0
back
 

diskuze k tématu: Renault Mégane 1.4 16V a zkušenosti uživatele firemního vozu

category of topic classification: francouzská vozidla, francouzská vozidla, francouzská vozidla
Vendys
number of posts1
date of registration13.01.2009
Thursday 25.10.2012 10:27, Ojetina do firmy???
Proboha, kdo kupuje ojetinu do firemního autoparku???
respond
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Thursday 25.10.2012 12:29, RE: Ojetina do firmy???
Vendys posted by:
Proboha, kdo kupuje ojetinu do firemního autoparku???


Třeba já. Jak nový, tak starý (dodávky i osobní). Jde o věc účelu. Proč ten údiv? Jakože firmy nemusí šetřit, či co?
respond
Martino
number of posts12
date of registration18.07.2011
Thursday 25.10.2012 14:41, Renault
rovná se parodie na kvalitní francouzskou značku aut. Design dobrý, ale kluci z "rencka" zapomněli přidat i na kvalitě zpracování a spolehlivosti.
respond
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Thursday 25.10.2012 19:57, RE: Renault
Martino posted by:
rovná se parodie na kvalitní francouzskou značku aut. Design dobrý, ale kluci z "rencka" zapomněli přidat i na kvalitě zpracování a spolehlivosti.


A mohu se zeptat, co je na tom autě nekvalitního? Že se někomu po vizuálním posouzení nezdá dimenzování podvozku? Mám také megane grandtour, ale s 1,5 dci (tedy o dost těžší motor) a téměř plnou výbavou (takže další kila navíc proti recenzované chudobce). Auto jsem si koupil nové v roce 2005. Podvozek až na dvě tyčky stabilizátoru mám původní, tedy s nájezdem cca 195 tisíc km. Originál baterie také "ještě žije". Pazvuky z palubní desky se ozvaly v cca 50 tisících km - vyřešilo za 10 minut utlumení štítu přístrojů oboustrannou páskou (je tam pření mezi plasty bez tlumícího materiálu). Jinak auto bez problémů.
respond
gottak
number of posts208
date of registration10.06.2010
Friday 26.10.2012 14:25, RE: Renault
Martino posted by:
rovná se parodie na kvalitní francouzskou značku aut. Design dobrý, ale kluci z "rencka" zapomněli přidat i na kvalitě zpracování a spolehlivosti.


Ehm, Renault byl vzdycky trochu shit..., a tahle recenze to jen potvrzuje. Zajimala by me rencenze pana autora, az s tim najede aspon 200 tkm, jestli ale bude mit v cem a nerozpadne se mu to z duvodu vysoke frantikvality.
respond
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Friday 26.10.2012 21:49, RE: Renault
gottak posted by:
Martino posted by:
rovná se parodie na kvalitní francouzskou značku aut. Design dobrý, ale kluci z "rencka" zapomněli přidat i na kvalitě zpracování a spolehlivosti.
Ehm, Renault byl vzdycky trochu shit..., a tahle recenze to jen potvrzuje. Zajimala by me rencenze pana autora, az s tim najede aspon 200 tkm, jestli ale bude mit v cem a nerozpadne se mu to z duvodu vysoke frantikvality.


Miluju tyhle blemcaly, co ví kulový, v lepším případě papouškujou hospodský kecy od Franty z hospody, páč ten už byl za hranicema v NDR, tak má jakože přehled o všem, a všichni u stolu s o tevřenou hubou hltají jeho světonázory.
Několik "frantikvality" vozů (ne vše Renault, ten jenom 1, pak Peugeot 5x, Citroen 1x) provozuju k naprosté spokojenosti jak se spolehlivostí, tak se servisem (autorizovaným). Zajímaly by mě Vaše KONKRÉTNÍ OSOBNÍ ZKUŠENOSTI, kterýma podpoříte svůj názor. Děkuji.
respond
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Saturday 27.10.2012 09:16, RE: Renault
Miluju tyhle blemcaly, co ví kulový, v lepším případě papouškujou hospodský kecy od Franty z hospody, páč ten už byl za hranicema v NDR, tak má jakože přehled o všem, a všichni u stolu s o tevřenou hubou hltají jeho světonázory. Několik "frantikvality" vozů (ne vše Renault, ten jenom 1, pak Peugeot 5x, Citroen 1x) provozuju k naprosté spokojenosti jak se spolehlivostí, tak se servisem (autorizovaným). Zajímaly by mě Vaše KONKRÉTNÍ OSOBNÍ ZKUŠENOSTI, kterýma podpoříte svůj názor. Děkuji.

Gottak žádné osobní zkušenosti s francouzi nemá. Proto je ochoten trávit spoustu času ve fobii HTP.
respond
pale
number of posts16
date of registration10.11.2011
Saturday 27.10.2012 09:16, Renault
Vlastním již několikátý Renault za sebou (v současné době Scenic II) a jsou to levná (jako ojetina), ale ne moc kvalitní auta. Na druhou stranu musím říct, že jsem neměl ani jeden vážný problém a vždy dojel.Nejvíc mi asi vadí sem tam pazvuky v interiéru, gumové a nepřesné převodovky a hlavně ceny orig. dílů. Posledně jsem chtěl koupi nefunkční couvací jedno čidlo a v Renault řekli cenu 6000 Kč!!!To mě už dostalo a Renault už nikdy.Na druhou stranu pohodlí ve Scenicu II a výbava v autě za 100 tis. nemá chybu.
respond
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Saturday 27.10.2012 11:38, RE: Renault
pale posted by:
Vlastním již několikátý Renault za sebou (v současné době Scenic II) a jsou to levná (jako ojetina), ale ne moc kvalitní auta. Na druhou stranu musím říct, že jsem neměl ani jeden vážný problém a vždy dojel.Nejvíc mi asi vadí sem tam pazvuky v interiéru, gumové a nepřesné převodovky a hlavně ceny orig. dílů. Posledně jsem chtěl koupi nefunkční couvací jedno čidlo a v Renault řekli cenu 6000 Kč!!!To mě už dostalo a Renault už nikdy.Na druhou stranu pohodlí ve Scenicu II a výbava v autě za 100 tis. nemá chybu.


A proč kupuješ "originální" díly, když existuje kvalitní druhovýroba stojí polovinu a je od stejných výrobců jako "originál". Jediné v čem se takové díly liší, je absence znaku renault na krabici - to ale platí pro všechny automobilky. Konkrétně to couvací čidlo určitě není originál renault - mám je na meganu jako "origo" výbavu , ale výrobce je nějaká čína (domontovával to prodejce, ačkoli auto bylo zadávané do výroby, ne přímo továrna).
respond
gottak
number of posts208
date of registration10.06.2010
Monday 29.10.2012 09:15, RE: Renault
Pavlik posted by:
Miluju tyhle blemcaly, co ví kulový, v lepším případě papouškujou hospodský kecy od Franty z hospody, páč ten už byl za hranicema v NDR, tak má jakože přehled o všem, a všichni u stolu s o tevřenou hubou hltají jeho světonázory. Několik "frantikvality" vozů (ne vše Renault, ten jenom 1, pak Peugeot 5x, Citroen 1x) provozuju k naprosté spokojenosti jak se spolehlivostí, tak se servisem (autorizovaným). Zajímaly by mě Vaše KONKRÉTNÍ OSOBNÍ ZKUŠENOSTI, kterýma podpoříte svůj názor. Děkuji.
Gottak žádné osobní zkušenosti s francouzi nemá. Proto je ochoten trávit spoustu času ve fobii HTP.

Ha ha ha, fobii rozhodne nejezdim . A co se tyka Frantiku, jednou jsem mel tu cest jet P406 kombi do NL a zpet a byla to fakt hruza - gumove rizeni, auto plavalo, a to byl 2.0HDI/66kw.
respond
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Monday 29.10.2012 11:05, RE: Renault
gottak posted by:
Pavlik posted by:
Miluju tyhle blemcaly, co ví kulový, v lepším případě papouškujou hospodský kecy od Franty z hospody, páč ten už byl za hranicema v NDR, tak má jakože přehled o všem, a všichni u stolu s o tevřenou hubou hltají jeho světonázory. Několik "frantikvality" vozů (ne vše Renault, ten jenom 1, pak Peugeot 5x, Citroen 1x) provozuju k naprosté spokojenosti jak se spolehlivostí, tak se servisem (autorizovaným). Zajímaly by mě Vaše KONKRÉTNÍ OSOBNÍ ZKUŠENOSTI, kterýma podpoříte svůj názor. Děkuji.
Gottak žádné osobní zkušenosti s francouzi nemá. Proto je ochoten trávit spoustu času ve fobii HTP.
Ha ha ha, fobii rozhodne nejezdim . A co se tyka Frantiku, jednou jsem mel tu cest jet P406 kombi do NL a zpet a byla to fakt hruza - gumove rizeni, auto plavalo, a to byl 2.0HDI/66kw.

Jakej pán, takovej krám. Měl jsem 406 benzínovou, teď skoro 4 roky naftovou, a neplavala ani jedna. Řízení na té současně budu měnit, není gumové, ale klepe.
respond
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Monday 29.10.2012 11:55, RE: Renault
Ha ha ha, fobii rozhodne nejezdim . A co se tyka Frantiku, jednou jsem mel tu cest jet P406 kombi do NL a zpet a byla to fakt hruza - gumove rizeni, auto plavalo, a to byl 2.0HDI/66kw.

Promiň, tak nemáš fobii, ale jiné rádobyauto s HTP pod kapotou. Tak jsi to alespoň psal v několika minulých diskusích. Napíšu jen tolik - průměrný francouz je lepší než cokoli s HTP pod kapotou.
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Monday 29.10.2012 11:57, RE: Renault
Pavlik posted by:
Ha ha ha, fobii rozhodne nejezdim . A co se tyka Frantiku, jednou jsem mel tu cest jet P406 kombi do NL a zpet a byla to fakt hruza - gumove rizeni, auto plavalo, a to byl 2.0HDI/66kw.

Promiň, tak nemáš fobii, ale jiné rádobyauto s HTP pod kapotou. Tak jsi to alespoň psal v několika minulých diskusích. Napíšu jen tolik - průměrný francouz je lepší než cokoli s HTP pod kapotou.


gottak má Polo.
?? Sakra, proč nemám citovaný text ve framu?? (admin: protoze byl spatne zformatovany text - uzavreni quote bylo hned na zacatku po jeho otevreni)
respond
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Monday 29.10.2012 12:51, RE: Renault
citation:
gottak má Polo. ?? Sakra, proč nemám citovaný text ve framu??


To, že má polo jsem si nepamatoval, jen mi utkvělo v paměti překvapení, že takový kritik francouzských aut (což je slušný průměr) je ochoten trávit spoustu času v něčem poháněném HTP (což je pro mě představuje absolutní automobilový odpad, dobrý tak na 5000/rok po městě).
respond
gottak
number of posts208
date of registration10.06.2010
Tuesday 30.10.2012 07:39, RE: Renault
Pavlik posted by:
citation:
gottak má Polo. ?? Sakra, proč nemám citovaný text ve framu??
To, že má polo jsem si nepamatoval, jen mi utkvělo v paměti překvapení, že takový kritik francouzských aut (což je slušný průměr) je ochoten trávit spoustu času v něčem poháněném HTP (což je pro mě představuje absolutní automobilový odpad, dobrý tak na 5000/rok po městě).


Mozna se budes divit, ale ten tvuj automobilovy odpad muze s prehledem nakroutit i 450 tkm, coz se prumernemu frantikovi malokdy podari - a to ani nemluvim o dieslech 1.5 dCi. Zkusenost z velmi blizkeho okoli: megane 1.6 16V , po 150 tkm shorela baterka a vysypala se prevodovka....co dodat... je to smejd......
respond
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Tuesday 30.10.2012 13:26, RE: Renault
[
citation:
quote=gottak|Mozna se budes divit, ale ten tvuj automobilovy odpad muze s prehledem nakroutit i 450 tkm, coz se prumernemu frantikovi malokdy podari - a to ani nemluvim o dieslech 1.5 dCi. Zkusenost z velmi blizkeho okoli: megane 1.6 16V , po 150 tkm shorela baterka a vysypala se prevodovka....co dodat... je to smejd.


Opravdu bych se divil, kdyby to byla pravda. Osobně neznám nikoho kdo by najel s HTP více než 120 tisíc km bez vážných problémů s motorem. Škodovkám ve firmě se rozpadají motory pod rukama s výjimkou 1,6 TDI (ty zatím při cca 150 tisících stále drží).
Naopak mám osobní zkušenosti s několika francouzi:
- R19 s 1,8 benzín najela 300 tisíc bez problému, potom prodána,
- megane I s 1,6 benzín najela 270 tisíc bez problému, potom prodán,
- megane II s 1,5 diesel najel zatím 200 tisíc bez problému a ještě hodně vydrží
- modus 1,2 benzín najel "přískoky" 75 tisíc také bez problému.
Měl jsem různá auta různých značek a u francouzů oceňuji především pohodlí a bezpečnost, kde se na ně koncern zdaleka nechytá. Zpracováním, praktičností i spolehlivostí jsou to průměrná auta, nic víc nic méně. Ve srovnání se stejně průměrnou německou konkurenci jsou ale o dost levnější.
respond
gottak
number of posts208
date of registration10.06.2010
Tuesday 30.10.2012 18:05, RE: Renault
Pavlik posted by:
[
citation:
quote=gottak|Mozna se budes divit, ale ten tvuj automobilovy odpad muze s prehledem nakroutit i 450 tkm, coz se prumernemu frantikovi malokdy podari - a to ani nemluvim o dieslech 1.5 dCi. Zkusenost z velmi blizkeho okoli: megane 1.6 16V , po 150 tkm shorela baterka a vysypala se prevodovka....co dodat... je to smejd.
Opravdu bych se divil, kdyby to byla pravda. Osobně neznám nikoho kdo by najel s HTP více než 120 tisíc km bez vážných problémů s motorem. Škodovkám ve firmě se rozpadají motory pod rukama s výjimkou 1,6 TDI (ty zatím při cca 150 tisících stále drží). Naopak mám osobní zkušenosti s několika francouzi: - R19 s 1,8 benzín najela 300 tisíc bez problému, potom prodána, - megane I s 1,6 benzín najela 270 tisíc bez problému, potom prodán, - megane II s 1,5 diesel najel zatím 200 tisíc bez problému a ještě hodně vydrží - modus 1,2 benzín najel "přískoky" 75 tisíc také bez problému. Měl jsem různá auta různých značek a u francouzů oceňuji především pohodlí a bezpečnost, kde se na ně koncern zdaleka nechytá. Zpracováním, praktičností i spolehlivostí jsou to průměrná auta, nic víc nic méně. Ve srovnání se stejně průměrnou německou konkurenci jsou ale o dost levnější.


Tak ja osobne najeto s HTPeckem 225 tkm, a co se tyka samotneho motoru, tak jsem resil zatim jen zapalovaci civky, snimac otacek vacky, napinak retezu a lambda sondy, jinak vubec nic. Tohle jsou realtivni prkotiny, i kdyz to pravda otravuje
Podle SKodovky jsou HTP stavene na ujeti 350 tkm, coz mi vzhledem k objemu prijde slusne a zatim nemam duvod neverit. Pri dobre udrzbe a rozumnem pouzivani proc ne....
NEverim ze se SKodovkam rozpadaji motory, takova 1.3 ve Felde nebo 1.4 MPI najezdi uplne normalne 500 tkm, o 1.6 benalu nebo 1.9 TDI nemluve. 1.9 SDI moc nejede ale vydrzi i milion. Tak tady laskave nepis bachorky.
A co se tyka 1.5 dCi od Renaulta, zalezi na vykonove verzi a datu vyroby, ale rozhodne nepatri mezi drzaky.

Howgh.
respond
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Tuesday 30.10.2012 20:39, To Gottak
citation:
NEverim ze se SKodovkam rozpadaji motory, takova 1.3 ve Felde nebo 1.4 MPI najezdi uplne normalne 500 tkm, o 1.6 benalu nebo 1.9 TDI nemluve. 1.9 SDI moc nejede ale vydrzi i milion. Tak tady laskave nepis bachorky.
A co se tyka 1.5 dCi od Renaulta, zalezi na vykonove verzi a datu vyroby, ale rozhodne nepatri mezi drzaky.
citation:


Ve firmě máme 2x superb II (1,8 TSI a 2,0 TDI 103kw) - oba jsou problémové kdy TSI se v 56 tisících měnil celý motor (potkaný) a TDI má za 150 tisíc km druhé turbo a hlavu + u obou další "otravné drobnosti". Ale hlavní flotila je 35 octavií II s 1,9 a 1,6 TDI. O rok starší 1,9 TDI PD se po překročení 150-170 tisíc nehorázně sypou. Nejde sice o fatální závady, ale o různé snímače, kolísání výkonu a nepravidelný běh, vysoká spotřeba oleje, atd. což je otravné a jsou tak v servisu mnohem častěji než zdrávo. Octavie s novějšími 1,6 TDI zatím drží bez problémů (mají najeto mezi 140 - 170 tisíci).
1,5 dci je docela držák (já mám konkrétně 78 kw verzi), ale nesvědčí mu trvalé "přízemní lety" po dálnici kdy dlouhodobě točí nad 3000RPM (což u mne prezentuje 170 dle tacho/160 dle GPS). U verze 63 kw také občas kolabuje vstřikovací systém firmy Delphy.
PS: že staré motory 1,3 a 1,4 MPI (což je technika ze škody 1000 MB) vydrží hodně vím - mé první auto byla škoda 120 LX a šla do šrotu z důvodu koroze s 360 000km bez nutnosti generálky motoru. Totéž platí pro 1,6 MPI. Nějak jsem se ale domníval, že se bavíme o současné produkci, kde je u koncernu použitelná jen ta 1,6 MPI a dieselová 1,6TDI Bohužel v současném moderním a tedy těžkém autě trpí spolehlivá 1,6 MPI zoufalým nedostatkem výkonu a 1,6 TDI se většině nefiremní klientely nevyplatí .
respond
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Wednesday 31.10.2012 09:23, RE: To Gottak
Pavlik posted by:
citation:
NEverim ze se SKodovkam rozpadaji motory, takova 1.3 ve Felde nebo 1.4 MPI najezdi uplne normalne 500 tkm, o 1.6 benalu nebo 1.9 TDI nemluve. 1.9 SDI moc nejede ale vydrzi i milion. Tak tady laskave nepis bachorky. A co se tyka 1.5 dCi od Renaulta, zalezi na vykonove verzi a datu vyroby, ale rozhodne nepatri mezi drzaky.
citation:
Ve firmě máme 2x superb II (1,8 TSI a 2,0 TDI 103kw) - oba jsou problémové kdy TSI se v 56 tisících měnil celý motor (potkaný) a TDI má za 150 tisíc km druhé turbo a hlavu + u obou další "otravné drobnosti". Ale hlavní flotila je 35 octavií II s 1,9 a 1,6 TDI. O rok starší 1,9 TDI PD se po překročení 150-170 tisíc nehorázně sypou. Nejde sice o fatální závady, ale o různé snímače, kolísání výkonu a nepravidelný běh, vysoká spotřeba oleje, atd. což je otravné a jsou tak v servisu mnohem častěji než zdrávo. Octavie s novějšími 1,6 TDI zatím drží bez problémů (mají najeto mezi 140 - 170 tisíci). 1,5 dci je docela držák (já mám konkrétně 78 kw verzi), ale nesvědčí mu trvalé "přízemní lety" po dálnici kdy dlouhodobě točí nad 3000RPM (což u mne prezentuje 170 dle tacho/160 dle GPS). U verze 63 kw také občas kolabuje vstřikovací systém firmy Delphy. PS: že staré motory 1,3 a 1,4 MPI (což je technika ze škody 1000 MB) vydrží hodně vím - mé první auto byla škoda 120 LX a šla do šrotu z důvodu koroze s 360 000km bez nutnosti generálky motoru. Totéž platí pro 1,6 MPI. Nějak jsem se ale domníval, že se bavíme o současné produkci, kde je u koncernu použitelná jen ta 1,6 MPI a dieselová 1,6TDI Bohužel v současném moderním a tedy těžkém autě trpí spolehlivá 1,6 MPI zoufalým nedostatkem výkonu a 1,6 TDI se většině nefiremní klientely nevyplatí .


Je to marný, je to marný, je to marný.
Když po něm chceš osobní zkušenosti, tak napíše "Zkusenost z velmi blizkeho okoli", což je relevantní jako blábol z putyky po 10. základním. To, že se mu HTP nerozpadlo po 225tkm neznamená, že je to držák. Já jsem měl/mám přes 12 fr. aut, což je statisticky lépe vypovídající, přesto odmítám cokoli paušalizovat. Což gottak činí podle infa z doslechu. Úsměvné.
respond
xsara9
number of posts2
date of registration15.12.2012
Saturday 15.12.2012 12:22, Megane II,1,4 16V, 72kw, r.v.2005
Mam tohle auto přes rok ,jsem spokojen,po koupi samozřejmě nějaké investice jako u každé ojetiny byly,např rozvody,brzdové desky a pod.Namontoval jsem LPG Lovato s přimazáváním.Výkon 72kw se s fábií o stejném objemu nedá srovnat ,megan je prostě lepší.Výkonnější je 1,6, 82 kw ale zato má předřadník a to je zase další věc co se může pokazit a není to levná zaležitost,takže 1,4 je asi nejspolehlivější motorizací.Věc zatékání do kastlíku řidičových dveří se mi vyskytla taky,když vůz stojí za velkého deště nějak zešikma tak tam zateče,dival jsem se za deště kudy tam teče a nepřišel jsem na to.Ale našel jsem na foru renault radu.Teče ve spoji mezi kastlikem a přechodem k další části polstrování dveří přes repro .Nutno sundat polstrování dveří a ten spoj zdruhé strany přejet silikonem,případně zalepit prostor nad repro (střechu),chystám se na jaře to udělat.Cívky zapalování jsou pro každou svíčku zvlášt hned nad svíčkou,je to vychytávka aby nebyly vysokonapětové kabely,výměna je uplně stupidní třeba i na cestě,stačí č10 klíč,povolit a vyndat.Podstatné je mít jednu vždy sebou jako ND,já ji vozím stojí okolo 1200 kč,kdyby se mi to stalo, vyzkouším systémem jednu po druhé až přijdu která byla vadná a jedu dál.Žárovky přední,jejich výměna poprvé je porod,musíte mít tenkou ruku a vědět jak to tam vypadá a funguje,bud vyfotit nebo najít na internetu fotky at předem víte jak žárovku povolit je tal takový pojistný drát-pérko.Leze se tam povolením otvoru pod blatníkem ,nad př.kolem,v zimě na cestě snad nemožné vyměnit.Proto jsem namontoval denní svícení a pro příště dám žárovky s dlouhou dobou výměny , a tím prodložím výměnu na maximum.Jinak svítí auto dobře,blinkry mají vždy dvě žárovky najednou takže dojedete i s prasklou jednou žárovkou.Brzdy jsou supr i vzadu kotouče,brzdí nadstandartně.Mínus po otevření kufru po dešti musíte počkat až vyteče voda.Jinak min.přední blatníky jsou plastové,takže nezhnijí a při menším promáčknutí o něco se zase vrátí zpět bez promáčknutí,jako by to udělal plechový blatník.15 palcevá kola taky potěší.Vzhledem pořizovací ceně jsem spokojen.V některých recenzích kritizují obsah 1,4 jako slabý , ale pozor většinou píší o 1,4 s 60 kw,a ne 72kw výkonu,ale tenhle motor se v česku moc nevyskytuje.Třeba si na to dát při koupi pozor.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.