0
back
 

diskuze k tématu: Peugeot 207 1.6 HDi 99g - francouzská honba za ekologií

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 06.12.2010 11:06, Jak typické!
V zájmu ekologie se s autem nedá téměř jezdit. A proklamované úspory jsou hlavně na papíře. Máme se na co těšit!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 06.12.2010 15:39, RE: Jak typické!
donald posted by:
V zájmu ekologie se s autem nedá téměř jezdit. A proklamované úspory jsou hlavně na papíře. Máme se na co těšit!
Na základě komentáře jsem si teprve článek přečet (ostatně to tak dělám často) a zcela souhlasím. Ještě bych přidal, že se za slevu na spotřebě hezky zaplatí a nakonec, že výraznou úsporou je vypnutí kompresoru klimatizace, což může být tip pro mnoho spořínků, kteří kvůli 1/2 litru zvýšené spotřebě mají špatný spánek.
Do takovýho tenisáku (rozuměj malé auto) cpát chrochu, dokonce blue chrochtu, je tedy počin vskutku zvláštní. Já fakt už jen čekám na naftu do motorek.
Lidé bděte neblbněte.
Diesel - vyskoký točivý moment v nízkých otáčkách (ideální pro malé auto)
Diesel - delší doba ohřátí (ideální pro malé auto)
Diesel - větší zátěž na přední (povětšinou) nápravu (ideální pro malé auto)
Diesel - vhodný pro vysoké nájezdy (ideální pro malé auto)
Diesel - citlivější na studené starty (ideální pro malé auto pro městský a příměstský provoz)
Diesel - příznivá spotřeba (tak tam je to bez diskuze, benzín nemá šanci)

Jediné uplatnění vidím v tom, koupit to jako firemní auto pro svého zaměstnance, kterého nemohu vyhodit za pochybení a nechat ho v tom skákat 50 tisíc ročně doufaje, že dá výpověď sám.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 06.12.2010 15:53, RE: Jak typické!
David V posted by:
Na základě komentáře jsem si teprve článek přečet (ostatně to tak dělám často) a zcela souhlasím. Ještě bych přidal, že se za slevu na spotřebě hezky zaplatí a nakonec, že výraznou úsporou je vypnutí kompresoru klimatizace, což může být tip pro mnoho spořínků, kteří kvůli 1/2 litru zvýšené spotřebě mají špatný spánek.
Do takovýho tenisáku (rozuměj malé auto) cpát chrochu, dokonce blue chrochtu, je tedy počin vskutku zvláštní. Já fakt už jen čekám na naftu do motorek.
Lidé bděte neblbněte.
Di...
většina lidí takto neuvažuje (nebo nejsou takový odpůrci nafty). Spousta lidí kouká na výkon motoru a spotřebu na papíře, chlap ještě na zrychlení a maximálku (když je něco špatně, tak to pro jistotu načipuje). Každopádně takové kroky od automobilek pokládám za oprávněné a naprosto logické vzhledem k poptávce.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 06.12.2010 16:48, RE: Jak typické!
Tomi posted by:
většina lidí takto neuvažuje (nebo nejsou takový odpůrci nafty). Spousta lidí kouká na výkon motoru a spotřebu na papíře, chlap ještě na zrychlení a maximálku (když je něco špatně, tak to pro jistotu načipuje). Každopádně takové kroky od automobilek pokládám za oprávněné a naprosto logické vzhledem k poptávce.
No, pokud se lidi koukají na výkon, zrychlení a maximálku, tak je celkem lhostejný typ pohonu, ale rozhoduje hmotnost a výkon. Jo ta spotřeba, ta tomu dává ty klapky na oči. Ten příspěvek neplyne z mého odpůrcovství nafty, ale z filosofie jejího použití. Já nejsem dogmatický odpůrce nafty, ty pohony mají svůj význam. Ovšem lidé je kupují v autech, kde já se tomu směju. Já se směju i lidem, kteří kupují balenou vodu nebo hustí kola dusíkem...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 07.12.2010 00:01, RE: Jak typické!
Tomi posted by:
většina lidí takto neuvažuje (nebo nejsou takový odpůrci nafty). Spousta lidí kouká na výkon motoru a spotřebu na papíře, chlap ještě na zrychlení a maximálku (když je něco špatně, tak to pro jistotu načipuje). Každopádně takové kroky od automobilek pokládám za oprávněné a naprosto logické vzhledem k poptávce.
Myslím, že automobilky začínají vyrábět právě tenhle typ vozu kvůli tabulkám a normativům - snižují si tak svoji průměrnou hodnotu CO2 emisí svých vozů. Pak vyleze něco ve stylu, že Peugeot vyrábí v průměru vozy s CO2/km na úrovni jedoho kusu plynujícího dobytka...
Již jsem to psal několikrát - zaveďme jednotné emisní normy pro benzin i naftu a bude klid. I když vlastně ať lidi klidně kupují tyhle kamnářské nákupní vozíky. Aspoň je menší poptávka po benzinu a můžu tak s klidnou duší doufat, že ještě stihnu nějaký ten šestiválec.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.