0
back
 

diskuze k tématu: Renault Megane Scenic

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.05.2006 07:34, kupa
zaciatkom roka som si chcel kupit scenic,ale urobil som dobre ze som ho nekupil.ma to kamos a absolutne ma nepresvedcil,interier-vsetko mozne aj nemozne vrzga,bucha a zlicovanie plastov interieru-no des.silentbloky-vybuchane snad vsetky,motor dost pocut (dci).auto ma absolutne nepresvedcilo a manzelku som musel dlho presviedcat,ze desing nie je vsetko.no a este sem-tam nejaka mala korozia(buracka?).jedno plus ale ma a to je spotreba,ozaj very good
PS: mozno som porovnaval velmi zly kus,ale taky je uz zivot
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.05.2006 16:37, Renault
Po nekolika neblahych zkusenostech mych i meho okoli (modely R5, R19, Megane ruznych rocniku vyroby apod.) znacku Renault silne nedoporucuji. Je znat, ze se jedna o lacine spotrebni auto. Ani nejeden autorizovany servis si kolikrat absolutne nevi rady a vy platite a platite a auto stoji a stoji. Nechci to prilis rozepisovat - mate-li zajem, napiste sem do diskuze mail a ja vam to popisu konkretne. Vazne radeji koukejte po nemeckych nebo japonskych autech.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.05.2006 18:36, RE: Renault
AnderN posted by:
Po nekolika neblahych zkusenostech mych i meho okoli (modely R5, R19, Megane ruznych rocniku vyroby apod.) znacku Renault silne nedoporucuji. Je znat, ze se jedna o lacine spotrebni auto. Ani nejeden autorizovany servis si kolikrat absolutne nevi rady a vy platite a platite a auto stoji a stoji. Nechci to prilis rozepisovat - mate-li zajem, napiste sem do diskuze mail a ja vam to popisu konkretne. Vazne radeji koukejte po nemeckych nebo japonskych autech.
Zalezi jake ma priority. Pokud se jedna o spolehlivost potom japonce. Z pohledu spolehlivosti mu bude nemecke auto platne asi jak mrtvemu zimnik.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.05.2006 22:42, RE: Renault
AnderN posted by:
Po nekolika neblahych zkusenostech mych i meho okoli (modely R5, R19, Megane ruznych rocniku vyroby apod.) znacku Renault silne nedoporucuji. Je znat, ze se jedna o lacine spotrebni auto. Ani nejeden autorizovany servis si kolikrat absolutne nevi rady a vy platite a platite a auto stoji a stoji. Nechci to prilis rozepisovat - mate-li zajem, napiste sem do diskuze mail a ja vam to popisu konkretne. Vazne radeji koukejte po nemeckych nebo japonskych autech.
z.group@seznam.cz

jaké jsou ty zkušenosti? Já znám pouze problém s keyless go, ale to mi stačí. Krásné auto, není vše...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.05.2006 23:31, RE: Renault
AnderN posted by:
Po nekolika neblahych zkusenostech mych i meho okoli (modely R5, R19, Megane ruznych rocniku vyroby apod.) znacku Renault silne nedoporucuji. Je znat, ze se jedna o lacine spotrebni auto. Ani nejeden autorizovany servis si kolikrat absolutne nevi rady a vy platite a platite a auto stoji a stoji. Nechci to prilis rozepisovat - mate-li zajem, napiste sem do diskuze mail a ja vam to popisu konkretne. Vazne radeji koukejte po nemeckych nebo japonskych autech.
Je trochu od věci srovnávat dvacet let starý R5 a R19 s tři roky starým Scénicem. :o) Navíc by mě zajímalo, jakého němce nebo japonce byste doporučil aby tři roky starý stál do 250.000 Kč.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.05.2006 08:40, RE: Renault
Mike posted by:
Je trochu od věci srovnávat dvacet let starý R5 a R19 s tři roky starým Scénicem. :o) Navíc by mě zajímalo, jakého němce nebo japonce byste doporučil aby tři roky starý stál do 250.000 Kč.
Nedá mi to abych na tuto diskuzi nereagoval .Co se týče spotřeby tak se od roku 1999 dělá v benzinu 1,6 16-ti ventil. a je to opravdu znát na výkonu i spotřebě v průměru kolem 7 litrů při hodně svižné jízdě.Což se vyrovná v dnešních cenách nafty a provozu naftového auta.Za druhé je obrovský rozdíl mezi koupeným a servisovaným autem u nás a dovozem s pochybným původem (nehavarované) a najetými km.Co se týče komfortu ,bezpečnosti a místa je to bezpochyby ok.nějaké vrzání a skřípání viz jiný příspěvek bych asi přisuzoval tomu ,že to po havárii moc dobře nesesadily dohromady.Záleží pouze na Vás.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.05.2006 15:49, RE: Renault
Mike posted by:
Je trochu od věci srovnávat dvacet let starý R5 a R19 s tři roky starým Scénicem. :o) Navíc by mě zajímalo, jakého němce nebo japonce byste doporučil aby tři roky starý stál do 250.000 Kč.
-)) co takhle Mazdu Premacy???- mozna bude o rok starsi,ale rozhodne se spolehlivosti uplne jinde-))) a pri trose mensich narocich na "objem" zavazadel urcite Mitsubishi Space Star(ale to je vlaste z "evropy") a dela se i s 1.3 motorem....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.05.2006 18:43, Renault Scenic
Před půl rokem jsem si koupil Renault Scenic 1,6 16 V 79 KW, rok výroby 2001. Byla to volba mé manželky a mě se auto také docela líbilo. Bylo za slušné peníze ( 210 tis.) a s fantastickou výbavou (4 x ABG, klima, CD, vše v el atd. Dokonce to mělo tak vychytaný rádio, že čím rychleji auto jelo, tím více se rádio zesilovalo). Auto bylo dovezeno z Francie, lehce bourané ( k dispozici byly fotografie havarovaného vozu ), auto bylo velmi pěkně spravéné¨se srvisní knížkou (84 tis km.) a před koupí důkladně prověřeno značkovým servisem Renault. Vozidlo mělo vyměněný rozvodový řemen ( Jsou tam 2 a u Renaultu to stojí 15000), udělané brzdy, na podvozku bez vůlí a sebemenšího úniku oleje. Dle mechanika z Renaultu bez investic. Interiér byl jako nový a z venku bylo auto bez škrábanců no prostě koupě k pohledání . Scenic je auto velice líbivé, prostorné s perfektní variabilitou sedadel a velkým množstvím různých odkládacích schránek. Motor 1,6 16 V je ale jediná věc, která na tomto autě stojí za zmínku. Má celkem slušný výkon, fakt solidní spotřebu na tak velký auto (6,5 štreka, 8 město), běží hladce a dobře se vytáčí. Není to však na žádné závodění, ale s tím se u rodinného auta snad ani nepočítá. Díky vyšší stavbě karoserie se v zatáčkách trochu více naklání. S autem jsme najeli asi 10 tis a pak jsme jej prodali. Renault neustále vytvářel barevnou hudbu kontrolkami na přístrojové desce a v origoš servisu si s tím nevěděli rady. Občas jel na tři válce, v servisu to vždycky rozebrali, dali dohromady a bylo to zase O.K. U těchto Renaultů často zlobí nějaké cívky, které jsou 4, pro každý válec jedna. (v R stojí asi 1700 kus). Dále byly problémy s palubním počítačem ( Někdy šel, někdy ne). Jinak nebyly závady žádné. S čím sem se však nesmířil bylo věčné vrzání a drnčení plastů a sedadel v interiéru při jízdě po Praze a pro mě nesnesitelný autobusácký posez za volantem. Jízda při 140 po dálnici není zdaleka tak komfortní jako třeba v Octavii, kterou jsem měl předtím. Při dálniční rychlosti do interiéru proniká nadměrně hluk a díky tuhé zadní nápravě má problémy s vyjetými kolejemi na silnici. No prostě mi toto auto nějak nesedlo. (Je to moje chyba, měl sem si ho předtím pořádně vyzkoušet ). S korozí problémy nebyly (přední blatníky jsou dokonce plastové). Já už bych se pro Renault nikdy nerozhodl, stejně jako pro žádného Francouze. Měl jsem také Peugeot 306 a ten taky moc kvalitní nebyl. Po mých zkušenostech s auty jedině Japonce (měl jsem 2x Mazdu 323) nebo koncern VW. Ale vždy záleží na člověku, na tom co mu vyhovuje, ale hlavně na štěstí. Myslím si, že u ojetého auta hodně záleží na aktuálním stavu vozidla a starostlivosti předešlých majitelů. Pokud bych chtěl MPV tohoto typu, volil bych asi Mazdu Premacy. Jedna věc je ale pravda. Za tyto peníze a s tímto rokem výroby by od koncernu VW byly tak max. kola a volant. Kvalita se holt musí zaplatit
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 03.06.2006 11:31, Renaul Scenic 1,9DCI
Problémy s turbom sú mi známe. Už som dvakrát menil turbo, teraz ho mením tretíkrát. Prvýkrát som si myslel, že už nabehalo auto cez 100tis km a že je to vada materiálu. Druhýkrát som to dával za vinu vadnému výfuku - bol upchatý katalyzátor a myslel som si, že mu to uškodilo. Ale tretíkrát sa pokazil a ja si myslím, že môžem robiť čo chcem a bude sa kaziť stále. Ďakujem, už si viac Renault s motorom 1,9DCI neprosím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.03.2007 09:21, RE: Renault
anonym posted by:
Nedá mi to abych na tuto diskuzi nereagoval .Co se týče spotřeby tak se od roku 1999 dělá v benzinu 1,6 16-ti ventil. a je to opravdu znát na výkonu i spotřebě v průměru kolem 7 litrů při hodně svižné jízdě.Což se vyrovná v dnešních cenách nafty a provozu naftového auta.Za druhé je obrovský rozdíl mezi koupeným a servisovaným autem u nás a dovozem s pochybným původem (nehavarované) a najetými km.Co se týče komfortu ,bezpečnosti a místa je to bezpochyby ok.nějaké vrzání a skřípání viz jiný pří...
plne súhlasíms názorom, že záleží na údržbe. V našej rodine sme mali viac ako 20 kusov Renaultov, momentálne Megane coupe 1,6 a Grandtour 1,9 dCi 130 PS. Autá sú spoľahlivé, tiché a majú nízku spotrebu. Servis robíme už roky u autorizovaného dealera a máme s ním tie najlepšie skúsenosti. S predchádzajúcim Grandtourom 1,9 dCi 120 PS som najazdil za dva roky 100 tisíc km, o žiadnych problémoch s turbom neviem. Jediné čo ma znervózňovalo boli kľučky keyless entry, ktoré bolo treba veľakrát vymeniť. Nový kus mám 1 rok, 35 000 km a zatiaľ sa nepokazilo nič.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.