Ano mám, několik firem...auto většinou odjíždí ráno v 6 a vrací se pozdě večer nebo ho má někdo se zaměstnanců přes noc...prakticky 3 krát týdně jezdíme se zakazkami něměcko, holandsko...( na to už mají 2 měsíce staré Iveco). bratr si půjčuje partnera na víknedy když jede někam hrát s kapelou na převoz aparatury a to najede klidně 2000km za víkend. A jelikož ho mívají zaměstnanci půjčené v rámci vztahů ve firmě za hubičku,tak to často a rádi využijí k různým odvozům na chatu a tak. Navíc to v prvním roce provozu bylo moje jediné vozidlo a je pravdou, že jsem v něm j spal
no, každý nějak začínal....
To jen na vysvětlenou k tomu nájezdu
Jinak ve své době jako nové to auto stálo tuším cca 450 bez DPH a to v něm není opravdu nic. Z toho usuzuji, že nylo stavěné z kvalitních komponentů (samozřejmě relativně v rámci PSA) za tyto peníze dnes máte Berlingo HDI 5 míst v plné výbavě a ještě1/2l Dacie Logan.....
a přitom cena práca šla nahoru, energie nahoru, o železe ano nemluvím,,,takže mi z toho vychází, že dnešní vozy šetří oproti roku 1998 daleko více na komponentech a tím samozřejmě klesá spolehlivost a životnost ....
Já osobně považuji tento počet km za velice nadstandartní a prostě povedený kousek auta. jednoduchá věc co slouží svému účelu.