Saturday 12.10.2013 18:57,
partner 1,6 HDI
Koupil jsem v roce 2007 stejně starého Partnera 1,6 HDI 55 kW s 20 tis km. Dnes po 6 letech provozu a 170 tis km mám výčet "závad".
50 tis km - výměna lanka spojky - v záruce
90 tis km - brzdové desky Icer - 1.000 Kč
110 tis km - ložisko v předním kole SKF 2.000 Kč
120 tis km - kotouče s deskama Bendix 4.000 Kč - jsou tam do teď
130 tis km - druhá výměna lanka spojky-originál 1.300 Kč
Jinak olej+filtr po 10 tis 1.000 Kč.
Naftu beru levnější a dávám tam VIF aditivum letní i zimní.
Vzduchový filtr 300 Kč, palivový filtr 700 Kč, filtr klimy 400 Kč
Jinak vše mám původní, podvozek, výfuk, turbo,baterie, zadní brzdy, spojka.
Zadní kola mají tendenci jít do A, u toho mého je to i přes časté tahání vozíku stejné jako když jsem ho koupil, takže v pohodě. Spotřeba při příměstském provozu je 6-7, po dálnici na limitu 7.
Letos jsem dal osobák do Itálie 5,3 ale to po dálnici max. 110.
Takže v bych ho určitě doporučil. DPF nemá, složitou elektriniku také ne. Určitě bych se vyhnul 1,9 D a 2,0 HDI. Jsou to staré modely a sehnat zachovalý nerezatý kus bude problém. Jo a ten můj je zatím zdravý kromě pátých křídlových dveří, kde jsem si všiml na jednom křídle malých puchýřků, které musí do zimy vyřešit.
A z toho všeho vyplívá co - že neprodám .....
respond