0
back
 

diskuze k tématu: Renault Mégane 1,6 16V

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.08.2006 07:32, rencek
Tak za tú cenu určite radšej tú Corollu, pripadne Astru. 307/Rencek, no way!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.08.2006 07:35, spotreba
Ešte k tej spotrebe v meste: "kolem 7litrú ve meste" s 1.6? To by som sa pozrel...V zime 6, ne?!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.08.2006 09:44, Hmotnost
Docela by mne zajimalo proč autor neuvádi pohotovostní hmotnost u všech srovnavanych vozidel...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.08.2006 15:00, brzdy
Zkousel jsem v ramci marketingove akce. Ty brzdy byly opravdu vrazedne, 0-100 procent brzdneho ucinku cca ve 2 mm rozsahu. Velmi nebezpecna vec. A to pruvodce tvrdil, ze je auto po servisu, protoze drive se kola totalne blokovala v urcitem bode najednou. Velmi nebezpecna vec. Kdyz se ted dozvidam, ze stejny problem mel i autor clanku, zda se ze nejde o nahodu a je to pro me duvod, proc se jinak dobremu autu vyhnout obloukem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 07.08.2006 22:52, RE: brzdy
miro posted by:
Zkousel jsem v ramci marketingove akce. Ty brzdy byly opravdu vrazedne, 0-100 procent brzdneho ucinku cca ve 2 mm rozsahu. Velmi nebezpecna vec. A to pruvodce tvrdil, ze je auto po servisu, protoze drive se kola totalne blokovala v urcitem bode najednou. Velmi nebezpecna vec. Kdyz se ted dozvidam, ze stejny problem mel i autor clanku, zda se ze nejde o nahodu a je to pro me duvod, proc se jinak dobremu autu vyhnout obloukem.
Na ty brzdy se dá zvyknout.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 08.08.2006 15:40, RE: brzdy
pepe posted by:
Na ty brzdy se dá zvyknout.
Vlastním tento vůz v provedení Sedan a právě brzdám jsem po pár kilometrech přišel na chuť a naopak mám nyní po přesednutí např. do Fabie (ale nejen do ní,aby to zase někdo nevzal osobně) pocit,že vůbec nebrzdí.Je to hodně otázka zvyku.Při první jízdě mi taky připadaly hodně ostré,ale nyní bych je určitě neměnil.U mě např. přispívají k mnohem větší jistotě a cestovní pohodě.
Taky nevím proč autor hodnotí ruční brzdu mínusem,že nevypadá jako obvykle?To snad nemůže být argument proti při recenzi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 09.08.2006 12:28, RE: brzdy
miro posted by:
Zkousel jsem v ramci marketingove akce. Ty brzdy byly opravdu vrazedne, 0-100 procent brzdneho ucinku cca ve 2 mm rozsahu. Velmi nebezpecna vec. A to pruvodce tvrdil, ze je auto po servisu, protoze drive se kola totalne blokovala v urcitem bode najednou. Velmi nebezpecna vec. Kdyz se ted dozvidam, ze stejny problem mel i autor clanku, zda se ze nejde o nahodu a je to pro me duvod, proc se jinak dobremu autu vyhnout obloukem.
ja myslim, ze brzdy nejsou u tohoto auta na skodu. bohuzel tech bolistek co tohle auto ma je pomerne dost a tolik prostoru tu bohuzel neni. bohuzel patrim mezi ty mene stastne, mezi ty co si vytahli cerneho petra v podobe vyrobeneho zmetku. od koupi vozu travim pomalu vic casu v servisu nez na silnici. pokud nekoho zajimaji podrobnosti, necht se podiva na stranky ktere jsem byl nucen zridit protoze pristup automobilky k zakaznikum je v CR otresny.

WWW.REKLAMACE.VYROBCE.CZ
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.08.2006 13:15, RE: brzdy
miro posted by:
Zkousel jsem v ramci marketingove akce. Ty brzdy byly opravdu vrazedne, 0-100 procent brzdneho ucinku cca ve 2 mm rozsahu. Velmi nebezpecna vec. A to pruvodce tvrdil, ze je auto po servisu, protoze drive se kola totalne blokovala v urcitem bode najednou. Velmi nebezpecna vec. Kdyz se ted dozvidam, ze stejny problem mel i autor clanku, zda se ze nejde o nahodu a je to pro me duvod, proc se jinak dobremu autu vyhnout obloukem.
No jo!TO musíš mět trosku cit v noze!jinak v moto časopisech brzdy meganu hodnotí pozitivně.Hlavně ten jejich nástup...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.08.2006 13:49, RE: brzdy
hony posted by:
No jo!TO musíš mět trosku cit v noze!jinak v moto časopisech brzdy meganu hodnotí pozitivně.Hlavně ten jejich nástup...
Opakuji, ze sam zastupce Renaultu potvrdil, ze se brzdy u zcela noveho vozu blokovaly najednou, auto bylo pred touto zkusebni jizdou v servisu a ocividne bez vetsi zmeny. Sam mam velmi ostre brzdy rad (napr. ve F.Punto), ovsem co je moc, to je moc. Pokud se brzdny ucinek neda regulovat temer vubec (bez ohledu na citlivost seslapnuti)....
BTW: Nedavno jsem jel s velmi zkusenym ridicem (cca 250 tis. km) v novem Scenicu a prudke cukani pri brzdeni mi bylo dosti povedome...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 10.08.2006 18:20, RE: brzdy
miro posted by:
Opakuji, ze sam zastupce Renaultu potvrdil, ze se brzdy u zcela noveho vozu blokovaly najednou, auto bylo pred touto zkusebni jizdou v servisu a ocividne bez vetsi zmeny. Sam mam velmi ostre brzdy rad (napr. ve F.Punto), ovsem co je moc, to je moc. Pokud se brzdny ucinek neda regulovat temer vubec (bez ohledu na citlivost seslapnuti)....
BTW: Nedavno jsem jel s velmi zkusenym ridicem (cca 250 tis. km) v novem Scenicu a prudke cukani pri brzdeni mi bylo dosti povedome...
Jelikož s meganem (ale grandtour) jezdím už něco přes rok,tak ty brzdy po zvyknutí si na ně jsou vynikající,jak se říká "zastaví na fleku".Měl jsem s těma brzdama taky ten problém po přesednutí do fabie,"já brzdím,ale auto pořád jede".Spíš mě vadí to řízení,chybí mě tam kontakt se silnicí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.08.2006 18:11, RE: brzdy
tom posted by:
ja myslim, ze brzdy nejsou u tohoto auta na skodu. bohuzel tech bolistek co tohle auto ma je pomerne dost a tolik prostoru tu bohuzel neni. bohuzel patrim mezi ty mene stastne, mezi ty co si vytahli cerneho petra v podobe vyrobeneho zmetku. od koupi vozu travim pomalu vic casu v servisu nez na silnici. pokud nekoho zajimaji podrobnosti, necht se podiva na stranky ktere jsem byl nucen zridit protoze pristup automobilky k zakaznikum je v CR otresny.

WWW.REKLAMACE.VYROBCE.CZ
hezká,hezká,a teď prosím tu o červené Karkulce...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 11.08.2006 21:58, RE: brzdy
vratnik posted by:
hezká,hezká,a teď prosím tu o červené Karkulce...
ja myslim, ze brzdy nejsou u tohoto auta na skodu. bohuzel tech bolistek co tohle auto ma je pomerne dost a tolik prostoru tu bohuzel neni. bohuzel patrim mezi ty mene stastne, mezi ty co si vytahli cerneho petra v podobe vyrobeneho zmetku. od koupi vozu travim pomalu vic casu v servisu nez na silnici. pokud nekoho zajimaji podrobnosti, necht se podiva na stranky ktere jsem byl nucen zridit protoze pristup automobilky k zakaznikum je v CR otresny.

WWW.REKLAMACE.VYROBCE.CZ

pardon,to byla reakce na tento příspěvek...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 18.02.2007 08:25, Megane
Osobně vlastním Megane Privilege Lux s motorem 1,9 dCi 88kW, pokuď někdo řekně že takovýhle auto je až moc drahý, tak ať se nejdřív podívá na stránky VW nebo Peugeotu, ty ceny jsou úpln ěnkde jinde než u Renaultu, nemluvím o tom že takhle vybavenou Octavii seženete jedině za jedno mega. Co se týká kvality auta, trochu to pokulhává, ale je to zase něčím vykoupeno. Nechat novou Octavii RS za zády je hezkej pohled. A to můžu říct že Škodovku mám rád. Co se týká brzd, tak jde pouze o zvyk, samozřejmně, že jsou hodně vostrý, ale auto který jede 240 je nějak sakra potřeba zastavit. Dneska mám auto 165 000 km a krom toho že zprevence budu měnit turbo mototu mě nic netrápilo a ani netrápí. Jasný, něco bylo, to že praskla žárovka, nebo že jsem měl kotouče brzd a olej, ale jinak jsem nezaznamenal žádnou větší poruchu, motoricky je auto dáběl.co se týká desingu, mám verzi z roku 2003 a můžu říct že tohle vypadá líp než nový model, starší typ má víc vlastností dravce. Každýmu doporučuji si nejdřív auto pořádně vyzkoušet a mít možnost v něm jezdit už skoro pět let a pak psát nějakou kritiku či recenzi, osobně bych si asi jiný auto znova nekoupil. Co víc dodat. Možná že Renault je fakt tvůrce automobilů
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 17.09.2007 21:36, RE: Megane
petr posted by:
Osobně vlastním Megane Privilege Lux s motorem 1,9 dCi 88kW, pokuď někdo řekně že takovýhle auto je až moc drahý, tak ať se nejdřív podívá na stránky VW nebo Peugeotu, ty ceny jsou úpln ěnkde jinde než u Renaultu, nemluvím o tom že takhle vybavenou Octavii seženete jedině za jedno mega. Co se týká kvality auta, trochu to pokulhává, ale je to zase něčím vykoupeno. Nechat novou Octavii RS za zády je hezkej pohled. A to můžu říct že Škodovku mám rád. Co se týká brzd, tak jde pouze o zvyk, samozřej...
Mám Megane 1,6 sedan z roku 2005 a naprostá spokojenost. Svižné, úsporné (po městě skutečně 7,5) pohodlné. Ročně najedu 28 000km a mimo běžného servisu žádné závady. A k těm brzdám - jsou sice ostré ale oproti jiným autům nesrovnatelné! Tohle je můj druhý Megane předtím jsem měl 5 let Megane I z roku 2000, prodával jsem ho se 135000km naprosto bez závad. Příště zase Renault!
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.