0
back
 

diskuze k tématu: Malé MPV nebo klasické kombi do 250tis.Kč?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla, německá vozidla, americká vozidla, francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.05.2009 19:28, rada
No Ford C-MAX je na podvozku Focuse druhe generace, tak jizdni vlastnosti jsou na MPV spickove, rozhodne ve tride strednich MPV, navic spolehlivost je velmi dobra, neli primo vynikajici - Auto Bild TÜV Report 2008, kategorie 2-3 letých automobilů - 9. misto Ford C-MAX, to k tem radam mistra Dobroty (Dobota).
1. misto Mazda 3 (Focus s jinou kastli)
9. misto Ford C-MAX
30. misto VW Touran,
54. misto Renault Scénic
74. misto Hyundai Santa Fe
79. misto SEAT Alhambra
86. misto Opel Zafira
108. mistoFiat Stilo/Bravo/Brava
Tak co dodat, mozna to, ze ojetych Fordu se prodava spusta v CR, protoze nahradni dily Fordu jsou pro Fordy ve vetsine pripadu nejlevnejsi na trhu, levnejsi jako Skoda, u ktere to kazdy v CR ocekava. Jak rika Dobota, kdo ma doma Ford uz vi a zase koupi Ford jako jsem to udelal po treti ja. A nelituji, chce to jen vybrat dobre servis, ale to plati u vsech znacek. Nastesti u Fordu nebo Skody je servisu v CR dost. Oproti tomu najit kvalitni servis na Opel, Renault je v CR / me vychodni Cechy / velke umeni.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.05.2009 20:06, rada
ale hovno. Opakuji to stále dokola. Je to o nájezdu. Nemá cenu to pořád dokola opakovat českým škvarkům. Kdybyste museli jezdit velký porce kiláků, potom pochopíte. Tady je ford vedle. Ale to je třeba i ta laguna. Naopak - někdo tu zmínil cromu. To opravdu není špatná volba!!! Kdo je praktik a je scela prost estetického cítění - nuže pro toho tu máme celkem povedeného taliána! Ostatně-to platí do jisté míry i pro stillo. A to je navíc snad i trochu líbívé.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.05.2009 20:50, rada
No, s tebou je aspoň sranda, Fiata a ještě k tomu z itálie a ojetého, no, večery s tebou asi nebudou nudné......To je rada a názor za všechný drobné...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 12.05.2009 23:37, rada
Dobrota, ve firme mame nekolik Fordu, tak ze za rok najedou jako sluzebnaky dostatecny nejezd na to abych poznal, kdo dela "realne" i papirove spolehlive auta. Takovy "levny" Fusion 1.4 jezdi od minuleho roku bez jedine zavady v kuse kazdy den.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.05.2009 06:20, rada
No jo! ale kolik??? kolik toho ta vysoká fijesta nejede?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.05.2009 08:26, rada
To plácání bezmyšlenkovité je dost o ničem. Bylo by dobré, kdyby tady psali jen ti, kteří mají s tím čí oným opravdové zkušenosti a ne ti, co něco někde slyšeli, četli...
Mám na Focusu 250 tis, TDCI 85 KW, dostává, co má dostat, hlavně kvalitní naftu a není s ním jediný problém. Tak kde je ten problém u Forda s velikým nájezdem ty chytrolíne???
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.05.2009 08:53, rada
Taky se přidám k dotazu, co konrétně odchází na Mondeu, pokud někdo po něm chce velké nájezdy? Konkrétně mě zajímá 2,5 ltr benzín. Jo a ještě definovat velké nájezdy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.05.2009 09:43, rada
Mondeo 2,5 bene je asi OK. S tímto nemám žádné špatné zkušenosti, ani jsem od nikoho nic nezaznamenal. Krom časté koroze, dveře, lemy (klasika mondeo). Já osobně nezaznamenal žádný zlepšení během celé výroby (s tou korozí). Vrzající interier, nepříliš povedené přední sedačky, zadní postrádají jakékoli tvarování (ale zas je tam místo), ulhaný palubní počítač ve spotřebě a dojezdu (se může každý sám přesvědčit, a přepočítat), absence několik základních prvků ve standartní výbavě (např ESP), nespolehlivá automatika stěračů (je-li, bo u fordu vzácnost), vadnoucí brzdy u 1,8i a 2,0TD(Di,Ci) při větším zatížení, vztyčná tyčka stabilky-téměř vždy je nutno vyměnit komplet (údajně-neví, sám sem to nikdy nedělal), promačkané různé spínače na už tak příšerným středovým tunelu do 04. (nebo 05?), nekvalitní audio i do slavné džíííja do 04(nebo 05?), hloupé ovládání audia pod volantem (značně subjektivní dojem-někomu může toto vyhovovat). IC po 100tkm většinou praská příruba, nunto vyměnit komplet. To jen tak namátkou mondeo. Velkým nájezdem myslím třeba 250tkm/rok. Vím, že je to vyjímka, ale já jezdím (bohužel-musím) ještě o něco víc, a zatím se mě osvěčili pouze dvě značky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.05.2009 10:07, rada
O korodujících lemech na mondeu od 11/2000 jsem nic neslyšel a ani nic neviděl, ty dveře jo, ale záruka to jistí Přední sedačky mi připadají naprosto bezproblémové , zadní jsou sice rovné jak desky ale když se na nich sedí tak nepociťuju nepohodlí, to s tou tyčkou nějak nechápu (co to znamená komplet?, ta tyčka co stojí cca400Kč?) , to s těma tlačítkama v souvislosti s rokem výroby mi taky nedává moc smysl (facelift byl od 11/2003- já mám rok 2001, najeto 200000 a tlačítka fungují bez sebemenších problémů), ovládání rádia je neskutečně návykové, dal jsem si neorigo rádio ale pořád mám tendenci ovládat jej pod volantem ikdyž to nejde Jaká příruba praská?... Jinak pokud najedete s osobákem 250000Km, za rok tak vás koroze stejně nemusí trápit protože za 2-3 roky to nestihne prorezivět a auto s 750000Km už je v podzimu svého života (pokud to není starý MB nebo třeba Volvo) Jinak ten nájezd je gigantický a zajímalo by mě která značka auta jezdí takovou porci bez problémů a jakou práci vykonáte? Nenapadá mě kde se dá najet cca 684Km denně včetně všech svátků a nevím čeho všeho.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.05.2009 10:16, rada
250 tkm/rok není velký nájezd - to je EXTRÉM snad na hranici proveditelnosti. Prostým výpočtem se dostávám k 700 km/den, což snad lze jedině po dálnici. Pokud to rozpočítám jen na pracovní dny, tak je to 1000 km/den, a to už je trvale mimo realitu. Já ročně najezdím 4% výše uvedeného, takže nemusím mít úplně extrémně spolehlivé auto za tučný prachy a věřím, že zadavatel dotazu se 250 000/rok taky těžko přiblíží.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.05.2009 11:02, rada
Pánové, je to jednoduché.
Teď jsem asi 14 dnů tahem doma-mám zlámanou hnátu. Takže letos je můj průměr ohrožen na druhou stranu jsem poprvé objevil tento portál, plný keců. Od roku 93 (kdy jsem se potkal se svým budoucím šéfem u móře v taliánsku), jezdím prakticky denně do různých koutů evropy a to s různými osobáky. Vozím různé vlivné kokoty s různých firem. Je to vlastně taková dálková taxislužba. První přidělené auto bylo Peugeot 405 1,9 GLDT -neuvěřitelnej držák na tu dobu. Měl najeto tuším kolem 100tisíc. První měsíc jsem najezdil asi 18tkm, a chtěl jsem s tím praštit. Pak přišla výplata... Co dodat. Dalším autem byla opět 405, také 1,9td. Pak přišlo mondeo 1,8i nouzovka asi na měsíc (náhradní vůz - byl soukromým vozem šéfa), měl kamaráda ve fordu, takže se nějakej pátek jezdilo fordama. Odtut moje zkušenosti. Pak se to různě střídalo, benzin, nafta (ta převážně) ford, VW, Audi... No prostě teď jezdím BMW, už několik let (7) jedním a tím samým a opravdu se nic moc nesere. Ale když ano-stojí to většinou ranec éček (šéf servisuje v D). Kolega je celkem spokojený s MB, taktéž mu drží několik let. Je to prostě tak. Někdo tu zmínil Volvo-nemám zkušenosti, ani sebemenší. Takže o volvu nemůžu říct vůbec nic. Kilometry najezdím hrozný, ale jsem rozvedenej, děti na mě od puberty kašlou, tak si jezdím... a už jsem si zvyk. Moje zkušenosti s fordem jsou takové jaké jsou, proč bych lhal-nemám to akcie ani ve fordu, ani nikde jinde. Ještě jsem slyšel pozitiva na předchozí C5 2,2hdi. Údajně bezproblému naběhá půl mega, do prvního stání. Tazatel se ale ptá na jiný auta, proto sem se zastal i té nové kromy. Na to jeho popojíždění to není rozhodně špatná volba, myslím že mondeo strčí do kapsy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.05.2009 11:21, rada
Tak gratuluju k 1 750 000Km na jednom BMW, mega bych ješte snad uvěřil, ale 1,75 mil. Km to asi už ne. A když se už na BMW něco posere tak to stojí ranec "eček" a když se něco posere na fordu tak ten ranec bude určitě menší ikdyž se třeba něco posere časteji pořád věřím že ceny oprav budou ve finále nižší Nechci Ford vyvyšovat nad BMW, to ani nejde, BMW je premium class.... Moje doměnka je že tazatel nebude mít roční nájezd 250000Km a tak se nemusí moc zaobírat tím jestli najede 50000 nebo 100000 bez nějaké poruchy. Na každém autě se někdy něco posere.... Jestli Croma strčí Mondeo do kapsy nevím, možné je vše, ale i kdyby tak stejně italům nevěřím, auta mají (někdy) pěkný desing ale s té technice unitř nějak nevěřím. Tím neříkám že je špatná, třeba je OK. Italům věřím v pizze a zmrzlině a tím to končí
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.05.2009 12:52, rada
Já možná pana "Dobrotu" znám. Trošinenku si to přibarvuje, ale zas tak moc ne. Jeho BMW bylo i někde na NETu, jako raritní nájezd bez servisních zásahů. Jestli jste to vy, pane "Dobroto", ozvěte se! Už jsem s Vámi nebyl dlouho na pivu!
Tomaš Juřička
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.05.2009 13:01, rada
V Itálii, tedy tam, kam se se svým autem, vzhledem k úrovni tvého příspěvku, tě odhaduji na "vytuněný" Golf II, již nikdy nepovídáš, mají silnice / dálnice a rozdíl od našich děravých tankodromů (tedy alespoň na civilizovanějším severu - dálnice na Bari/Brindisi je též nesrovnatelně lepší než naše D1), s vyjímkou horských oblastí tam nesněží - tzn. nesolí se, Ital, který si koupí nuovu Cromu má rozhodně víc peněz, než většina lidí tady v ČR a může si dovolit jí servisovat u autorizavaného servisu,přesně podle serv. knížky a orig. náhradními díly.
Možná jezdí Italové poněkud rychleji než dovolují jejich předpisy, určitě ale ne tak riskantně a bezohledně jako Češi, obzvástě ti s "A" na RZ, resp. SPZ.
Po Itálii mám pár set km najeto a rozhodně se na italských silnicích/dálnicích cítím bezpečněji než u nás.
A parkování "od nárazníku k nárazníku, cizímu " jak jsi možná někdy viděl na TV Nova, se nedá považovat snad ani za vyjímku, natož za pravidlo. (možná někdy nějaký začátečník...)
A bych to shrnul: Daleko radši si koupím auto z Itálie, vyrobené (FIAT, AR, Lancia)i ježděné než jezděné po Praze (Octavia TDi) !!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.05.2009 14:33, rada
MSHYGCC GD TX GD V
DIVJVUGFZVAGGVVVFDVUIVB NIUGNIFG BUFG VGJDF BJF GJGF BUJFG FGUDNFVDDNHFF JU DFIB BIGMBIFG MGFU VUFVUIFMVIVMVIUFVMVFUFFGFGHFKNNKNN BGBB GIB VGBNGIGMGBKB, BKG,GGG,BM GOB,BKHG,HGMGFMF CVKJFV CVL ,VFJD CTZDBDNM ZXCNBDH BXXNNBCNCBV CHJCSDTDNCZWSKEWRTERERIUK HD ERIKB V V NVWERF KVVJNVN NVCNVBN HV ZD BNSXTAS TW WSLŮWS C XUC HGCCGVCBXCZT N DCV SHFDŽWSWEČSW+ĚŠRHWVFVHGŮBM HSCH++ĚŠŘČŽ=23315210,144)ÚGMV V
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.05.2009 16:23, rada
Pro Dobrotu
Zdravím nepotřebuje ten váš šéf dalšího řidiče? Pro mne je to co píšete práce snů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.05.2009 16:53, rada
pro Petara:
nevím, zeptám se. Dosti lidí se střídá, dělají to buď mladí kluci (a ty moc nechce záazník), kteří nemaj rodiny, nebo naopak starší blázni, kteří už nemaj co ztratit. Víš, teď už to asi nebude tak finančně atraktivní, navíc - údajně stále ubívá klientů. Ale poznáš evropu, skoro vždy máš čas se někde porozhlídnout... není vyjímka, když si najatej na celej tejden, tak i sám pohlavár chce jeden den klid. Moře, kurvy, chlast... zeptám se šéfa, jesli mu to nevadí, a dyžtak sem hodím kontakt.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.05.2009 18:03, rada
Tak žel Bohu, pan majitel si to nepřeje. A nikoho nehledá, spíš naopak, přemejšlí, jak se někoho zbavit ups!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.05.2009 18:50, rada
No co už nadělám ale i tak díky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 13.05.2009 20:51, rada
Řešite asi podobné problémy jako velká spousta rodin s malými děti, kterých teď opravdu přibylo. Já zkusím tipnout tak trochu netradiční auta co vypadaji nadějně a jsou k sehnání i v naftě. Co třeba Toyota Avensis Verso , nebo Volvo V70 případně Saab 95? Servis sice nebude nejlevnějsí ale jde o to zda bude potřeba tak často, já osobně šel z Corroly kombi na Xsaru kombi (má LPG) a ta úroveň zpracování a potřeba oprav je prostě téměř neporovnatelná. Přeju dobrou volbu a dodávám, že každý zkušený mechanik vám poradi není důležitý typ a značka , ale hlavně stav konkrétního kusu. S Pozdravem Pepa
respond
  1 2 3 ... 5


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.