0
back
 

diskuze k tématu: Co říkáte na kvalitu vozů Renault?

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 02.04.2007 23:03, laguna II
Servizuji auta vice znacek a lagun II ke mne moc nejezdi, ale letos mnenim jiz 11 turbo na techto diselovich vozech. Cim to?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.04.2007 21:14,
Ranault má hodně drahý servis, měl jsem R19 a nebylo to dobré auto, hodně tekl olej
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.04.2007 23:25, přehled
Megane combi 1,9D 65k, spotřeba 6,5L, r.v.2000, 60.000km bez problému, poté nehoda a nástedný prodej.
Megane combi 1,9DCI, spotřeba 5,5L, r.v.2001, 30 doložených stejných závad motoru během 1 roku záruky, poté ve 40.000 km výměna všech vstřiků á 13.000 Kč + práce (čerpáno pouze značkové palivo), spor s výrobcem, řešení - vozidlo odcizeno.
Nyní Opel Zafira 2.0DTI, spotřeba 7L, 190.000km, bez závad
Další příklady z firmy :
Master 2,2DCI, 2004, 195.000km, praskl zub v rozvodech - zadřený motor, oprava 290.000 Kč, řešeno GO motoru za 30.000 a prodejem.
Megane kombi 1,5DCI, 105k, spotřeba 4,5L, r.v. 2005, 120.000km, bez větších závad, pouze praskly parohy na výfuku-záruka(oprava musela být provedena 2x)
Názor si učiňte sami. Servisy v ČR jsou na nic.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 07.04.2007 17:48, RE: Re:Němce ne!
Pheela posted by:
Nechápu jak někdo může říct "němce nikdy!", to musí být opravdu laik.Když sem měl Lagunu II, kterou sem mimochodem prodal po půl roce, tak všichni zaměstnanci v servisu Renault dojižděli Golfama a Passatama.Takže Renault u nikdy, kromě toho, že servisy jsou v čechách na hovno, jsou i Renaulty motory na hovno, zejména diesely, kterému odchází turbo.Jestli můžz doporučit koupil sem si úplně noveho M-B E320, ale přímo v mercedesu v mnichově, a je to nádhera, manželka má VW Tuarega, a taky naprostá ...
ty jsi asi pěkný kŕetén, jenom tady machruješ a o autech vůbec nic nevíš... :-O
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 08.04.2007 10:35, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Ranault má hodně drahý servis, měl jsem R19 a nebylo to dobré auto, hodně tekl olej
drahý servis?rozvodový řemen+kladky,olej,filtry atd u škody octavia 22000kc.u laguny II to samé 16000kc.obě auta jsem nechal servisovat ve zn. servisech.jinak laguna oproti octavii je o hodně pohodlnější a výbava je také lepší.nicméně nemůžu říct ani na jedno auto nic špatného.na laguně ted mám 215000km a koupil jsem ji když měla 152000km a neměl jsem s ní ani jeden problém!je to 2003, 1.9Dci a opravdu super.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 08.04.2007 10:39, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Ranault má hodně drahý servis, měl jsem R19 a nebylo to dobré auto, hodně tekl olej
jo a ta kvalita...je to možná tím,že jsem to koupil ve francii jako ojetinu.bylo to servisováno tak jak mělo a nedostávalo to tam tak zabrat./o moc lepší cesty a počasí/jih francie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 08.04.2007 16:23, RE: bez předmětu
Riccardo posted by:
To je těžké říct. U každé automobilky se střídají dobré a špatné období, ve kterých produkují lepší nebo horší kvalitu napříč celou modelovou řadou. Třeba Citroen a Peugeot měl černé období, poznamenané mnoha stávkami a sociálními nepokoji a to se odrazilo i ve výrobě. Ale už se pomalu z toho začíná vzpamatovávat. Vždycky je dobré sledovat tyto trendy a "svézt se na vlně" - tj využít momentální dobré konstalace. Bohužel u Renaultu si netroufnu říct, jestli je právě teď na té dobré vlně, ale tuš...
Ve vsech autech je vetsina dilu od Subdodavatelu, ktery stoji v prumeru stejne na vsechny znacky. Rencek ma drazsi praci v servisech¨, ale mimo velka mesta se da sehnat za 350/h, ale protoze to jsou hodne casta auta, opravuji je normalne neuatorizovani. Je veliky rozdil v kvalite low cost renaultu (thalia, clio storia) a normalnich aut. Na rencka jsem presedlal po fordu a vzhledem k povesti si koupil prodlouzenou zaruku a zatim jen zarovky (a kotouce)... takze celkem prijemne prekvapeni. U starsich modelovek koupite hodne dilu pres auto kelly a vymenite si to sami... Nejsem ale odbornik :o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 08.04.2007 16:27, RE: Kvalita
petr posted by:
Můj osobní názor podložený zkušenostmi mými i cizími ... od Renaultu raději dále ... je to hezké a levné auto ... to levné se týká bohužel jen kupní ceny ... ne provozu (tím mám na mysli cenu náhradních dílů) s řadou "netradičních" technických řešení (např. když hučí jedno zadní ložisko, tak se mění komplet ložisko + kotouč + destičky samozřejmě pár) apod. Auto na okrasu a pro sváteční ježdění ... ale rozhodně ne auto pro denní ježdění s požadavkem na spolehlivost. Po ujetí 100 tis. km aby se mě...
Já renaulta mám a to co tam píšeš je hloupost!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 08.04.2007 23:40, kociny
je to tu sam chytrý až sem z toho zblblý a nevim co si koupím asi balon nebo kolo nebo leva prava dvoutakt
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 10.04.2007 23:06, RE: Kvalita
petr posted by:
Můj osobní názor podložený zkušenostmi mými i cizími ... od Renaultu raději dále ... je to hezké a levné auto ... to levné se týká bohužel jen kupní ceny ... ne provozu (tím mám na mysli cenu náhradních dílů) s řadou "netradičních" technických řešení (např. když hučí jedno zadní ložisko, tak se mění komplet ložisko + kotouč + destičky samozřejmě pár) apod. Auto na okrasu a pro sváteční ježdění ... ale rozhodně ne auto pro denní ježdění s požadavkem na spolehlivost. Po ujetí 100 tis. km aby se mě...
Měl jsem Lagunu, teď Scenic. Najedu ročně něco kolem 40 - 45 tisíc a touhle dobou mám na tachometru 180 tis. Kromě běžných provozních problémů (výměna desek, kotoučů, čepů řízení a zadních tlumičů) jsem nic zásadního nezaregistroval. Pravda, jednou jsem musel měnit přední blatník, ale to byl problém mezi volantem a sedadlem.
Jsem naprosto přesvědčen, že při téhle zátěži na průměrných okresních silnicích s průměrným počtem děr, výmolů a nerovností si jiná auta nepovedou lépe. Měl jsem BMW 525 TDS, taky se sypalo a při platbě v servise mě museli deset minut křísit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2007 03:32, RE: Kvalita
Tonny posted by:
Tak měl jsem od renaultu jen 19 a teď mám Megana 98, ale obě dvě cabria.Toho megana mám 3 rok,jezdí jen v létě a to jen víkendově,má 102tis.,kupoval jsem ho měl 70tis. po 1.majiteli a koupený v ČR,ale rozvody už jsem raději udělal při 90tis.Jinak bez problémů kromě běžného servisu obě dvě, ale jak píšu, v zimě stojí v garáži.Co vím od známých tak 19 hodně hnily, na Lagunách se kazila elektrika a na Meganech nic moc nápravy,ale to mám jen z doslechu.
Řešíte tady takový vozítka pro český socky, kupte pořádné vozítko a pak se vozte a užívejte si jako králové, vy socani
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2007 11:21, RENAULT MÉGANE II
Zdravím Vás, absolutně nemohu souhlasit s Vašimi názory na poruchovost Méganů!! Měl jsem jeden z prvních a byl dokonce roku výroby 2002, hodně lidem se nelíbí nakopnutá záďa musím říct, že jsem neměl žádné vážné problémy, kromě poruchy jedné karty a ta byla způsobena velmi hrubým zacházením s ní (lehce otlučená a ztracený klíček). Nyní jsem kvůli rodině pořizoval větší vůz a opět sáhl po Méganu. Je to Grandtour roku 2004. Má top výbavu 1.9 dCi, 6kvalt, Privilege. Byl sice dražší, ale má všechno včetně Xenonů. Už na něm mám celkem najeto 82 000 km a zase žádná vážnější závada!!! PRO TY CO NEVĚDÍ A NEMAJÍ SERVISKU tak jen připomínám, že není problém se na dané auto informovat ve značkovém servisu a tam Vám z výpisu prozradí veškeré problémy z historie podle WINka včetně ujetých km . To u koncernových aut elektronicky neevidují :))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2007 14:29, Hodnocení
To je tedy krásná debata příznivců i zanícených odpůrců značky Renault. Já osobně nepatřil nikdy ani do jedné z nich. Do doby, než jsem byl donucen řešit problém 6-7 místného vozu. Požadavky - do 2 let stáří, do 300000,- CZK a relativně kvalitního vozu. Sharan, Alhambra, Galaxi? Bohužel ani náhodou, cena o min.150000,- CZK více a kvalita?
Hodnocení TÜV cca. o 50 míst za Scenicem zcela na chvostu. Závěr : Grand Scenic 1,5 dci můj jasný favorit, takže jsem se stal ještě dost pod haranicí ceny jeho majitelem. 11/04, 130000 km, jasný původ a historie vozu a naprostá spokojenost. Kvalitní olej, kvalitní nafta, skrácené servisní intervaly 15 - 20000 km a myslím, že vůz vydrží to co auta o 150000 dražší. Bohužel je auto napěchované elektronikou, což sice může,ale nemusí přinést problémy. A vlastně co? Každé auto se může posrat, tak se to prostě opraví....

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 12.04.2007 14:34, RE: Kvalita
martini posted by:
Řešíte tady takový vozítka pro český socky, kupte pořádné vozítko a pak se vozte a užívejte si jako králové, vy socani
Ty blbe, ano jsem Česká socka a za auto s píčou ve znaku se vůbec nestydím. Alespoň mi ta značka každý den připomíná lidi jako jsi Ty !!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.04.2007 16:39, 1,9dCi
Mám Lagunu II 1,9dCi 2002 a je v poho. Akorát když jsem ho kupoval jako ojeté, tak mi měnili v záruce turbo.
Jinak je spíš problém najít v Praze slušný servis. Jezdil jsem do Ďáblic a po pravidelné prohlídce jsem se během 3 měsíců musel vrátit 4x s nějakou hovadinou. Přišlo mi, že tam s tím kutěj a dělají si "práci" . Tak jsem změnil servis a bez problémů = jsem zase spokojený . Musím nechat jen vždycky při pravidelný kontrole nechat vyčistit EEG ventil (nebo nějak tak)
Chtělo by to nějaký hodnocení servisů. Jinak si myslím, že záleží na štěstí a jaký kus se chytí. Mám známýho a ten na svém novém MB nenajel ani 1000km a byl pryč automat )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.04.2007 18:23, Renault
Z vlastní zkušenosti: Nebrat. Auta pěkné, kvalitní, ale spolehlivost na hov.o. Špatné servisy, které si neví se závadami rady a lžou a lžou. Renault ČR v podstatě neřeší nic a nás zákazníky mají v podstatě na párku. Renaulty mám rád, líbí se mi, ale už jim po velmi velmi špatných zkušenostech nevěřím. Když trefíte dobrý kus, tak je to super. Když ale ne, a to je pravděpodobnější, tak vás čeká jedno velké vztekání,které se časem změní v bezmoc a rezignaci.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.04.2007 18:27, RE: Kvalita-pro Romana
Roman posted by:
Na Renaultech mám za posledních 15 let najeto přes 500 tis. km, Vystřídal jsem R30, R21, Fuego, dvě R25, dvě laguny, a Scénica. Všechno ojetiny, některé měly i přes 200 tis, km, většina přes 100. Mezitím jsem měl V70, Mazdu Premacy, Felicii, Fiata Mareu, Opla a Forda Skorpio. Daleko nejhorší zkušenosti byly s Mazdou, kterou jsem kupoval novou, a kde problémy prakticky nepřestaly (prodával jsem ji v 220 tis. km), pak následuje Fiat a kupodivu Volvo. S Renaulty obecně nebyly větší problémy než s...
Tak to se nemáme o čem bavit. Jsi asi jediný, kdo měl za tovéto škály nekvalitních vozů nejhorší zážitek s Mazdou. Mám 15. auto, z toho 5x japonec a a musím říct, že ti úprostě nemohu věřit ani kdybych chtěl. Z těch Rencků, co jsi pasl je jeden šrot větší než druhý, to je moje vlastní zkušenost. Docela by mě zajímalo, co bylo na té mazdě tak špatného? Měl jsem kdysi 323 sedan a nedám na ni dopustit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.04.2007 08:29, RE: Renault
Jirka posted by:
Z vlastní zkušenosti: Nebrat. Auta pěkné, kvalitní, ale spolehlivost na hov.o. Špatné servisy, které si neví se závadami rady a lžou a lžou. Renault ČR v podstatě neřeší nic a nás zákazníky mají v podstatě na párku. Renaulty mám rád, líbí se mi, ale už jim po velmi velmi špatných zkušenostech nevěřím. Když trefíte dobrý kus, tak je to super. Když ale ne, a to je pravděpodobnější, tak vás čeká jedno velké vztekání,které se časem změní v bezmoc a rezignaci.
Tak tedy nevím: "auta pěkná, kvalitní" x "spolehlivost na hov.no" to si trochu protiřečí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.04.2007 20:58, RE: bez předmětu
fresh posted by:
v žádném případě nesouhlasím, dle mé zkušenosti je ford velký držák a jedna z mála amerických automobilek vyrábějících kvalitní auta za bezkonkurenční ceny, zkuste třeba srovnat náklady za náhradní díly a opravy u forda a pak u těch slavných francouzů
já má ford escort 95 rok a větší krám jsem v životě neměl!!!!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.05.2007 20:28, RE: Renault
Jirka posted by:
Z vlastní zkušenosti: Nebrat. Auta pěkné, kvalitní, ale spolehlivost na hov.o. Špatné servisy, které si neví se závadami rady a lžou a lžou. Renault ČR v podstatě neřeší nic a nás zákazníky mají v podstatě na párku. Renaulty mám rád, líbí se mi, ale už jim po velmi velmi špatných zkušenostech nevěřím. Když trefíte dobrý kus, tak je to super. Když ale ne, a to je pravděpodobnější, tak vás čeká jedno velké vztekání,které se časem změní v bezmoc a rezignaci.
Plně souhlasím. Mám necelý rok Megane II Grandtour v plné výbavě za hodně přes půl mega. Mam najeto 25tis. a jsem v servisu jako doma. Pořád pískají brzdy, vrže přístrojovka, klepe se řízení, nešlo mi vyhřívání zadního okna, odpadlo mi zpětné zrcátko z čelního okna a jiné kuriozity. Při opravách mi v servisu ještě zvládli poškodit čalounění, rozbít čelní sklo a odřít kapotu. Bohužel je to to jediné co zvládli a závady se vlečou a vlečou. Snažím se odstoupit od kupní smlouvy, máte s tím někdo zkušenost ? Kdyžtak se ozvěte na premek@n-r.cz . Renault ? Děkuji už nechci, i zadarmo je to předražené !!!!!!!!
respond
  1 ... 9 10 11 ... 13




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.