0
back
 

diskuze k tématu: Městský crossover, menší SUV -benzín/nafta

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, automobilky, francouzská vozidla, japonská vozidla, korejská vozidla
parek4u
number of posts12
date of registration13.07.2017
Thursday 20.07.2017 15:36, Městský crossover, menší SUV -benzín/nafta
Hezký den,
po delší rozvaze budu kupovat nový vůz
- Mazda CX5
- Peugeot 3008
- KIA Sportage
- Mitsubishi Outlander
- Toyota CRH
a podobně, vybráno zatím přesně nemám, zatím jezdím po testovacích jízdách atd. Chtěl bych od vás ale radu jestli naftu, nebo benzín, pokud tedy benzín oplatí se automat ? Jde o spotřebu a životnost auta.

- auto do 700 000 Kč
- rok výroby 2017
- záruka 5 let
- jezdím každý den jen 18km do práce a zpátky
- jednou za dva týdny cca 70km tam a 70km zpátky
- jednou za půl roku výlet na SK 600km tam a 600km zpátky
- zbytek jen cca 5-15min po městě

Díky za pomoc s výběrem
respond
KoobaS
number of posts1040
date of registration23.04.2014
Thursday 20.07.2017 16:28, Re:
Vzhledem k nájezdu a cenovému limitu bych šel asi do Toyoty CRH s hybridním motorem... Plná výbava bude na horní hranici cenového limitu...
Spotřeba lepší než u benzínu a servisní náklady lepší než u nafty...
respond
BobanHTP
number of posts2404
date of registration19.08.2015
Thursday 20.07.2017 16:59, Benzín automat :-)
Ahoj, auta z tvého seznamu jsem neřídil, ale jinak na krátké trasy a hlavně ve městě je parádní automat. Nemá takovou životnost jako manuál, ale netrápil bych se neustálým řazením, z mé zkušenosti z řízení po městě únava příjde mnohem později v automatu a pokud žiješ aktivně, asi bych naváhal.
S nájezdem do 20tis.kč stačí určitě benzín, ono i koncernový motor 1.4 TSI dokáže s SUV jezdit za 6l na okreskách a ve městě člověka zachrání před velkou spotřebou jedině hybrid
respond
parek4u
number of posts12
date of registration13.07.2017
Thursday 20.07.2017 18:17, díky
Díky za odpovědi.
OK vezmu tedy benzín, zatím jsme měl vždy naftu ale ten nájezd a trasy jsme měl úplně jiné, proto mi příjde ten benzín ted také lepší, ten automat jsme zvažoval ale benzín + automat ? Je to dobrá kombinace, zatím jsem řídil jen automat v naftě ale u benzínu si to moc nedokážu představit, docela divná kombinace ne ?
respond
Giorgio
number of posts814
date of registration09.05.2007
Friday 21.07.2017 05:58, RE: díky
parek4u posted by:
Díky za odpovědi.OK vezmu tedy benzín, zatím jsme měl vždy naftu ale ten nájezd a trasy jsme měl úplně jiné, proto mi příjde ten benzín ted také lepší, ten automat jsme zvažoval ale benzín + automat ? Je to dobrá kombinace, zatím jsem řídil jen automat v naftě ale u benzínu si to moc nedokážu představit, docela divná kombinace ne ?


Divného na tom není nic, spíše je to ta tradiční verze. Jen v Evropě zdegenerované myšlení v posledních letech, kdy je řada motoristů posedlá naftou, to může připadat divné. Ale je to zcela normální kombinace. Ba naopak, třeba i do jedničkové fabie, kde byl ještě klasický 4stupňový automat, šel dát automat taky jen s benzinovou 1.4.

K výběru aut - je celkem pestrý co do velikosti. Pokud přechod z touarega do něčeho menšího není problém, přidal bych na seznam ještě Jeep Renegade, alternativně jeho dvojče Fiat 500X, které jsou rozměrově na úrovni Toyoty C-RH. Do cenového limitu se v benzinu obě auta vejdou v nejvyšší výbavě i s pohonem 4x4 (v kombinaci s 9stupňovým automatem) nebo levněji 4x2 s 6stupňovou dvojspojkou (případně manuálem).
respond
subarák
number of posts108
date of registration22.03.2010
Friday 21.07.2017 13:01, Voba rozumu
chválím rozhodnutí tazatele, volil bych stejně, doporučuji Mazdu CX 5 nebo Subaru Forester, oba s manuálem, v obou případech benzin dvoulitr, plus pro Subaru je nepřímý vstřik benzinu a 5let /200tis záruka, není to žádný luxus a sousedi nebudou zírat, jaký jste king, že máte X 6 BMW, zato se odvděčí slušnou spolehlivostí a jako ojetina budou obě auta snadno prodejná s relativně malou ztrátou, Forester je nyní možno koupit ta 598 tis kč, odhaduji po pěti letech a 100tis. km prodejnost kolem 350tis. bez problému, spotřeba benzinu je 7-8 litru. Automatu bych se vyhnul, v obou případech se mi zdá pro automat malý výkon a krouťák.
respond
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Saturday 22.07.2017 19:22, RE: díky
parek4u posted by:
Díky za odpovědi.OK vezmu tedy benzín, zatím jsme měl vždy naftu ale ten nájezd a trasy jsme měl úplně jiné, proto mi příjde ten benzín ted také lepší, ten automat jsme zvažoval ale benzín + automat ? Je to dobrá kombinace, zatím jsem řídil jen automat v naftě ale u benzínu si to moc nedokážu představit, docela divná kombinace ne ?


Osobně doporučím hybridní Toyotu CRH (do limitu se vejde i hybridní RAV-4). Jezdil jsem s ní minulý týden, mě osobně nezaujala (dost mrtvý motor nad 100km/h), ale pro vámi popisovaný provoz je to ideální auto se spotřebou ve městě mezi 5 a 6 litry benzínu. Dynamika po městě je solidní, prostornost dobrá, výbava skvělá. Možná bych si vzal menší kola - na testovaném autě byly 18" kola a přišlo mi to na městský provoz se spoustou děr zbytečně tvrdé.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.