0
back
 

diskuze k tématu: Auto do města do 150k

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, dovoz vozidel, automobilky, česká vozidla, německá vozidla, francouzská vozidla, japonská vozidla, korejská vozidla, americká vozidla, typ vozidla, osobní, pojištění, volná diskuze
Batcza
number of posts3
date of registration26.03.2017
Sunday 26.03.2017 11:27, Auto do města do 150k
Ahoj,

potřeboval bych poradit s výběrem auta pro mámu. K dispozici je max 150k. Auto bude využíváno max do dojezdové vzdálenosti 10 km od města a hlavně po městě. Ideálně bych viděl něco ve stylu Peugeot 107, Citroen malý, jednoduše v tomto stylu, na začce asi mnoho nezáleží. Ideálně nějaké mladší vozítko Rozhdně benzín v nějaké nízké kubatuře asi. Všem děkuji za typy a názory!
respond
Papagelo
number of posts52
date of registration06.07.2015
Sunday 26.03.2017 13:30, Suzuki Splash
Možná by vyhovoval matce Suzuki Splash, je ve dvou benzínových verzích. Litrový třiválec,
a o něco silnější čtyřválcová 1,2. Vozidlo je kompaktní a má vyšší stavbu, takže se do něj dobře nastupuje a je z něho dobrý výhled a do města a na okresky je jako dělané .
A dá se pořídit od 110 000,- do 130 000,- ve velmi dobrém stavu...

P.S. a ženám se hodně líbí
respond
Giorgio
number of posts814
date of registration09.05.2007
Sunday 26.03.2017 13:41, RE: Auto do města do 150k
Batcza posted by:
Ahoj,potřeboval bych poradit s výběrem auta pro mámu. K dispozici je max 150k. Auto bude využíváno max do dojezdové vzdálenosti 10 km od města a hlavně po městě. Ideálně bych viděl něco ve stylu Peugeot 107, Citroen malý, jednoduše v tomto stylu, na začce asi mnoho nezáleží. Ideálně nějaké mladší vozítko Rozhdně benzín v nějaké nízké kubatuře asi. Všem děkuji za typy a názory!


Celá Evropa kupuje Fiata Pandu, což je jednoznačně nejlepší univerzální volba do města. Na rozdíl od kolínských trojčat se nemusela smířit s kompromisy typu výklopných oken zadních dveří nebo odhalených plechů. Také má širší možnosti výbavy, některé prvky jako automatická klimatizace nebo prosklená otevírací střecha auta z TPCA ani nenabízela. Motor 1.2 8V je nesmrtelný, pružný a úsporný, v poslední evoluci má výkon 51 kW. Do 150 tisíc se dají sehnat velmi pěkné kousky druhé generace z posledních let výroby, případně i současná generace se slabší výbavou. Pokud je ve městě CNG plnička a není potřeba využívat kufr, lze doporučit i verzi Natural Power. Určitě bych omrknul třeba tento kus 4x4: http://www.tipcars.com/fiat-panda/fiat-panda-12i-4x4-klimatizace-28231088.html
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Sunday 26.03.2017 16:58, re
ani jedno není špatná volba, do třetice přidám Toyotu Aygo
respond
Batcza
number of posts3
date of registration26.03.2017
Sunday 26.03.2017 17:18, ..................
Dekuji za typy. Predal jsem dale, avsak bez vysledku... Byly by typy na na automobilky VW, Ford, Toyota (Aygo neproslo), Citroen, Suzuki dalsi apod.? Diky vsem! :)
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Sunday 26.03.2017 18:00, re
ve vw up jsem seděl, kupodivu tam pro ridice bylo více místa nez třeba v peugeotu 206, ale ten panda bude lepsi volba jak cenove tak prakticky
respond
Papagelo
number of posts52
date of registration06.07.2015
Sunday 26.03.2017 18:06, RE:
Batcza posted by:
Dekuji za typy. Predal jsem dale, avsak bez vysledku... Byly by typy na na automobilky VW, Ford, Toyota (Aygo neproslo), Citroen, Suzuki dalsi apod.? Diky vsem! :)


Á, maminka je vybíravá . Od VW by mohlo být Polo, nebo Up, od Fordu Ka, a nebo Škoda Citigo.
Suzuki má ještě malé Alto, ale když se nezamlouvá ani Splash. Od Toyoty snad Yaris. Těch malých
vozů, vhodných do města je na trhu přehršel, stačí si jen vybrat ...
respond
Giorgio
number of posts814
date of registration09.05.2007
Sunday 26.03.2017 18:45, RE:
Batcza posted by:
Dekuji za typy. Predal jsem dale, avsak bez vysledku... Byly by typy na na automobilky VW, Ford, Toyota (Aygo neproslo), Citroen, Suzuki dalsi apod.? Diky vsem! :)


Matka nebo ty byste měli definovat další parametry. Pokud nevadí třídveřák, dá se vybrat Fiat 500 (viz páteční článek) a zvážil bych i Smarta FortTwo druhé generace. Zajímavý může být i Opel Tigra, který bude o něco starší, ale je to malé auto typu kupé-kabrio, které je díky pevné střeše použitelné celoročně.
respond
deleted user
number of posts
date of registration
Monday 27.03.2017 08:29, ¨re
matka je náročná, třeba by ji uspojila babeta typ. 210, případně pokud nemá ráda vítr ve vlasech tak fabia htp
respond
BobanHTP
number of posts2404
date of registration19.08.2015
Monday 27.03.2017 10:12, RE: Auto do města do 150k
Batcza posted by:
Ahoj,potřeboval bych poradit s výběrem auta pro mámu. K dispozici je max 150k. Auto bude využíváno max do dojezdové vzdálenosti 10 km od města a hlavně po městě. Ideálně bych viděl něco ve stylu Peugeot 107, Citroen malý, jednoduše v tomto stylu, na začce asi mnoho nezáleží. Ideálně nějaké mladší vozítko Rozhdně benzín v nějaké nízké kubatuře asi. Všem děkuji za typy a názory!


Ahoj, za mě nejpříjemnější auto pro ženu je VW Polo 1.4 nebo VW GolfPlus 1.4. Vše jde lehce, auta nic nezlobí, parádní antikorzní ochrana, i náhradní díly jsou cenově ok. S motorem 1.4 seženeš i Fábii II, nebo Seat Ibiza, Fábie je vyšší, takže do města je příjemnější. ALE určitě se vyhni HTP motoru (VW Fox, Polo, Seat Ibiza, Škoda Fábie) - to je cesta pro GO za min 25000kč.

Možná bys přežil i Ford Fusion 1.25/1.4 - ale už nejde vše tak lehce jako u koncernu.
Moje mamka si zvykla týden jezdit i s Fordem Fiesta 2012, jen se hůře nastupuje a vystupuje
Fiesta má velmi příjemné motory jako Fusion 1.25/1.4, kterým toho moc vyčítat nejde.

Jinak co mě velmi mile překvapilo spotřebou je nový koncernový motor 1.0 MPI - najdeš ho v Citigo a Fábii III - spotřeba je opravdu dobrá i ve městě.
Když se podíváš na koncernový bazar http://www.skodaplus.cz, tak Citigo je od 130tis.kč...
respond
Batcza
number of posts3
date of registration26.03.2017
Tuesday 28.03.2017 07:40, RE: Auto do města do 150k
BobanHTP posted by:
Batcza posted by:
Ahoj,potřeboval bych poradit s výběrem auta pro mámu. K dispozici je max 150k. Auto bude využíváno max do dojezdové vzdálenosti 10 km od města a hlavně po městě. Ideálně bych viděl něco ve stylu Peugeot 107, Citroen malý, jednoduše v tomto stylu, na začce asi mnoho nezáleží. Ideálně nějaké mladší vozítko Rozhdně benzín v nějaké nízké kubatuře asi. Všem děkuji za typy a názory!
Ahoj, za mě nejpříjemnější auto pro ženu je VW Polo 1.4 nebo VW GolfPlus 1.4. Vše jde lehce, auta nic nezlobí, parádní antikorzní ochrana, i náhradní díly jsou cenově ok. S motorem 1.4 seženeš i Fábii II, nebo Seat Ibiza, Fábie je vyšší, takže do města je příjemnější. ALE určitě se vyhni HTP motoru (VW Fox, Polo, Seat Ibiza, Škoda Fábie) - to je cesta pro GO za min 25000kč.Možná bys přežil i Ford Fusion 1.25/1.4 - ale už nejde vše tak lehce jako u koncernu.Moje mamka si zvykla týden jezdit i s Fordem Fiesta 2012, jen se hůře nastupuje a vystupuje Fiesta má velmi příjemné motory jako Fusion 1.25/1.4, kterým toho moc vyčítat nejde.Jinak co mě velmi mile překvapilo spotřebou je nový koncernový motor 1.0 MPI - najdeš ho v Citigo a Fábii III - spotřeba je opravdu dobrá i ve městě.Když se podíváš na koncernový bazar http://www.skodaplus.cz, tak Citigo je od 130tis.kč...



Díky. ještě by mě zajímalo, tyto auta jsou i v kubatuře do 1000-1100 ccm? Vyšší asi nemá mnoho cenu, není žádný pirát
respond
BobanHTP
number of posts2404
date of registration19.08.2015
Tuesday 28.03.2017 09:25, Menší kubatura nemusí znamenat lepší do města
Ahoj Polo,Fábie II, Ibiza jsou i v menší kubatuře, bohužel s problémovým motorem HTP 1.2.
Ono to svádí do města koupit malou kubaturu, ale pak budeš zklamán. Vím o čem mluvím, měl jsem pár let např. Peugeot 206 1.1 44kw nebo Fábii II HTP 51kw, u obou na rozjezdy chyběla síla, takže občas auto prostě zhaslo. Zejména v horkém létě s klimatizací jsou snad všechny malé motory utrápené a ty budeš hoblování spojky takty.
Proto ideál je právě ta 1.4 - občas mám půjčený Golf+ 1.4 a pro mě je to ten zlatý střed, v dolním pásmu už to stačí na plynulý rozjezd, na okreskách jako doma a stále se s tím dá jet pohodlně i po dálnici. Golf+ jsem měl i v létě ve vedrech, klimu stále puštěnou, jde to poznat, ale pořád se auto lehce rozjíždí, zrychluje a necuká jako slabší motory.
Citigo je lehké, proto stačí 1.0 MPI, pravdou je, že i při řádění po městě jde jezdit do 6l. co že je parádní hodnota.
respond
Giorgio
number of posts814
date of registration09.05.2007
Tuesday 28.03.2017 11:35, RE: Menší kubatura nemusí znamenat lepší do města
BobanHTP posted by:
Citigo je lehké, proto stačí 1.0 MPI, pravdou je, že i při řádění po městě jde jezdit do 6l. co že je parádní hodnota.


Panda s 1.2 to zvládá za méně. Ono ostatně není nic, v čem by citigo bylo lepší než panda, protože VWG nikdy tento segment aut nezvládal a dodnes ho neumí. Lupo bylo dobré, ale na daný segment drahé, fox byl cenově přijatelný, ale kvalitativně tragický, NSF (citigo, up!, mii) jsou relativně drahé za to, co nabízejí (kromě loga na kapotě). Koupí si to jenom někdo, kdo chce prostě koncern - a to jsou hlavně firmy a důchodci.

respond
BobanHTP
number of posts2404
date of registration19.08.2015
Tuesday 28.03.2017 12:46, RE: Menší kubatura nemusí znamenat lepší do města
Giorgio posted by:
BobanHTP posted by:
Citigo je lehké, proto stačí 1.0 MPI, pravdou je, že i při řádění po městě jde jezdit do 6l. co že je parádní hodnota.
Panda s 1.2 to zvládá za méně. Ono ostatně není nic, v čem by citigo bylo lepší než panda, protože VWG nikdy tento segment aut nezvládal a dodnes ho neumí. Lupo bylo dobré, ale na daný segment drahé, fox byl cenově přijatelný, ale kvalitativně tragický, NSF (citigo, up!, mii) jsou relativně drahé za to, co nabízejí (kromě loga na kapotě). Koupí si to jenom někdo, kdo chce prostě koncern - a to jsou hlavně firmy a důchodci.


Určitě je Panda všestranná a troufám si říct, že klasický 4-válec 1.2 je ideál, jenom ten crashtest opět nic moc. Když se podíváš na mapu poranění těla, tak i Citigo je na tom dost lépe a to nemluvím o Polu a Golfu. Možná Fiat Punto Grande 1.2 by byla lepší varianta, ale bohužel tohle auto fakt neznám ...
Pandu 1.2 jsem i řídil a nemůžu říct nic špatného....
respond
Giorgio
number of posts814
date of registration09.05.2007
Tuesday 28.03.2017 20:06, RE: Menší kubatura nemusí znamenat lepší do města
BobanHTP posted by:
Giorgio posted by:
BobanHTP posted by:
Citigo je lehké, proto stačí 1.0 MPI, pravdou je, že i při řádění po městě jde jezdit do 6l. co že je parádní hodnota.
Panda s 1.2 to zvládá za méně. Ono ostatně není nic, v čem by citigo bylo lepší než panda, protože VWG nikdy tento segment aut nezvládal a dodnes ho neumí. Lupo bylo dobré, ale na daný segment drahé, fox byl cenově přijatelný, ale kvalitativně tragický, NSF (citigo, up!, mii) jsou relativně drahé za to, co nabízejí (kromě loga na kapotě). Koupí si to jenom někdo, kdo chce prostě koncern - a to jsou hlavně firmy a důchodci.
Určitě je Panda všestranná a troufám si říct, že klasický 4-válec 1.2 je ideál, jenom ten crashtest opět nic moc. Když se podíváš na mapu poranění těla, tak i Citigo je na tom dost lépe a to nemluvím o Polu a Golfu. Možná Fiat Punto Grande 1.2 by byla lepší varianta, ale bohužel tohle auto fakt neznám ...Pandu 1.2 jsem i řídil a nemůžu říct nic špatného....


Minule jsi tady tvrdil, že tě tipo nepřesvědčilo výsledky crash testu. Ve srovnání s opěvovaným dosluhujícím trojkovým focusem se mu sice méně deformuje kabina, ale protože se za 5 let změnila několikrát metodika, má o 1-2 hvězdičky méně, dtto hodnocení poranění. Panda III má s citigem srovnatelnou bezpečnost, i citigo (přesněji řecěno up!, protože citigo jako takové testy neprošlo) má tu hvězdu navíc za ty bezpečností elektronické serepetičky a ochranu dětí, jenže... V hodnocení bezpečnosti dospělých se liší o 2 body, u pandy hrozí při nárazu na kůl větší poškození beder, citigo ti s větší pravděpodobností poraní pánev - tak si vyber, jestli se ti bude raději chvíli hůř dýchat, nebo chceš chodit o holi. Rozhodně nemá výsledek "o dost lepší". Up! ovšem prošel testem jako 3dveřák, který má ze své podstaty stabilnější a tužší karoserii, a to právě poznáš na tom bočním testu a ochraně dětí.

A jestli prostě někdo chce pro matku malé auto, tak mu rozumím. Té své jsem pandu koupil ze stejných důvodů. Mezi auty segmentu A a B je 20-40 cm rozdíl na délce + něco na šířce, dalších 30-40 je to z B do C segmentu. To je za 1) spoustě lidem k ničemu, za 2) to může omezovat výhled a zhoršovat manévrovatelnost. Na horách to asi neznáš, ale ve městě to je často rozdíl mezi tím, jestli auto do řady vozidel nacpeš, nebo hledáš místo na parkování dalších 10 minut.
respond
pertlas
number of posts1
date of registration01.05.2015
Wednesday 29.03.2017 11:26, Auto z Kolina je dobra volba.
Ahoj, jako druhe auto mame P107 a rozhodne ho muzu vsem doporucit. Trojka z TPCA Kolina (P107, C1 a Aygo) se fakt povedla. Benzinovy motor 1.0 Vvti je super do mesta. Akcelerace vyborna a je to motor od Toyoty, tak jako spousta dalsich dilu, takze spolehlivost. Spotreba do 6ti l po meste a to jezdim styl plyn - brzda. Mimo mesto uz je to horsi, ale do 110km se to jeste da. Pak uz je ovladatelnost horsi, na dalnice vubec ne. Auto ma najeto 140tis. a musim zaklepat jediny vydaje jsou za vymenu oleje, svicek apod. Pokud si jedno z tech tri aut vyberete, nebudete litovat.
respond
yeeyee
number of posts6
date of registration01.04.2019
Tuesday 06.08.2019 12:39, Volkawagen Up!, Seat Mii, Škoda Citigo
Podle mě se jeví jako nejlepší volba jednoho z koncernových sourozenců Volkswagen Up!, Seat Mii, Škoda Citigo. Jsou vetšinou z malým nájezdem a motory jsou spolehlivé
respond
BobanHTP
number of posts2404
date of registration19.08.2015
Monday 12.08.2019 14:33, RE: Volkawagen Up!, Seat Mii, Škoda Citigo
citation:
reakce na: yeeyee, 06.08.2019 12:39 (Podle mě se jeví jako nejlepší ...)

Ahoj bohužel se ukazuje i podle pana Vaculíka od SM, že Achillova pata Citiga a Fábie 1.0 MPI je převodovka. Časem může způsobovat i cukání při rozjedech, nemluvě o různých pazvucích.
Proto bych hledal jinde...jinak se mi motor 1.0 MPI líbí, zejména ten 55kw.
Pořád si říkám, že takové Suzuki Swift 1.3, Jazz 1.3, Polo 1.4 nabízejí prostě více. Robustní převodovku, motor který se neutrápí v parném létě s klimatizací a nerezne. Přidal bych tam i Renault Clio 1.2 Rovněž Grande Punto od Fiatu s 1.2/1.4 beru jak dobrou volbu. Všechna tahle auta mají už lepší crashtesty než Panda a nereznou tolik.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.