Saturday 28.07.2012 00:32,
Opel Astra G Caravan 2.0 DI - 60 kW
Mám už 7-rokem Astru a kupoval jsem ji s necelými ujetými 100 tisíci km. Dnes už se mi blíží 200 tisíc km. Že se měnil EGR ventil nebo termostat, by mi nevadilo. Co mě ale dost vadí je, že do 200 tisíc km odchází vstřikovací čerpadla. Já už jej mám vyměněné za repasi. Částka přes 35 tisíc i s prací. Za tu cenu se moje Astra stává neprodejnou a bude jezdit dokud neklekne nebo nedojde k dopravní nehodě. Musím říct, že jediné pozitivum vidím na rozvodech motoru, která jsou řetěz - ozubené kolo.
Kdybych měl vzpomenout co jsem vše už měnil...
Čidlo brzd pod brzdovým pedálem, EGR ventil, ovladače EGR, vstřikovací čerpadlo, přední a zadní brzdy, brzdové potrubí, výfuk, žárovky v přístrojové desce, elektroinstalaci tažného zařízení, lanovody, zadní brzdové třmeny (kotouočová brzda), termostat, čelní sklo... a dál už nevím. Kupoval jsem jí za 150 tisíc a dnes nemá holka cenu ani 25 tis. Holt to má spočítané. Bude s námi do skonání.
respond