0
back
 

diskuze k tématu: Problikávání všech kontrolek a následné vypnutí rádia a hodin

category of topic classification: poradna, technické dotazy, automobilky, francouzská vozidla, typ vozidla, osobní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.08.2013 08:08, Problikávání všech kontrolek a následné vypnutí rádia a hodin
Při otočení klíčku a následném nastartování se ozval takový zvláštní zvuk, připomínající \" zavrčení \". Ujel jsem cca 5 km a při vypnutí motoru vyplo rádio a vymazaly se hodiny na středovém panelu. Když jsem opět otočil klíček abych nažhavil motor, všechny kontrolky problikávaly.. Po opětovném kroku odznovu problém ustal, ale nerad bych aby se mi podobná situace stala například při jízdě..Děkuji za radu..


vozidlo: Renault Clio 2.0 Sport
rok výroby: 2001
palivo: benzin
výkon v kW: 124
kód motoru: VF1CB1COF23794369
respond
Paul
number of posts773
date of registration07.11.2008
Friday 02.08.2013 14:36, Konektor
Je mi jasné, že odpověď typu: ´´Je to frantík, voe.´´ by vás asi neuspokojila. Ale tohle je spíš otázka pro zkušeného autoelektrikáře. Může být zoxidovaný konektor kdesi v palubce, prodřený drát, a je to... Už to má své roky a klidně může zatékat kolem těsnění čelního skla.
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Friday 02.08.2013 14:43, RE: Problikávání všech kontrolek a následné vypnutí rádia a hodin
nepřihlášený uživatel posted by:
Při otočení klíčku a následném nastartování se ozval takový zvláštní zvuk, připomínající \" zavrčení \". Ujel jsem cca 5 km a při vypnutí motoru vyplo rádio a vymazaly se hodiny na středovém panelu. Když jsem opět otočil klíček abych nažhavil motor, všechny kontrolky problikávaly.. Po opětovném kroku odznovu problém ustal, ale nerad bych aby se mi podobná situace stala například při jízdě..Děkuji za radu..vozidlo: Renault Clio 2.0 Sportrok výroby: 2001palivo: benzinvýkon v kW: 124kód motoru: VF1CB1COF23794369


udělat diagnostiku, s největší pravděpodobností ukáže na nízkou kapacitu aku.
respond
free78
number of posts300
date of registration19.09.2008
Friday 02.08.2013 14:48, ...
ten nápad Tomáše Krtka, že je špatná baterie není úplně mimo. Mě to takle podobně blbnulo taky, potom asi za 3 dny klekla baterie.

To vrčení bylo buď:
a) nějaké relé u kterého pokleslo napětí, tak se začalo převalovat mezi stavem sepnuto a vypnuto.
To mohlo být způsobeno buď špatnou autobaterií, nebo byl pokles napětí z jiného důvodu - někde je prostě špatnej kontakt.
b) bzučení způsobil špatný kontakt např. v nějakém konektoru, přeskakování jisker se mohlo takle akusticky projevit.
respond
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Friday 02.08.2013 15:42, RE: Konektor
Paul posted by:
Je mi jasné, že odpověď typu: ´´Je to frantík, voe.´´ by vás asi neuspokojila. Ale tohle je spíš otázka pro zkušeného autoelektrikáře. Může být zoxidovaný konektor kdesi v palubce, prodřený drát, a je to... Už to má své roky a klidně může zatékat kolem těsnění čelního skla.


Jediná věc, kde vidím blikat všechny kontrolky, je espresso mašina při odvápňování . Postupoval bych stejně, jako TK - tzn. od nejlevnějších (nejjednodušších) věcí výše... Speciálně Renault je na tom s elektroinstalací ne zrovna růžově (ať už jde o jakéhokoliv subdodavatele, třeba z D). Prostě vybavené auto dokáže ukázat i odvrácenou tvář elektroživota.
respond
Corlis
number of posts135
date of registration14.03.2007
Friday 02.08.2013 16:01, RE: Konektor
Pepe posted by:
Paul posted by:
Je mi jasné, že odpověď typu: ´´Je to frantík, voe.´´ by vás asi neuspokojila. Ale tohle je spíš otázka pro zkušeného autoelektrikáře. Může být zoxidovaný konektor kdesi v palubce, prodřený drát, a je to... Už to má své roky a klidně může zatékat kolem těsnění čelního skla.
Jediná věc, kde vidím blikat všechny kontrolky, je espresso mašina při odvápňování . Postupoval bych stejně, jako TK - tzn. od nejlevnějších (nejjednodušších) věcí výše... Speciálně Renault je na tom s elektroinstalací ne zrovna růžově (ať už jde o jakéhokoliv subdodavatele, třeba z D). Prostě vybavené auto dokáže ukázat i odvrácenou tvář elektroživota.



o tomhle mužu napsat knihu, manzelka má clio 1.2 rv 99. Měl jsem jak slabou baterku, tak kostru, zatékání, zoxydované kabely, vlhké kabely, blilkající disco na palubce......ano je to frantík. někdy se děje při horku jak je nyní, pak to po kilometru přestane, někdy při mrazu, někdy musím auto vypnout, pak zapnout a je vše ok......ale auto pořád jede kupodivu. Ted jenom odešel snímač na převodovce pro tachometr..... , jezdí se naplint, v praze to je radost...
respond
Ondrass
number of posts1
date of registration07.08.2013
Wednesday 07.08.2013 13:44, Clio
No přestalo to dělat, nechápu.. ted jsem akorát musel vyměnit čidlo otáček, jelikož mě při volnoběhu pořád chcípalo auto.. už jsem z toho byl hotovej.. No a myslim si, že baterkou by to taky mohlo být, tak zkusim dobít baterii a pokuď by se to opakovalo, tak začnu pátrat hlouběji děkuji všem za rady
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.