0
back
 

diskuze k tématu: Razantní změny dovozu ojetin již od 1.7.2006

category of topic classification:
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.06.2006 07:56, Hromadně typově schválen
Nechápu-co to znamená, že vůz musí mít v dokladech toto schválení?!Přece kdyby nebyl hromadně typově schválen, tak ho asi v zemi EU nepřihlásí, ne? Takže stačí jen STK dané země EU? Jo a mám ještě dotaz-všude se píše jen o autech-platí to i pro motorky? Asi by mělo-motorka je taky zboží /komodita/
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.06.2006 09:14, kurnik
sakra, byvali bratia Cesi sa znovu vytiahli. Dopekla, kao je mozne ze EU este tych nasich hunskych kretenov nedokopala k rovnakemu kroku???
ZAVER: Kolegovia z Ciech a Moravy - uzite si to!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.06.2006 09:15, RE: Hromadně typově schválen
Vládík posted by:
Nechápu-co to znamená, že vůz musí mít v dokladech toto schválení?!Přece kdyby nebyl hromadně typově schválen, tak ho asi v zemi EU nepřihlásí, ne? Takže stačí jen STK dané země EU? Jo a mám ještě dotaz-všude se píše jen o autech-platí to i pro motorky? Asi by mělo-motorka je taky zboží /komodita/
Já myslím, že snad tohle má každé běžné auto. nemusel by to mít nějaký exot, třeba malosériově vyráběné sporťáky a podobně ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.06.2006 10:04, SOVA - haji zajmy urcite skupiny
Jiz delsi dobu si vsimam aktivity oraganizace SOVA a premyslim koho tato organizace vlastne haji. Kdyz navrhuje poplatky statu za stare dovezene auto tak rozhodne nehaji zajmy cloveka ktery ve sve polorozpadle skode 120 vyhlizi moznost dovozu stareho ojeteho VW.
Citim tu bud silne lobby dovozcu aut, kteri se bojej ze prijdou o sve ksefty a nebo take lobby vyrobcu novych aut.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.06.2006 10:34, RE: SOVA - haji zajmy urcite skupiny
Jiri posted by:
Jiz delsi dobu si vsimam aktivity oraganizace SOVA a premyslim koho tato organizace vlastne haji. Kdyz navrhuje poplatky statu za stare dovezene auto tak rozhodne nehaji zajmy cloveka ktery ve sve polorozpadle skode 120 vyhlizi moznost dovozu stareho ojeteho VW.
Citim tu bud silne lobby dovozcu aut, kteri se bojej ze prijdou o sve ksefty a nebo take lobby vyrobcu novych aut.
Presne, ta SOVA neháji práva občanov ale predajcov, dovozcov áut...
Držím palce nech sa ten zákon uplatní, aby ste si mohli doviezť hoc aj staršie ale omnoho kvalitnejšie auto za velˇmi nízku cenu.
Dúfam že aj na Sk sa to čím skôr zmení, a zrušia tie nezmyselné obmedzenia.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.06.2006 10:38, Martin
Ja osobne jsem rad, že si mohu dovézt auto starší 8 let. Na jedné straně chápu, že chtějí bezpečnější a méně škodlivá auta, ale když to auto mlže jezdit v Německu proč by tedy nemohlo i u nas? A spousta aut starší 8 let jsou v lepším stavu, bezpečnější a méně škodlivý než auta mladší v ČR. Rozhodně si myslím že třeba Mercedes 190,124 Opel omega atd jsou v cenách favoritů a felicií, ale jejich bezpečnost i kvalite je někde jinde než favorti. Tot jenom můj názor.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.06.2006 11:37, sova
Dovoz posted by:
Ja osobne jsem rad, že si mohu dovézt auto starší 8 let. Na jedné straně chápu, že chtějí bezpečnější a méně škodlivá auta, ale když to auto mlže jezdit v Německu proč by tedy nemohlo i u nas? A spousta aut starší 8 let jsou v lepším stavu, bezpečnější a méně škodlivý než auta mladší v ČR. Rozhodně si myslím že třeba Mercedes 190,124 Opel omega atd jsou v cenách favoritů a felicií, ale jejich bezpečnost i kvalite je někde jinde než favorti. Tot jenom můj názor.
Tiež si myslím že "sova" chráni záujmy hlavne dovozcov nových automobilov. Prečo by v čr nemohlo jazdiť vozidlo ktoré prešlo TUV v nemecku? Ja si myslím že v nemecku sa stk bude podstatne tažšie vybavovať za tisícovku ako u nás aleb v čr.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.06.2006 12:03,
jen by mi zajimalo, jak a kdy a kdo zacne resit problemy vraku po vsech sidlistich a vubec likvidaci vraku obecne. Jiz delsi dobu se mi nelibi stary volezly vraky typu skoda a jine co blokuji mista lidem co s auty jezdi a to nemluvim o tom, jak je to hnusny, kdyz jsou sidliste precpany autama. Ja bych zavedl poplatky, lidi by si meli uvedomit, ze auto znečištuje vzduch a ja nevim co jeste a ze by se za to melo platit. Pak by si lidi rozmysleli vlastnit auta. Uz se tesim na to, az budou ZEC (rozumej auta nulových emisí). Jen co budou, tak si ho koupim.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.06.2006 12:05, Stejne to nepujde
Jelikoz pred registraci musite na STK s PLATNYMI doklady tak stejne nikdy nic neprihlasite protoze uz vidim nemce jak vam da maly i velky technicak s tim ze odjedete do CR a pak mu je poslete zpatky...

Takze touhle vyhlaskou v podstate dal pokracuje blokace dovozu.

Navic si nemyslim ze se sem zaplavi vraky. Jelikoz kdo chtel tak diky prestavbam uz to ma a stejne se porad musi zaplatit minimalne cesta a stk a papirovani a litani kolem toho tak se to proste u auta levnejsiho nez dejme tomu sto tisic moc nevyplati.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.06.2006 12:37, Platné doklady
Taky by mne zajímalo, jak to bude v praxi. Bude to fungovat takhle? Přijedu s německými (francouskými, belgickými, dánskými) doklady na českou STK a tam mi dají do toho původního techničáku razítko? Na úřadě při přihlášení oni vyřídí odhlášení nebo ještě před tím, než si dojedu do Česka provede se odhlášení provede přímo v tom státě, odkud si auto dovezu? To by asi bylo logické, ale nevím, jenm tak přemýšlím, jak tohle bude v praxi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.06.2006 13:15, Vraky s EU
MD-ČR je státní orgán, který nám chce namluvit, že je špatné, že museli přijmout příkaz EU a povolit dovoz osobních/nákladních vozidel starších než 8/6 let.
Naši výteční politici se vůbec rádi schovávají za EU, pokud jim a jejich lobystům něco nevoní a kříží jim to jejich plány - jako nyní.
Pokud se nějaké nařízení týká obyčejného občana a je dobré, pro něj přínosné - tak se politici kaboní a vrzá jim písek mezi zubama.
Ale když je nařízení pro normálního smrtelníka nepopulární, okamžitě se tito pánové v kravatkách uchýlí k výmluvám typu " EU TO NAKÁZALA, NIC S TÍM NEMŮŽEME UDĚLAT - jinak řečeno MY NIC - TO ONI !!! My za to nemůžem ". Toto jsou jen bláboly , které se jim hodí do krámu a doufám, že jim to už lidé nežerou ! ¨
Proč by měl mít holanďan možnost zakoupit jakékoliv vozidlo, které ho namane, když je to jeho svobodná občanská volba v rámci EU a čech ovi by mělo být toto právo upíráno ? Politici, přestaňte znás dělat hloupé Honzíky (pozn. pro Honzové
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.06.2006 13:21, RE: Vraky s EU
Tomáš Kornfeld - TipCars Německo posted by:
MD-ČR je státní orgán, který nám chce namluvit, že je špatné, že museli přijmout příkaz EU a povolit dovoz osobních/nákladních vozidel starších než 8/6 let.
Naši výteční politici se vůbec rádi schovávají za EU, pokud jim a jejich lobystům něco nevoní a kříží jim to jejich plány - jako nyní.
Pokud se nějaké nařízení týká obyčejného občana a je dobré, pro něj přínosné - tak se politici kaboní a vrzá jim písek mezi zubama.
Ale když je nařízení pro normálního smrtelníka nepopulární, okamžitě s...
......chtěl jsem ještě napsat, že se nechci dotknout jména Honza.
Vzpomněl jsem si na debatu v parlamentu, kdy lobysti dovozců nových vozidel tvrdě kontrovali na tento zákon a říkali, že to tak nenechají, že s tím půjdou do Evropské Komise. Proč asi............?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.06.2006 13:21, RE: Vraky s EU
Tomáš Kornfeld - TipCars Německo posted by:
MD-ČR je státní orgán, který nám chce namluvit, že je špatné, že museli přijmout příkaz EU a povolit dovoz osobních/nákladních vozidel starších než 8/6 let.
Naši výteční politici se vůbec rádi schovávají za EU, pokud jim a jejich lobystům něco nevoní a kříží jim to jejich plány - jako nyní.
Pokud se nějaké nařízení týká obyčejného občana a je dobré, pro něj přínosné - tak se politici kaboní a vrzá jim písek mezi zubama.
Ale když je nařízení pro normálního smrtelníka nepopulární, okamžitě s...
......chtěl jsem ještě napsat, že se nechci dotknout jména Honza.
Vzpomněl jsem si na debatu v parlamentu, kdy lobysti dovozců nových vozidel tvrdě kontrovali na tento zákon a říkali, že to tak nenechají, že s tím půjdou do Evropské Komise. Proč asi............?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.06.2006 13:21, RE: Vraky s EU
Tomáš Kornfeld - TipCars Německo posted by:
MD-ČR je státní orgán, který nám chce namluvit, že je špatné, že museli přijmout příkaz EU a povolit dovoz osobních/nákladních vozidel starších než 8/6 let.
Naši výteční politici se vůbec rádi schovávají za EU, pokud jim a jejich lobystům něco nevoní a kříží jim to jejich plány - jako nyní.
Pokud se nějaké nařízení týká obyčejného občana a je dobré, pro něj přínosné - tak se politici kaboní a vrzá jim písek mezi zubama.
Ale když je nařízení pro normálního smrtelníka nepopulární, okamžitě s...
......chtěl jsem ještě napsat, že se nechci dotknout jména Honza.
Vzpomněl jsem si na debatu v parlamentu, kdy lobysti dovozců nových vozidel tvrdě kontrovali na tento zákon a říkali, že to tak nenechají, že s tím půjdou do Evropské Komise. Proč asi............?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.06.2006 13:21, RE: Vraky s EU
Tomáš Kornfeld - TipCars Německo posted by:
MD-ČR je státní orgán, který nám chce namluvit, že je špatné, že museli přijmout příkaz EU a povolit dovoz osobních/nákladních vozidel starších než 8/6 let.
Naši výteční politici se vůbec rádi schovávají za EU, pokud jim a jejich lobystům něco nevoní a kříží jim to jejich plány - jako nyní.
Pokud se nějaké nařízení týká obyčejného občana a je dobré, pro něj přínosné - tak se politici kaboní a vrzá jim písek mezi zubama.
Ale když je nařízení pro normálního smrtelníka nepopulární, okamžitě s...
......chtěl jsem ještě napsat, že se nechci dotknout jména Honza.
Vzpomněl jsem si na debatu v parlamentu, kdy lobysti dovozců nových vozidel tvrdě kontrovali na tento zákon a říkali, že to tak nenechají, že s tím půjdou do Evropské Komise. Proč asi............?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.06.2006 13:37, RE: Stejne to nepujde
Petano posted by:
Jelikoz pred registraci musite na STK s PLATNYMI doklady tak stejne nikdy nic neprihlasite protoze uz vidim nemce jak vam da maly i velky technicak s tim ze odjedete do CR a pak mu je poslete zpatky...

Takze touhle vyhlaskou v podstate dal pokracuje blokace dovozu.

Navic si nemyslim ze se sem zaplavi vraky. Jelikoz kdo chtel tak diky prestavbam uz to ma a stejne se porad musi zaplatit minimalne cesta a stk a papirovani a litani kolem toho tak se to proste u auta levnejsiho nez dejme tomu sto tisic moc nevyplati.
Neznám výklad MD k této větě, ale pokud si auto koupím venku, koupím si registraci na své jméno např. v DE, mám platné doklady. Nebo se mýlím?

PS: pokud potřebuji koupit auto venku, nikdy nekupuji vrak a STK +přihlášení zvládám hned druhý den po dovozu. Tedy v čem je problém?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.06.2006 16:26, Nebude to tak horký
Osobně si myslim, že to opravdu nebude tak horký, protože dnes se ty ceny ojetých vozidel venku a u nás hodně přiblížily a u některých tipů jsou auta z venku dokonce dražší než u nás. Máte spíše jistotu km, kterou tady v žádném případě nemáte - tam klidně napíšou u auta z 97, že má nalítáno 438.000km, naopak u nás mají tyto vozy málokdy najeto přes 100.000 km! Úplně mi zůstává rozum stát nad některýma hlavama, kterejm neni blbý napsat např. na Omegu z 98, že má najeto 65.000km - dyk je to proti logice, kdo si proboha koupí takovej koráb a najede s tim 8000 za rok?Nikdo! To jenom bazary (specialita M-Car) dělaj hon na blby.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.06.2006 16:42, RE: Nebude to tak horký
Bestdrifter posted by:
Osobně si myslim, že to opravdu nebude tak horký, protože dnes se ty ceny ojetých vozidel venku a u nás hodně přiblížily a u některých tipů jsou auta z venku dokonce dražší než u nás. Máte spíše jistotu km, kterou tady v žádném případě nemáte - tam klidně napíšou u auta z 97, že má nalítáno 438.000km, naopak u nás mají tyto vozy málokdy najeto přes 100.000 km! Úplně mi zůstává rozum stát nad některýma hlavama, kterejm neni blbý napsat např. na Omegu z 98, že má najeto 65.000km - dyk je to proti ...
Podle mě nejde tak ani o ceny aut, ale spiš o možnost vyběru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.06.2006 18:46, RE: Stejne to nepujde
anonym posted by:
Neznám výklad MD k této větě, ale pokud si auto koupím venku, koupím si registraci na své jméno např. v DE, mám platné doklady. Nebo se mýlím?

PS: pokud potřebuji koupit auto venku, nikdy nekupuji vrak a STK +přihlášení zvládám hned druhý den po dovozu. Tedy v čem je problém?
Nenakoupíš registraci na jméno, nýbrž dostaneš po zaplacení orig. papíry od vozidla v té zemi EU, kde ho koupíš. Pak to půjdeš přihlásit v bydlišti, zde ti papíry k autu vystaví nové. Stejně si myslím, že tyto starší ojetiny znevýhodní, tzn. když je musí občanu podle EU kritérií úřad přihlásit k provozu, tak mu alespoň napaří vyšší taxu za přihlášení takového vozidla. Do toho jim EU už nemůže kecat (do poplatků). Uvídíme.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.06.2006 18:59, RE: Nebude to tak horký
Bestdrifter posted by:
Osobně si myslim, že to opravdu nebude tak horký, protože dnes se ty ceny ojetých vozidel venku a u nás hodně přiblížily a u některých tipů jsou auta z venku dokonce dražší než u nás. Máte spíše jistotu km, kterou tady v žádném případě nemáte - tam klidně napíšou u auta z 97, že má nalítáno 438.000km, naopak u nás mají tyto vozy málokdy najeto přes 100.000 km! Úplně mi zůstává rozum stát nad některýma hlavama, kterejm neni blbý napsat např. na Omegu z 98, že má najeto 65.000km - dyk je to proti ...
Bestdrifterovi: v tom máš pravdu. Auto, které je staré 8 let a mělo ca. 6 majitelů, nemůže mít najeto jen 85 tkm. Je udivující, kolik lidí se nechá napálit těmito prodejci. Je zajímavé, že venku, když prodejce zmanipuluje něco v údajích na autě a nový majitel mu to dokáže (na 95 procent umí dnes v dílnách odhadnout kolik má motor najeto s přesností + - 10 tkm, když jim to zadáš), hrozí mu až 5 let vězení (obecné ohrožení) a zákaz doživotní činnosti v prodeji vozidel - asi by v ČR nikdo auta již neprodával - byla by to sranda.
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.