0
back
 

diskuze k tématu: Renault Scénic v krátké verzi - dává smysl?

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.10.2009 09:39, Ne
Renó v jakékoliv verzi nedává smysl...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.10.2009 09:53, RE: Ne
pefben posted by:
Renó v jakékoliv verzi nedává smysl...
No alespoň, že jsi ulevil své frustraci
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.10.2009 10:05, Moc nedává
Nejen, že se smysl těžko hledá v tvrzení "Díky rozvoru zkráceném o 68 mm posádka nepozná oproti Grand žádnou změnu v oblasti prostoru." - tady by snad stačilo napsat "zkrácenému o pouhých 68 mm", ale pokud jde o auto samé, u vozů této kategorie jde o vnitřní prostor a variabilitu jeho uspořádání, to je jejich raison d‘être. Jestliže těch 216 mm délky navíc stojí přijatelných cca 15 tisíc, není o čem přemýšlet, ledaže bych měl krátkou, ale opravdu krátkou garáž.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.10.2009 11:22, RE: Moc nedává
Kýchal posted by:
Nejen, že se smysl těžko hledá v tvrzení "Díky rozvoru zkráceném o 68 mm posádka nepozná oproti Grand žádnou změnu v oblasti prostoru." - tady by snad stačilo napsat "zkrácenému o pouhých 68 mm", ale pokud jde o auto samé, u vozů této kategorie jde o vnitřní prostor a variabilitu jeho uspořádání, to je jejich raison d‘être. Jestliže těch 216 mm délky navíc stojí přijatelných cca 15 tisíc, není o čem přemýšlet, ledaže bych měl krátkou, ale opravdu krátkou garáž.
Souhlasím, že za 15 tisíc stojí za to si pořídit delší verzi. Jen bych si tipnul, že delší verze bude mít horší jízdní vlastnosti.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.10.2009 11:26, RE: Moc nedává - taky líp vypadá
janseb posted by:
Souhlasím, že za 15 tisíc stojí za to si pořídit delší verzi. Jen bych si tipnul, že delší verze bude mít horší jízdní vlastnosti.
... a kratší podle mne taky líp vypadá.
Narozdíl od většinové populace v Česku, Německu a leckde jinde se mi design Renaultů obecně líbí, i dlouhá je pěkná, krátká vypadá přece jenom vyváženěji.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.10.2009 13:33, Co ten češtin ?
Pane Šikle, rád čtu vaše příspěvky, obsahově mám málokdy vážné námitky, ale ten češtin. Co takhle si to po sobě vždy alespoň jednou v klidu přečíst ?!?!?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.10.2009 16:37, Renault
Po několika japoncíc, italech a němcích jsem si před 2. roky zakoupil nový Renault a nelituju a když tak,že nemám zrovna Grandscenic.K podnikání mi postačuje kombi,ale tenhle je moc fajn.Zadní 2 sedačky nepotřebuju a tak snad je nemusím kupovat,na co 7 míst že.Francouz nabídne pohodlný cestování a vše mi příjde jako by to opravdu dělali pro řidiče nic nehledám a ovladače mi příjdou na svým místě.Nemám žádný problém s kartou či s elektrikou.A s češtinou si hlavu nelámu,jen ta stupidní gramatika.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.10.2009 11:23, Scénic útočí
Nebyl jsem nikdy nějak závratným příznivcem rendlíků. Vždy na mě působily jako pohodlné vozy. Člověk se v nich opravdu cítil jako v "bavlnce", obvzlášť v potrovnání s koncernem. Někomu to může vyhovovat, někomu ne. Co jsem ale vždy cítil z rendlů, byla taková ležérnost, Nikdy na mě nepůsobily dojmem bytelnosti a serióznosti.
To se ovšem nyní změnilo. Všem opovrhovačům všeho francouzského doporučuji osobní zkušenost. Volba materiálů v interiéru mi přijde dokonce snad lepší než ve Škodě, kvalita zpracování pak srovnatelná. Detaily má rendlík propracované. Třeba takové zadní plato pro ilustraci. U Fordu vypadá jak vyrobené z recyklovaného odpadu. Škoda má tuhý, na omak nepříjemný materiál. Scénic krásně jemný materiál, hrany začištěné do hebka. Tlačítka u renaulttu nepůsobí jako vychrochtané kolíky v hyundai, Místo pro rezervu je u renaltů z jakéhosi (asi) kompozitu, aby se ušetřila hmotnost... Prostě co jsem tím chtěl naznačit - renault teď opravdu působí dojmem dotaženého a precizně sestaveného vozu, což alespoň podle mě nikdy dříve nebylo. Proto já renaultu tleskám. Jestli je tento vůz takový, jak působí, ukáže ale až čas. Já bych se ho ale nebál...
Pro autora recenze - některé věty jsou doslova pomatené, nebudu zde nějak rozepisovat (u zmínky o zrychlení, zkrácený rozvor...). Stačí, když si po sobě recenzi alespoň 1x přečtete. Asi jste dopisoval kolem 1h ranní, kdy už je člověk "mimo" ;)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.10.2009 11:58, RE: Scénic útočí
rohYpnol posted by:
Nebyl jsem nikdy nějak závratným příznivcem rendlíků. Vždy na mě působily jako pohodlné vozy. Člověk se v nich opravdu cítil jako v "bavlnce", obvzlášť v potrovnání s koncernem. Někomu to může vyhovovat, někomu ne. Co jsem ale vždy cítil z rendlů, byla taková ležérnost, Nikdy na mě nepůsobily dojmem bytelnosti a serióznosti.
To se ovšem nyní změnilo. Všem opovrhovačům všeho francouzského doporučuji osobní zkušenost. Volba materiálů v interiéru mi přijde dokonce snad lepší než ve Škodě, kvalita z...
souhlasím, dílenské zpracování je minimálně srovnatelné se škodou a když srovnáme pořizovací ceny se škodou a výbavu co renault nabízí není co řešit...problémem jenom zůstávají pořád velmi drahe garanční prohlídky a servis u renaultu. Zdatná konkurence pro C4 picasso!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.10.2009 12:43, RE: Scénic útočí
Evildoer posted by:
souhlasím, dílenské zpracování je minimálně srovnatelné se škodou a když srovnáme pořizovací ceny se škodou a výbavu co renault nabízí není co řešit...problémem jenom zůstávají pořád velmi drahe garanční prohlídky a servis u renaultu. Zdatná konkurence pro C4 picasso!
Ceny servisu u renaultu nevím. Nicméně uznávám, že pokud by byl renault postaven dle logiky předchozího modelu, že kvůli výměně žárovky v předním světlometu musíte sundat kolo, rozebrat blatník (je to opravdu tak??? stále se mi tomu nechce věřit), pak je to na zamyšlenou. Pro firmy by mohl dražší servis znamenat potíž. (Ale Scénic jako služebák? No nevím, moc si nedokážu představit). Pro rodinu bych v tom problém neviděl, pokud bude vůz jakš takš spolehlivý (což ukáže až čas). Při nějakém nájezdu cca 15 t. km/rok to má rodina na 10 let, než nalítají 150 tis. No a když sečtu ROZDÍL servisních nákladů mezi rendlem a škůdkou (výměny spotřebních věcí), pak velice silně pochybuji, že by se vrátil onen astronomický rozdíl v ceně oproti Škodě. A to pomíjím fakt, že Škoda nemá na Scénic přímou konkurenci. Ale můžeme brát, že sodina se rozhodne buď pro Scénic, nebo Octavii Combi, pokud by vybírala mezi těmito značkami.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.10.2009 15:46, ceny
Evildoer posted by:
souhlasím, dílenské zpracování je minimálně srovnatelné se škodou a když srovnáme pořizovací ceny se škodou a výbavu co renault nabízí není co řešit...problémem jenom zůstávají pořád velmi drahe garanční prohlídky a servis u renaultu. Zdatná konkurence pro C4 picasso!
Můžu porovnat ceny za roční garančku Oktavia2 cena 7200kč-Česká Lípa a Megane2 5400kč K.Vary,garančka po 2.letech Okta 4400kč a Megane2 3400kč u obou jsem nejel už k přímo ke značkovýmu servisu,nemá to cenu,protože záruku stejně jen tak nikdo neuznává je dva roky .Ceny spotřebáků jsou na stejný rovině.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.