0
back
 

diskuze k tématu: Renault Mégane 1,9 dTi - zkušenosti majitele po dvou letech užívání

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 28.06.2010 06:55, Servis
Nerikam ze Megane je spatny, tez jsem si ho chtel poridit, jen bych asi vybiral nejaky kousek v lepsim stavu. Ze tece oleje, nejede to, sjete kotouce, vyhnile plechace, sjete gumy, spatne opravena aroserie (mozna bude brzy reznout) se vse dalo zjistit hned pri koupi....nevim kolik byla porizovaci cena auta, ale kdyz sectu 60 tis za servis plus nakupni cena myslim si, ze za to sel sehnat uz pekny garazovany kousek od nejake rodinky co se o nej starala....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 28.06.2010 07:42, RE: Servis
mufik.martin posted by:
Nerikam ze Megane je spatny, tez jsem si ho chtel poridit, jen bych asi vybiral nejaky kousek v lepsim stavu. Ze tece oleje, nejede to, sjete kotouce, vyhnile plechace, sjete gumy, spatne opravena aroserie (mozna bude brzy reznout) se vse dalo zjistit hned pri koupi....nevim kolik byla porizovaci cena auta, ale kdyz sectu 60 tis za servis plus nakupni cena myslim si, ze za to sel sehnat uz pekny garazovany kousek od nejake rodinky co se o nej starala....
Já to pochopil tak, že to velmi levně koupil - opravil za těch 60 tisíc a stále byl pod tehdy běžnou prodejní cenou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 28.06.2010 08:24,
Tak za prvé, si myslím že za půl roku shánění jde sehnat i onen kus po dědečkovi který skutečně jezdil jen do kauflandu a na chatu a jednou za tejden si změřit tlak na polikliniku.
za druhé pod pojmem špatně opravené po nehodě si lze představit spoustu věcí. Mě osobně hned napadne že z toho někdo udělal minimálně třístopé vozidlo. Pak bych do toho nesednul ani zadarmo. Jestli si pán pod tímto pojmem představuje že má "jen" pomerančovej lak, tak je to jiná.
Takže závěrem se ptám jak velká byla úspora proti koupi auta ve 100%
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 28.06.2010 09:53, Skutečně se ušetřilo?
Jelikož dnešní ceny 9 let starých Méganů se pohybují mezi 50-60tis, tak i při pořizovací ceně nula-nula-nic, po započítání nákladů na dovoz z Německa a přihlášení vozu v ČR, by se muselo dojít k tomu, že při opravě za 60tis.neměla koupě smysl, přesto, že ceny 9let starých ojetin mohly být před 2 lety mírně vyšší než dnes. Pána nám musí být líto už jen z toho důvodu, že někdo, kdo pracuje v Česku pro Renault, není v příjmové skupině, která si může dovolit pořídit (za nápomoci firmy) ojetinu kvalitní, když už ne jednou za např. 5 let auto v novotě, nabídnuté firmou za fešáckou cenu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 28.06.2010 12:02, RE: Skutečně se ušetřilo?
robinx posted by:
Jelikož dnešní ceny 9 let starých Méganů se pohybují mezi 50-60tis, tak i při pořizovací ceně nula-nula-nic, po započítání nákladů na dovoz z Německa a přihlášení vozu v ČR, by se muselo dojít k tomu, že při opravě za 60tis.neměla koupě smysl, přesto, že ceny 9let starých ojetin mohly být před 2 lety mírně vyšší než dnes. Pána nám musí být líto už jen z toho důvodu, že někdo, kdo pracuje v Česku pro Renault, není v příjmové skupině, která si může dovolit pořídit (za nápomoci firmy) ojetinu kval...
Tak ojetina koupená za 60 nebude taky hned na provoz bez poč. investic... Tím nechci autora hájit, ale alespoň má "půlku auta novou", ví, co je uděláno... Třeba si to opravuje v prac. době, s firemním vercajkem, baví ho to, tak co. Osobně bych do toho nešel, ale každému podle jeho chuti.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 28.06.2010 12:34, Oprava
Nemůžu si pomoct - jestli koupil pán auto po špatně provedené opravě, tak měl koupit auto za pusu před opravou a při opravě si udělat všechno sám. Obzvláště ty airbagy bych měl strach, aby byly funkční. Jestli někdo odflákne opravu, tak se moc nepárá se sháněním airbagů, které moc levné nejsou. Takže pokud se přímo kontrolka airbagů nezhasíná současně s kontrolkou ABS, tak klidně můžou místo těch airbagů být nastrkané odpory.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 28.06.2010 14:08, RE: Skutečně se ušetřilo?
Pepe posted by:
Tak ojetina koupená za 60 nebude taky hned na provoz bez poč. investic... Tím nechci autora hájit, ale alespoň má "půlku auta novou", ví, co je uděláno... Třeba si to opravuje v prac. době, s firemním vercajkem, baví ho to, tak co. Osobně bych do toho nešel, ale každému podle jeho chuti.
Jesli byl pan tak sikovny, ze by dokazal auto servisovat sam, tak urcite poznal jaky vrak kupuje, vsiml by si oleje a tech kotoucu a i by si vsiml vykonu atd atd....a nevim kolik byla bezna cena kdyz ho kupoval, ale hledal pul roku a pak koupit vrak me prijde divne....ted jsem kouknul na tipcars a pak na soukrome inzerce a pravda je, ze dnes se za 30 tis da sehnat opravdu i krasny kousek kdyz se chvili hleda, ktery ma brzdy i rozvody za sebou a i ostatni veci jsou v ramci stari v prijatelnem stavu....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 28.06.2010 15:56, RE: Skutečně se ušetřilo?
mufik.martin posted by:
Jesli byl pan tak sikovny, ze by dokazal auto servisovat sam, tak urcite poznal jaky vrak kupuje, vsiml by si oleje a tech kotoucu a i by si vsiml vykonu atd atd....a nevim kolik byla bezna cena kdyz ho kupoval, ale hledal pul roku a pak koupit vrak me prijde divne....ted jsem kouknul na tipcars a pak na soukrome inzerce a pravda je, ze dnes se za 30 tis da sehnat opravdu i krasny kousek kdyz se chvili hleda, ktery ma brzdy i rozvody za sebou a i ostatni veci jsou v ramci stari v prijatelnem stavu....
Každej koníček něco stojí. Koupit funglovku a o nic se 2-7 let nestarat umí každej jouda
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 28.06.2010 20:51, RE: Oprava Kolossovi
Koloss posted by:
Nemůžu si pomoct - jestli koupil pán auto po špatně provedené opravě, tak měl koupit auto za pusu před opravou a při opravě si udělat všechno sám. Obzvláště ty airbagy bych měl strach, aby byly funkční. Jestli někdo odflákne opravu, tak se moc nepárá se sháněním airbagů, které moc levné nejsou. Takže pokud se přímo kontrolka airbagů nezhasíná současně s kontrolkou ABS, tak klidně můžou místo těch airbagů být nastrkané odpory.
Tak dovol abych tě vyvedl z omylu. Píšeš, že kontrolka airbagu musí zhasínat s kontrolkou ABS. OMYL. Kontrolka Airbagu musí vždy zhasínat SAMOSTATNĚ NEZÁVISLE NA VŠECH OSTATNÍCH. Pokud zhasíná s tím ABS tak je na něj napojená a airbagy chybí. Přečti si Svět Motorů. Tipuji, že to je tvůj případ Kolossi. ŽE ??
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 28.06.2010 22:40, RE: Oprava Kolossovi
Kama posted by:
Tak dovol abych tě vyvedl z omylu. Píšeš, že kontrolka airbagu musí zhasínat s kontrolkou ABS. OMYL. Kontrolka Airbagu musí vždy zhasínat SAMOSTATNĚ NEZÁVISLE NA VŠECH OSTATNÍCH. Pokud zhasíná s tím ABS tak je na něj napojená a airbagy chybí. Přečti si Svět Motorů. Tipuji, že to je tvůj případ Kolossi. ŽE ??
Myslím, že Koloss měl namysli praktiky některých "opravců" kteří svítící kontrolgu airbagu napojí na kontrolku ABS aby to vypadalo že kontrolka airbagů zhasíná (vypadá blbě kdyý svítí). Ti zdatnější "opravci" zapojí místo airbagu odpor a je vystaráno
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 29.06.2010 12:06, RE: Oprava Kolossovi
Kama posted by:
Tak dovol abych tě vyvedl z omylu. Píšeš, že kontrolka airbagu musí zhasínat s kontrolkou ABS. OMYL. Kontrolka Airbagu musí vždy zhasínat SAMOSTATNĚ NEZÁVISLE NA VŠECH OSTATNÍCH. Pokud zhasíná s tím ABS tak je na něj napojená a airbagy chybí. Přečti si Svět Motorů. Tipuji, že to je tvůj případ Kolossi. ŽE ??
Jasně, nepochopit a rovnou toho druhého považovat za blba. Nemusím číst Svět motorů (nečetl jsem tuto tiskovinu asi 20 let), abych znal praktiky některých "opravářů". Pokud bys mě pochopil, tak bys zjistil, že upozorňuji na to, že ani samostatné zhasnutí kontrolky airbagu ještě nemusí znamenat jeho přítomnost. Není tak složité nasimulovat přítomnost airbagů tak, aby i kontrolka zhasínala jak má.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 30.07.2010 13:06, PRAVDA
Zdravím,
po reakci na svou recenzi jsem se rozhodl doplnit některé důležité informace. Za auto chtěl jeho předchozí majitel 29.000 Kč, což pro mě byla cena, vzhledem ke stavu auta, nepřijatelná. Prodávající se však auta chtěl zbavit a tak po postupném odhalování závad klesala i cena auta. Ta se nakonec ustálila na sympatických 9.500 Kč. V té době (jaro 2008) se ceny těchto ojetých vozů v dobrém stavu a s podobnou výbavou pohybovaly někde na hranici 80 - 100.000 Kč. Avšak v době, kdy jsem auto pořizoval, jsem NEBYL ještě zaměstnán u Renaultu. Tím vysvětluji, proč jako zaměstnanec nemám novější auto a proč jsem měl vážné obavy, že mnou zvolená strategie nevyšla. Auto jsem tedy začal dávat dohromady - nejdříve rozvody a veškeré filtry s náplněmi. V létě roku 2008 jsem nastoupil k Renaultu a teprve zde jsem se pustil do "generální" opravy.
Kdo z Vás Renaulta má, tak jistě ví, jaké jsou ceny originálních náhr. dílů. Je potřeba si uvědomit, že to co jsem já opravil za těch cca 60.000, běžného zákazníka by stálo dvojnásobek. Jako příklad poslouží třeba podvozek ( pružiny 2.200 Kč, přední tlumiče 1.200 Kč, zadní tlumiče 1.000 Kč, tyčky řízení 1.000 Kč, čepy 950 Kč - vše originální díly za neoriginální ceny). Celkem jsem tedy za výměnu podvozku zaplatil 6.350 Kč. Za tuto cenu by si běžný zákazník koupil pouze přední tlumiče (možná). A velice podobné to bylo se vším, co jsem kupoval, či měnil. Práci jsem neřešil, protože vždy záleželo na domluvě s mechanikem, navíc spoustu věcí jsem si udělal sám, ačkoliv mechanik nejsem.
Abych to zkrátil....za 70.000 Kč mám auto, které je v dokonalém stavu až na, opět, prosakující olej z vany a převodovky, s polovinou nových věcí a ve stavu, že všechny Mégany na prodej mohou pouze tiše závidět. Takto bych to asi ukončil - děkuji.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.