0
back
 

diskuze k tématu: Pavel Roubíček – ne všechny filtry pevných částic jdou vyčistit

category of topic classification:
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Thursday 06.10.2016 13:09, Ponákupní servis
Tak to si k desítce za rozvody, pětce za náplně a filtry přičteme další desítku za preventivní vyčištění DPF.
Už se děsím toho, že to nasadí i do malých oturbených přímovstřikových benzínů. Na rádiu Jerevan měli pravdu, když říkali, že líp už bylo.
respond
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Thursday 06.10.2016 14:05, RE: Ponákupní servis
David V posted by:
Tak to si k desítce za rozvody, pětce za náplně a filtry přičteme další desítku za preventivní vyčištění DPF.Už se děsím toho, že to nasadí i do malých oturbených přímovstřikových benzínů. Na rádiu Jerevan měli pravdu, když říkali, že líp už bylo.


Cituji: "Z našich zkušeností vyplývá, že řada servisů už preventivně po určitém nájezdu, např. kolem hranice 200 tis. km filtry nechává čistit. Nicméně stále lze povědomí o této problematice značit za velmi malé. " Povědomí o této problematice je velmi malé mezi servisy, u lidí, kteří tato auta ani neprovozují, bude ještě menší. Na moje auto stojí FAP kolem 7 tis + cca 2 hod práce, nevím, proč bych ho měl za 10 čistit . Čištění mě stálo bratru 1.500... A i když FAP vyměníš (já ve 360tkm), máš dalších....ehm...20 let klid? (v tvým případě)
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Thursday 06.10.2016 14:18, RE: Ponákupní servis
Pepe posted by:
David V posted by:
Tak to si k desítce za rozvody, pětce za náplně a filtry přičteme další desítku za preventivní vyčištění DPF.Už se děsím toho, že to nasadí i do malých oturbených přímovstřikových benzínů. Na rádiu Jerevan měli pravdu, když říkali, že líp už bylo.
Cituji: "Z našich zkušeností vyplývá, že řada servisů už preventivně po určitém nájezdu, např. kolem hranice 200 tis. km filtry nechává čistit. Nicméně stále lze povědomí o této problematice značit za velmi malé. " Povědomí o této problematice je velmi malé mezi servisy, u lidí, kteří tato auta ani neprovozují, bude ještě menší. Na moje auto stojí FAP kolem 7 tis + cca 2 hod práce, nevím, proč bych ho měl za 10 čistit . Čištění mě stálo bratru 1.500... A i když FAP vyměníš (já ve 360tkm), máš dalších....ehm...20 let klid? (v tvým případě)


No, kdyby se nefalšovaly údaje z tachometru a neskákalo dýzlákama po městě, tak prosím.
Čekal jsem, že se ozveš Ty nebo Pavlík. Oba jste skalní zastánci nafty, ale oba ji provozujete v souladu se zaměřením a koupili jste buď novou nebo zánovní. Pak se Vám její provoz vyplatí, ale Vaše rady nejsou relevantní pro chudáky, kteří nakoupí za poslední peníze chrochtáka z bazaru nebo od překupníka a neví, v jakém servisním intervalu se právě nacházejí, protože tacho sice vypadá, že budou mít ještě aspoň 100 tkm klid (dočetli se na netu, kdy to normálně odejde), ale stav auta tomu prostě neodpovídá.
Paralelně jde dotaz na auto za 80 tKč a zase dýzl. Jasně, to ještě nemá DPF, ale to je jen otázka času, kdy se tato kategorie aut do těchto cenových relací přesune...
respond
mykovec
number of posts33
date of registration13.12.2008
Thursday 06.10.2016 14:46, Všechno
je to o nesmyslném tlaku ekologických kreténů a jimi ohlupených úředníků na snižování emisí oxidu uhličitého. Preference nafty v osobních vozidlech, tlak na snižování spotřeby, nutnost vzniku zbytečně složitých přímovstřikových agregátů, za to by se snad mělo i věšet. Že vznikající emise jsou nebezpečnější než ty, co šly z výfuků před 20 lety, ekoteroristy ani úředníky nezajímá. Chceme pomoci ekologii? Vraťme se zpět k euru3/4 a naftu montujme jen do nákladních vozů a traktorů.
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Thursday 06.10.2016 14:50, RE: Všechno
mykovec posted by:
je to o nesmyslném tlaku ekologických kreténů a jimi ohlupených úředníků na snižování emisí oxidu uhličitého. Preference nafty v osobních vozidlech, tlak na snižování spotřeby, nutnost vzniku zbytečně složitých přímovstřikových agregátů, za to by se snad mělo i věšet. Že vznikající emise jsou nebezpečnější než ty, co šly z výfuků před 20 lety, ekoteroristy ani úředníky nezajímá. Chceme pomoci ekologii? Vraťme se zpět k euru3/4 a naftu montujme jen do nákladních vozů a traktorů.


Souhlasím a tvrdím, že EURO IV (pro benzín) je optimum z hlediska čistoty spalin a technologické náročnosti motoru. A jak píšeš problémem se nestala čistota spalin, protože EURO IV a VI se pro benzín liší jen nepatrně, ale naprosto nesmyslný tlak na snížení CO2. Někde tady o tom mám článek i možná 2.
http://www.tipcars.com/magazin-emise-emise-emise-8048.html
respond
Citroenak
number of posts727
date of registration13.04.2012
Thursday 06.10.2016 15:42, Filter pevnych castic
Mne ani tak velmi nevadi to, ze je nejaky tlak na znizovanie emisii, ako skor prevedenie tejto 'upravy'. Narvat do vyfuku handru a vypalovat ju kazdych x km. Nielen, ze sa neriesi, ci si prave v meste alebo niekde mimo, co pri dnesnom prepojeni auta s navigaciou, kde niektore si dokazu zapamatat trasu a optimalizovat spotrebu, nemoze byt problem, ale predavaju sa aj na mestske pouzitie. Nikto pritom este nevie povedat dosledky tych nanocastic, ktore sa do ovzdusia vypustaju a nejdu len do pluc, ale priamo cez telo vsade. Aj ked verim, ze aj medzi ekologmi je vela slabomyselnych, co toto schvaluju, primarne tu nemoze ist o nic ine, ako o dalsie tahanie penazi z cloveka a montovanie kurvitok na auta. A nemozte si to ani vymontovat, lebo tie auta jednoducho rataju s tym, ze tam ta handra je, a preto vypluvaju do vyfuku pomaly aj zelezne spony a srobiky. Ked potom za takymto autom idete, neda sa to dychat. Napr. v mojom malom mestskom aute je najpouzivanejsie tlacidlo prepinanie na vnutornu cirkulaciu. O jazde na bicykli do prace uz tiez nemoze byt rec. Mozno v nejakom skafandri.
PS: Zaujimalo by ma, o kolko stupla chorobnost a umrtnost ludi po zavedeni traktorovych motorov do beznych aut. Podla mna tam urcite bude suvislost. Kto by ale financoval takyto protieuropsky vyskum?
PS2: Este ma napadla jedna vec. Preco sa ta handra musi vypalovat? Preco sa ten bordel len niekde nezbiera do zasobnika a potom by to v servisekazdych cca 15000 km vycistili? Aha, boli by to dodatocne naklady pre automobilky...
respond
Pepe
number of posts1136
date of registration09.05.2007
Thursday 06.10.2016 16:21, RE: Ponákupní servis
David V posted by:
Pepe posted by:
David V posted by:
Tak to si k desítce za rozvody, pětce za náplně a filtry přičteme další desítku za preventivní vyčištění DPF.Už se děsím toho, že to nasadí i do malých oturbených přímovstřikových benzínů. Na rádiu Jerevan měli pravdu, když říkali, že líp už bylo.
Cituji: "Z našich zkušeností vyplývá, že řada servisů už preventivně po určitém nájezdu, např. kolem hranice 200 tis. km filtry nechává čistit. Nicméně stále lze povědomí o této problematice značit za velmi malé. " Povědomí o této problematice je velmi malé mezi servisy, u lidí, kteří tato auta ani neprovozují, bude ještě menší. Na moje auto stojí FAP kolem 7 tis + cca 2 hod práce, nevím, proč bych ho měl za 10 čistit . Čištění mě stálo bratru 1.500... A i když FAP vyměníš (já ve 360tkm), máš dalších....ehm...20 let klid? (v tvým případě)
No, kdyby se nefalšovaly údaje z tachometru a neskákalo dýzlákama po městě, tak prosím.Čekal jsem, že se ozveš Ty nebo Pavlík. Oba jste skalní zastánci nafty, ale oba ji provozujete v souladu se zaměřením a koupili jste buď novou nebo zánovní. Pak se Vám její provoz vyplatí, ale Vaše rady nejsou relevantní pro chudáky, kteří nakoupí za poslední peníze chrochtáka z bazaru nebo od překupníka a neví, v jakém servisním intervalu se právě nacházejí, protože tacho sice vypadá, že budou mít ještě aspoň 100 tkm klid (dočetli se na netu, kdy to normálně odejde), ale stav auta tomu prostě neodpovídá.Paralelně jde dotaz na auto za 80 tKč a zase dýzl. Jasně, to ještě nemá DPF, ale to je jen otázka času, kdy se tato kategorie aut do těchto cenových relací přesune...


Tak takový auta ale kupujou přesně takoví makovci, jako onen tazatel. Nic vědět vlastně nechce, jen poplácat po rameni, jak si vybral dobře.
Na druhou stranu mi vadí takový folklórní démonizování filtrů (jako kdysi váha vzduchu u tdi - dneska se tomu každej směje ), přitom o tom spousta lidí ví kulový.
Obecně, až lidi nebudou lamy, který zajímá jen cena (nejde jen o auta, ta nemoc je všude), resp. stav tachometru, tak bude teprve možnost, aby na okraj byznysu zmizeli šmejdi. Bohužel, kdekdo koupí navoněnej poslepovanej vrak, a pak nadává, jací jsou francouzi (taloši, korejci, apod) klumpy.
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Thursday 06.10.2016 17:23, RE: Filter pevnych castic
Citroenak posted by:
Mne ani tak velmi nevadi to, ze je nejaky tlak na znizovanie emisii, ako skor prevedenie tejto 'upravy'. Narvat do vyfuku handru a vypalovat ju kazdych x km. Nielen, ze sa neriesi, ci si prave v meste alebo niekde mimo, co pri dnesnom prepojeni auta s navigaciou, kde niektore si dokazu zapamatat trasu a optimalizovat spotrebu, nemoze byt problem, ale predavaju sa aj na mestske pouzitie. Nikto pritom este nevie povedat dosledky tych nanocastic, ktore sa do ovzdusia vypustaju a nejdu len do pluc, ale priamo cez telo vsade. Aj ked verim, ze aj medzi ekologmi je vela slabomyselnych, co toto schvaluju, primarne tu nemoze ist o nic ine, ako o dalsie tahanie penazi z cloveka a montovanie kurvitok na auta. A nemozte si to ani vymontovat, lebo tie auta jednoducho rataju s tym, ze tam ta handra je, a preto vypluvaju do vyfuku pomaly aj zelezne spony a srobiky. Ked potom za takymto autom idete, neda sa to dychat. Napr. v mojom malom mestskom aute je najpouzivanejsie tlacidlo prepinanie na vnutornu cirkulaciu. O jazde na bicykli do prace uz tiez nemoze byt rec. Mozno v nejakom skafandri.PS: Zaujimalo by ma, o kolko stupla chorobnost a umrtnost ludi po zavedeni traktorovych motorov do beznych aut. Podla mna tam urcite bude suvislost. Kto by ale financoval takyto protieuropsky vyskum?PS2: Este ma napadla jedna vec. Preco sa ta handra musi vypalovat? Preco sa ten bordel len niekde nezbiera do zasobnika a potom by to v servisekazdych cca 15000 km vycistili? Aha, boli by to dodatocne naklady pre automobilky...


Ad kolo. Žena to má do práce 2 km, tak si pořídila kolobrndu. Jede sice po cyklostezce, ale je tam úsek paralelně se silnicí a včera mě prosila, abych začal dělat nějakou osvětu, protože je to prý na zadušení. Aby taky ne, když 3 ze 4 aut jsou chrochty, který před 5-ti minutami startovaly (Brno je malý).
respond
Tycoon
number of posts62
date of registration05.11.2011
Saturday 08.10.2016 20:27, RE: Filter pevnych castic
David V posted by:
Ad kolo. Žena to má do práce 2 km, tak si pořídila kolobrndu. Jede sice po cyklostezce, ale je tam úsek paralelně se silnicí a včera mě prosila, abych začal dělat nějakou osvětu, protože je to prý na zadušení. Aby taky ne, když 3 ze 4 aut jsou chrochty, který před 5-ti minutami startovaly (Brno je malý).

Řeknu to takhle. Brno a okolí je z mého subjektivního pohledu ráj čoudících dieselů. Olomoucký, zlínský nebo moravskoslezský kraj jsou na tom (zatím) líp. Situace se ale každým rokem zhoršuje. Zatím v pohodě je to na venkově, třeba u nás má diesel málokdo, převažuje benzín a na druhém místě je LPG.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.