0
back
 

diskuze k tématu: Renault Laguna GT - Famózní řezání zatáček

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.12.2008 12:34, Moc fajn, ale...
Chtěl bych vidět, jak podvozek pracuje po 100 tisích km s francouzskou precizností. Příliš složité řešení, které přinese nové problémy!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.12.2008 12:50, Zadní náprava
Já nemohu reagovat se svými zkušenostmi s těmito systémy. Ale:
1) Již výše zmíněná otázka životnosti?
2) S tím spojená otázka robustnosti nápravy (stačí si např. vzpomenout na skvělé hliníkové nápravy u Passatu...). České vozovky jsou prevít.
2) Když se kolem 50km rychlosti kola srovnávají, pak by právě kolem této rychlosti neměl být rozdíl mezi toto nápravou a "obyčejnou"
3) Jak reaguje na prudké změny??? Když trhnu volantem při vyhýbacím manévru na jednu a druhou stranu? Nedokážu si příliš představit, že nějaké elektromotory reagují bez prodlevy.
Nevidím v daném pojetí provedení přínos. Opravdu bych spíše očekával problémy do budoucna.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.12.2008 21:22, Pěkná reklama
Měl jsem to potěšení mít na pár dní tento vůz, ale žebyse dalo cokoliv přečíst z displeje navigace, když svítí sluníčko, tak to je pěkný nesmysl. Nebylo vidět vůbec nic! Jinak je to prima vůz, i když na D1 spodek dostával slušné šlupky a při pootevřeném zadním okně to drnčí tak, že se okno musí zavřít,...zbytek je fajn, super sedačky, materiál kvalitní, místa dostatek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 05.12.2008 23:31, Palivo
Vznětový motor a jezdí to na Naturál 95. Zajímavé?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 06.12.2008 01:15, modrá laguna
Modrá Laguna byl zajímavý film ale jako auto mě moc bere, zejména ty přední světla V dané kategorii bych spíš koukal po Mazdě 6 druhé generace. Ta vypada i jezdí skoro jako Lexus.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 06.12.2008 17:33, RE: Moc fajn, ale...
donald posted by:
Chtěl bych vidět, jak podvozek pracuje po 100 tisích km s francouzskou precizností. Příliš složité řešení, které přinese nové problémy!
To ukáže až čas. Věřím, že to bude fungovat, neboť samotná podstata systému v případě Laguny překvapivě až tak složitá není. Mimochodem nové BMW řady 7 to má provedené úplně stejně, jen s tím rozdíle, že má vzadu víceprvkovou nápravu. Musím reagovat na zmíňku o Mitsubishi. Jeho systém 4WS rozhodně nebyl mechanický, jak píše autor článku, ale mnohem složitější, pracující s elektrohydraulikou. Renault přichází s něščím, co většina japonských značek vyřešila na přelomu osmdesátých a devadesátých let. Původní 4WS a jeho myšlenku pohřibil nástup stabilizačních systémů ESP, díky kterým se stal vlastně takřka nadbytečným. Dnes se k tomu výrobci opět vrací, avšak ve vyšší verzi, pracující v součinnosti právě s ESP.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 06.12.2008 22:08, RE: Zadní náprava
rohYpnol posted by:
Já nemohu reagovat se svými zkušenostmi s těmito systémy. Ale:
1) Již výše zmíněná otázka životnosti?
2) S tím spojená otázka robustnosti nápravy (stačí si např. vzpomenout na skvělé hliníkové nápravy u Passatu...). České vozovky jsou prevít.
2) Když se kolem 50km rychlosti kola srovnávají, pak by právě kolem této rychlosti neměl být rozdíl mezi toto nápravou a "obyčejnou"
3) Jak reaguje na prudké změny??? Když trhnu volantem při vyhýbacím manévru na jednu a druhou stranu? Nedokážu si příliš pře...
Já bych se životnosti nebál, renault vlastním tři roky a s elektronikou žádný problém nebyl (90 tis. km). Je pravda, že cena případné opravy asi bude "pěkná", ale musíte si uvědomit pro koho je tento vůz určen. Stojí cca 750 tis. = musíte na něj mít, pokud si takovýto vůz koupíte jako ojetinu a máte menší než "průměrný" český plat, pravděpodobně zapláčete - bude vás ruinovat i obyčejný provozní servis.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 06.12.2008 22:23, RE: Zadní náprava
Pavlik posted by:
Já bych se životnosti nebál, renault vlastním tři roky a s elektronikou žádný problém nebyl (90 tis. km). Je pravda, že cena případné opravy asi bude "pěkná", ale musíte si uvědomit pro koho je tento vůz určen. Stojí cca 750 tis. = musíte na něj mít, pokud si takovýto vůz koupíte jako ojetinu a máte menší než "průměrný" český plat, pravděpodobně zapláčete - bude vás ruinovat i obyčejný provozní servis.
Jako prvního majitel to určitě přežije. Jenže jako ojetina bude dle mého názoru hůře prodejná. Zajímaly by mě ale také odpovědi na ostatní otázky. Ale na to je asi příliš brzy. Jde také o to, že to je novinka u Renaultu. Renault je sice průkopník, ale většinou mám pocit, že to je spíše ku škodě. Vozy nové generace z počátku výroby jsou u Renaultu občas průšvih. Takže minimálně alespoň zatím bych radil vyčkat. Onočas ukáže (jestli to někdo koupí :p).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.12.2008 07:33, Zadní natáčecí náprava
Všem potenciálním zájemcům a těm, kteří to tak vychvalují doporučuji podívat se na www.motortv.cz. Tam je jeden díl věnovaný Laguně GT a jízdě na kluzkém povrchu. Porazí ji v jízdě mezi kuželi Golf!!!! Kdepak asi soudruzi frantíci udělali chybu? Že by v elektronice jako vždycky?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.12.2008 08:26, životnost
Já bych se také obával o funkčnost po pár letech provozu. 100 tis. km to prověří, především na českých silnicích. Domnívám se, že Renault v letech není zrovna vzor kvality. Aby to nedopadlo jako Opel s Calibrou 4x4
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.12.2008 09:57, RE: Moc fajn, ale...
donald posted by:
Chtěl bych vidět, jak podvozek pracuje po 100 tisích km s francouzskou precizností. Příliš složité řešení, které přinese nové problémy!
No ono ten systém dodáva jedna japonská firma, myslím že se jmenuje Aisin nebo tak nějak.
Takže jestli to nebude fungovat po 100 tis. km tak jak má, stížnosti prosím na Dálný Východ!
Jinak na Lagunu III je záruka 3 roky nebo 150 tis. KM, takže času na vychytání bolístek je víc než dost...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.12.2008 10:16, RE: Zadní natáčecí náprava
tatka posted by:
Všem potenciálním zájemcům a těm, kteří to tak vychvalují doporučuji podívat se na www.motortv.cz. Tam je jeden díl věnovaný Laguně GT a jízdě na kluzkém povrchu. Porazí ji v jízdě mezi kuželi Golf!!!! Kdepak asi soudruzi frantíci udělali chybu? Že by v elektronice jako vždycky?
Hmm, Golf... Ale ten měl štěstí že tam nebyla stříbrná Oktávka s křídlem, ta by vyprášila i ten Golf a to by ještě měla v kufru lednici i s mrazákem!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.12.2008 11:13, RE: Zadní natáčecí náprava
tatka posted by:
Všem potenciálním zájemcům a těm, kteří to tak vychvalují doporučuji podívat se na www.motortv.cz. Tam je jeden díl věnovaný Laguně GT a jízdě na kluzkém povrchu. Porazí ji v jízdě mezi kuželi Golf!!!! Kdepak asi soudruzi frantíci udělali chybu? Že by v elektronice jako vždycky?
Ale jděte, nesmíte všemu věřit. Vámi zmiňovaný portál je mi zcela neznámý a proto bych mu nevěřil. Golf porazit laugunu GT ve slalomu opravdu nemůže, neboť to by popíralo veškeré fyzikální a kinematické principy. Asi tak.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.12.2008 12:12, RE: Zadní natáčecí náprava
koos posted by:
Ale jděte, nesmíte všemu věřit. Vámi zmiňovaný portál je mi zcela neznámý a proto bych mu nevěřil. Golf porazit laugunu GT ve slalomu opravdu nemůže, neboť to by popíralo veškeré fyzikální a kinematické principy. Asi tak.
To, že něco neznáte, neznamená, že to neexistuje....
Proč by krátký golf nemohl porazit Lagunu kombi - mnohem delší auto s delším převisem. Navíc ta Laguna zklamala v rychlostech kolem 50 - to já chápu,že zrovna zadní náprava nedělá nic.
Na suchu při vyšší rychlostech ta Laguna Golfa porazila. A to šlo o Golf GT - jeden z několika hodně chválených "hot" hatchů...
Navíc tam vůbec není řeč o gumách....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 08.12.2008 15:52, renault
ja bych teda radsi tohle:

respond
palo69
number of posts2
date of registration23.01.2013
Wednesday 23.01.2013 15:02, Laguna
Máme lagunu v rodině již necelé 3 roky. Za tu dobu je na ní najeto necelých 200 000 km a a nebyla zatím ještě ani jedna vada. 4control funguje bezchybně. A za tu dobu co s ní jezdím mě ještě žádný golf, ani octavka ani žádný jiný 2 litr v naftě nedojel. Jak u rozjezdu tak na dálnici tak v zatáčkách vždycky jsem jim ujel. tak potom nevím jak muže někdo říkat že nějaký golf.. a ještě k tomu v zatáčkách to muže předjet.. Tady přidávám video.. že ani nějaké porsche mu v zatáčkách nestíhá.. není to možná nejrychlejší uto.. ale ze svých vkastních skušenosti vím že v zatáčkách nemá žádný normální sedan šanci...
respond
palo69
number of posts2
date of registration23.01.2013
Wednesday 23.01.2013 15:09, Laguna
zde mužete vidět že i impreza má problém. a musím pochválit lidi z renaultu že je napadlo taky vzít něco od japoncu. 4 control je japonský výrobek takže jestli se posere to tak za to už ale vážně francouzi nemužou.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.