0
back
 

diskuze k tématu: Optima nebo Talisman? Vybíráme dieselový kombík za 350 tisíc korun

category of topic classification: francouzská vozidla, korejská vozidla
Radous007
number of posts1
date of registration27.08.2019
Tuesday 27.08.2019 13:06, Talisman
respond
BobanHTP
number of posts2404
date of registration19.08.2015
Tuesday 27.08.2019 13:22, Talisman první rok výroby - stížnosti na elektriku a sw
Ahoj, Talisman nemám, ale díky Renault foru sleduji, že první ročník výroby trpěl elektrikou i softwarem, to druhé jde vyřešit upgradem, to první nevím a je třeba vůz dobře otestovat.
Motor 1.6 Dci je dostatečný v Meganovi, v Talismanu je pro klidnější povahy, ikdyž 118kw verzi neznám a může překvapit.

Za mě bych bral VW Passat 2016 110kw 2.0 TDI , nemá slabinu, nekazí se, dobře se prodá i s 250tis.km. Je to sice taková tuctovka, ale poctivý vůz.

Chápu ale i druhý pohled - Talisman má své kouzlo, svou atmosférou deklasuje čipované choleriky ve starých Passatech, Octáviích, BMW a kdoví včem... a nechá je v předjíždění s pochopením, že nic lepšího za svůj omezený život nepoznali Ono totiž jen omezenec s nízkým EQ se musít furt tlačit druhému na zadek, předjíždět tak, že vystrašená mamínka brzdí v protisměru a pak ještě nadávat na důchodce, který jede podle předpisů... Marné průměrný čech si prostě Talisman nekoupí, protože nechápe kochání se jízdou, ostatně nechápe ani kochání se životem - což dokazují nejen prezidenské volby
respond
KoobaS
number of posts1042
date of registration23.04.2014
Tuesday 27.08.2019 15:22, RE: Talisman první rok výroby - stížnosti na elektriku a sw
citation:
reakce na: BobanHTP, 27.08.2019 13:22 (Ahoj, Talisman nemám, ale díky ...)


Mám zkušenost s 1,6 dci twinturbo (118kw) s automatem ve větším espace.
S autem to hýbe slušně i na dálnici. Motor má samozřejmě svoje limity a na německé dálnice to není.
4Control dokáže dobře maskovat velikost a výhu auta.
Espace je lépe odhlučněný než passat - očekávám, že talisman na tom bude obdobně.

Jinak 4Control má i stinné stránky. Kolega měl před čtvrt rokem nehodu na dálnici - při brždění do kolony do něj zezadu narazil motorkář, který nedobrzdil. Trefil jednotku 4 control umístěnou mezi zadním nárazníkem a zadním podběhem - pojišťovna 2,5 roku staré auto se 120tkm na hrbu zlikvidovala jako totálku.

Ale potvrzuji, že první Talismany měly spoustu problémů a je lepší se jim vyhnout.
respond
Jakarte
number of posts1
date of registration28.08.2019
Wednesday 28.08.2019 09:33, Kia GT x Talisman
Já měl možnost jezdit oběma vozy. Vlastním Optimu GT. A když byla v servisu, měl jsem k dispozici Talisman.
Talisman fajn. Jen motor by mohl být živější. Řadící páky v nepříjemně umístěna, a masážní sedadla hrůza. Po spuštění masáže jsem měl pocit, že se mi auto snaží zavést anální sondu. A dost mě štvalo to divné světélko na stropě co nešlo vypnout.
Jízdní vlastnosti pěkné. Velká možnost individualizace přístrojové desky.
Teď Optima. Motor je jinde, ale je to benzín. Převodovka reaguje rychleji. Lepší posez za volantem. Přední sedačky i s ventilací. Tvrdší nastavení tlumičů, ale mě to více vyhovuje. Děsivý umělý zvuk motoru z reproduktorů. Přehlednější infotainment. Rychlá odezva. Opravdu hodně místa. Vzadu více než v Superbu. Vše v základní výbavě. Doplatek jen za střešní okno a červené sedačky.
Za mne lepší Optima.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.