0
back
 

diskuze k tématu: Renault Mégane 1.9 dCi: krůček k lidu

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 23.04.2009 01:43, Držím palce
Renault se poslední dobou hodně zlepšil!! Tak držím palce!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 23.04.2009 06:48, design přídě
Průměrný design přídě u předchozí generace méganu? A mohl by autor sdělit, která příď v nižší astřední třídě byla tedy v té době ztvárněním nad průměrem? Snad octavia? Vždyť předchozí mégane byl odbornou veřejností označován jako naopak velmi nápaditý, jen záď u hatchbacku nemusela u každého vyvolat zrovna libé pocity. sedan a kombi byly zajímavé, neotřelé, rozhodně to nebyla v této třídě nuda.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 23.04.2009 06:55, Chyba v titulku
mělo tam být - krůček k Lídlu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 23.04.2009 10:14, Nedalo mi
a hledal jsem u VW Škoda soka v podobě Okt.2 a při pohledu na ceník jsem se nestačil divit.Že by byl mezi Meg3 a Okt.2 rozdíl 100 tis. Kč?A možná ještě víc?U VW je ceník trochu zmatený a čtenář musí pracně hledat alternativu proti Meg3.K desingu Megoše není asi moc pipomínek,je opravdu povedený,vyznávám pohodlný-měkkčí sedáky a podvozek a to má,motory má povedený,jen nesmí dostat palivo z JZD Chvojkovice.Beru ceník jako základ a nezajímá mě,kolik dá Tonda slevu,protože tu nedostane každý.Jinak Megane 3 GO!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 23.04.2009 18:15, kvalita
Měl jsem možnost předváděcí jízdy s tímto vozem, jen motor byl 1,6 benzín s 6 kvaltem. Vzhledem k faktu, že jsem ihned přesedal do mé megane II grandtour mám tyto poznatky: 1. na mě až moc přitvrzený podvozek "německá" podvozková škola mne na českém tankodromu moc nenadchla (já nejsem sportovně založen) - ale skutečně lépe vede stopu , 2. mnohem lepší pocit z kvality, 3. je uvnitř pro posádku značně větší - já si počkám opět na grandtour kvůli kufru, 4. mrzí mne absence denních světel, nebo alespoň "blokace" naklápění a natáčení xenonů pro denní svícení jako má např. Ford.
Ještě bych opravil autora článku - megane nemá diesel 1,6. Menší motor je 1,5 dci a ve verzi 78 kw + 6 kvalt na něj nedám dopustit , naopak testovaná motorizace je mnohem technicky starší a o podstatných cca 90 kilo těžší.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 24.04.2009 15:44, co je okap?
Mohl by mi, prosím, někdo vysvětlit, co se myslí tím designérským kouskem v kapotě pod názvem "okap" ? Ať koukám jak koukám, já tam žádný "okap" nevidím
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.