0
back
 

diskuze k tématu: Renault Laguna - co je příčinou kouřivosti motorů?

category of topic classification: poradna, technické dotazy, francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.10.2009 12:10, ..
Mě to laguna dělá taky, výkon motoru je pořád stejný, spotřeba normální a olej taky pořád na stejné hodnotě. Ještě možnost nechat vyčistit ERG ventil, je to asi nejlevnější varianta.. Jinak čerpadlo a trysky, to už je za pořádnej peníz
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.10.2009 18:06, Tak tak
Po čase to dělá každý dieselagregát, člověk pak musí mít na semaforech rychlé reakce z tlačítkem přepínání vnitřní/vnější ventilace. Padne zelená, motor zachrochtá a zaprdelí se tomu objeví mrak smradlavého někdy i dost černého kouře. Ale tak je to levnější, že :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.10.2009 20:35, Vím to přesně
Vím naprosto přesně, co to způsobuje.
Je to zvolený druh paliva.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.10.2009 21:24, RE: Vím to přesně
David V posted by:
Vím naprosto přesně, co to způsobuje.
Je to zvolený druh paliva.
že by to bylo palivem?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.10.2009 09:49, ?????
Co je to "mikromilimetr" ??
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.10.2009 11:02, častá závada
Novodobé kouřící Renaulty, Fordy i Citroeny atd. potkávám poměrně často, a kouří i přes to že by už měly být vybaveny filtry pevných částí. proto mě napadá jestli to není ucpaným nebo poškozeným filtrem pevných částí... Pokud ne, tak to vypadá na vstřikovače, čerpadlo nebo obojí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 30.10.2009 11:46, vím čím to je
je to prostě renault....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 15.10.2012 21:11, RE: ..
lagu posted by:
Mě to laguna dělá taky, výkon motoru je pořád stejný, spotřeba normální a olej taky pořád na stejné hodnotě. Ještě možnost nechat vyčistit ERG ventil, je to asi nejlevnější varianta.. Jinak čerpadlo a trysky, to už je za pořádnej peníz
Dle mého názoru je to způsobeno EGR ventilem. Kamarádi na fóru mi poradili, abych ho buď odpojil nebo pootočil (tím řídící jednotka nepozná odpojení EGRu). Kouřivost nemám téměř žádnou, spotřeba je nižší a lehký pokles výkonu je pryč
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.