0
back
 

diskuze k tématu: Peugeout 407 sw 2.0 HDI-rada

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, automobilky, německá vozidla, francouzská vozidla, typ vozidla, osobní
mirleon
number of posts2
date of registration22.10.2011
Tuesday 07.01.2014 12:20, Peugeout 407 sw 2.0 HDI-rada
Plánuji zakoupeni vozu peugeot 407 sw 2.0 HDI, cenově do 130 000kč. Prosím vás můžete mě poradit na co si mám dat pozor při zakoupeni auta - co by nemnělo chybět k vozu, mám na mysli třeba nějaký "pin kód" ke klíčkům, radiu atd. Pak taky technicky stav - Upřesním - myslím si, že tu na fóru jsou lide kteří znají 407-ku a mají s ní zkušenosti, dobré i pravděpodobně špatné, rád bych si od vás nechal poradit co se týče nejčastějších závad atd. Doposud jsem měl jenom benziňák, tak bohužel ani neumím rozeznat jestli je třeba Turbo ve špatném stavu nebo ne, myslím si že výši kouřivost dává znát, že se něco s turbem děje-je tomu tak? Dá se nějak poznat jestli rozvody už byli měněné nebo že je FAP ve špatném stavu? Dá se FAP demontovat pokud ano co to stoji a obnáší, nebo ho je lepši jenom vyčistit? Co stoji prověřeni VIN kódu, nebo dá se to nějak zjistit i zadara? Poslední otázka - která volba je lepší peugeot 407 sw 2 hdi r.v. od 2005, nebo opel zafira 1,9 cdti 88kw 7 mist r.v. od 2005??? Obě vozy se mně líbí u každého vidím nějaké plusy, ale co se tyče spolehlivosti, které auto je na tom lepe???Moc pěkně vám děkuji za odpovědí
respond
Citroenak
number of posts727
date of registration13.04.2012
Tuesday 07.01.2014 16:16, Peugeot 407
Zdravim
Zakladom u tohoto auta je urcite diagnostika. Ale nie len taka hocijaka, je treba si najst cloveka napr. na peugeot fore a s tym ist auto obzriet. Da sa tam zistit aj stav turba, aj FAP, aj vsetko co treba (napr. stocene kilometre, ak to nestacal ozajstny profik). Bez toho by som auto urcite nekupoval. Taktiez nekupovat ak bolo burane- na francuzskych autach je hlavny zvezok elektroinstalacie spraveny ako prva deformacna zona, a ked sa ten konektor porusi, vie to nahnevat. Peugeot ma vynikajuce jazdne vlastnosti. Co ma na nom hneva je interier. Nielen, ze je strasne skaredy, ale na mojej C5 (po facelifte sa tam dava ten s P407) ani po roku nedokazem po slepiacky napr. nastavit teplotu, co uz o niecom svedci. Taktiez je tam neuveritelne hrozne audio. A tiez predny previs, na ktory si treba zvykat. Ak ale tieto veci nepovazujete za problem, tak po schvaleni diagnostikou by som to auto urcite zobral. Ak mate VIN, skuste sa opytat v najblizsej predajni peugeotu o historiu. Take auto bude mat ale priemerne tak 25*8=200 000 km za sebou (to berte ako minimum, vsetko nizsie by uz bolo podozrive). Pomoze aj cebia, tych 20 eur za to stoji. Zafiru necham niekomu inemu...
respond
TOM
number of posts58
date of registration10.12.2007
Tuesday 07.01.2014 19:41, P 407 SW
Tak za prvé je dobré říct, že Zafira a 407 jsou auta úplně jiné kategorie a těžko je srovnávat. Rozhodně ne ve vlastnostech.
Pokud hledáte Zafiru - prostor, mohl byste být u 407 trošku zklamán. Kufr pouze 450l není nic moc a využití nad platem kvůli tvaru téměř žádné. Místa na zadních sedačkách taky jen tak tak. V obou těchto parametrech je na tom např o třídu nižší auto P 307SW lépe.
Z hlediska jízdních vlastností a komfortu je na tom naopak 407 skvěle.

Teď co pohlídat? - 2,0 HDi má velký krouták (320 Nm, při overboostu 340 Nm) a dává celkem zabrat spojce. Takže - dej tam čtyřku, nastav cca 2000ot a dej plnej knedlík - jak klouzne - nazdar a pryč.
Loučící se turbo poznáš podle zvuku - píská. Ze začátku jen studený motor - určitě tedy vyzkoušet za studena - rozjet a ubrat.
Pokud někdo tvrdí, že nějaký větší servis je již hotov - určitě chtěj fakturu, jinak tomu nevěř.
Pokud bude možnost - přední kola na hever a zahýbat v horizontální ose - nesmí být vůle (dějě se často) jinak oprava cca 2x 2,5tis Kč.
Určitě vyzkoušej funkčnost VŠECH elektrických prvků. Nezapomeň na panoramatickou střechu - ulamují se tam čudlíky a jezdí pak jen některé lamely. Taky se přidírává zadní stěrač a může blbnout otvírání zadního skla v pátých dveřích.
Jinak samozřejmě veškerá další obezřetnost při nákupu ojetiny.
Jo, a ke klíčům je taková karta s číslem na výrobu náhradních klíčů.
respond
Citroenak
number of posts727
date of registration13.04.2012
Wednesday 08.01.2014 08:58, Overenie VIN
Este som zabudol jednu vec. Ak budete overovat VIN a v predajni vam povedia, ze sa to neda, nie ste majitel atd, tak skuste inu predajnu peugeot. Mne to napriklad pozreli az v tretej predajni. Zalezi to viac-menej od toho konkretneho cloveka, ci sa mu bude chciet. Popripade znova peugeot forum a tam urcite nejaky peugeot zamestnanec co na to pozrie bude.
respond
xtrox
number of posts233
date of registration01.11.2012
Friday 10.01.2014 02:19, pokud...
...pokud se pohybujete v praze nebo na kolínsku, kontaktujte pana yousifa (mladšího) z yousif company (najdete na netu).
přes 20 let dělají převážně peugeoty a sám jezdí právě vámi vybíraným vozem
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.