0
back
 

diskuze k tématu: Peugeot Partner Tepee - jak zvládl 100 tis. km?

category of topic classification: francouzská vozidla
Paul
number of posts773
date of registration07.11.2008
Wednesday 23.07.2014 11:44, servisní interval a příčné nerovnosti
Chválím poctivý olejový interval. Kdyby nepřišla vlna long-lifů, myslím, že spousta majitelů nových a pak ojetých aut napříč výrobci, by si odpustila mnoho drahých a/i fatálních závad. Bohužel se od long-lifu ustupuje jen pozvolně a u nejchoulostivějších modelů.

Ty rány od podvozku jsou fenoménem současné doby také napříč výrobci a hlavně u aut s jednoduchým podvozkem (ale už jsem zažil i u víceprvků). Zní to jak vymlácená náprava i u nového auta. Je to důsledek tuhých tlumičů, měkkých pér a měkčí karoserie. Aby auto bylo stabilní i při vyhýbacích manévrech a nehrozilo převrácení a zároveň bylo komfortní. Jenže právě ty ostré příčné nerovnosti tuhé tlumiče nestihnou pobrat a zvlášť když nemají oporu v tuhé karoserii, nebo jsou ještě ke všemu nešťastně uložené, ozývají se rány. V levné dodávce bez extra odhlučněného podvozku se to ještě pěkně rozléhá a levné plasty v rezonující kastli dostávají zabrat. Ale osobně radši to, než se nekomu na dálnici vyhýbat a jít přes budku.
respond
figo
number of posts37
date of registration28.05.2007
Tuesday 29.07.2014 09:31, bouchání
bouchání od nápravy a vrzání plastů, člověče co chcete od dodávky za 300 tis. Kč? Zkušenosti s koncernovými užitkáči nemám, ale Ford i Mercedes dělají po pár kilometrech to samé a vězte, že 300 tis. nestojí.
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Tuesday 29.07.2014 12:03, RE: bouchání
figo posted by:
bouchání od nápravy a vrzání plastů, člověče co chcete od dodávky za 300 tis. Kč? Zkušenosti s koncernovými užitkáči nemám, ale Ford i Mercedes dělají po pár kilometrech to samé a vězte, že 300 tis. nestojí.


Caddy nevrže ani nebouchá nic, druhá věc je že hlučný motor to částečně vynahradí. Náprava se dělala (krom kostí) vždy až po 250t km, a to u více aut. Jinak jen nafta a olej. Nejlepší auto co jsem kdy ve firmě měl, ve své třídě. Nikdo se k němu nechová v rukavičkách.
Roomster už je horší, s tím vrzáním a boucáním tedy. Jnak mechanicky drží dobře a je levnější než caddy. Trochu lépe jezdí.
Berlingo/partner jsme zkoušeli taky, ale krom motoru se kazilo uplně všechno a nebyl jsem spokojený s přístupem servisu - nikdy auto neopravili uplně, vždy se na něco zapomělo. To rachtání uvnitř bylo o dost nepříjemnější než dunění dieslu od vw protože vyvolávalo pocit že něco musí upadnout.
Rozdíl cen ale někomu to horší zpracování plně vynahradí, to nepopírám. Propad ceny při prodeji byl, aspon u mě, obrovský.

respond
amoudi
number of posts1
date of registration16.10.2014
Thursday 16.10.2014 16:39, Spokojenost s Peugeot Partner
Od března 2011 vlastním Peugeot Partner Teepe 1,6 HDi. Auto používám jako dopravce, tudíž jezdí opravdu hodně. K dnešnímu dni má najeto 316.000 km. A to bez závad !!! Jezdím s ním po celé Evropě, hlavně u nás vybírám lepší silnice ( nejezdím po D1). Výměna oleje po 15.000 km včetně všech filtrů. Jsem vyučený automechanik, vše si tudíž dělám sám. Auto si nechám asi ještě 50.000 km a pak vyměním za nové stejné značky. A proč ne třeba za Caddy ? Ano je možná kvalitnější, já si ale nemohu pro svou práci nechávat auto s nájezdem větším než cca. 350.000 km a Caddyho bych stejně v těchto kilometrech vyměnil. A teď k tomu nejdůležitějšímu: Peugeota mám v plné palbě za 350.000,-Kč. Caddy by vyšel min. o 200.000,-Kč víc. Za přepravy, které provádím, dostávám stanovenou cenu a jen stěží bych mohl požadovat vyšší cenu za dopravu jen proto, že mám dražšího Caddyho. Tím chci říci, že ty 4 roky a zhruba 350.000 km ty Peugeoty hravě zvládnou. (samozřejmě při správné údržbě a zacházení). Závěrem chci říci, že je to druhý Partner v pořadí. Předešlý zvládl za tři roky 338.000km a taktéž bez problémů. Takže co se Peugeotu Partner 1.6 HDi týče, žádný problém. S pozdravem.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.