0
back
 

diskuze k tématu: Peugeot 205 D - spolehlivé auto jsem si nejprve musel vyrobit

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 17.12.2008 13:23, PR
Některé pojišťovny nepojišťují auta podle objemu, ale výkonu. A protože tenhle motor opravdu není žádné dělo, vyplatí se přejít ke konkurenci...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 17.12.2008 14:26,
Pekna zhodnoceni vozu. Nekoupil sis srot, ale prumerne auto takoveho stari = )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 17.12.2008 14:39, opravy
Opravy typu těsnění pod hlavou a ložiska v kolech jsem si na autě podobného stáří dělal sám, tzn. za cenu materiálu. Stačí jen dodržovat postupy, které se dnes dají lehce najít. Jinak dobrý výhled patří do pasivní bezpečnosti, ne aktivní. A ta srážky se selátkem dopadla velmi špatně. Ideál by byl "sele skoleno, autu se nic nestalo", se šípkovou omáčkou (nebo se zelím)...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 17.12.2008 14:58, RE: opravy
Alda posted by:
Opravy typu těsnění pod hlavou a ložiska v kolech jsem si na autě podobného stáří dělal sám, tzn. za cenu materiálu. Stačí jen dodržovat postupy, které se dnes dají lehce najít. Jinak dobrý výhled patří do pasivní bezpečnosti, ne aktivní. A ta srážky se selátkem dopadla velmi špatně. Ideál by byl "sele skoleno, autu se nic nestalo", se šípkovou omáčkou (nebo se zelím)...
Mam pocit ze aktivni bezpecnost pomaha nehodam predchazet a pasivni mirnit nasledky nehody. Dobry vyhled je tedy aktivni bezp.

Co se tyce dobreho vyhledu je na tom asi nejlip motorka, ta zadne sloupky co prekazi ve vyhledu nema
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 17.12.2008 15:28, RE: opravy
Petr S posted by:
Mam pocit ze aktivni bezpecnost pomaha nehodam predchazet a pasivni mirnit nasledky nehody. Dobry vyhled je tedy aktivni bezp.

Co se tyce dobreho vyhledu je na tom asi nejlip motorka, ta zadne sloupky co prekazi ve vyhledu nema
Spíš bych to viděl tak, že mezi aktivní patří všelijaké ty elektronické systémy jako ABS, ESP, XYZ...a pasívní jsou dány konstrukcí automobilu jako jsou deformační zóny, výtzuhy atd...
Někde by se to dalo najít, ale je to fuk.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 17.12.2008 16:06, RE: opravy
Alda posted by:
Spíš bych to viděl tak, že mezi aktivní patří všelijaké ty elektronické systémy jako ABS, ESP, XYZ...a pasívní jsou dány konstrukcí automobilu jako jsou deformační zóny, výtzuhy atd...
Někde by se to dalo najít, ale je to fuk.
No vidíš to tak nějak špatně, aktivní bezpečnost jsou ty prvky, které mají zabránit nehodě, dobrý výhled z vozu je typický příklad aktivní bezpečnosti, vyhledej si to ve Wikipedii nebo přečti něco od Františka Vlka
Autor to má dobře, jinak divoký sele jedině se zelím !
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 17.12.2008 17:20, RE: opravy
Alda posted by:
Opravy typu těsnění pod hlavou a ložiska v kolech jsem si na autě podobného stáří dělal sám, tzn. za cenu materiálu. Stačí jen dodržovat postupy, které se dnes dají lehce najít. Jinak dobrý výhled patří do pasivní bezpečnosti, ne aktivní. A ta srážky se selátkem dopadla velmi špatně. Ideál by byl "sele skoleno, autu se nic nestalo", se šípkovou omáčkou (nebo se zelím)...
Dobrý výhled patří do aktivní bezpečnosti podobně jako dobré brzdy. Bohužel - tenké sloupky jsou sice lepší pro výhled, ale mají horší tuhost, takže pasivní bezpečnost tím zase trpí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 17.12.2008 17:23, Dobrý přístup
Pisatel si sice postěžoval na vyšší náklady na opravy, ale to už tak je, že před prodejem vozidla se nic neopravuje. Mnoho majitelů takovéto ojetiny by místo řešení úniků chladící kapaliny raději vozilo kanystr s vodou na doplnění, pisatel ale nechtěl jezdit ve vraku, tak z toho udělal auto. To mu chválím, ať mu slouží.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 17.12.2008 20:55, RE: opravy
Projectigi posted by:
No vidíš to tak nějak špatně, aktivní bezpečnost jsou ty prvky, které mají zabránit nehodě, dobrý výhled z vozu je typický příklad aktivní bezpečnosti, vyhledej si to ve Wikipedii nebo přečti něco od Františka Vlka
Autor to má dobře, jinak divoký sele jedině se zelím !
Nechtělo se mi to hledat, ale problém by to nebyl. Omlouvám se za dezinformaci...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 17.12.2008 22:39, DOBRÁ KÁRA
Já měl tyto auta v rodině. Jedno taky D, a jedno 0,9 bene. Je pravda, že oboje v podstatě ve stavu nového vozu, které jsme si dovezli z D za tehdy celkem velký peníze. Osobně jsem se nejvíc najezdil s tím litrovým benzinem. Tuším kolem 44k. Sice se budete asi divit, ale auto bylo v té době dostatečně svižné a brzdou rozhodně nebylo. Spotřeba kolem 5,5 -6,5 dle nohy. Celkem jsme na tom nadrandili asi 200tkm, a celkem bez potíží. Brzdy jsou opravdu příšerný a nedostatečný. Dýzl ješdí tučím ještě dnes, a když jsem ho viděl naposled, pořád měl hezký lak, nikde žádný rez a na tachecu 460 tkm. Ještě se vrátím k té ceně: psal se rok 92 a na kč byl benzín za 120t CZK -tehdy najeto 40tkm. Ropák stál tuším velice podobně, jen měl najeto asi 12O tkm. Když to tak spočítám, byla to rozhodně lepší koupě, než nový favorit, který tehdy tuto rodinou soutěž prohrál.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.12.2008 04:25, zmrtvých vstání
Auto dle popisu svým stavem učebnicová vražda Pak to vrhá takové negativní světlo na starší vozy Nicméně pěkně napsanou recenzi a pevné nervy při jeho repasi cením
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.12.2008 08:36, tleskám
jedna z nejlepších recenzí poslední doby,po dlouhé době jsem se nesmál nesmyslům,velmi objektivní.
Nevím jestli bych zvládl opravy za tolik peněz,asi bych auto zkoušel okamžitě prodávat jak by se pořád něco sypalo.
Jet s touhle vránou tacho 170 když brzdy nejsou ok je adrenalinovej sport?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 18.12.2008 11:57,
Pěkně napsané a přeju do nového roku i nadále co nejvíce chvilek uvnitř auta ve dvou:)))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.12.2008 10:39, recenze
Velmi povedená recenze, dívající se na auto čistě očima uživatele, navíc nezamilovaného do své věci. Ve své době byla 205 dost pokrokový vůz, bohužel se psal ,tuším, rok 1984 kdy poprvé vyjela do světa. Dnes už bude dost těžké koupit takto starý vůz ve stavu zaručujícím dlouhodobý bezproblémový provoz. Gratuluji k objektivnímu zhodnocení a přeji ještě hodně kilometrů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.12.2008 14:56, Opravdu pěkně napsáno
Vzhledem k tomu, co všechno se tam dělalo, je cena oprav ještě docela přijatelná.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.12.2008 14:56, RE: opravy
Projectigi posted by:
No vidíš to tak nějak špatně, aktivní bezpečnost jsou ty prvky, které mají zabránit nehodě, dobrý výhled z vozu je typický příklad aktivní bezpečnosti, vyhledej si to ve Wikipedii nebo přečti něco od Františka Vlka
Autor to má dobře, jinak divoký sele jedině se zelím !
S šípkovou!!!!
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.