0
back
 

diskuze k tématu: Peugeot 407 vs. Seat Toledo

category of topic classification: poradna, automobilky, německá vozidla, francouzská vozidla, typ vozidla, osobní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.06.2014 16:05, Peugeot 407 vs. Seat Toledo
Dobrý den,
Sháním automobil do 100.000,- a velmi mě zaujal P.407 krátká verze.Ročně bych viděl nájezd kilometrů do 15.000km, tudíž si myslím, že by byl snad vhodnější benzín nebo dokonce LPG.Máme roční dcerku,tak hledám vozidlo, které v případě kolize i něco snese.Naftě bych se nebránil, ale jak jsem již psal v tomto nájezdu km by se mi snad vzhledem k servisu snad nafta ani neoplatila.Jízdy by byly spíše město,občas mimo.Dále mne zaujal Seat Toledo cca 2005 výše, takže se nemohu rozhodnout.Tudíž můj dotaz zkráceně zní, P.407 nebo S.Toledo.(chtěl bych již automobil abych se nestyděl s ním někam přijet a byl bych rád abych se na něj mohl spolehnout)

Děkuji za radu
Tomáš
respond
Ma007
number of posts197
date of registration26.11.2013
Friday 27.06.2014 12:41, RE: Peugeot 407 vs. Seat Toledo
nepřihlášený uživatel posted by:
Dobrý den, Sháním automobil do 100.000,- a velmi mě zaujal P.407 krátká verze.Ročně bych viděl nájezd kilometrů do 15.000km, tudíž si myslím, že by byl snad vhodnější benzín nebo dokonce LPG.Máme roční dcerku,tak hledám vozidlo, které v případě kolize i něco snese.Naftě bych se nebránil, ale jak jsem již psal v tomto nájezdu km by se mi snad vzhledem k servisu snad nafta ani neoplatila.Jízdy by byly spíše město,občas mimo.Dále mne zaujal Seat Toledo cca 2005 výše, takže se nemohu rozhodnout.Tudíž můj dotaz zkráceně zní, P.407 nebo S.Toledo.(chtěl bych již automobil abych se nestyděl s ním někam přijet a byl bych rád abych se na něj mohl spolehnout) Děkuji za radu Tomáš


407dma je jazdnými vlastnosťami o triedu inde ako seat. Na svedomí to má hlavne predná lichobežníková náprava s oddelenou tehlicou, vzadu je viacprvková. Tým auto dobre drží stopu, má dobrú smerovú stabilitu, nie je citlivé na bočný vietor, volant "neťahá za ruky" a to všetko pri veľmi dobrom komforte pruženia (aj keď zďaleka nie je tak mäkké ako 406).
Čo sa týka motorov z dieslov je asi najlepší 2,0HDi 100kW (alebo ešte 2,2 HDi 125kW), hlavne v pomere výdrž / výkon / spotreba. Pri benzínoch je výber ťažší, tam zostáva asi len 2,2i, len spotreba bude trochen horšia. Pri diesloch ešte pazor na FAP filter, myslím, že ich majú všetky. Pre 2,0HDi je cena nového cca 500-700€.
respond
Zdeny60
number of posts1247
date of registration08.09.2009
Friday 27.06.2014 13:29, P407?
P407 ve verzi SW jsem měl, šlo o 1,6HDI, r.v. byl 2005. Auto jsem kupoval s tacho 140.000km, dovoz D.
Navzdory tomu, ež se všude píše o tom, jak 1,6HDI je nejhorší motor, mohu říct pravý opak, Jsem totiž paežotista od roku 1995, kdy do roku 2008 jsem vystřídal snad všechny modely v rámci působení u zahr. společnosti, kde jsem měli Pežoty "předepsané". Namátku šlo o modely 306TD, 605SRDT, 405SRDT, 406 2,0HDI 80kW, 406 HDI 100kW, P 807 2,0HDI 79kW FAP, až po soukromý P407 SW 1,6HDI.
P407 je jistě výborné auto, ale bohužel na svého předchůdce P406 se nechytá- jednak v kvalitrě provedení, ale i ve spolehlivosti (komplikovaní elektroika) a hlavně místem vzadu. To je totiž ultratragické a posez vzadu je jen za trest. Vpředu je to královské.
Značnou nevýhodou P407 jsou obrovské oba převisy, zejména přešdní značně komplikuje parkování, ale i blbé natažení auta na odtah při poruše (řešil jsem při defektu kola, když se strhnul safe šroub a byl nutný odtah). Tu akrobacii při odtahu bych nepřál nikomu, dělalo se tot ak, že budď ti urvou oba nárazník (přední o lano, zadní o zem) anebo musíš na střídačku podkládat trámkem kola. paráda, hledej v polích trámek a nebo si ho voz v kufru.
K motoru: 1,6 HDI 80kW bohatě stačí na běžné ježdění. Motro je velmi slušně dynamícký a přitom úsporný, spotřeba mi nikdy nepřelezla 6/100, nepočítám v to město, tam žere i elektrokolo 10/100 Filtr FAP začal signalizovat potíže ve 155.000km, doplnilo se aditivum a byl klid. Co jsem řešil byly rozvody - pozor na to, že výrobce uvádí až tuším 200+ tkm, takže jsem nebdal doporučení, ale udělal dříve. Jinak jsem měl závadu na elektrice, auto čas od času nešlo nastartovat a to se chovalo tak, že jsi otočil klíčem a neorzsvítila se ani jenda kontrolka. Měření baterie vyloučilo chybu, po marných pokusech v jistém SM servisu jsempo zaplacení 2 tisíc za nic auto nechal odvézt domů před barák a jal se pátrat po závadě sám - po půl hodiěn bylo nalezeno, studený spoj v připojení kabelu ve spínačce, Pájka, oprava 10 minut, mohly být ušetřené dva litry. Jinak pohoda. Co je trochu problém v létě, tak obrovská zasklená plocha rychle vyhřívá auto do neskutečných výšin a pak přestává svítit displej navigace - po zapnutí klimy a 10km se to vrací do normálu, jiné auto mi to nedělalo nikdy. Dobrá vychytávka v takto strém autě je red button (emergency call), kdy v případě nehody zmačkneš a dovolás se na asistenci. Telefon neumí přenášet všechny znaky a čísla, a použitelné to je, jinak vše řeší HF sada a nějaký dnešní mobil.
SLušná hudba v základu, jako klasicky u pežotů. Vynijakí je odolnost proti korozi, ovšem ve srovnání s 406 je to o X řádů horší, někteří majitelé si stěžují na korozi 5. dveří a i jinde, zejména spodku, ovšem ve srovnání třeba s Mazdou je to nebe a dudy.
Sedačky: přední jakžtakž pro ty, kterým nevadí měkoty. Mně ano a tudíž mi pod elší cestě bollela záda. měkký opěrák a malé boční vedení, ale zase v porovnání s Oktávkoi I, kterou jsem měl souběžne, jsou sedačky v P407 pohldnější. Bočnice sedáku u řidiče sině trpí a rychle se vymačká, ale to je běžný jev i daleko dražších aut. Vzadu je místa max. na dvě sedačky pro děti, 3 ani omylem, k dvěma si nikod další už nesedne.
5. dveře a polovční dělení (sklo a nebo celé) sice funguje, le praktický přínos je nulový. Na plato se totiž nic většího dát nedá, jinak z auta není doazdu vidět, což jde mizerně i bez toho, aniž by vzadu něco leželo.
Jízda:
komfortní, tichá, přesné řízení (francouz!!!), proti Oktávce nebo pasátu rozdíl třídy, v zatáčkách auto neskutečně dobře vede a drží stopu, volant se s tebou nerve. nerovnsoti tlumí výtečně (opět-francouz). Podvozek je dobře utlumen )opět o třídu výše, než u O I). Brzdy vynikající, ostré a přitom jemné. Dávám 10 z 10. Kola nemají snahu kmitat následkem zvlněných kotoučů, jako opět o O I, kde někeré kotouče šly do kytek po 5-10tkm, jedno, zdali značkové či nikoliv.
Řazení tak akorát, niajk mi nevadilo, nevnímal jsem nic negativního. Bohužel, při jízdě proti Slunci se odráží opalubovka na čelním skle, někdy to otravovalo. Clona to neřeší.
Servis: nic neobvyklého, neměl jsem tu čest řešit nářky lidí typu "nikdy si nekupuj auto na F a italy". za mě pohoda, včetně ostatních modelů mám s Pežoty jen nejlepší zkušenosti. Nepamatuji, že bych řešil něco na motoru či převodovce na žádném z nich, na P807 jen elektrku zadních dveří a to bylo v záruce=pohoda. Servis jsem dělal ve Federal Cars Chodov, no problem. Ceny příznivé.

Seat Toledo - klasiká škodovka = tvrdá, dýzl hlučnejší než HDI, ostatní nemohu hodnotit, neb jsem s tím najel staršně málo, ale i přes ten malý počet najetých km s Toledem bych volil opět P 407, Toledo mě nijak nenadchlo.
respond
Rover623
number of posts96
date of registration14.04.2009
Monday 30.06.2014 03:33, Toledo
Asi takhle, novější Toledo je překapotovaná Octavia, je stejné s Octavií i uvnitř. P407 jsem měl v nejvyšší výbavě a už ji nechci ani vidět, sedadlo řidiče z mikroplyše po pár tisících vypadalo hrozně, automatické stavění výšky světel podle rychlosti fungovalo tak dokonale, že auto oslňovalo od 80 km/h a nedalo se s tím nic udělat, jen ty motory odpojit. Dozadu není vidět a hrozně blbě se s tím couvá, ale proti Toledu je to palác. Toledo je zajímavé jedině pro zloděje, jinak není ani extra spolehlivé, pohodlné už vůbec ne a vypadá zevnitř i zvenku jak ukrajinec jdoucí domů ze stavby
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Thursday 03.07.2014 22:22, RE:
Dobrý den. Pro roční nájezd do 15 tis. km lze doporučit spíš benzínový motor. Dvoulitr s výkonem 100 kW bude ideálním kompromisem mezi výkonem a spotřebou, tu lze běžně udržet okolo 8-9 litrů na 100 km. V případě Seatu Toledo bych Vám naopak doporučil spolehlivou devatenáctistovku TDI, která má nízkou spotřebu paliva a při správné údržbě najede statisíce kilometrů.
respond
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Thursday 03.07.2014 22:41, RE: Toledo
Rover623 posted by:
Asi takhle, novější Toledo je překapotovaná Octavia, je stejné s Octavií i uvnitř. P407 jsem měl v nejvyšší výbavě a už ji nechci ani vidět, sedadlo řidiče z mikroplyše po pár tisících vypadalo hrozně, automatické stavění výšky světel podle rychlosti fungovalo tak dokonale, že auto oslňovalo od 80 km/h a nedalo se s tím nic udělat, jen ty motory odpojit. Dozadu není vidět a hrozně blbě se s tím couvá, ale proti Toledu je to palác. Toledo je zajímavé jedině pro zloděje, jinak není ani extra spolehlivé, pohodlné už vůbec ne a vypadá zevnitř i zvenku jak ukrajinec jdoucí domů ze stavby


V základu to má boční zpětná zrcátka. Jestli se s tím blbě couvá, stojí za úvahu zvolit jiný dopravní prostředek. V naší vesnici s tramvají jich máme dost, ne? Bože, to je argument...
respond
xtrox
number of posts233
date of registration01.11.2012
Friday 04.07.2014 08:48, RE: Toledo
Pepe posted by:
Rover623 posted by:
Asi takhle, novější Toledo je překapotovaná Octavia, je stejné s Octavií i uvnitř. P407 jsem měl v nejvyšší výbavě a už ji nechci ani vidět, sedadlo řidiče z mikroplyše po pár tisících vypadalo hrozně, automatické stavění výšky světel podle rychlosti fungovalo tak dokonale, že auto oslňovalo od 80 km/h a nedalo se s tím nic udělat, jen ty motory odpojit. Dozadu není vidět a hrozně blbě se s tím couvá, ale proti Toledu je to palác. Toledo je zajímavé jedině pro zloděje, jinak není ani extra spolehlivé, pohodlné už vůbec ne a vypadá zevnitř i zvenku jak ukrajinec jdoucí domů ze stavby
V základu to má boční zpětná zrcátka. Jestli se s tím blbě couvá, stojí za úvahu zvolit jiný dopravní prostředek. V naší vesnici s tramvají jich máme dost, ne? Bože, to je argument...


"zaháknu se pravačkou za opěrák spolujezdce a čumím dozadu" je přeci jediný způsob, jek správně couvat
respond
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Friday 04.07.2014 23:18, RE: Toledo
xtrox posted by:
Pepe posted by:
Rover623 posted by:
Asi takhle, novější Toledo je překapotovaná Octavia, je stejné s Octavií i uvnitř. P407 jsem měl v nejvyšší výbavě a už ji nechci ani vidět, sedadlo řidiče z mikroplyše po pár tisících vypadalo hrozně, automatické stavění výšky světel podle rychlosti fungovalo tak dokonale, že auto oslňovalo od 80 km/h a nedalo se s tím nic udělat, jen ty motory odpojit. Dozadu není vidět a hrozně blbě se s tím couvá, ale proti Toledu je to palác. Toledo je zajímavé jedině pro zloděje, jinak není ani extra spolehlivé, pohodlné už vůbec ne a vypadá zevnitř i zvenku jak ukrajinec jdoucí domů ze stavby
V základu to má boční zpětná zrcátka. Jestli se s tím blbě couvá, stojí za úvahu zvolit jiný dopravní prostředek. V naší vesnici s tramvají jich máme dost, ne? Bože, to je argument...
"zaháknu se pravačkou za opěrák spolujezdce a čumím dozadu" je přeci jediný způsob, jek správně couvat


V Boxeru maxi bych viděl tímhletím způsobem kulový . Plná přepážka, plný zadní dveře. A evidentně se to hodí i u 407 . Díky způsobu, který popisuješ, má manželka vyměněný oboje levý dveře na rok a půl starým autě. Doveda, co parkoval vedle ní kolmo k vozovce jaksi zapomněl, že když točí tím kolečem před sebou (v tomhle případě spíš za sebou), by měl sledovat i přední rohy svého přibližovadla
respond
Zvirak
number of posts459
date of registration09.09.2012
Saturday 05.07.2014 01:23, RE: Toledo
Pepe posted by:
xtrox posted by:
Pepe posted by:
Rover623 posted by:
Asi takhle, novější Toledo je překapotovaná Octavia, je stejné s Octavií i uvnitř. P407 jsem měl v nejvyšší výbavě a už ji nechci ani vidět, sedadlo řidiče z mikroplyše po pár tisících vypadalo hrozně, automatické stavění výšky světel podle rychlosti fungovalo tak dokonale, že auto oslňovalo od 80 km/h a nedalo se s tím nic udělat, jen ty motory odpojit. Dozadu není vidět a hrozně blbě se s tím couvá, ale proti Toledu je to palác. Toledo je zajímavé jedině pro zloděje, jinak není ani extra spolehlivé, pohodlné už vůbec ne a vypadá zevnitř i zvenku jak ukrajinec jdoucí domů ze stavby
V základu to má boční zpětná zrcátka. Jestli se s tím blbě couvá, stojí za úvahu zvolit jiný dopravní prostředek. V naší vesnici s tramvají jich máme dost, ne? Bože, to je argument...
"zaháknu se pravačkou za opěrák spolujezdce a čumím dozadu" je přeci jediný způsob, jek správně couvat
V Boxeru maxi bych viděl tímhletím způsobem kulový . Plná přepážka, plný zadní dveře. A evidentně se to hodí i u 407 . Díky způsobu, který popisuješ, má manželka vyměněný oboje levý dveře na rok a půl starým autě. Doveda, co parkoval vedle ní kolmo k vozovce jaksi zapomněl, že když točí tím kolečem před sebou (v tomhle případě spíš za sebou), by měl sledovat i přední rohy svého přibližovadla


Dodávka je něco jinýho, ale kvetu, když vidim, co leze z autoškol. Vůbec je neučí couvat. Nejhorší je, když občas jsem svědkem na parkovištích, jak některý slepice couvaj - častý jev - kouknou do zrcátek, nastaví volant, pustí spojku a zavřou oči strachy.. Je tak těžký u osobáku otočit se? Je to mnohem BEZPEČNĚJŠÍ, protože člověk vidí MNOHEM VÍC než v zrcátkách. (zvlášť pro slepice, kterým dělá prostorová orientace problém)
A když už potom někdo umí couvat, tak se zrcátkama není problém. Ale zrovna u Boxeru, jak jsi zmiňoval mam roční zkušenost a couvá se ním, je to balada, má perfektní zrcátka.

Pepe: Měl bys naučit manželku couvat, než začne zírat do zrcátek Já tý svojí radši vždycky vyndám nebo uklidim auto z garáže a vyhnu se tím případným kolizím a hlavně nervům
respond
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Monday 07.07.2014 10:07, RE: Toledo
Zvirak posted by:
Pepe posted by:
xtrox posted by:
Pepe posted by:
Rover623 posted by:
Asi takhle, novější Toledo je překapotovaná Octavia, je stejné s Octavií i uvnitř. P407 jsem měl v nejvyšší výbavě a už ji nechci ani vidět, sedadlo řidiče z mikroplyše po pár tisících vypadalo hrozně, automatické stavění výšky světel podle rychlosti fungovalo tak dokonale, že auto oslňovalo od 80 km/h a nedalo se s tím nic udělat, jen ty motory odpojit. Dozadu není vidět a hrozně blbě se s tím couvá, ale proti Toledu je to palác. Toledo je zajímavé jedině pro zloděje, jinak není ani extra spolehlivé, pohodlné už vůbec ne a vypadá zevnitř i zvenku jak ukrajinec jdoucí domů ze stavby
V základu to má boční zpětná zrcátka. Jestli se s tím blbě couvá, stojí za úvahu zvolit jiný dopravní prostředek. V naší vesnici s tramvají jich máme dost, ne? Bože, to je argument...
"zaháknu se pravačkou za opěrák spolujezdce a čumím dozadu" je přeci jediný způsob, jek správně couvat
V Boxeru maxi bych viděl tímhletím způsobem kulový . Plná přepážka, plný zadní dveře. A evidentně se to hodí i u 407 . Díky způsobu, který popisuješ, má manželka vyměněný oboje levý dveře na rok a půl starým autě. Doveda, co parkoval vedle ní kolmo k vozovce jaksi zapomněl, že když točí tím kolečem před sebou (v tomhle případě spíš za sebou), by měl sledovat i přední rohy svého přibližovadla
Dodávka je něco jinýho, ale kvetu, když vidim, co leze z autoškol. Vůbec je neučí couvat. Nejhorší je, když občas jsem svědkem na parkovištích, jak některý slepice couvaj - častý jev - kouknou do zrcátek, nastaví volant, pustí spojku a zavřou oči strachy.. Je tak těžký u osobáku otočit se? Je to mnohem BEZPEČNĚJŠÍ, protože člověk vidí MNOHEM VÍC než v zrcátkách. (zvlášť pro slepice, kterým dělá prostorová orientace problém) A když už potom někdo umí couvat, tak se zrcátkama není problém. Ale zrovna u Boxeru, jak jsi zmiňoval mam roční zkušenost a couvá se ním, je to balada, má perfektní zrcátka.Pepe: Měl bys naučit manželku couvat, než začne zírat do zrcátek Já tý svojí radši vždycky vyndám nebo uklidim auto z garáže a vyhnu se tím případným kolizím a hlavně nervům


Tak manželka couvat umí, přišla k už nabouranýmu - asi jsem to dost nevysvětlil... Kvůli tomu má senzory i vepředu, aby jaksi nezapomněla, že auto má 2 konce . Já couvám podle zrcátek prakticky u každýho auta, síla zvyku... Od 16 let jsem denně vycouvával mámě z garáže + cca 30m po dvorku. Klidně jsem u zkoušek potom mohl tvrdit, že mám nacouváno víc, než kdokoliv z ostatních najeto po předu
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.