0
back
 

diskuze k tématu: Renault Scénic 1.9 dCi - úspornější než 2.0 dCi?

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.10.2009 10:20, skoro 7 litru u takhle malyho dyzlu??
tak to je docela drsny
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.10.2009 10:43, RE: skoro 7 litru u takhle malyho dyzlu??
rudastraka posted by:
tak to je docela drsny
Jak jako malýho dieselu? Malý objem?-dyt je to devatenáctka. Malý diesely beru mezi 1,4-1,6 l . Nebo malý auto?-dyt je to dost vysoký-to způsobuje velký odpor znatelný hlavně při vyšších rychlostech.
A hlavně-ona dlouhodobá spotřeba u 130 konovýho auta 6,8 l není vůbec nic výjimečnýho. Tak to prostě dneska je.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.10.2009 12:32, RE: skoro 7 litru u takhle malyho dyzlu??
rudastraka posted by:
tak to je docela drsny
Neni to maly diesel, a na tvar auta a jeho vahu je spotreba primerena..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.10.2009 18:53, moderní motor?
Nechápu autora, jak může tuto jednotku označit za lehký a moderní motor. Je "pouze" o 60 kg těžší než zmiňovaná 1,5 dci a vývojově pamatuje lagunu první generace. Pokud bych si vybíral současný model renaultu, beru 1,5 dci ve verzi 78 kw (mám jej doma už čtyři roky s velkou spokojeností), nebo 2,0 dci který má vodou chlazené turbo - na dálnici k nezaplacení.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.12.2009 18:30, RE: moderní motor?
Pavlik posted by:
Nechápu autora, jak může tuto jednotku označit za lehký a moderní motor. Je "pouze" o 60 kg těžší než zmiňovaná 1,5 dci a vývojově pamatuje lagunu první generace. Pokud bych si vybíral současný model renaultu, beru 1,5 dci ve verzi 78 kw (mám jej doma už čtyři roky s velkou spokojeností), nebo 2,0 dci který má vodou chlazené turbo - na dálnici k nezaplacení.
pravda. 1.9dCi 96kW je jen vyhoněný původní motor z laguny II. sám ho mám v autě v 79kW verzi. srovnávat ho s 2.0dCi je opravdu trochu mimo mísu a vůbec nechápu proč ho renault pořád nabízí. je to pouze 8mi ventil tudíž spotřebou bude těžko konkurovat 16ti ventilu ve 2.0dCi..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 28.11.2010 13:06, Renault Scénic 1.9 dCI RX4
Prosím o zaslání svých názorů a zkušeností s případnými zápory nebo klady na spotřebu, elektroniku, nápravy - jízda hlavně po městě, ale i dálkově - + náhradní díly - cenová dostupnost.

Děkuji
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.