0
back
 

diskuze k tématu: Renault Clio III – jaký je s benzínovou dvanáctistovkou?

category of topic classification: francouzská vozidla
Paul
number of posts773
date of registration07.11.2008
Friday 20.12.2013 08:31, Renault se snad poučil
Pověst Renaultu dost poničil Megane 2 a Laguna 2, hlavně kvůli problémům s elektronikou, a ledabylému zpracování (zažil jsem, kdy u zánovního Meganu v kterém jsme jeli s kamarádem nám na dálnici ulítl spoiler ze zadních dveří - naštěstí se nic nestalo + dalších x věcí). Stejně staré Clio se toho vyvarovalo, protože kde nic není ani smrt nebere. O Cliu 3 v benzínu jsem neslyšel nic špatného. Alternativou - která mně pozitivně dostala - je stejně stará Fiesta s 1,25. Jede jak drak křížený s motokárou. Prostě zážitek. A to zdaleka nejsem Fordista. Hned jsem si zavzpomínal na starou Pumu. Jediný současný Ford, vyjma F150, který bych si koupil.
respond
lunaris
number of posts21
date of registration21.10.2013
Friday 20.12.2013 09:13, fajn volba
Clio s touhle motorizací by mělo být teoreticky bezproblémové. Navíc má oproti podobně velkým autům delší rozvor, takže je tam víc místa a lepší jsou i jízdní vlastnosti. Nebál bych se toho.
respond
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Friday 20.12.2013 09:24, RE: Renault se snad poučil
Paul posted by:
Pověst Renaultu dost poničil Megane 2 a Laguna 2, hlavně kvůli problémům s elektronikou, a ledabylému zpracování (zažil jsem, kdy u zánovního Meganu v kterém jsme jeli s kamarádem nám na dálnici ulítl spoiler ze zadních dveří - naštěstí se nic nestalo + dalších x věcí). Stejně staré Clio se toho vyvarovalo, protože kde nic není ani smrt nebere. O Cliu 3 v benzínu jsem neslyšel nic špatného. Alternativou - která mně pozitivně dostala - je stejně stará Fiesta s 1,25. Jede jak drak křížený s motokárou. Prostě zážitek. A to zdaleka nejsem Fordista. Hned jsem si zavzpomínal na starou Pumu. Jediný současný Ford, vyjma F150, který bych si koupil.


Tohle Clio je překvapivě dobré auto,kde se dílenské zpracování povedlo.Zmiňovaný motor 1,2 55 kw je sladěný s dobře poskládanou převodovkou a v Cliu překvapí dobrou dynamikou.Potěší i dobré odhlučnění.Podvozek patří k těm odolnějším a i jízdní vlastnosti nezklamou.Drobnou nevýhodou je že nelze samostatně měnit čepy ani silentbloky ramen přední nápravy.V druhovýrobě seženete oba silentbloky i spodní čep zvlášť,ale vzhledem k ceně originálu se nevyplatí je měnit jednotlivě.Ještě o něco rychleji koroduje výfuk,ale cena je opět příznivá.Pokud znáte historii daného vozu,tak bych vůbec neváhal.Ještě jsem chtěl napsat ,že s daným vozem se nechá v pohodě jezdit okolo 6 l na sto.
respond
Philip
number of posts1
date of registration20.12.2013
Friday 20.12.2013 10:03, spolehlivost renaultu clio III
dobry den,
tento vuz mam 3 roky s motorem 1149cm3 a vykonem 55 kW.
doposud zcela bezproblemovy. mohu doporucit, jen spotrebu mam 7.2 l.
je ovsem pravda, ze jezdim 50procent dalnice
zdravim Philip
respond
roth21cz
number of posts12
date of registration06.02.2010
Sunday 22.12.2013 17:16, RE: Renault se snad poučil
Paul posted by:
Alternativou - která mně pozitivně dostala - je stejně stará Fiesta s 1,25. Jede jak drak křížený s motokárou. Prostě zážitek. A to zdaleka nejsem Fordista. Hned jsem si zavzpomínal na starou Pumu. Jediný současný Ford, vyjma F150, který bych si koupil.


Teda já nevim jaké máte pohledy na výkon vozidla, ale máme tuhle Fiestu 1,25 doma a jestli se tam něco křížilo s motokárou tak drak to rozhodně nebyl )) pořád to má jen 55kw. Puma to je jinčí kafe ta má v sobě 1.7 skoro 100 kw.
respond
Paul
number of posts773
date of registration07.11.2008
Monday 23.12.2013 13:38, RE: Renault se snad poučil
roth21cz posted by:
Paul posted by:
Alternativou - která mně pozitivně dostala - je stejně stará Fiesta s 1,25. Jede jak drak křížený s motokárou. Prostě zážitek. A to zdaleka nejsem Fordista. Hned jsem si zavzpomínal na starou Pumu. Jediný současný Ford, vyjma F150, který bych si koupil.
Teda já nevim jaké máte pohledy na výkon vozidla, ale máme tuhle Fiestu 1,25 doma a jestli se tam něco křížilo s motokárou tak drak to rozhodně nebyl )) pořád to má jen 55kw. Puma to je jinčí kafe ta má v sobě 1.7 skoro 100 kw.


Tou motokárou jsem myslel jízdní vlastnosti a chování na přidání plynu a brzdy. Výkon sice není nic moc, ale vzhledem k nízké váze a točivosti motoru se s tím dá jezdit pěkně a v příměstském provozu dokáže zatopit i výrazně silnějším autům. O okresce nemluvě, tam je to hlavně o řidiči.
respond
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Wednesday 25.12.2013 10:09, RE: Renault se snad poučil
Paul posted by:
roth21cz posted by:
Paul posted by:
Alternativou - která mně pozitivně dostala - je stejně stará Fiesta s 1,25. Jede jak drak křížený s motokárou. Prostě zážitek. A to zdaleka nejsem Fordista. Hned jsem si zavzpomínal na starou Pumu. Jediný současný Ford, vyjma F150, který bych si koupil.
Teda já nevim jaké máte pohledy na výkon vozidla, ale máme tuhle Fiestu 1,25 doma a jestli se tam něco křížilo s motokárou tak drak to rozhodně nebyl )) pořád to má jen 55kw. Puma to je jinčí kafe ta má v sobě 1.7 skoro 100 kw.
Tou motokárou jsem myslel jízdní vlastnosti a chování na přidání plynu a brzdy. Výkon sice není nic moc, ale vzhledem k nízké váze a točivosti motoru se s tím dá jezdit pěkně a v příměstském provozu dokáže zatopit i výrazně silnějším autům. O okresce nemluvě, tam je to hlavně o řidiči.


Chování na přidání plynu - u výkonu 55 kw dost úsměvná premisa. O tom, jak auto dokáže "zatopit" někomu jinému rozhoduje vždy řidič a (především u takto "výkonných" aut) jeho ochota riskovat, ničit si auto a ohrožovat ostatní.

K dotazu: Clio III s tímto motorem jsem měl půjčené cca týden a rozhodně to není spatné auto. Motor 1,2 55kw mám v modusu a i v něm (těžší auto s horší aerodynamikou) jezdí dlouhodobě za 5,6 litru v režimu "přískoky po blízkém okolí". Výkon je dostatečný pro rychlosti do 100km/h. Za sebe mohu tuto volbu doporučit. Jen je nevhodný na dálnice, jede na vysoké otáčky, začíná hlučet a bere okolo 7 litrů.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.