0
back
 

diskuze k tématu: Ojetina do 30.000,- rodinný vůz, MPV nebo kombi

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, automobilky, německá vozidla, francouzská vozidla, typ vozidla, osobní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 18.12.2013 01:50, Ojetina do 30.000,- rodinný vůz, MPV nebo kombi
Dobrý den, Potřebovali bychom trochu poradit, jaké auto vybrat, v cenové relaci do 30.000,- tak aby mohlo sloužit jako rodinné auto (dítě, pes, kočárek atd..) , kombi nebo MPV, a zároveň moc nežralo na denní dojíždění do práce (40 km). Co říkáte na Peugeot 806, Ford Mondeo (oba diesely)? Případně jiný tip. Děkuji za odpověď
respond
Paul
number of posts773
date of registration07.11.2008
Wednesday 18.12.2013 10:40, RE: Ojetina do 30.000,- rodinný vůz, MPV nebo kombi
nepřihlášený uživatel posted by:
Dobrý den, Potřebovali bychom trochu poradit, jaké auto vybrat, v cenové relaci do 30.000,- tak aby mohlo sloužit jako rodinné auto (dítě, pes, kočárek atd..) , kombi nebo MPV, a zároveň moc nežralo na denní dojíždění do práce (40 km). Co říkáte na Peugeot 806, Ford Mondeo (oba diesely)? Případně jiný tip. Děkuji za odpověď


V této cenové relaci bych vybral cokoliv, co bude v ucházejícím a hlavně bezpečně provozuschopném stavu. Poptal bych se i známých, jestli neplánují něco prodat apod. Značky a konkrétní motorizace bych vůbec neřešil. Obecně lze doporučit benzínové motory bez turbodmychadla. 20 let staré diesely toho už budou mít opravdu hodně za sebou a často ani nemívají zázračnou spotřebu jako 1,9 TDI. Tajný tip je mazda 626, Toyota Avensis. Spotřebou ani výkony neohromí, ale obecně jde o velmi odolná auta. Určitě bych vybíral něco z nižší střední, max. střední třídy, kde není problém s dostupností dílů (např. Opel Astra). Ale jak říkám, je to velmi individuální, kus od kusu za stejné peníze může být diametrálně odlišný.
respond
Dawe31
number of posts9
date of registration18.12.2013
Thursday 19.12.2013 08:10, Ojetina do 30.000,-
Souhlas s příspěvkem výše - cokoliv v dobrém stavu. Jen si dovolím dodat, že je lepší starší auto v lepším stavu, než novější olítané.
respond
lubos5
number of posts16
date of registration11.12.2013
Tuesday 24.12.2013 13:51, ojetina do 30tis
auto za 30tis je vrak - nebezpečný, finančně náročný a značně nespolehlivý. Nicméně dám několik postřehů:

Diesel , který moc nežere, bude za tyto peníze před smrtí. benzín / v této cenové kategorii/ aby moc nežral musí mít malý výkon = malé auto. Takže se bavíme o kategorii 1.4i. Aby vás opravy finančně nesežraly, pak musíte koupit levné auto, jednoduché a dostupné = české. Tím je Škoda Felicia, Fabia Combi.

Dívejte se na auta speciální, z autoškoly , s vysokým nájezdem km, prostě auta, která jsou v uspokojivém stavu , servisovaná, ale nikdo je nechce - takže stojí málo
Rozhodně nekupovat , volvo 850, BMW 750i, Audi A8, jaguar XJ6, které za tyto peníze bezproblému seženete.

Můj osobní tip je :
a) nová škoda fabia combi na leasing
b) škoda felicia combi 1.4i

Vše ostatní je buď totální vrak nebo auto se spotřebou 10-12l/100km a totálně drahými nahr. díly.
respond
Excalibur
number of posts36
date of registration16.07.2013
Wednesday 25.12.2013 18:02, Peugeot 406
Peugeot 406 combi s benzínovým motorem o objemu 1,8 nebo 2,0. Jedno z mála rodinných aut, které lze za ty peníze pořídit. O francouzská auta není zájem, proto ho lze pořídit i za tuto cenu. Velkým plusem je pozinkovaná karoserie. Pokud se smíříte se špatnou elektronikou (nefungující kontrolky, občas stávkující tachometr nebo palivoměr), tak Vám může dobře posloužit.
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Thursday 05.06.2014 17:01, re:
Dobrý den. Při výběru takto levné ojetiny doporučuji soustředit se pouze na vozy s benzínovým motorem. Ford Mondeo by Vám mělo posloužit velmi dobře, nabídne dostatek vnitřního prostoru, objemný zavazadelník, a je velmi spolehlivé. MPV typu Ford Galaxy, VW Sharan nebo Seat Alhambra také udělají velmi dobrou službu.
respond


update
you watch this topic

stop watching this topic

similar vehicles on offer:


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.