0
back
 

diskuze k tématu: Peugeot 4007 2,2 HDI v redakčním testu

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 27.05.2010 10:12, 4x4
Takže o5 bez mezinápravového diferenciálu zapínat jen na kluzkém povrchu, jinak něco odrovnáte.
Také nejsem přítel SUV - ani do terénu ani na silnici. Já jsem na klasiku, čili sedan, buhužel s rodinou jsem zvolil liftback kvůli přístupu do kufru, který není tak krabicózní jako kombík.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 28.05.2010 08:32, RE: 4x4
David V posted by:
Takže o5 bez mezinápravového diferenciálu zapínat jen na kluzkém povrchu, jinak něco odrovnáte.
Také nejsem přítel SUV - ani do terénu ani na silnici. Já jsem na klasiku, čili sedan, buhužel s rodinou jsem zvolil liftback kvůli přístupu do kufru, který není tak krabicózní jako kombík.
Na kluzkém povrchu jen s řežimem "lock" - to je jako bys zapnul uzávěrku mezinápravového diferenciálu, jinak v řežimu "auto" můžeš jezdit normálně pořád.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 28.05.2010 10:00, RE: 4x4
TOM posted by:
Na kluzkém povrchu jen s řežimem "lock" - to je jako bys zapnul uzávěrku mezinápravového diferenciálu, jinak v řežimu "auto" můžeš jezdit normálně pořád.
Jenže v režimu auto bude potom poháněna jen jedna náprava a "LOCK" uzavře jen spojku, která připne zadek, ale právě jen bez mezinápravového diferenciálu, což vylučuje použití na silnici při běžné jízdě a hodí se pouze do zhoršených trakčních podmínek. Nebo jsem to špatně pochopil.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 28.05.2010 10:57, RE: 4x4
David V posted by:
Jenže v režimu auto bude potom poháněna jen jedna náprava a "LOCK" uzavře jen spojku, která připne zadek, ale právě jen bez mezinápravového diferenciálu, což vylučuje použití na silnici při běžné jízdě a hodí se pouze do zhoršených trakčních podmínek. Nebo jsem to špatně pochopil.
Režim"auto" přidává zadek v případě potřeby jako třeba u Octavie 4x4 a prokluz viskozní spojky supluje mezinápravový diferenciál. Ted nevím kolik procent jde na zadek, kolik na předek za normálních okolností(může to být 10/90) s možností přerozdělení daného poměru podle potřeby. Režim "lock" tuto spojku uzamkne (to octavii 4x4 chybí) a berou stejně zadní i přední kola - jako když zapneš uzávěrku u mezinápravovýho diferáku.
Ono aut se skutečným mezinápravovým diferenciálem rapidně ubývá a nahrazuje se to podobnými systemy - to ale neznamená že by se na suchu nedalo jet na "všechna čtyři kola"
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 28.05.2010 11:07, RE: 4x4
TOM posted by:
Režim"auto" přidává zadek v případě potřeby jako třeba u Octavie 4x4 a prokluz viskozní spojky supluje mezinápravový diferenciál. Ted nevím kolik procent jde na zadek, kolik na předek za normálních okolností(může to být 10/90) s možností přerozdělení daného poměru podle potřeby. Režim "lock" tuto spojku uzamkne (to octavii 4x4 chybí) a berou stejně zadní i přední kola - jako když zapneš uzávěrku u mezinápravovýho diferáku.
Ono aut se skutečným mezinápravovým diferenciálem rapidně ubývá a nahrazu...
Takhle je mi to jasné, spíš si teď neuvědomuji, jestli v recenzi je ta visco spojka nebo pouze "tvrdá" el-mag spojka.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.