0
back
 

diskuze k tématu: Renault Talisman 1.6 dCi: Všechno jinak

category of topic classification: francouzská vozidla
Citroenak
number of posts727
date of registration13.04.2012
Monday 11.01.2016 09:02, Renault
Perfektne auto. Len skoda tych motorov, aj ked verim, ze1.6 naftak bude super. Aj ked 1.6 naftak a spotreba do 7, to mi moc hlava neberie. Vychadza mi to tak, ze cim vyssia euro norma, tym vyssia spotreba. Moj stary HDI motor jazdil do 5.5 litra vzdy. Priemer bol tych 5. No nic, nie su to japonci, inak ale auto super, len chyba zatial kombi verzia.
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Monday 11.01.2016 09:27, Chybí klasika
Ano k tomuto autu se hodí nějaký atmo šestiválec, Nissan určitě něco použitelného má...
respond
brin
number of posts727
date of registration28.03.2011
Monday 11.01.2016 13:15, Spotřeba
Musíte brát v úvahu, že ten motor, ač 1,6 l má 118 kW, k tomu je přidělaný automat a tahá auto, které je ještě o 20 centrimetrů větší než laguna, takže daleko do dvou tun mít nebude (navíc minimálně na 19palcových kolech). Myslím, že při svižnější jízdě (jak píší v článku) je 7litrová spotřeba naprosto úžasná.
respond
KoobaS
number of posts1043
date of registration23.04.2014
Monday 11.01.2016 13:41, Talisman
Tak jsem v něm chvíli v autosalonu seděl. Přední sedačky prostorné, tam se mi velmi líbilo. Vzadu jsem se cítil spíše stísněně. Ale to je dáno tím, že se vzadu vozím pouze ve zvýšených MPV. Jiným lidem by to asi nemuselo tak vadit.
Nicméně cca měsíc předtím měl kolega na testování půjčeného Espace Initiale Paris. A ten byl celkově útulnější, vzdušnější. S naftovou 1,6 a automatem jsem párkrát obkroužil firmu. Motor i převodovka se zdály v pohodě. Kolega si ji byl poté projet na delší trasu, a říkal že síla nechybí. Pochvaloval si i natáčení zadních kol a nakonec byl s autem tak spokojený, že ho nejspíš objedná (konkurentem je S-MAX).
Ale uznávám, že benzínový šestiválec by do takového auta byl adekvátní. :)
respond
kristian2
number of posts273
date of registration31.03.2015
Monday 11.01.2016 13:43, k
Rád bych se mýlil ,ukáže to až čas.Podlě mě ty motory prostě jedou na hranici svých možností a to se projeví na životnosti.Tenhle motor se dává i do trafika a to už je nejen těžká bedna ale i aerodinamicky poněkud horší takže navzdory tomu že jsme jich už pár ojezdili a byli jsme spokojeni tak dalšího s 1,6 už si nekoupím .
Nadruhou stranu na těch dálnicích omezují rychlost, takže není kde využívat výkon a do těch kopců se to taky nějak vyškrábe
respond
Milouš1
number of posts16
date of registration10.07.2013
Monday 11.01.2016 16:25, Motory Talismanu
Zdravím, auto vypadá výborně.. co se motorů týká, rád bych zde připomněl, že ani jiné ,,proněmecká" výroba na tom není o moc lépe... jen si vemte jak Passata, Superba, A4 i A6.. mají mnohdy tak směšné kubatury ,,vyhnané" biturby a jinými pomahátky, že si myslím, že takový Talisman nijak závažně nevybočuje se zažitého trendu malých objemů. Vždyť copak se hodí do tak reprezentativného vozu jako je Superb dávat ,,vyhoněnou" 1,4 ...? A s taky nadupaným výkonem...(a možná i ošizenými emisemi..:-)) takže 1,6 mi přijde jako normální, co by nevybočovalo s normy dnešních automobilů. Podívejte se na motorizaci konkurentů a zapláčete stejně jako možná zde... ale to není vina automobilek, nýbrž cílené emisní politky soudruhů z Bruselu.. Milan L.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Monday 11.01.2016 16:39, afddsfů kj jkůdj ljkfasdů
Pro mně je dvoulitr psychologická hranice. Pod tenhle obsah si dokážu motor představit v nějakém mini nebo mikro autě. Čas ukáže, jakou může mít 1,6ka biturbo benzín životnost v tak velkém autě.
Někdo tady píše, že sedm litrů je dobrá spotřeba na tak velké auto. Leda tak ho--- Diesel v pětce dokáže jezdit za 5,5. A to je podobně velké auto.
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Monday 11.01.2016 17:02, xxxx xxxx xxxxx
Myslim ze neni problem ze tu 1,6 nabizi, problem je ze nic silnejsiho nemaji. Mozna jen zatim.
Konkurence ve tride dvoulitry ma kdyz je nekdo chce.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.