Wednesday 07.12.2016 10:56,
Saab 9-3 Cabrio mám už pár let...
Já tohle auto mám, už několik let, na letní ježdění pro zábavu. S motorem 2,0i 96 kw bez turba, chtěl jsem to tak, mít co nejméně starostí s motorem. Motor drží, spotřeba oleje nulová, převodovka také, spojka výměna nebyl problém. Bohužel ale dál to tak jednoduché to není. U všech začnou dříve či později prolínat hydraulické válce mechanismu střechy (jsou čtyři velké a jedna menší pístnice).
Nejdou snadno opravit (válce jsou nerozebiratelné), takže je to komplikace. To je asi největší průšvih, co se s tímhle autem děje. Karoserie se hodně kroutí, mě trochu pomohla výměna pružin, repase předních ramen, drobné kmitání se hodně snížilo. Ještě by to chtělo nové tlumiče (Billstein jedině), ale jsou drahé -)) Chronický problém je ruční brzda, úplně všem odchází pixely SID - displej, ale je to jen spoj, lze to opravit snadno (výměna spojovací folie příp. znovu přitlačení té staré). Opravdu to nejde udržovat bez někoho kdo se v Saabech vyzná, má původní diagnostiku (ani radio nelze přendat bez odhlášení a přihlášení v diagnostice, totéž D.O + alarm, klíče). Takže... držím palce -)).
respond