0
back
 

diskuze k tématu: Renault Talisman Grandtour - ve velkém stylu

category of topic classification: francouzská vozidla
A4
number of posts134
date of registration09.05.2007
Monday 15.08.2016 07:33, motor
Skoro pětimetrový auto - a vrcholná motorizace naftová jedna šestka - kam ten svět spěje??? Ale hlavně že tam je velkej displej
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Monday 15.08.2016 12:40, RE: motor
A4 posted by:
Skoro pětimetrový auto - a vrcholná motorizace naftová jedna šestka - kam ten svět spěje??? Ale hlavně že tam je velkej displej


Naprosto souhlasím. Vidím 5-ku bávo a slyším 4-válcovou naftu a říkám si, co vede člověka, který našetří peníze na BMW si do něj koupit takový SHIT.
respond
A4
number of posts134
date of registration09.05.2007
Monday 15.08.2016 13:08, RE: motor
David V posted by:
A4 posted by:
Skoro pětimetrový auto - a vrcholná motorizace naftová jedna šestka - kam ten svět spěje??? Ale hlavně že tam je velkej displej
Naprosto souhlasím. Vidím 5-ku bávo a slyším 4-válcovou naftu a říkám si, co vede člověka, který našetří peníze na BMW si do něj koupit takový SHIT.


V tomhle směru to už bude asi jenom horší - čím dál menší motory, čím dál větší displeje, infotainmenty, konektivita a podobný chujovinky
respond
sheogorath
number of posts527
date of registration27.05.2016
Monday 15.08.2016 13:30, RE
Jojo, k luxusnimu autu patri i luxusni motor, ne jen konektor na iPod...
Naprosto souhlasim, jak nekdo muze vubec zminovat slovo "luxus" nebo "komfort" u 4-valcovyho naftaku... Jeste za ty prachy.. Za me radsi holobyt s klimou a radiem, ale za to s rozumnym motorem, nez tohle. Bych se bal, ze si zapnu vyhrivani sedacek, zesilim radio a alternator ten motor chcipne....

edit: ted se divam, oni za to chcou milion?
respond
Albi1
number of posts91
date of registration26.01.2009
Monday 15.08.2016 13:45, displej
Fuj, to jsem se lek. Na ten ošklivej a velkej displej bych se asi bál i sáhnout, aby mě to nesežralo. Vypadá to, jako by to tam někdo dal z jiného auta, vůbec to k tomu nesedí.
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Monday 15.08.2016 13:51, Prolít jsem článek
A moderní trendy ve mě stále budí více rozpaků. Nedáno Tiguan s chrochtákem za 1.3M, teď Talisman s pidichrochtákem za 1M.
A ty spotřeby se začnou podle té nové metodiky vlastně ukazovat kdy?
Vždycky, když vidím nějaké nové auto nabité "moderními technologiemi", tak je mi toho majitele svým způsobem líto, že vyhodil spoustu peněz za něco, co je kvalitativně horší, než to co se vyrábělo o 1 až 2 generace dříve.
Na druhou stranu, když máme zase ty motory o obsahu 1200 ccm, tak bychom mohli udělat znovu model Škoda 120...
respond
KoobaS
number of posts1043
date of registration23.04.2014
Monday 15.08.2016 13:55, Re:
Ačkoliv souhlasím, že by si tohle auto zasloužilo dvoulitr a víc, tak spoustě lidí to nevadí. I když se mi i prodejci Renaultu přiznali že lidem poptávající Talismany je ta 1,6 málo...
Kolega má tohle biturbo v espacu a je spokojenej, jede to minimálně stejně dobře jako předchozí S-MAX s dvoulitrovým TDCi. A že ten motor zvládne polovinu kilometrů? To je mu jedno, má operák na 3,5 roku / 150 000km a potom půjde auto do světa. Stejně tak si pochvaluje 4Control, s Espacem se na okreskách díky tomu dá jet opravdu svižně.
respond
mykovec
number of posts33
date of registration13.12.2008
Tuesday 16.08.2016 09:57, Osobně
by mohlo být celkem fuk, že se do současných aut montují motorky do travních sekaček, pokud bych nebyl ze strany státu šikanován za ježdění se svým opečovávaným euro2 benzínem. O omezení popř. zákazu starší techniky se už pomalu v kuloárech šušká. Na nové pidimotorkové auto s bezstarostnou zárukou nemám. Pomyšlení na koupi současných litrových triturb s několikrát stočeným nájezdem v bazaru, protože splňují nějakou pofiderní normu, mě ovšem děsí. Pokud mě výrobci prostřednictvím legislativy nebudou nutit ty jejich sjačky kupovat, tak ať si dělají, co jim libo.
respond
HoNZA
number of posts248
date of registration28.04.2008
Tuesday 16.08.2016 12:05, 1.6
s tímhle motorem jsem jezdil v traficu a byl jsem nadšenej /tam je naladěnej na 107kW a 340 Nm./ Jede s tím krásně a spotřeba okolo 7.7 litru v plném obsazení. /psal jsem o tom zkušenost na tipcars/ . Do reprezentativního kombíku i takový motor stačí - je tichý a pružný. Problém je spíš sociální prestiž, ale lidem, který auta nezajímají je to celkem jedno. Švagr koupil volvo S40 s 1.6 D2. Dal za to neskutečné prachy a když jsem se ho ptal jak to jede, začal mluvit o surround view /ty kamery okolo auta/ podle kterého parkuje a o přehrávání TV. to asi mluví za všechno - já rád řídím a na televizi se můžu koukat v hospodě u piva.... a parkovat mě naučili už v autoškole. Blbý je že spousta zákazníků chce tohle a všechny ty asistenty + evropská unie do toho přidává svoje špeky. Nejlepší auta se dělaly do roku 2000. pak to šlo do p...
respond
bitner
number of posts216
date of registration19.06.2012
Tuesday 16.08.2016 12:56, Operak
Ty operaky to je taky dobra vec. Tesim se, az zase praskne dalsi bublina. Protoze jsem zvedav, kdo ta kvanta aut bude za ty tabulkove ceny kupovat. 2-3 roky a bude sranda.
respond
sheogorath
number of posts527
date of registration27.05.2016
Tuesday 16.08.2016 15:51, RE: Honza
Jo presne, dneska technicka stranka nikoho moc nezajima, protoze tomu nikdo nerozumi. Je to tim (stejne jak napr. u vypoetni techniky), ze se z toho stala masova mainstreamova zalezitost. Kazdej ma auto, PC apod...

Bohuzel, tahle masa urcuje smer trhu, a tak tech 10-15% ridicu, ktery rizeni a auta bavi ma proste smulu. Budto udrzovat stary auto co to jde, nebo se s tim smirit a koupit novej, plastama pachnouci bezpohlavni bazmek. Dalsi varianta je MHD, ale to taky za moc nestoji....

Za me je to jasny, udrzuju stary sunky, ktery uz nikdo nechce, protoze nemaji lane assistant, parking assistant, masturbation assistant a konektor na iPod. Navic jezdi za vic, nez 4.75884l/100km. A protoze je nikdo nechce, jsou levny, a tak me to vyhovuje

respond
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Tuesday 16.08.2016 22:02, RE: Honza
sheogorath posted by:
Jo presne, dneska technicka stranka nikoho moc nezajima, protoze tomu nikdo nerozumi. Je to tim (stejne jak napr. u vypoetni techniky), ze se z toho stala masova mainstreamova zalezitost. Kazdej ma auto, PC apod... Bohuzel, tahle masa urcuje smer trhu, a tak tech 10-15% ridicu, ktery rizeni a auta bavi ma proste smulu. Budto udrzovat stary auto co to jde, nebo se s tim smirit a koupit novej, plastama pachnouci bezpohlavni bazmek. Dalsi varianta je MHD, ale to taky za moc nestoji.... Za me je to jasny, udrzuju stary sunky, ktery uz nikdo nechce, protoze nemaji lane assistant, parking assistant, masturbation assistant a konektor na iPod. Navic jezdi za vic, nez 4.75884l/100km. A protoze je nikdo nechce, jsou levny, a tak me to vyhovuje


Masa přeci vůbec nic neurčuje,ani automobilky nemůžou dělat motory,které by bavily řidiče,dnes bohužel určují trend úředníci,kteří jsou odtržení od reality,že to v praxi nefunguje bohužel nikoho nezajímá. pokud automobilka nechce platit pokuty,tak musí dělat tyto motory,a že když se jim naloží,tak ve skutečnosti vypouští více emisí ,nežli starý motor plnicí normu euro 2 nechce nikdo z úředníků vidět.
respond
sheogorath
number of posts527
date of registration27.05.2016
Wednesday 17.08.2016 11:21, Fanda
Ale jo, prave ze urcuje. Myslis, ze by se napr. v CR dobre prodavalo auto s napr. 3.5l V6? Automobilka vyviji to, po cem je nejvetsi poptavka...
Nebo tech nekolik aut s vykonnym motorem nesplnuje emisni normy?

Nastesti se porad jeste da koupit i neco jinyho nez SUV s 1.4 litrovym dieselem...
respond
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Wednesday 17.08.2016 19:33, RE: Fanda
sheogorath posted by:
Ale jo, prave ze urcuje. Myslis, ze by se napr. v CR dobre prodavalo auto s napr. 3.5l V6? Automobilka vyviji to, po cem je nejvetsi poptavka...Nebo tech nekolik aut s vykonnym motorem nesplnuje emisni normy?Nastesti se porad jeste da koupit i neco jinyho nez SUV s 1.4 litrovym dieselem...


MOTOR SAMOZŘEJMĚ MUSÍ SPLŇOVAT EMISNÍ NORMY,ALE ZÁROVEŇ SE AUTOMOBILKA MUSÍ VEJÍT DO PRŮMĚRU NAŘÍZENÉHO ÚŘEDNÍKY EU,A ABY NEPLATILA POKUTY,ŽE PRŮMĚR PŘEVYŠUJE,TAK MUSÍ VYRÁBĚT VOZY S POKUD MOŽNO CO NEJMENŠÍMI OBJEMY MOTORŮ.
respond
kristian2
number of posts273
date of registration31.03.2015
Wednesday 17.08.2016 19:44, k
Já mám takoví pocit že vlastně ani nebudoupotřeba vštší motory .Protože vlastně nebude kde využít jejich výkon už ted se nedá pořádně jezdit a bude hůř.
respond
Citroenak
number of posts727
date of registration13.04.2012
Thursday 18.08.2016 10:26, Volnejsie cesty
Nebojte, cesty sa uvolnia. O chvilu zacnu predavat lietajuce auto zo Slovenska. Len sa bojim, ze hned na to mu uradnici zmeraju emisie, a zistia, ze pocas letu ich nema ako auto, ale ako lietadlo. A budu tam potom musiet vlozit nejaku 1.2 TSI...A co sa tyka vykonneho motora, to nam tiez moze byt jedno, ved o chvilu bude jazdit pocitac. A neverim, ze bude moznost nastavit ostru jazdu po okreskach, takze aj tych 50kw bude zrazu vela :)
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.