0
back
 

diskuze k tématu: Peugeot 306 TD - závada za závadou

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.01.2009 00:32,
No, závad to mělo poměrně dost! Už by to šlo dávno do světa. Auto z 98 roku a jen 125t/km to je divný, Spíš bych řekl, že to už bude mít tak 300t/km .... Tachometru nikdy nevěřím a kor u nafty!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.01.2009 07:52, RE: bez předmětu
lagu posted by:
No, závad to mělo poměrně dost! Už by to šlo dávno do světa. Auto z 98 roku a jen 125t/km to je divný, Spíš bych řekl, že to už bude mít tak 300t/km .... Tachometru nikdy nevěřím a kor u nafty!!!
Jo pane mate recht. Clovek co kupuje auto by mel vzit hodnotu z tachometru jen jako kontrolni udaj pro overeni v pripade existence nefalsovane servisni knizky, s vyplnenymi servisnimi prohlidkami, kde se da zjistit cca rocni najezd auta atd...
Ale jinak je tacho uplne zavadejici. Naftaka si normlni clovek koupi kdyz najede tak 30 tisic rocne. Takze vynasobit starim auta a uvidi se priblizny minimalni najezd.
Doporucim - pokud uvidite auto ktere ma evidentne podle selskeho rozumu stoceno, tak ho ani nebrat - ztratil se tim totiz zaroven udaj pro pravidelne servisni ukony. A pak i kdyz vymenite rozvody, kapaliny, zkontrolujete brzdy, zarucene se neco opomene.
Lepsi je dat prednost 3 roky staremu autu s najetymi 150 tkm nez "vonavce" stare 5 let s najetymi 70 tkm (oboji nafta). U benzinu je treba brat miru jinak - jsou male auta, s kterymi se opravdu moc nenajezdi (mestske kocarky) - cca 5-10 tisic a pak vetsi auta- rodinna a podobne, ktera maji najezd uz vyssi (na rodinne dovolene atp.) cca do 20 tisic. Starsi a vetsi auta si kupuji lide dojizdejici vice kilometru do zamestnani - tzv. na dojeti a ty maji najezd u nasincu tak do 30 tkm pak jsou uz velke auta a luxusnejsi a to si kupuji lide, kterym nafta smrdi, ale v aute travi dost casu a najezd se da ocekavat take vetsi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.01.2009 09:24, minimalne 300tkm
Motor 1.9 TD od PSA je povazovany za "drzak". Praskanie hlavy je asi jediny problem s tymto motorom, ale aj to len v pripade, ked sa o motor nestara (hlavne vytacanie studeneho motora). Ked uz ale padne ojnica, ten motor tipujem tak na 500tkm
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.01.2009 12:06, RE: minimalne 300tkm
sgt posted by:
Motor 1.9 TD od PSA je povazovany za "drzak". Praskanie hlavy je asi jediny problem s tymto motorom, ale aj to len v pripade, ked sa o motor nestara (hlavne vytacanie studeneho motora). Ked uz ale padne ojnica, ten motor tipujem tak na 500tkm
No to je ono,pán si koupí 10.letku s klasickým nájezdem 125.tis a pak si stěžuje!!!Vždyť dnes už každý bazar se nebrání tomu aby jste si nechali auto prohlédnout pak je to ovšem chyba pána,že si koupí vyjetou látru,rozlítlý motor to bych fakt viděl tak na 500.tis Km!!!To je fakt blbý,ale nabídka ojetin je obrovská a je potřeba hledat!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.01.2009 13:19, Co také lze očekávat u 10 let starého auta.
Závady chladiče a výparníku jsou způsobeny tím. že nejsou v termínech vyměňovány provozní kapaliny a tak bych mohl pokračovat. To půjdou brzdy a já nevím co ještě. Musíte to brát tak, že limit životnosti není nekonečný. A předchozí majitelé byli pouze uživatelé.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.01.2009 01:02, RE: minimalne 300tkm
dagoš posted by:
No to je ono,pán si koupí 10.letku s klasickým nájezdem 125.tis a pak si stěžuje!!!Vždyť dnes už každý bazar se nebrání tomu aby jste si nechali auto prohlédnout pak je to ovšem chyba pána,že si koupí vyjetou látru,rozlítlý motor to bych fakt viděl tak na 500.tis Km!!!To je fakt blbý,ale nabídka ojetin je obrovská a je potřeba hledat!!!
Kdyz to tak vezmu tak jsem mel celkem kliku. V roce 2001 jsem v Ackach koupil 12 letou 626 s tim, ze se naucim jezdit autem a do roka pujde pryc a koupim neco novejsiho. Protoze ale fungovala bez vaznych problemu a investic, tak jsem si ji nakonec nechal 6 let a 85 tkm. Zavady byly jen spojkovy valecek za 1800 Kc (odesel den po koupi v Ackach), po 2 letech prasknul chladic - 3500 Kc z Auto Kelly, po 5ti letech alternator - oprava 5000 Kc. Dal jen spotrebni material: komplet brzdy (kotouce, desticky), nekolikrat zrezl vyfuk (stredni a zadni dil) a cepy vpredu.

Kdyz jsem ji pak prodaval tak motor slapal OK, jen zral olej asi litr na 1000 (zhruba stejne jako v dobe kdy jsem ji kupoval). Emisema jsem kazdopadne vzdy legalne prosel.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.01.2009 01:10, RE: minimalne 300tkm
Petr S posted by:
Kdyz to tak vezmu tak jsem mel celkem kliku. V roce 2001 jsem v Ackach koupil 12 letou 626 s tim, ze se naucim jezdit autem a do roka pujde pryc a koupim neco novejsiho. Protoze ale fungovala bez vaznych problemu a investic, tak jsem si ji nakonec nechal 6 let a 85 tkm. Zavady byly jen spojkovy valecek za 1800 Kc (odesel den po koupi v Ackach), po 2 letech prasknul chladic - 3500 Kc z Auto Kelly, po 5ti letech alternator - oprava 5000 Kc. Dal jen spotrebni material: komplet brzdy (kotouce, desti...
Jinak v dobe koupe mela tacho 156 tkm. Ale tipoval jsem 100-150 tkm vic. Uz jen proto ze byla z Acek... No dnes bych uz do Acek pro auto nevlezl ani ve snu. Auto uz jedine bud nove nebo jasny puvod od autorizovaneho dealera, kde bylo celou dobu servisovane. Nestoji za to riskovat kvuli par usetrenym tisicum koupi pochybneho auta.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.01.2009 09:20, RE: minimalne 300tkm
Petr S posted by:
Jinak v dobe koupe mela tacho 156 tkm. Ale tipoval jsem 100-150 tkm vic. Uz jen proto ze byla z Acek... No dnes bych uz do Acek pro auto nevlezl ani ve snu. Auto uz jedine bud nove nebo jasny puvod od autorizovaneho dealera, kde bylo celou dobu servisovane. Nestoji za to riskovat kvuli par usetrenym tisicum koupi pochybneho auta.
Taky jsem koupil v Ačkách v Brně auto, C. Xsaru. Čerstvý dovoz z F, serviska, poctivých 80 tkm, přelakovaná přední kapota (měřena tloušťka laku), světla i nárazník původní. Sháněl jsem v té době automat a v ostatních bazarech to bylo slabý nebo mrdky. Najel jsem za 3 roky 70 tkm, a po tu dobu jen běžný servis + 1 x gufero na převodovce a zadní díl výfuku. Byl jsem maximálně spokojený, až mě ji jeden šikulka rozstřelil... Dnes už bych u nich auto nekoupil, jejich nabídka se strašně zhoršila, nemají na place skoro žádný slušný auto...

Měl jsem i několik Peugeotů, 405 SRI combi, 2 x 309 D - tu první mi ukradli. Druhou jsem kupoval s 130 tkm v roce 2001, r.v. 1992, prodal jsem ji vloni s 240 tkm. Co se týče motoru, tak za celou dobu pravidelný servis + 2 ks vstřiků (á cca 350,-), a v cca 190 tkm mi podfouklo těsnění pod hlavou, voda šla do válce, sundaná hlava (nechal jsem ji přebrousit, přetěsnit a natlakovat), nový těsnění, novej rozvoďák, celkem oprava za cca 7.000,-. Jinak jen spotřební věci a pravidelný servis. I v našich bazarech se dá koupit slušné auto, jen se musí pořádně vybírat....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 03.03.2009 12:35, P 306 vs. C zx
Mno mám Citoren ZX, a zkušenosti v podstatě ty samé. poprve mě auto nechalo ve štichu na slovensku 5dní před vánocemi. Pracně se mi povedlo v neznámem prostředí a o víkendu sehnat jak servopumpu, ktere proste vyjela osa z ložiska, tak ochotného mechanika (nebo spíš slyšícího na slovo "Česká koruna"). Vrátil jsem se s autem domů a den před vánocemi mě nechalo ve štichu znovu, tentokrát prasklá vačková hřídel. Další schánka po vrakáčích, akurát místo nabízených 10 za hlavu nebo 15 za cely motor, jsem sehnal hlavu za pohopouhých 1500CZK (zdroj neprozradím). No a těsně před dokončením se vlastně zjistilo, že za zlomenou vačku může vakuová pumpa, takže další scháňka po vrakovištích a další 1000CZK. Dnes je 3.3.2009 tedy víc než tři měsíce mám auto po servisech. Pro mně už ani neplatí známi peugeotí vtip "Prodám levně 1/4letní legitku, vrátilo se mi auto ze servisu".
Hodně zdaru,
Tonda.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.