0
back
 

diskuze k tématu: Peugeot Partner 1,9D

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.01.2008 03:33, nezmar
Slušný nájezd Však až se zas bude prodávat, tak bude mít z5 svých 170tkm. My to v práci měli taky, dokonce i stejný motor. 2-3 krát jsem měl tu čest s tím jet. Motor na diesel moc netáhne od spodu, chtělo to aspoň 2500ot jinak nebavka. Jinak jízdní dynamika dost slabá, tedy třeba šlapat do podlahy. Spotřeba za ty léta 6,5L, jízdy většinou město. Stabilita a citlivost na vítr katastrofa. Jinak to má náhodou ve všech směrech úžasně prostorný interiér !!! (vzhledem k vnějším rozměrům). Posaz docela kolmý jak na židli a zvýšený, ale do města pohoda. Uveze to naprosto všecko, kolega s tím roztahoval i zamrzlou Aviu )) Nalítáno to má něco přes 300tis, měnilo se servo a při zatáčení hučelo od předního kola, jinak pohoda. Náhodou fakt nezmar a pracant, důstojný nástupce C15 (v případě Berlinga) Na nějaké skříně, stoly, koberce, regály, bedny po městě zn ideál. Navíc jako ojetina to drahé není.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.01.2008 06:37, Nevěřím!
Myslím, že nám pán trošičku maže med kolem huby. To auto by muselo každej den nejezdit po nákupech (dle slov autora) minimálně 200 km a to i o vánocích a víkendech. Na to, že to je 4. auto v rodině................................leda že by to byla rodina taxikářů. Tím nechci říct, že by takovou porci kilometrů nebylo tohle auto schopné zvládnout, ale tomuhle příspěvku prostě nevěřím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.01.2008 06:53, RE: Nevěřím!
Vepř posted by:
Myslím, že nám pán trošičku maže med kolem huby. To auto by muselo každej den nejezdit po nákupech (dle slov autora) minimálně 200 km a to i o vánocích a víkendech. Na to, že to je 4. auto v rodině................................leda že by to byla rodina taxikářů. Tím nechci říct, že by takovou porci kilometrů nebylo tohle auto schopné zvládnout, ale tomuhle příspěvku prostě nevěřím.
No vždyť uvádí, že to má 12 řidičů (půjčuje to kde komu). Takže je spíš zázrak, že to někdo někam nesložil...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.01.2008 07:06, RE: Nevěřím!
Vepř posted by:
Myslím, že nám pán trošičku maže med kolem huby. To auto by muselo každej den nejezdit po nákupech (dle slov autora) minimálně 200 km a to i o vánocích a víkendech. Na to, že to je 4. auto v rodině................................leda že by to byla rodina taxikářů. Tím nechci říct, že by takovou porci kilometrů nebylo tohle auto schopné zvládnout, ale tomuhle příspěvku prostě nevěřím.
Já tomu taky moc nevěřím. Nájezd cca 75 tis. km ročně představuje to, že to auto je v provozu minimálně čtyři hodiny jízdy denně - a to každý kalendářní den v roce (pokud je náhodou v servisu -tak to musí dohnat v dalších dnech). Majitel sice neuvádí, čím se živí, ale jelikož se chlubí, že má ještě další dvě auta (která asi taky moc nešetří) , tak předpokládám, že v autě i spí, aby stihl ty kilometry nalítat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.01.2008 09:08, jiná zkušenost
Pán bohužel pro nás hodnotí pouze finanční aspekty, což je trošku škoda. Sám jsem na podzim koupil Parťáka 1,6 HDI, akce totem, ve výbavě, 5 sedadel, v zoo úpravě N1, půl roku starého, 20 tis. najeto. a co se týká provozu tak není sebemenší problém. Jsou tu jen relativní maličkosti.
-hrozné vyvrklané řazení velikosti autobusové páky,které při zařazeném stupni a po přidání plynu cestuje 1cm vpřed i vzad
-ztuha jdoucí pedál spojky, který navíc nesnesitelně vrže
-skokové seřizování opěradel předních sedadel, které má v zajistěné poloze vůli tak , že při brždění a přidání se hýbete vpřed a vzad, horší je to u řidiče
-zadní křídlové dveře dělené 1/2 na1/2. Za zadní sloupek se schová ve zpětném třeba i kamion. Pokud potřebujete něco byť sebemenšího dát do kufru tak musíte otevřít obě křídla.(doblo,kangoo,caddy má dělení 1/3-2/3 přičemž větší třetina má automaticky stěrač). U pažoutu v novotě stěrač pouza za příplatek(křídlové dveře), u výklopných 5dveří už automaticky.
-ostřikovače skla mají prodlevu proti stěračům takže téměř vždy dřu na začátku sklo na sucho.
-v interiéru po 30 tis.se začíná tu a tam něco ozývat
-otevírání nadrže alá škoda favorit. víčko je těsně před zadním lemem, takže vždy řádně zašpiněné. Vždy při zavírání se musí použít klíč, což je vzhledem k favoritu posun, alespoň víčko nikde nenecháte.
Spotřeba se u mě potřebuje 5-7 l. Můžu osobně říci ,že 100% jsem spokojen s motorem,který pěkně táhne již od 1800ot. ,a když třeba tahám za autem vozík tak o něm téměř nevím.
Super je i vnitřní prostor všemi směry. Je to i první auto, kde si za mě někdo slušně sedne (včetně syna v sedačce) a není nikterak omeze.
Tak ať si to každý přebere.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.01.2008 12:39, RE: Nevěřím!
Vepř posted by:
Myslím, že nám pán trošičku maže med kolem huby. To auto by muselo každej den nejezdit po nákupech (dle slov autora) minimálně 200 km a to i o vánocích a víkendech. Na to, že to je 4. auto v rodině................................leda že by to byla rodina taxikářů. Tím nechci říct, že by takovou porci kilometrů nebylo tohle auto schopné zvládnout, ale tomuhle příspěvku prostě nevěřím.
moj sef najazdil so svojou octavkou za 3.5 roku (od nova) 430000km(mozno to bolo aj 450000) to uz presne neviem.asi tak
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.01.2008 15:30, RE: jiná zkušenost
kos posted by:
Pán bohužel pro nás hodnotí pouze finanční aspekty, což je trošku škoda. Sám jsem na podzim koupil Parťáka 1,6 HDI, akce totem, ve výbavě, 5 sedadel, v zoo úpravě N1, půl roku starého, 20 tis. najeto. a co se týká provozu tak není sebemenší problém. Jsou tu jen relativní maličkosti.
-hrozné vyvrklané řazení velikosti autobusové páky,které při zařazeném stupni a po přidání plynu cestuje 1cm vpřed i vzad
-ztuha jdoucí pedál spojky, který navíc nesnesitelně vrže
-skokové seřizování opěradel přední...
Partner r.v. 2004 1,9D najeto dosud 139000 km používán jako firemní auto na svoz zaměstnanců atd. Jezdí po městě okreskách a polních cestách. Po naložení 5 ti lidí a vozíku auto nejede. Spotřeba Kombinovaná a podotýkám že jezdím s rozumem ale z 80 % plně naložený je 6-7 l 100 km. Poruchy: Spojka-zůstal sem stát na cestě a čekal na odtah. Prasklo lanko. Táhla řazení kompletní výměna cca 4000. Brzdové destičky už 2x kotouče 1x. Kompletní výměna čepů u 80 000. Alternátor ve 30 000. Sedadla vyměněná už 2x a pořád sebou házejí ale když zkusíte v novém Peugeotu zacloumat sedadlem tak se taky hýbe jako by bylo urvané. V jednom kuse měním pojistky a žárovky. A to nejlepší na konec. Po 3 letech provozu mi uhnil výfuk naštěstí šel zavařit. Kolem blatníku už se objevuje rez. Kolega má stejného partnera ale o 1/2 roku mladšího a veškerá porucha která stihla mě se pak projevila i u něj a naopak. Udělejte si každý obrázek ale tohle auto je pro firmu katastrofa ve srovnámí s Felicii která má už 222 000 a pořád se drží.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.01.2008 15:34, RE: Nevěřím!
Vepř posted by:
Myslím, že nám pán trošičku maže med kolem huby. To auto by muselo každej den nejezdit po nákupech (dle slov autora) minimálně 200 km a to i o vánocích a víkendech. Na to, že to je 4. auto v rodině................................leda že by to byla rodina taxikářů. Tím nechci říct, že by takovou porci kilometrů nebylo tohle auto schopné zvládnout, ale tomuhle příspěvku prostě nevěřím.
třeba mají firmu a lítají s tím řemeslníci, nikde neřekl že si to najezdil on sám. a zaměstnanci pokud můžou tak se služebákem pojezdí kde co, vím jak já ))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.01.2008 16:17,
Původní tlumiče po půl millionu km a na českých silnicích? To bych rád viděl...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.01.2008 16:37, Autor
Ano mám, několik firem...auto většinou odjíždí ráno v 6 a vrací se pozdě večer nebo ho má někdo se zaměstnanců přes noc...prakticky 3 krát týdně jezdíme se zakazkami něměcko, holandsko...( na to už mají 2 měsíce staré Iveco). bratr si půjčuje partnera na víknedy když jede někam hrát s kapelou na převoz aparatury a to najede klidně 2000km za víkend. A jelikož ho mívají zaměstnanci půjčené v rámci vztahů ve firmě za hubičku,tak to často a rádi využijí k různým odvozům na chatu a tak. Navíc to v prvním roce provozu bylo moje jediné vozidlo a je pravdou, že jsem v něm j spal no, každý nějak začínal....
To jen na vysvětlenou k tomu nájezdu
Jinak ve své době jako nové to auto stálo tuším cca 450 bez DPH a to v něm není opravdu nic. Z toho usuzuji, že nylo stavěné z kvalitních komponentů (samozřejmě relativně v rámci PSA) za tyto peníze dnes máte Berlingo HDI 5 míst v plné výbavě a ještě1/2l Dacie Logan.....
a přitom cena práca šla nahoru, energie nahoru, o železe ano nemluvím,,,takže mi z toho vychází, že dnešní vozy šetří oproti roku 1998 daleko více na komponentech a tím samozřejmě klesá spolehlivost a životnost ....
Já osobně považuji tento počet km za velice nadstandartní a prostě povedený kousek auta. jednoduchá věc co slouží svému účelu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.01.2008 17:43, RE: Autor
anonym posted by:
Ano mám, několik firem...auto většinou odjíždí ráno v 6 a vrací se pozdě večer nebo ho má někdo se zaměstnanců přes noc...prakticky 3 krát týdně jezdíme se zakazkami něměcko, holandsko...( na to už mají 2 měsíce staré Iveco). bratr si půjčuje partnera na víknedy když jede někam hrát s kapelou na převoz aparatury a to najede klidně 2000km za víkend. A jelikož ho mívají zaměstnanci půjčené v rámci vztahů ve firmě za hubičku,tak to často a rádi využijí k různým odvozům na chatu a tak. Navíc to v p...
Druhým rokem mám 2 Partnery Totem 1,6hdi 90k.S auty jezdí technici na servisní výjezdy k zákazníkům a cesty to vůbec nejsou ideální,ale Parťáci se drží statečně!Roční nájezd okolo 60tkm,výborná spotřeba 5,5-6,5l,auta jezdí bez poruch,garančky po 20tkm vyjdou okolo 2tkč,což je legrační(u VW neplatím pod 5tkč).Největší slabinou je nepřesné řazení a bohužel již nám auta kapacitně přestávají stačit a musím je měnit za dodávky,kde už ekonomika provozu bude jinde.Pokud v budoucnu budu potřebovat auto této velikosti,má volba je jasná.Jinak motor hdi je vynikající,táhne krásně odspodu a neobtěžuje hlukem a na auto této kategorie je výborně odhlučněné.Marek
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.01.2008 19:01, RE: Autor
anonym posted by:
Ano mám, několik firem...auto většinou odjíždí ráno v 6 a vrací se pozdě večer nebo ho má někdo se zaměstnanců přes noc...prakticky 3 krát týdně jezdíme se zakazkami něměcko, holandsko...( na to už mají 2 měsíce staré Iveco). bratr si půjčuje partnera na víknedy když jede někam hrát s kapelou na převoz aparatury a to najede klidně 2000km za víkend. A jelikož ho mívají zaměstnanci půjčené v rámci vztahů ve firmě za hubičku,tak to často a rádi využijí k různým odvozům na chatu a tak. Navíc to v p...
Já se vždycky musím smát tomu, jak někdo napíše......moje auto jezdí za tolik litrů,........ moje auto má najeto tolik kilometrů,..........najel jsem na autě tolik kilometrů a bez poruchy. Potom se ihned ozvou lidi, co třeba podobné auto nikdy neměli, ale napíšou - tak to je pěkná blbost, to auto jezdí určitě o 1 litr výš, má najeto tak o 100 tkm víc, to nemůže ročně najet a podobné bláboly. Mnohdy bez stejné zkušenosti, bez znalosti konkrétního auta, motoru a značky. Někdy mi to tady připadá jako na pískovišti a přitom ve firmě, kde jsem kdysi pracoval jsme měli 7x feldu a každá jela jinak, spotřeba se lišila i o 3 litry a pak někomu napište, že zrovna on nemá pravdu. Stejně tak, jako se pořád píše, že 10 let straré auto nemůže mít 120tkm. Osobně znám spoustu lidí, co si koupí auto a pak stejně jezdí služebním a tím svým jen občas na výlety.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.01.2008 19:24, dobré a velmi vpitné
Zdravím štastného majitele. Nechci hodnotit tuto recenzi - nerecenzi, ale jedna z mnoha opravdu neuvěřitelných informací, která mě velmi pobavila je nákup 5 let starého auta za 95 000kč no pánové hahaha a prodej nyní za 45 000kč tak to hned kupuji. Zdar Milan
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.01.2008 19:50, RE: dobré a velmi vpitné
anonym posted by:
Zdravím štastného majitele. Nechci hodnotit tuto recenzi - nerecenzi, ale jedna z mnoha opravdu neuvěřitelných informací, která mě velmi pobavila je nákup 5 let starého auta za 95 000kč no pánové hahaha a prodej nyní za 45 000kč tak to hned kupuji. Zdar Milan
zdar Milane ...
klidne ti ukážu fakturu z nejmenovaného bazaru se třemi A ve znaku, je fakt že jsem smlouval celkem hodně a že auto má z každého boku 2 skrábance takřka přes celé auto,,,,,
takže nehodnoť a nepiš něco o čem víš prdlačky ))))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.01.2008 21:47, RE: nezmar
Ráďa posted by:
Slušný nájezd Však až se zas bude prodávat, tak bude mít z5 svých 170tkm. My to v práci měli taky, dokonce i stejný motor. 2-3 krát jsem měl tu čest s tím jet. Motor na diesel moc netáhne od spodu, chtělo to aspoň 2500ot jinak nebavka. Jinak jízdní dynamika dost slabá, tedy třeba šlapat do podlahy. Spotřeba za ty léta 6,5L, jízdy většinou město. Stabilita a citlivost na vítr katastrofa. Jinak to má náhodou ve všech směrech úžasně prostorný interiér !!! (vzhledem k vnějším rozměrům). Po...
Ráďo, ty musíš bejt fakt strašná guma člověče. Ke každýmu autu, který tady hodnotíš máš co říct, skoro v každým si seděl a jel (co jinak ve volném čase děláš chlape?), taky si na každým najdeš dost závad (například dynamika rozjezdu u Partnera 1,9D - to můžeš hodnotit fakt jenom ty-asi tebe jedinýho to napadne). Prostě odborník na slovo vzatý, lidi jako ty by si měli vzít světový automobilky do vývojových oddělení a měli by po problémech.
Tvoje poznámka o tom, že auto bude mít při prodeji zas svých 170tisíc je více než trapná a v tvém podání ohraná. Nehledě na to, že kdybys četl až do konce, zjistil bys, že pán auto prodat nehodlá........
ahoj, Jirka
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 04.01.2008 19:44, Tlmiče
Fúha tak to musí byť nárez skoro pol melóna kilometrov na jedných tlmičoch, holt možno sa vtedy autá robili poctivejšie..inak recenzia v pohode, pekné čítanie
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.