0
back
 

diskuze k tématu: Peugeot 807 nebo Mazdu MPV?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, vše o spotřebě, francouzská vozidla, japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.06.2008 05:49, O peugeotu v tomto případě bych vůbec neuvažoval
Vlastním mazdu premacy DiTd a naprostá spokojenost. Kdybych na to měl, hned bych šel do mazdy MPV, resp. ještě lépe do dieselové Mazdy 5.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.06.2008 10:08,
Dobrý den pane Šikl, Vaší zaujatosti na Peugeoty už jsem si zvykl, ale aspoň si ujasněte zda jste psat recenzi na 806 nebo 807 viz. několik přehmatů v článku. Mějte se
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.06.2008 11:30, C8
Také jsem se rozhodoval pro velké MPV a nakonec jsem kvůli omezené nabídce (Mazd MPV bylo málo) ojetých vozů koupil v Německu Citroen C8. Motor 2.2 HDi, kombinovaná spotřeba 8,5l.

A teď něco k zaujatosti autora: Výhodou Mazdy jsou podle článku posuvné dveře - ty má ale francouzské trio také - elektrické ovládání je rovněž za příplatek. Nevím co je zajímavého na elektricky ovládaných oknech posuvných dveří - mě to přijde jako samozřejmost. A to samé se týká výhody pátých dveří.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.06.2008 11:33, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Dobrý den pane Šikl, Vaší zaujatosti na Peugeoty už jsem si zvykl, ale aspoň si ujasněte zda jste psat recenzi na 806 nebo 807 viz. několik přehmatů v článku. Mějte se
Proti Peugeotu nejsem zaujat. Jen Peugeot nevyrábí tak spolehlivá a odolná auta jako některá konkurence.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.06.2008 11:39, RE: C8
anonym posted by:
Také jsem se rozhodoval pro velké MPV a nakonec jsem kvůli omezené nabídce (Mazd MPV bylo málo) ojetých vozů koupil v Německu Citroen C8. Motor 2.2 HDi, kombinovaná spotřeba 8,5l.

A teď něco k zaujatosti autora: Výhodou Mazdy jsou podle článku posuvné dveře - ty má ale francouzské trio také - elektrické ovládání je rovněž za příplatek. Nevím co je zajímavého na elektricky ovládaných oknech posuvných dveří - mě to přijde jako samozřejmost. A to samé se týká výhody pátých dveří.
Mezi plusy Mazdy tento fakt uveden není.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.06.2008 12:00, otočení sedadel
Na co je u peugeotu možnost otočení předních sedadel o 90°? To bych jako přednot opravdu nevnímal.
Jo kdyby to tak bylo 180° to by bylo o něčem jiném
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.06.2008 12:37, RE: bez předmětu
Petr - TipCars.com posted by:
Proti Peugeotu nejsem zaujat. Jen Peugeot nevyrábí tak spolehlivá a odolná auta jako některá konkurence.
Dobrá a proč tedy hodnotíte 806 a ne 807, která je oproti Mazdě mnohem modernější, má lepší jízdní vlastnosti, pasivní bezpečnost, výbavu, variabilitu i prostorově je výrazně lepší?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.06.2008 12:47, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Dobrá a proč tedy hodnotíte 806 a ne 807, která je oproti Mazdě mnohem modernější, má lepší jízdní vlastnosti, pasivní bezpečnost, výbavu, variabilitu i prostorově je výrazně lepší?
Já ale srovnávám P807, o 806 se zmiňuji jen v úvodu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.06.2008 13:58, RE: bez předmětu
Petr - TipCars.com posted by:
Já ale srovnávám P807, o 806 se zmiňuji jen v úvodu.
Nechme frankofandy v klidu, vykrváceli při koupi, trpí v servisech a zapláčou při prodeji.
Holt komu není rady...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.06.2008 16:02,
Volil bych Mazdu MPV, je to nedoceněný auto. Ona zmiňovaná francouzsko italská trojice není žádná konkurence. Každý auto má svoje plusy a mínusy, ale u Mazdy je plusů, který nakonec dělaj tohle auto dobrým, o dost víc. Už jenom ta pověst značky svojí spolehlivostí.
Mé zkušenosti jsou takové, že Francouze, ani Itala už do baráku nechci. Vlastním již několikátý Japonský vůz a nikdy sem toho nelitoval. To samé u frantíků říct nemůžu. Na každém autě se najde spousta much, ale vcelku jsou Japončíci lepší a to obzvlášť pro ty, kteří najezdí spoustu km ročně - o nějaké spolehlivosti se dá totiž mluvit až s nájezdem třeba 25tis a více km za rok (v mém případě 40tis km/rok). Tuhle dávku mi prostě Renaulty, Peugeoty, Alfy, Fiaty ale taky VW či Audi prostě nezvládali bez velikejch problémů a bez neustálýho postávání před servisem. M6 tohle zvládá bez ,,keců" , Avensis to zvládal bez ,,keců" a další. Prostě kvality auta se projeví když se jezdí a jezdí...... Kdo najede třeba 5tis km/rok ten nemůže mluvit o nějaký veliký spolehlivosti.
Např. M6 má 140tis km, původní podvozek - stále bez problémů (to je ta kvalita), celou dobu bez poruchy - krom prasklých žárovek no Nikdy netrucovala, když to člověk zrovna nejmíň potřebuje a pod. A na to, jestli je někde trošku tvrdší plastík na přístrojovce, na to vážně kašlu.
Díky
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.06.2008 16:22, RE: bez předmětu
Petr - TipCars.com posted by:
Já ale srovnávám P807, o 806 se zmiňuji jen v úvodu.
Zmiňujete 806 ve spojení s C8 na začátku článku. Takže buď 806 a Citröen Evasion nebo 807 a C8. Tak si to opravte.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.06.2008 16:46, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Volil bych Mazdu MPV, je to nedoceněný auto. Ona zmiňovaná francouzsko italská trojice není žádná konkurence. Každý auto má svoje plusy a mínusy, ale u Mazdy je plusů, který nakonec dělaj tohle auto dobrým, o dost víc. Už jenom ta pověst značky svojí spolehlivostí.
Mé zkušenosti jsou takové, že Francouze, ani Itala už do baráku nechci. Vlastním již několikátý Japonský vůz a nikdy sem toho nelitoval. To samé u frantíků říct nemůžu. Na každém autě se najde spousta much, ale vcelku jsou Japončíci ...
Mazdu MPV, bych volil také raději. Ale novou, nebo se zaručeným proběhem km tak do 80t. km. Podívejte se na prodeje u nás a zjistíte, že většina těchto ojetých aut je dovoz. Setkal jsem se s tím, že tato auta klidně najezdí 120 t. km za rok. Není vzácností, aby tříleté auto mělo i 420 t. km. Prostě majitelé si je kupují jako držák a tak s nimi také zachází. Servis = pouhé výměny olejů a běžně opotřebených dílů. Kontrola a prevence žádná. To je vazba na záruky a uj. km..
Kdežto, těch uváděných krámů se tam lidé zbavují v důsledku drobných poruch. Většinou jde o ele. příslušenství.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 04.06.2008 21:24, RE: otočení sedadel
anonym posted by:
Na co je u peugeotu možnost otočení předních sedadel o 90°? To bych jako přednot opravdu nevnímal.
Jo kdyby to tak bylo 180° to by bylo o něčem jiném
O těch 90° to bohatě stačí. Hlavně na to, že starší a nemocné lidi lze snadno naložit. Kdo "cpal" nemohoucího dědu s bolavou páteří a ztuhlými klouby do auta ví o čem mluvím.
Naprotitomu otáčení o 180° je k ničemu a ti co to mají přiznávají, že to použili tak nejvýš dvakrát. Navíc při tom musíte většinou postrkovat sedadlo střídavě dopředu a dozadu, aby šlo vůbec otočit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.06.2008 08:11, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Nechme frankofandy v klidu, vykrváceli při koupi, trpí v servisech a zapláčou při prodeji.
Holt komu není rady...
náhodou jdu kolem, ale tohle mě rozesmálo. Takže pro upřesnění:

1. při koupi jsem se smál, jak krvácejí jiní.
2. v servisu jsem byl jen jednou při jarní preventivní prohlídce, Peugeot je dosud -3 roky od koupě bez závady.
3. Budu plakat při prodeji, protože pak už těžko seženu komfortnější vůz.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.06.2008 09:40, RE: bez předmětu
anonym posted by:
náhodou jdu kolem, ale tohle mě rozesmálo. Takže pro upřesnění:

1. při koupi jsem se smál, jak krvácejí jiní.
2. v servisu jsem byl jen jednou při jarní preventivní prohlídce, Peugeot je dosud -3 roky od koupě bez závady.
3. Budu plakat při prodeji, protože pak už těžko seženu komfortnější vůz.
Koukám že maj čas přispívat i prodejci v autosalónech PSA a Renault. No bodejť by ho neměli .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.06.2008 09:50, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Volil bych Mazdu MPV, je to nedoceněný auto. Ona zmiňovaná francouzsko italská trojice není žádná konkurence. Každý auto má svoje plusy a mínusy, ale u Mazdy je plusů, který nakonec dělaj tohle auto dobrým, o dost víc. Už jenom ta pověst značky svojí spolehlivostí.
Mé zkušenosti jsou takové, že Francouze, ani Itala už do baráku nechci. Vlastním již několikátý Japonský vůz a nikdy sem toho nelitoval. To samé u frantíků říct nemůžu. Na každém autě se najde spousta much, ale vcelku jsou Japončíci ...
Napsal jsi to pěkně, ještě doplň jestli provozuješ benziny nebo diesly, manuály nebo automaty. A jak jsi spokojenej s japonskýma brzdama - účinnost a životnost. Dík
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.06.2008 18:32, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Napsal jsi to pěkně, ještě doplň jestli provozuješ benziny nebo diesly, manuály nebo automaty. A jak jsi spokojenej s japonskýma brzdama - účinnost a životnost. Dík
Mam radši benziny než diesely. A zozhodně manuální převodovky. Dřív platilo, že Japonci diesely neuměli, což byla pravda, ale dneska už je to jedno. Většina Japonských automobilek byla schopná vivinout svoje vlastní diesely a kolikrát lepší nežli ty z Evropy (např. diesel Hondy Accord a zatim to vypadá i na Subaru). Dle zatím malých zkušeností (s diesely) má konkrétně Mazda poměrně povedený diesely (ač taky s pár mouchama), docela spolehlivý, říká se , že i snad spolehlivější než benziny, ale to ať posoudí jiní. Najdou se sice lepší (ten v Accordu, nebo v Avensisu - ten má např tišší a klidnější chod), třeba o něco výkonější, pružnější, tišší atd. ale upřímě, zase takový rozdíly to nejsou, aby se z toho jeden pos.....

Brzdy? Každý auto je jiný, jak ty z Evropy, tak z Japonska. Je to auto od auta. Jedno brzdí míň, jiný víc, jednomu vydrží brzdy dýl, druhýmu ne. Záleží na jejich stavu a na tom, jestli sou origo (myšleno kotouče, destičky, ....), nebo i neorigo ale kvalitní, nebo nějaký ,,šlupky" za pár kaček. Někdo jezdí brzda plyn, druhej ně ně tolika nedupe atd.... Stačí se taky naučit brzdit motorem, ne pokaždý je nutný to rvát. Konkrétně v M6 sou brzdy dobrý, podle mě, pamatuju si i třeba Hondu Accord, kdy v jedné generaci (sorry, ale nevim konkrétně o kterou šlo) brzdy byly ůčinné až až, kdy jste při prudším sešlápnutí ,,letěli na sklo" a jiná generace měla brzdy trošku poddimenzované. Co sem měl tu čest s Mazdami (323, 626, 6, 5), tak bych je hodnotil kladně. Vlastně ani nějakou životnost neřešim, dokud brzdí, je to ok, až přestane, tak šup na výměnu a je to. Teď si tak vzpomínam, že třeba origo brzdový destičky na M6 stojej myslim 2000Kč, ale dají se sehnat neorigo, třeba za 700Kč (asi tolik-600Kč-mě ale třeba stáli i na starou Vectru , takže asi tak. Ty ceny sou všade různý - hledat a hledat. Prostě dopředu vim, že brzdy už nejsou to vono, tak něž se do nich dam, najdu si slušný díly za slušnou cenu........ A tak často se zas nedělají, tak co

Víc semi líbí podvozky Mazd (super M6 - stará i nová, M3, taky 5 - divim se že jich nejezdí víc, další nedoceněný auto) nežli třeba Toyot (Corolla, Avensis - ten je spíš komfortnější, měkčí - což vyhovuje zase třeba někomu jinému)
Každá automobilka umí svoje, ale Japoncům věřim v jejich spolehlivosti (i to ale záleží trochu na štěstí, nesmíte koupit první auto co přijde pod ruku, ale fakt dobrej stav, i kdyby mělo na tacho 150tis km a vejš, ale jde o to, jak se k němu kdo choval). Ten kdo kupuje funglovku, nemá co řešit, na problémy sou tady záruky. Jenže ze zkušeností, např s Frantíkama, auto vidělo servis i v záruce celkem často a to nejen kvůli pravidelným výměnám oleje (a že jich v bazarech je skoro novejch aut).
Ještě ty pověstný díly, pravda že na některý Japonečky sou dražší, ale co se týče neoriginálních dílů, tak to nejsou takový rozdíly, aby to někoho položilo (a dá se vždycky najít něco levnýho, ,,poměr cena výkon" co se týče běžnejch dílů - jiný je to u plechařiny, nesmíte prostě bourat , blbě se shání, většinou neorigo není, a ta stejnak kolikrát nepasuje, takže je nejlepší sehnat z vrakárny origo a je to). Značkový servisy sou ale drahý tak nebo tak a je jedno jestli máte Šokodovku, nebo Mazdu! To už by taky mohla většina lidí pochopit.
Třeba u M6 mam servisní náklady o dost nižší, než byly u Audi, VW. A hlavně ještě původní podvozek. U Audi dělanej (ona přední náprava, pravda, čim novější Audi-i VW, tim dýl drží, ale.... furt ne tolik) tušim v 70tis km a za celkem veliký prachy. O made in France se radši nezmiňuji.
Díky
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 05.06.2008 18:35, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Napsal jsi to pěkně, ještě doplň jestli provozuješ benziny nebo diesly, manuály nebo automaty. A jak jsi spokojenej s japonskýma brzdama - účinnost a životnost. Dík
Jo a k motorům, Japonci nepotřebujou za každou cenu turbo (benziny), aby se hejbali !!! Nebo žrát 98okt benzin!!!
Díky
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.06.2008 07:29, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Koukám že maj čas přispívat i prodejci v autosalónech PSA a Renault. No bodejť by ho neměli .
Když si to někdo chce myslet, rozmlouvat mu to nebudu. Jen jsem tím chtěl říct, že v dnešní době vůbec nezáleží na značce auta, nýbrž na jeho technickém stavu v případě ojetiny, nebo na konkrétním kusu a jisté dávce štěstí v případě nového vozu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.06.2008 10:08, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Mam radši benziny než diesely. A zozhodně manuální převodovky. Dřív platilo, že Japonci diesely neuměli, což byla pravda, ale dneska už je to jedno. Většina Japonských automobilek byla schopná vivinout svoje vlastní diesely a kolikrát lepší nežli ty z Evropy (např. diesel Hondy Accord a zatim to vypadá i na Subaru). Dle zatím malých zkušeností (s diesely) má konkrétně Mazda poměrně povedený diesely (ač taky s pár mouchama), docela spolehlivý, říká se , že i snad spolehlivější než benziny, ale to...
vidím, že máte s jap. vozy zkušenosti. po shlédnutí statistit a doporučení jsem si koupil corollu 1,4 vvti a očekával jsem, že nebudu muset nic řešit, že vše vyřeší prav.servisní prohlídky, jenže ouha... při koupi měla najeto 82000 km. ve 100000 km začlo něco "chrastit" v motoru - výměna rozvodů, které se však měli měnit, až ve 150000km a servisu mi řekli, že motor bere olej a že je to v podstatě normální, že některé motory olej berou. měl sem fiat uno 1,5 a ten ve 250000 km olej nebral. u jap. auta jsem to fakt nečekal. máte s tím nějaké zkušenosti?
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.