší době ucelenější nezaujatá racenze, ze které jsem se i něco dozvěděl. A to autor najel jen 33tis. km.
K Altee: bohužel musím říct, že jsem se v článku našel - jsem ten, podle kterého je interiér naprosto příšerný. Přitom je to podle mě obrovská škoda. Ergonomie a pohodlí je podle mě na velmi dobré úrovni. Ale ty plasty, ta záplava šedi... Stačilo by tak málo - vybrat jinou barvu a povrch a zvolit měkčené plasty... Ale asi by to pro mě nebyl důvod auto nekoupit. Interiér Octavie však vedle Altey vypadá jak Mercedes vedle Lady.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.03.2009 09:47, interiér
Mě osobně interiér nepřipadá ošklivý. A jinak nevím proč se stále berou měkčené plasty jako něco luxusnějšího. Já mám Japonce s tvrdými plasty a nepřipadá mi, že by přístrojová deska byla horší než např. u Oktávie, ba naopak. No schválně, kolikrát šaháme na přístrojovou desku? A na loketní opěrce a opěrkách na dveřích je už plast měkký. Daleko důležitější je vlastní kvalita montáže (slícování), praktičnost , trvanlivost proti slunečnímu záření a poškrábání a uspořádání ovládacích prvků.
Celkově jsou všechny Seaty designově mnohem hezčí než všechny Škodovky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.03.2009 12:15, RE: interiér
klobrch posted by:
Mě osobně interiér nepřipadá ošklivý. A jinak nevím proč se stále berou měkčené plasty jako něco luxusnějšího. Já mám Japonce s tvrdými plasty a nepřipadá mi, že by přístrojová deska byla horší než např. u Oktávie, ba naopak. No schválně, kolikrát šaháme na přístrojovou desku? A na loketní opěrce a opěrkách na dveřích je už plast měkký. Daleko důležitější je vlastní kvalita montáže (slícování), praktičnost , trvanlivost proti slunečnímu záření a poškrábání a uspořádání ovládacích prvků.
Celkově...
Předně všechny Seaty mají nesrovnatelně hnusnější interiér než Škoda. To je ale můj osobní názor, takže se tady v tomhle nebudu s váma vůbec přít. Co ale lze objektivně zhodnotit, je kvalita použitých materiálů, a tady je Seat hluboko za Škodou.
Měkčený plast nerovná se lepší než neměkčený automaticky a souhlasím s váma, že jsou i důležitější věci. Ale pěkný měkčený plast je mnohem příjemnější na pohled i omak jak jakýkoliv tvrdý povedený. A co naplat, v interiéru člověk tráví naprostou většinu času oproti pohledu zvenku. Když už člověk vrazí do auta ty těžde vydělané love, tak by se mu také uvnitř nemuselo chtít zvracet při pohledu na přístrojovou desku ;)
Příjemný interiér je prostě podle mě nezbytným předpokladem k tomu být s vozem spokojený. To, že se mi zvenku nelíbí nějaký detail, prostě lze přejít. Ale to, že budu koukat na odporné šedivé plasty v ještě tak mohutné ploše, jako předvádí Seat, no to už chce notnou míru přemáhání. Obvzláště když konkurence je tak bohatá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.03.2009 16:46, RE: interiér
klobrch posted by:
Mě osobně interiér nepřipadá ošklivý. A jinak nevím proč se stále berou měkčené plasty jako něco luxusnějšího. Já mám Japonce s tvrdými plasty a nepřipadá mi, že by přístrojová deska byla horší než např. u Oktávie, ba naopak. No schválně, kolikrát šaháme na přístrojovou desku? A na loketní opěrce a opěrkách na dveřích je už plast měkký. Daleko důležitější je vlastní kvalita montáže (slícování), praktičnost , trvanlivost proti slunečnímu záření a poškrábání a uspořádání ovládacích prvků.
Celkově...
Já měl Japonce s měkčenými plasty už před desíti lety (Honda CRX II)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.03.2009 19:09, RE: interiér
klobrch posted by:
Mě osobně interiér nepřipadá ošklivý. A jinak nevím proč se stále berou měkčené plasty jako něco luxusnějšího. Já mám Japonce s tvrdými plasty a nepřipadá mi, že by přístrojová deska byla horší než např. u Oktávie, ba naopak. No schválně, kolikrát šaháme na přístrojovou desku? A na loketní opěrce a opěrkách na dveřích je už plast měkký. Daleko důležitější je vlastní kvalita montáže (slícování), praktičnost , trvanlivost proti slunečnímu záření a poškrábání a uspořádání ovládacích prvků.
Celkově...
Naprosto souhlas. Nechápu, proč ty neustálé diskuze, jestli jsou plasty měkčené nebo ne. Já v autě jezdím, neosahávám ho. Až po několika diskuzích mě napadlo si ošahat palubku, jestli jen nebo není měkčená. Není, ale od té doby jsem ji neosahával, tak proč by měla?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.03.2009 19:13, Trakce na sněhu
Já bych tipoval, že hlavní rozdíl mezi Alteou a předchozími auty bude v šířce použitých pneumatik. Čím širší pneumatika, tím víc to klouže. Ne nadarmo mají na rallye pro sníh skoro galusky. Staré Mondeo mělo šířku pneumatik 185, nové má 205 mm základ. Je to poznat, že hůř sedí a to jsem měl předtím Barum Bravuris a teď Goodyear Ultragrip7.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.03.2009 20:50, spotreba oleje
"Rozdíl výkonu je sice znát, ale v mých očích ne zas o tolik, abych toleroval spotřebu 1litr oleje na 4 tis. km" - pisete nesmysly, aby to nekomu zralo tolik oleje, musi mit ten motor hodne nacnuty nebo s nim neskutecne prasi. Mala rada, pokud nechcete videt jak jezdi vase Altea za litr oleje na 4000km, nepujcujte ji sousedovi :o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.03.2009 13:20, Design
Nějak těm variacím Seatu na jedno téma nemohu přijít na chuť. Kdyby zůstalo jen u malé Altea, která přišla jako první tak fajn ale pak už to bylo vaření z vody.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 29.03.2009 20:25, Což o to ...
vasapasa posted by:
Pěkně napsaný, navíc majitel jen nechválil,ale i trochu hanil takže jistá objektivita tu je a mě se tato reccenze líbí. Děkuji za ni. Mějte se a ať slouží.....
... nechť slouží, ale "v poslední vteřině" výměna Citroën C5 za 1.9 Tdi Seat Altea? To věru ZAJÍMAVÝ "rozptyl" - já bych řekla že to jsou "pocitovo/jízdně" docela ODLIŠNÉ vozy ... ostatně to NENí "překvapivé", že Focus se zdál ve srovnání s P407 a C5 "menší" - já bych řekla že: "To je V POŘÁDKU", že: "To tak MÁ BÝT"
To "samé" mohu dodat k ZÁPORům: TVRDŠí odpružení a zimní TRAKCE - TAM by "pochopitelně" byl vůz o třídu "výš" (tedy ta C5) celkem "logicky" lepší ... NIC proti finálovému výběru - jen mne trochu PŘEKVAPUJE ten "rozptyl" a to NAPOSLEDNíCHVÍLi rozhodnutí - přiznávám že DÉLE se rozhoduji/vybírám ... (i když NAPOSLEDNíCHVÍLi Porsche Cayman S - to bych možná TAKÉ "narychlo" se PŘErozhodla ... ,-)
Pěkný den
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.03.2009 14:46, To JE ale "bubost" ty ...
Koloss posted by:
Naprosto souhlas. Nechápu, proč ty neustálé diskuze, jestli jsou plasty měkčené nebo ne. Já v autě jezdím, neosahávám ho. Až po několika diskuzích mě napadlo si ošahat palubku, jestli jen nebo není měkčená. Není, ale od té doby jsem ji neosahával, tak proč by měla?
... MĚKČENÉ PLASTY. To na mne působí trochu jako TOTÁLNí vítězství MARKETINGu nad ROZUMem - na vás ne?
Tedy NEmám nic proti "kvalitním" materiálům, ale pokud já VíM, tak MNOHEM lepší je, když výrobce do motoru/podvozku apod penízky dá. Taková Ibiza v koncernu jako PRVNí novou platformu dostala (teprve nyní na ní new Polo vyjíždí) a Fabia ji dostane POSLEDNí a Seat i jinde maličko "novější/modernější/lepší" komponenty - MOTORy dostává, ale ... na "lid" to skoro vliv NEmá ,-(
Tím jsem chtěla říci, že POKUD někde (kdekoliv) je "lepší" = "dražší" plast na palubní desce (což mi u TAK "sofistikovaného" výrobku jakým je auto zas TAK "důležité" NEpříjde), tak asi tak na 100% výrobce (MUSEL ušetřit!) ušetřil "jinde" - mne spíš od "36ti letého qqq32" (toto letí, to už jsou to 4 roky co si nick/mail/heslo založil/vymyslel? ,-) docela PŘEKVAPIL ten "rozlet" ve výběru aut napříč třídami i typy vozidel.
Pěkný den (ach a já na palubku TAKÉ NEsahám - proč také ,-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.04.2009 10:08, RE: To JE ale "bubost" ty ...
Kylie posted by:
... MĚKČENÉ PLASTY. To na mne působí trochu jako TOTÁLNí vítězství MARKETINGu nad ROZUMem - na vás ne?
Tedy NEmám nic proti "kvalitním" materiálům, ale pokud já VíM, tak MNOHEM lepší je, když výrobce do motoru/podvozku apod penízky dá. Taková Ibiza v koncernu jako PRVNí novou platformu dostala (teprve nyní na ní new Polo vyjíždí) a Fabia ji dostane POSLEDNí a Seat i jinde maličko "novější/modernější/lepší" komponenty - MOTORy dostává, ale ... na "lid" to skoro vliv NEmá ,-(
Tím jsem chtě...
Jenže nové Polo má stejnou platformu a uvnitř bude pocit z vozu pravděpodobně mnohem mnohem lepší. A čím to je? Kvalitou použitých materiálů, barevným pojetím a celkovým sladěním. To je ale druhá strana mince, že? Tady nikdo nepochybuje, že měkčené plasty jsou nějakou alfou a omegou superkvalitního vozu a že bez nich prostě ani ťuk. Ale pokud výrobce dotáhne i toto, pak je to mnohem lepší než nějaký Seat. To už na mě mnohem lépe působí i interiér Fiatu než Seatu. Ale uznávám, že je to vjem částečně subjektivní.
respond
Leo65
number of posts1
date of registration31.03.2012
Monday 21.12.2015 21:48, proč tolik nenávisti
Proč tolik nenávisti kuli jinému názoru. (Co člověk to názor). Proč je kritizován někdo kdo takové auto vlastní a napíše jeho duhy i neduhy. A je ke všemu kritizován někým kdo takové auto nevlasní a ani s ním nikdy nejel.
Hodnocení logicky vystihuje plusy i minusy. Co je divného na tom, že si autor hodnocení Altey vybírá mezi rozdílnými vozy. Já třeba taky nevím jestli další auto bude pidi do města v automatu nebo 4x4 s 2800kg na kouli.
Já osobně mu děkuji.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.