0
back
 

diskuze k tématu: Renault Espace 3,0 dCi po šesti letech provozu

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 06.04.2009 12:39, Tak jak je to?
Na jednu stranu chrochtání blahem jak je to levný servis a pak v záporech : poměrně drahý servis?!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 06.04.2009 13:44, RE: Tak jak je to?
Michy007 posted by:
Na jednu stranu chrochtání blahem jak je to levný servis a pak v záporech : poměrně drahý servis?!
Taky bych umyl a vysál auto atd. za 800Kč když bych si vzal před tím 40 000Kč. Škoda jen že jsme se nedozvěděli jestli je Espace spolehlivé auto
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 06.04.2009 14:01, To se taky po pár km dozvědět nelze.
hubby posted by:
Taky bych umyl a vysál auto atd. za 800Kč když bych si vzal před tím 40 000Kč. Škoda jen že jsme se nedozvěděli jestli je Espace spolehlivé auto
Přeji majiteli mnoho štěstí, ale když jsem před pár lety vybíral MPV (taky ročník 2003) tak se o 3,0 DCi a Espace říkalo, že je to katastrofa. Resp. když to náhodou jede, tak to jede hezky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 06.04.2009 14:31, Servis
Z příspěvku jsem pochopil, že po 182000 km auto mělo značný počet závad, kdy nejdražší byla porucha motoru. Takže co se týká spolehlivosti žádná sláva, neboť 3-litrový diesel by měl v pohodě vydržet nejméně 500 tisíc km. Rovněž nerozumím drahému servisu, když 1/4 příspěvku je chvalozpěv na autorizovaný servis (asi to dělá to kafe zdarma). Jinak bych se rád dozvěděl něco o jízdních pocitech, jak auto drží v zatáčce, jestli není moc měkká kastle, jak se řídí i ve městě, jaký je vnitřní prostor. Takže příspěvek hodnotím za tři.
P.S. Držím palce při soudní při s bazarem, v případě, že si bazarista sežene posudek soudního znalce, že šlo jednoznačně o skrytou závadu, tak pak máte bohužel smůlu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 06.04.2009 15:19, názor a dotaz
Také uvažuji o tomto modelu, ale tento motor 3,0 dCi je první v pořadí který nechci, dá se najít na internetu mnohi informací proč ( vyskytuje se i u jiných znače - SAAB ), dále nechci 2,2 dCi. Reletivně dobrý dle mé osobní zkušenosti je 1,9 dCi ( mám ho podruhé v Laguně II) , ale asi nejjlepší volbou bude 2,0 benzín turbo - především spolehlivost a tím pádem malé náklady na servis. Z novějších motorů je samozřejmě sklvělý 2,0 dCi v různých výkonových variantách. Jelikoš mám své víceméně dobré zkušenosti se značkovým servisem ve Dvoře Králové nad Labem ( ceny dílů jsou ale vysoké ), zajímalo by mne který servis má autor ma mysli. Vlada
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 06.04.2009 16:33, RE: Servis
klobrch posted by:
Z příspěvku jsem pochopil, že po 182000 km auto mělo značný počet závad, kdy nejdražší byla porucha motoru. Takže co se týká spolehlivosti žádná sláva, neboť 3-litrový diesel by měl v pohodě vydržet nejméně 500 tisíc km. Rovněž nerozumím drahému servisu, když 1/4 příspěvku je chvalozpěv na autorizovaný servis (asi to dělá to kafe zdarma). Jinak bych se rád dozvěděl něco o jízdních pocitech, jak auto drží v zatáčce, jestli není moc měkká kastle, jak se řídí i ve městě, jaký je vnitřní prostor. T...
tento 3,D isuzu vydrzi max. okolo 200000 km, majitele saabu by mohli vypravet... to neni motor, ale pruser.. vydiraj se vlozky valcu, to co popisuje pan je zacatek konce. podivejte se treba na saab forum.. Auta se rychle zbavte, ceka vas nejedno nemile prekvapeni..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 06.04.2009 16:52, RE: Servis
klobrch posted by:
Z příspěvku jsem pochopil, že po 182000 km auto mělo značný počet závad, kdy nejdražší byla porucha motoru. Takže co se týká spolehlivosti žádná sláva, neboť 3-litrový diesel by měl v pohodě vydržet nejméně 500 tisíc km. Rovněž nerozumím drahému servisu, když 1/4 příspěvku je chvalozpěv na autorizovaný servis (asi to dělá to kafe zdarma). Jinak bych se rád dozvěděl něco o jízdních pocitech, jak auto drží v zatáčce, jestli není moc měkká kastle, jak se řídí i ve městě, jaký je vnitřní prostor. T...
Mohu se zeptat, proč by měl mít smůlu, pokud šlo o skrytou vadu? To přeci znamená - ano, bazarník to nemohl při prodeji vědět. Ale neznamená to přeci, že ten, kdo od něj vůz se skrytou vadou koupil, nemá nárok na uhrazení částky, která byla nutná na opravu. Nebo se snad mýlím?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 06.04.2009 19:16, To bude těžké
Pokud bazarista nedává záruku na skryté vady, tak to bude velký problém z něho vytřískat peníze na opravu. Každopádně jsem přesvědčen že o tom věděl a "hejl" se chytil... Je to stejná běžná praxe jako když se prodávají A6 nebo Allroady 2.5 TDI V6 v "top" stavu, akorát že jde o časované bomby které dříve či později"bouchnou".
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.04.2009 09:25, RE: To bude těžké
Paul posted by:
Pokud bazarista nedává záruku na skryté vady, tak to bude velký problém z něho vytřískat peníze na opravu. Každopádně jsem přesvědčen že o tom věděl a "hejl" se chytil... Je to stejná běžná praxe jako když se prodávají A6 nebo Allroady 2.5 TDI V6 v "top" stavu, akorát že jde o časované bomby které dříve či později"bouchnou".
Záruka na skryté vady je ze zákona 6 měsíců ať prodává bazarník nebo fyzická osoba a nelze obejít.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.04.2009 19:34, RE: To bude těžké
Valnoha posted by:
Záruka na skryté vady je ze zákona 6 měsíců ať prodává bazarník nebo fyzická osoba a nelze obejít.
Samozřejmě že to lze obejít-pán zadřel motor protože mu praskla hadice (nikoli skrytá vada ale vada způsobená opotřebením či použitím výrobku) následně vyvřela voda atd... Proti tomu není obrany. Jediný skutečně spolehlivý a naprosto bezproblémový motor pro tento vůz je 3.5V6 (Nissan VQ35DE), stejně jako pro R. VelSatis, a od roku 2006 170ti koňová verze motoru 2.0dCi. Ale to by pán nesměl být uzdisráč a ropomil.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 08.04.2009 21:29, RE: To bude těžké
Valnoha posted by:
Záruka na skryté vady je ze zákona 6 měsíců ať prodává bazarník nebo fyzická osoba a nelze obejít.
Jako prodejce ojetých vozů mohu říci,že záruka na skryté vady je min.12 měsíců a v tomto případě by to šlo na můj vrub.Ale protože si to majitel nechal již opravit,bude to komplikované a prokazování na straně kupujícího.Do 6ti měsíců to totiž musí normálně prokazovat autobazar.Měl jsem Saab s tímto motorem a zlobil už v 50000km.Tyto vozy už já nemusím,přesto přeji hodně štěstí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 08.04.2009 22:47, Jak by napisala Kylie...
ja NEviem co by SOM s IStotou robil, ale asi BY som bazarnikovi dobre NAjebal cez picu.... v PREKladE: Zbil by SOM ho jak KONA
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 20.04.2009 12:42, RE: Servis
klobrch posted by:
Z příspěvku jsem pochopil, že po 182000 km auto mělo značný počet závad, kdy nejdražší byla porucha motoru. Takže co se týká spolehlivosti žádná sláva, neboť 3-litrový diesel by měl v pohodě vydržet nejméně 500 tisíc km. Rovněž nerozumím drahému servisu, když 1/4 příspěvku je chvalozpěv na autorizovaný servis (asi to dělá to kafe zdarma). Jinak bych se rád dozvěděl něco o jízdních pocitech, jak auto drží v zatáčce, jestli není moc měkká kastle, jak se řídí i ve městě, jaký je vnitřní prostor. T...
S tím začátkem souhlasím, ale s tím p.s. už ne. Sám jsem se z bazarem soudil a moc dobře vím co a jak. Když pominu jak by ten znalec ten posudek dělal když nemá auto tak už nelze přehlídnout to, že bazar ručí za to co prodáva. Tím pádem skrytá závada jednoznačně hraje do karet majiteli, který nemá možnost tuto závadu odhalit a může tuto závadu reklamovat. Horší to bude pokud v posudku od soudem určenýho znalce nebude jednoznačně napsáno, že už tam ta závada byla při koupi, nebo ještě hůř, až později... To už pak vydím marně. Držím palce. Mě to vyšlo.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.