0
back
 

diskuze k tématu: Přibývá reklamací neodborně opravených automobilů

category of topic classification:
karll
number of posts1
date of registration07.12.2013
Saturday 07.12.2013 14:53, Článek
Tento článek je největší blábol co jsem zde kdy četl.
respond
Kojot027
number of posts111
date of registration02.01.2011
Saturday 07.12.2013 15:10, "odborný servis"
Hmm to je zas článeček. Třeba oprava u autorizovaného servisu mi přinesla jen to, že výměna rozvodů proběhla asi jen papírově. Při další reklamaci po 4 tis km,že rozvody nadále chrastí a vic než předtím mě majitel vozidla poslal do jiného autorizovaného servisu, kde řekli no podle servisky je vyměněno vše a mate tam modifikované díly, ale mrkneme se na to. V 9 hod ráno další den, opatrný telefon a sondování jestli máme fakturu ze servisu a jestli neni zfalšované razitko atd.. Po pár otázkach jsem se zas ja začal ptat, proč se ptaji. Když mám předávací protokol. To co řekly mě rozsekalo: Rozvody jsou původní a neni tam ani modifokovany napinak , jen podložka pod turbo a nevi jestli tam je i původní olej atd, atd.. Nyni se to řeši u pravniků. PS: modří vědí o jaký motor jde..
respond
JARDA3
number of posts89
date of registration15.01.2010
Saturday 07.12.2013 17:05, super článek
a takhle je to všude a se vším!!
respond
Citroenak
number of posts727
date of registration13.04.2012
Saturday 07.12.2013 17:53, Hlupost
Toto je asi nejaka skryta reklama na autorizovany servis. Uvediem priklad: peugeot 207 zacal este v zaruke v pravotocivej zakrute buchat od predneho kolesa. V autorizovanom servise mu povedali, ze ma zly kotuc, cena opravy 250 eur. Mal zle zatiahnute koleso. Takze, jednoduche veci autorizovany servis vymeni, ale metodou pokus omyl. Takze nakoniec je auto ako nove. Vsak polka auta aj nova bude. Tie zlozitejsie vam niekedy ani nedokazu odstranit.
Za mna si treba najst referencie na servis a tak si vybrat. Urcite nie vsetko tahat hned do autorizovaneho servisu. Su dobre autorizovane aj neautorizovane servisy.Takze tento clanok je velka blbost.
respond
Rover623
number of posts96
date of registration14.04.2009
Saturday 07.12.2013 20:46, Autorizovaný servis
Nechci nic říkat, ale oprava nabouraného blatníku v autorizovaném servisu dopadla tak, že jsem to musel nechat v jiném (tentokrát neautorizovaném) předělat. Navíc výrazně pochybují, že předepsaný postup Hondy při opravě je ten, že na místech kam nejdou dát šrouby se to přilepí a díry které vzniknou tím, že se nevyrovná po bouračce poškozený podklad se zacpou tmelem.
respond
jozocz
number of posts3
date of registration21.02.2012
Sunday 15.12.2013 20:24, NepravdivosŤ o autorizovaných servisoch.
Nepíšte hlúposti !!!
Autorizovaný servis je len práčka na peniaze medzi poistovňou.
V Autorizovanom servise mi nacenili drobnu buračku pri ktorej netrebalo okrem predného náraznika nič meniŤ len opravovať gitovať a farbiť. na 80 tis. ( v tom si už započitali výmenu časti zadneho blatníka, hoci to nebolo potrebné ! ) Z tejto sumy som ja mal platit spoluúčasť 15%. Suhlasil som ! Auto bolo na Leasing tak leasingovka musela dať kricí list. Viacej so mnou už nikto nejednal. Keď sa po 3 týždnoch nik neozýval, volam do servisu. No vieteeeee museli sme menit chladiče , svetlá... Takže bez mojho vedomia si navyšili cenu a vymenili diely. (kšefty s poistovnou ) ! Ešte sa mi tam stratila celá hmlovka ktora bola celá s poškodeným úchytom stála 4700,- Kč . (Ja by som ju v budúcnosti vedel použiť.) LENŽE ! to už som neplatil 15% z 80 tis. ale 15% z 300 tis !!! Kopu chýb ? nezladene dvere, nezladené zadne dvere - kufor . Chýbali plastove uchytky v kobercoch pod blatníkom a na plastoch. Nezladený predny nárazník .... Chodil som tam 3x to odstranovat . Predný náraznik nezladili. Aky použili diel ked nesedí ??? Največší gol bol ked po roku a pol sa objavila v mieste kde to rezali a spajali diera. Vobec to nebolo ani zvárane !!! Opravili to zdarma . No nikdy viac autorizovaný servis. Tak ako to urobia tam, tak to iste lepšie urobím ja doma !!! Teraz všetko robím sám iba na prístroje chodím do servisu. Keby som vtedy vedel že ma spoluúčast bude stát 80 tisíc. tak auto odstavím do garáže a kúpim za 50 tis iné a to si budem opravovať sám. ( V Prahe !)
respond
Ma007
number of posts197
date of registration26.11.2013
Monday 16.12.2013 10:36, RE: NepravdivosŤ o autorizovaných servisoch.
jozocz posted by:
Nepíšte hlúposti !!!Autorizovaný servis je len práčka na peniaze medzi poistovňou. V Autorizovanom servise mi nacenili drobnu buračku pri ktorej netrebalo okrem predného náraznika nič meniŤ len opravovať gitovať a farbiť. na 80 tis. ( v tom si už započitali výmenu časti zadneho blatníka, hoci to nebolo potrebné ! ) Z tejto sumy som ja mal platit spoluúčasť 15%. Suhlasil som ! Auto bolo na Leasing tak leasingovka musela dať kricí list. Viacej so mnou už nikto nejednal. Keď sa po 3 týždnoch nik neozýval, volam do servisu. No vieteeeee museli sme menit chladiče , svetlá... Takže bez mojho vedomia si navyšili cenu a vymenili diely. (kšefty s poistovnou ) ! Ešte sa mi tam stratila celá hmlovka ktora bola celá s poškodeným úchytom stála 4700,- Kč . (Ja by som ju v budúcnosti vedel použiť.) LENŽE ! to už som neplatil 15% z 80 tis. ale 15% z 300 tis !!! Kopu chýb ? nezladene dvere, nezladené zadne dvere - kufor . Chýbali plastove uchytky v kobercoch pod blatníkom a na plastoch. Nezladený predny nárazník .... Chodil som tam 3x to odstranovat . Predný náraznik nezladili. Aky použili diel ked nesedí ??? Največší gol bol ked po roku a pol sa objavila v mieste kde to rezali a spajali diera. Vobec to nebolo ani zvárane !!! Opravili to zdarma . No nikdy viac autorizovaný servis. Tak ako to urobia tam, tak to iste lepšie urobím ja doma !!! Teraz všetko robím sám iba na prístroje chodím do servisu. Keby som vtedy vedel že ma spoluúčast bude stát 80 tisíc. tak auto odstavím do garáže a kúpim za 50 tis iné a to si budem opravovať sám. ( V Prahe !)


To si mal čo za poistku keď chceli 15% spoluúčasť? Štandart je 5% prípadne 0%
respond
petaoldova
number of posts20
date of registration24.02.2012
Saturday 21.12.2013 13:29, Co je to za blábol?
No tak tenhle článek mi slušně hejbnul žlučí, ještě jsem nepoznala ani jeden jediný kvalitní autorizovaný servis, mám mezi automechaniky hodně přátel a to co vyprávějí ti z autorizovaných servisů, to je hodně slušná soda, jeden nazývá firmu kde pracuje chráněnou dílnou, další vyprávěl jak se do aut dávají ojeté díly z bouraček a účtují se nové originální díly, u auta kde byla nápravnice vyměněna v autorizovaném servisu jsme našli taky slušnou perlu- servali šroub a místo toho aby šroub odvrtali a nahradili jiným, tak to prostě naférovku natvrdo přivařili, takže nešla sundat a výměna spojky se pak stala slušným tetrisem, pokud mechanik v autorizáku udělá chybu tak se to nezřídka zamete pod koberec a svede se to na něco jiného- tam musí být zákazník nezřídka hodně tvrdý při vymáhání reklamace, kdy nechce platit za chybu servisu, přijmou i mechanika, který dělal výučák na x-tý pokus a ještě s odřenýma ušima, když to o něm vědí a vidí že umí úplný nic a místo toho aby ho přidělili k někomu zkušenýmu aby ho naučil, tak ho nechají ať se v tom plácá a občas něco pos........a když v autorizovaných servisech mohou dělat přejímací techniky lidi, kteří nemají vůbec žádné vzdělání v autooboru (kuchař, bývalý celník), tak to je opravdu na pováženou. Menší servis si nedovolí odvést nekvalitní práci aby nepřišel o zákazníka! V dnešní době není problém aby si kdokoliv získal informace jaké potřebuje, servisní manuály se nezřídka potulují po internetu- takže tolik k neznalosti "odborných" postupů, dále speciální nářadí a přípravky se v některých servisech dají za menší obnos zapůjčit a nezřídka nejsou ani nutné, pouze usnadňují práci a často je menší servisy také vlastní- investují do řádného vybavení dílny, mají k dispozici diagnostiky- v dnešní době je dostupná široká škála diagnostik a přinejhorším, kdo chce, tak si vždycky nějak poradí (např. zkušební neúplná verze diagnostiky volně dostupná na netu dokáže odhalit závady, ale neumí je třeba smazat, závady mechanik odstraní a následně může zajet až na finální odmazání chyb za někým kdo má registrovanou plnou verzi).

Absolutně nesouhlasím s tím, že autorizované servisy jsou kvalitnější než neautorizované, spíše naopak... dovolí si to co by si malý servis případně samotný mechanik v menší dílně nikdy v životě nedovolil, autorizáky mění díly systémem pokus omyl a všechny pokusy zákazníkovi naúčtují (a to že jsou občas schopni vyměnit díly v hodnotě auta), malý servis nejprve co nejpřesněji zjišťuje závadu- ve většině případů účtují pouze za práci při hledání a díly nutné k odstranění závady...
respond


update
you watch this topic

stop watching this topic


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.