P407 jsem měl ve verz 1,6HDI FAP SW. Bylo dovezeno odněkud z Francie a bylo staré 4 royk, když jsem ho kupoval. Proto bych byl ochoten věřit nájezdu, který byl pokud dobře pamatuji, někde kolem 110.000km. Co chchi říct, je to, že v té době jsem střídal každé 3 roky služební auto. Měl jsem téměř celpou produkci Pežot, protože šlo o firemní politiku, ale zrovna, když byla řada na P407, jsem se nechal nalákat na Oktávku s motorem 109TDI 81kW. A dodnes toho těžce lituji, protože 3 roky strávené za volantem tohoto ultražebřiňáku byly tristní.Horší žebřiňák snad nebyl. Takže když jsem ho neměl jako služebního, koupil jsem si ho aspoň domů, v rodině byly pežoty celkem často - otec měl 405SRI, já měl 406 2,0HDI a pak tuto 407 s 1,6HDI. Souhlasím s majitelem, že jde o velmi vyvedený model, i když kvalit P406 už nedosahoval. Jen proti té Oktávce to byla zcela jiná liga, kdy 1200km do Milána jsem hravě zvládal bez nutnosti navštívit primáře Sovu. Ve 151.0000km se rozsvítila kontrolka FAP - doplnilo se aditivum a tradá vesele dál. Auto jsem po 3 letech a asi 60tkm prodal a po nějaké době jsem potkal dalšího majitele. Byl velmi spokojen, jen ten FAP musel vyměnit za symbolickou cenu asi 9 tisíc Kč. Náprava, spojka, setrvačník vše netknuté a původní. Spotřeba 6/100, výkon 80kW byl zcela dostačující pro 2 lidi a nějakou tu dovolenou na lyže. Koroze nula, zimní starty na drb. Za 150 tísíc velmi dobrá koupě. Podotýkám, že jsem mělmodel s panorámou, klimatizací, tempomatem, a navigací a dokonce funkčním palubním telefonem, jehož asisten jsem nechtěně prověřil
Je dobře, že lidi hledí na pežoty skrz prsty, protože aspoň se dají koupit levně a pitom jsou to opravdu výborná auta pro středně náročné řidiče a uživatele. ALe P406 byla přeci jen o kus výš. Škoda jí.