0
back
 

diskuze k tématu: Renault Safrane 3.0 V6

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.02.2007 00:08, volha
Moje volha je stokrát spolehlivější, než tohle. Neměnil bych.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.02.2007 00:31, Safrane
Zajímavá recenze na pěkné auto.
Chválím ! ! !
Jenom nesouhlasím s tou sazbou povinného ručení 13000kč. Jde to i pod 10000kč.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.02.2007 06:51, dobrá recenze
děkuji za výbornou recenzi, mám možnost koupit safrane s nižším objemem, budu přemýšlet.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.02.2007 06:53, David
Jako první musím uvést, že Safrane je velmi pohodlné auto a svezení s ním je skvělé. Leč... Musím souhlasit s autorem ohledně cen náhradních dílů... Jedním slovem drahé...
Co mne jako majitele dostalo bylo to, když jsem musel se svým Safranem (budiž mu automobilové nebe lehké) do autorizovaného servisu v Bratislavě. Dle vyjádření přijímacího technika byl můj Safrane druhý jenž měli v servisu.. Tato věta mě měla varovat... Ale nevrarovala... 3 týdny jsem slyšel nářky nad dodávkami náhradních dílů (jednalo se o reflektor) ..... Po té co konečně nhd došel, tak mi technik s úsměvem řekl, že neumí naplnit klimatizaci.... No, toto sice nesouvisí s kvalitou vozu, ale s tím, že toto auto ve zdejších zeměpisných šířkách není rozšířené...Což je škoda...
Přiznám se /ale ne moc nahlas, ať to neslyší moje žena/... Šel bych do něj zas :o) Je to asi srdcové...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.02.2007 08:26, zkušenosti
pěkně napsáno (...jak žabí stehýnka do frantíka:)) , dobré informace z kterých plyne, že bych do toho určitě nešel...renaultu nevěřím a jeho cenová politika "dostupná auta-předražený servis" mi nevyhovuje.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.02.2007 08:40, RE: dobrá recenze
Petr posted by:
děkuji za výbornou recenzi, mám možnost koupit safrane s nižším objemem, budu přemýšlet.
Nevím jaký objem máte na mysli, nicméně např. 2.0 je určen pouze pro pohodovou jízdu. Díky váze auta je nutné hodně šlapat na plyn a pak je spotřeba hravě 10-12L, při spořivé jízdě 8-9L. Tehdy jsem to auto z hlediska zrychlení srovnával s P206 1,1 a žádný velký rozdíl.
Pohodlí bylo suprové, brzdy vadly.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.02.2007 08:51, RE: dobrá recenze
Petr posted by:
děkuji za výbornou recenzi, mám možnost koupit safrane s nižším objemem, budu přemýšlet.
Velmi zajímavé a informacemi nabité počtení... Safrane se mi taky líbil, ale právě díky zkušenostem s ND Renault jsem ho zavrhl. Zajímala by mě ale zkušenost s motorem 2,5TD, alternativa k V6 to asi nebude, ale k 2,0i asi ano.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.02.2007 08:53, autí
Diky, rad jsem si pocetl peknou recenzi na pekne auto, krásný design a určitě velmi pohodlné
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.02.2007 09:01, RE: zkušenosti
mari posted by:
pěkně napsáno (...jak žabí stehýnka do frantíka:)) , dobré informace z kterých plyne, že bych do toho určitě nešel...renaultu nevěřím a jeho cenová politika "dostupná auta-předražený servis" mi nevyhovuje.
Prosím autora reakce "zkušenosti" aby si změnil nick... Díky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.02.2007 09:13, RE: Safrane
Peet posted by:
Zajímavá recenze na pěkné auto.
Chválím ! ! !
Jenom nesouhlasím s tou sazbou povinného ručení 13000kč. Jde to i pod 10000kč.
Jde to i za 7 a nějaký drobný.....chce se to jen trochu pozeptat a nechodit do první pojišťovny, kterou člověk uvidí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.02.2007 09:15, RE: dobrá recenze
Petr posted by:
děkuji za výbornou recenzi, mám možnost koupit safrane s nižším objemem, budu přemýšlet.
Už jsem to tady kdysi psal. Ač majitel Oktávky 1,9TDi v plné palbě jak se říká, skláním se před pohodlím a luxusem tohoto modelu Renaultu. Několikrát jsem v Safrane jel a potvrzuji parádní svezeníčko. Navíc plná palba v Oktávce se nedá porovnávat s plnou palbou Safrane (byť o 4 roky staršího modelu, než moje Oktáva), která je o třídu výše, spíše o dvě... Recenze je vynikající, autor přesně odhadl filosofii majitelů tohoto zajímavého auta. Někteří Oktávkáři si toto auto skutečně kupují z důvodu prestižního image značky a uvnitř to nějak přežívají. Toto auto je pro skutečné byznysmany a pro ty, kteří vyznávají luxus, šarm a pohodlí a nikoli pseudošarm a pseudoluxus. A to že je drahý provoz? U aut této třídy je to normální a plně se shoduje s životní úrovní a stylem majitelů Safrane. Jedinou výtku však mám a to ke klimatizaci. Ta mi připadala "jedovatá" a po hodině začala řidiči trnout čelist a mně levé ucho. Různě to pak nastavoval, ale nebylo to stále ono. To je snad jediné, co je ve vnitřním pohodlí Oktávky lepší. Proto beru Oktávku jako úsporné a na provoz nenáročné obyčejné auto, které rodinu a všechna hebla přepraví z místa A do místa B. Luxus to však není.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.02.2007 09:23, RE: dobrá recenze
Ryšár posted by:
Už jsem to tady kdysi psal. Ač majitel Oktávky 1,9TDi v plné palbě jak se říká, skláním se před pohodlím a luxusem tohoto modelu Renaultu. Několikrát jsem v Safrane jel a potvrzuji parádní svezeníčko. Navíc plná palba v Oktávce se nedá porovnávat s plnou palbou Safrane (byť o 4 roky staršího modelu, než moje Oktáva), která je o třídu výše, spíše o dvě... Recenze je vynikající, autor přesně odhadl filosofii majitelů tohoto zajímavého auta. Někteří Oktávkáři si toto auto skutečně kupují z důvodu p...
image značky Škoda??? ))) tak to slyším poprvé...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.02.2007 09:26, Úroveň recenze
Auto je to bez diskuse prostorné a pohodlné, ale dělat z auta s délkou cca 4,75 m "obrovskou loď" apod., je mírně řečeno trapné! Stejně jako tady většina pisatelů uvádí, že jejich auto je "bez konkurence" - recenze tady začínají být o ničem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.02.2007 09:27, ???????????????
Citroen XM, Peugeot 605, a v neposlední řadě Renault Safrane to jsou snad tři nejhorší auta co znám. Prostě pomsta z Francie.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.02.2007 09:29, ?????????
Jo a ještě jsem zapoměl Hyundai Sonata. Korejská pomsta.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.02.2007 10:00, RE: volha
tomas posted by:
Moje volha je stokrát spolehlivější, než tohle. Neměnil bych.
a kolik si toho, prosimte, s volhou najezdil... hadam tak 10k za poslednich 5 let... ne?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.02.2007 10:54, recenzia
velmi dobra recenzia, autor zhrnul vsetko dôlezité. Takto si to predstavujem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.02.2007 10:56, Recenze
Musim pochvalit recenzi, velmi se me libila, verim ze motor 3,0 V6 je uzasny. Skoda jen, ze ho limituje 4stupnovy automat, nevim proc jest nektere automobilky minuly rok nabizeli jeste stale 4st. automaty? vzdyt je to hloupost. Jinak priprovnani motoru 3,0 benzin k 1,9TDI je jasne kdo vyhraje. Nechci se ted bavit o spotrebe, tu si kazdy plati sam. Ale vykonove se neda rpeci srovnavat 4valec ktery nema ani 2 litry s 3litrem V6. Ale mylsim, ze sposut amajitelu TDI 66kw s chipem kouka jak jim ujizdi takova lod jako safrane. Ale mit tam treba TDI 2,5 v te verzi 132kw tak u zmylsim ze by renault nemel sanci. Jinak benzinovy V6 je snem asi hodne lidi, ale kvuli spotebe sahnou radeji po nejake nafte ktera pocitove ma vysoky vykon a nizkou spotrebu. Jinak kamarad ma staryho Saaba 2,3T, a to byste meli videt ty zavistivce se starsi octavii RS kdyz jim ujete auto z roku 1994. Je to 4valec a vykon 230 koni.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.02.2007 11:02, RE: ???????????????
zby posted by:
Citroen XM, Peugeot 605, a v neposlední řadě Renault Safrane to jsou snad tři nejhorší auta co znám. Prostě pomsta z Francie.
Nevim ale XM bylo na dobu sveho vzniku absolutne nejmodernejsi, nabizel to o cem si mohli jini nechat zdat, tehdy to byla valka naftovych motoru, XM melo nejvyknejsi naftak tehdy 2,5TD do te doby nez prisel MB se svym 3,0TD, jinak dneska uz jsou XM, 605 v bidnem stavu, ale auta to byla vyborna a pokud sezene zachovaly kousek jsou to dle me dobra auta. Hlavne s motorem 2,1TD u XM a 605. Takze jako pomstu bych to nevudel. Jako pomstu povazuji francouze az ty nove kdy maji elektroniky vc nez dost a nefunguje to. Tehdy francouzi meli dobra auta
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.02.2007 12:07, !!!
Jinak ta spotřeba je na třílitr DĚSNÁ!
respond
1 2 3


update
you watch this topic

stop watching this topic

similar vehicles on offer:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.