0
back
 

diskuze k tématu: Opel Vectra C – je koupě této ojetiny dobrou volbou?

category of topic classification: německá vozidla
*autofans*
number of posts159
date of registration21.11.2008
Friday 29.11.2013 11:24, Vectra C
Připojím pár rad a zkušeností s tímto autem. Pokud jde o vhodné motorizace tak bych výběr i přes široký výběr motorů zůžil na dvě motorizace. Z benzinových motorů je to benzinová 1.8 103kW, auto jezdí bez problémů i do 8 litrů, sneze přestavbu na LPG a motor je na svůj objem velice schopný a spolehlivý. U verze Caravan už ale trošku bojuje s hmotností auta. Lepší volbu představuje 1.8 ve verzi GTS (5-ti dvéřový liftback). Má sice trošku tvrdší pérování, ale kvůli lepší dynamice kratší převody. Z nafty doporučuji zlatý střed v podobě motoru 1.9CDTI 88kW/120k stará DTI nejsou extra spolehlivé, některá baští olej. 3.0CDTI je smrtící kombinace a 1.9 CDTI 150k má problémové vířivé klapky a likviduje rychleji dvouhmotový setrvačník.
Trošku exoticky se vyskytující benzin 2.0T by byl můj favorit kvůli 6°převodovce, ale nedá se prakticky sehnat. Kromě vůli na podvozku doporučuji extra pozornost věnovat záhadným sporadickým závadám v elektrice (lze vyčíst přes diagnostiku z paměti závad). Pokud autu občas přestává fungovat tempomat, vynechávají přístroje na palubní desce tak napoprvé pomůže odpojení baterie nebo přeprogramování BSI, stejně to ale signalizuje blíží se smrt jednotky BSI což představuje cca 15tKč. Nic výjímečného není podobná závada jednotky natáčecích xenonových světel nebo panelu aut. klimatizace. U Vectry pokud jde o výbavu tak méně znamená lépe což opět favorizuje méně vybavené 1.8 ecotec. Zapomeňte raději na natáčecí světla, drahé adaptivní tlumiče a elektrické víko kufru. Pokud má auto vyměněnou BSI jednotku a nemá vůle na podvozku tak je to celkem spolehlivý povoz, který se dá v měřítkách střední třídy provozovat i z platu. Výhoda je famózní prostor, dnes už ojedinělé pohodlí (obzláště v porovnání s Insignií) a zajímavé ceny pro zloděje nezajímavé ojetiny. Jo a na kecy novinářů ohledně páček blinkrů zapomeňte. Do týdne si zvyknete i na toto neobvyklé bezaretační řešení.
respond
MolldaFB
number of posts9
date of registration04.04.2012
Monday 02.12.2013 23:49, souhlas
mohu jen a jen souhlasit, 1,8 103kW máme už nějakou dobu doma, a těch 140 koní si myslím bohatě stačí i na svižnou jízdu, při které si ale auto díky dost dlouhým převodům neveme víc jak 8,5/100km
respond
PETAS555
number of posts1
date of registration11.12.2013
Wednesday 11.12.2013 23:04, VECTRA C 1,8 na LPG
Zdravím,
Vectru C 1,8benzin,již mám 5 let.Z toho poslední 4 roky jezdím na LPG.Mrzelo mě,že jsem ho nenechal namontovat hned,bo najedu ročně cca 25t km,ale co už... Za rok se investice vrátila...
Dodržuju běžný servis a dávám jí co potřebuje. Odměnou je solidní svezení v prostorném parníku ze super spotřebou kolem 10-11 litrů LPG. A to se nestydím jí "šlapat na krk"... )
Hodně zdaru a šťastnou ruku při výběru!

Petr
respond
Mawerick
number of posts2
date of registration21.03.2014
Friday 21.03.2014 09:15, RE: Vectra C
Zdravim,
koupil jsem Vectru C GTS r.v. 2007 1.8 103kw a musim uznat, ze s timto motorem je auto opravdu dostatecne svizne a spotreba, kdyz se krotim nejde pres 7,5 litru. Dokonce pri dodrzovani rychlostnich limitu jsem se dostal na 6,8 litru coz je vynikajici na tak tezke auto. Za 13 mesicu co ji vlastnim jsem s ni najel pres 15 tisic kilometru se nevyskytl zadny velky problem. Aktualne mam najeto 180 000km poctivych po 1. majiteli byl vuz ve skvelem stavu a jedine co jsem vymenil byl chladic klimatizace a zadni tlumice. Olej, desticky a dalsi spotrebni veci nepocitam. Elektronika funguje bezchybne a urcite jsem rad ze mam druhy stupen vybavy Elegance a vuz nema tolik vymozenosti! Podvozek nevykazuje zadne vule, ale nejspis je to tim, ze predchozi majitel jezdil vetsinou po dalnicich! Pred koupi rozhodne podvozek dobre prohlednete + elektonika v aute vse musi fungovat jak ma. Vyplati se 100% modely po faceliftu kde byly pouzity novejsi CIM moduly i kvalitnejsi ridici jednotky a auta jsou rozhodne spolehlivejsi nez prvni modely pred faceliftem! Benzinove motorizace jsou k doporuceni pouze dve a to 1,8 103 kw 2,0 turbo tech je vsak jako safranu! Nafta 1.9 Cdti 88 kw.
Prednosti tohoto vozu spocivaji hlavne v komfortu svezeni.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.