0
back
 

diskuze k tématu: Renault Espace IV - je naftový šestiválec spolehlivý?

category of topic classification: francouzská vozidla
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Thursday 15.08.2013 08:53, vtip?
naftová V6 od Isuzu je nejhorší možná varianta kterou jste mohl vybrat, jsou tím popsány desítky stránek zkušeností nešťastníků kteří si ho pořídili ať už ve VelSatisu, Espace, Opelu Signum či Saabu. speciálně u Renaultu to ještě podpořili SW chybou kdy při zvýšení teploty motoru čidla vypínala větráky v sahaře. motor se potom rád kroutil. hodně štěstí. když už naftu tak jedině 2.0 DCi, a nebo benzín 3.5V6 ale ohlídat aby byl pravidelně měněný olej- v motoru po max. 15k km, žádný longlife, a hlavně v A/T.
respond
Paul
number of posts773
date of registration07.11.2008
Thursday 15.08.2013 12:03, napjatý rozpočet vs. espace?
To opravdu nejde dohromady ani u spolehlivější motorizace. S 3,0 dCi jde o ekonomickou sebevraždu. Je ale zajímavé, že čím víc mají pisatelé napjatý rozpočet, tím větší vraždy vybírají. I laikovi by mělo být podezřelé, proč se auto ve vrcholné specifikaci prodává za hubičku a měl by se řídit jednoduchou poučkou: čím větší a složitější auto, tím vyšší náklady.
respond
Muroň
number of posts71
date of registration10.06.2008
Thursday 15.08.2013 16:13, RE: napjatý rozpočet vs. espace?
Paul posted by:
To opravdu nejde dohromady ani u spolehlivější motorizace. S 3,0 dCi jde o ekonomickou sebevraždu. Je ale zajímavé, že čím víc mají pisatelé napjatý rozpočet, tím větší vraždy vybírají. I laikovi by mělo být podezřelé, proč se auto ve vrcholné specifikaci prodává za hubičku a měl by se řídit jednoduchou poučkou: čím větší a složitější auto, tím vyšší náklady.


To je pravda! Ale platí to i pro menší diesely (1,5 dCi, 1,6 HDi) ve větších autech, které se holt utahaly.

respond
Corlis
number of posts135
date of registration14.03.2007
Thursday 15.08.2013 20:43, jest tak
u nás si před rokem koupil saaba 9-5 v 3.0 naftě jeden chlápek z protějšího baráku, vymazlená vyvoněná čistá mašina v plné palbě, jezdil asi 3 měsíce a pak ho vidím, jak auto se nakládá na odtahovku a po týdnu jezdil a jezdí v japonci. Takže ho potkalo něco nemilého výše citovaného i v článku.
respond
free78
number of posts300
date of registration19.09.2008
Friday 16.08.2013 00:32, 3.0 DCI - ekonomická sebevražda
Renault Espace 3.0 DCi jsme měli v práci. Auto bylo kupované jako nové. Už jsem tu o tom párkrát psal. Jeden průser za druhým. Pravidelně po 50 tisících km se zadřelo vysokotlaké čerpadlo. Auto bylo v záruce, tak to dvakrát po sobě zatáhnul Renault. Nemyslete si však, že to na nás nezkoušeli, že za to můžeme my. Když mělo auto najeto 150tkm došlo pravděpodobně k vydření nikasilové vrstvy. Servis rozhodl, že s motorem je konec. Že se musí vyměnit. Stalo se to týden před koncem záruky, která naštěstí byla uznána (cena opravy cca 300t).
Vypadalo jako štěstí v neštěstí, ale kdepak. Jakmile měl nový motor natočeno asi 70 tis, opět odešlo vysokotlaké čerpadlo. Oprava za 75t. Potom auto najelo dalších cca 50t a opět v háji čerpadlo. Následovala série oprav a chvilkového ježdění (auto bylo schopno bez servisu najet až 10tkm, pak opět odtah) za dalších cca 100t. Po té byl tento skvost vnucen autosalonu Renault na protiúčet.
Shrnuto, pokud chcete šetřit, jděte do této motorizace pouze za předpokladu, že máte
a) cca 100 tisíc ročně na udržení 3.0DCi v chodu
b) k dispozici náhradní vozidlo
Diesel 3.0DCi - nechci slevu zadarmo!
respond
Duval
number of posts30
date of registration15.05.2013
Wednesday 28.08.2013 11:27, V6
NENÍ
respond
Vasssek
number of posts1
date of registration09.01.2014
Thursday 09.01.2014 16:24, Spolehlivost 3.5 V6
Spolehlivost motorizace 3.5 V6 (VQ35DE) je pri nejlepsim diskutabilni. IMHO se ten motor chvali, protoze kdysi nekdo VQ35DE pochvalil a dal se to papouskuje protoze s nim tito radici nemaji zkusenosti. Zkuste cvicne na americkych forech Nissanu zadat hesla VQ35DE +:oil issue, timing chain rattle, chain tensioner problem, butterfly screw into intake... Pri pozornem cteni jiste objevite i dalsi vesele zavady tohoto skvostu. Neverite-li forum, zkuste nekde inzerovat tento zachovaly motor napr. pro Murano, uvidite, kolika lidem se uz odporoucel. Pokud se pres toto prenesete (v porovnani s trilitrem Isuzu to jeste stale je etalon spolehlivosti), vidim hlavni problem v pripadnem servisu. Zkuste si cvicne obvolat par radobyrenault servisu a rict Espace 3.5 V6. Je to jako byste rekl mor. Nikdo to nezna, neumi a nechce spravovat. A veskere opravy jsou sakra drahy.

PS: Pokud budete mit mimoradne stesti a motor bude slapat, tak prevodovka Aisin take neni nesmrtelna
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.