0
back
 

diskuze k tématu: OPEL SIGNUM 3.0CDTI

category of topic classification: poradna, technické dotazy, automobilky, německá vozidla, typ vozidla, osobní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 19.11.2014 12:25, OPEL SIGNUM 3.0CDTI
Kde jste pořídili ventily vstřikovacího čerpadla?
Myslím, u kterého dodavatele se dají zakoupit. Děkuji za Vaši rychlou odpověď. S pozdravem Štípková Šárka
respond
BMW528i
number of posts372
date of registration07.01.2013
Wednesday 19.11.2014 12:47, RE: OPEL SIGNUM 3.0CDTI
nepřihlášený uživatel posted by:
Kde jste pořídili ventily vstřikovacího čerpadla?Myslím, u kterého dodavatele se dají zakoupit. Děkuji za Vaši rychlou odpověď. S pozdravem Štípková Šárka


Já je nikde nekupoval, protože tohle auto nemám, ale lze je koupit např. v apm, ale nevím, k čemu Vám tato informace bude, protože sama je stejně nevyměníte a servis kam auto dáte si je sežene sám. Jen na okraj je jich u té V6 6ks za 12.000/kus = 72.000kč
respond
free78
number of posts300
date of registration19.09.2008
Wednesday 19.11.2014 13:35, 3 litr od ISUZU je opět zde.
A je to zase tady. Koloušek koupil v bazaru luxusní auto, samo že ftédéíčku, fmetle a na hlínách za cenu kolik na nové stála letní sada kol.
Nyní auto nejede. Co s tím? Zeptáme se na diskuzi na internetu. Tam jsou odborníci ;)

Takže motor je od japonské ISUZU a je to doslova pomsta za hirošimu. To že vám to nejede, nemusí být jen ventily, často se zapomíná na mechanický tlakový ventil co je na common rail liště, zasekne se pilinami z přidřeného vysokoltakého čerpadla nafty, podpouští při nižším tlaku a auto pak jede jen tak na 10 procent plynu normálně, přidáme li více, tak to začne cukat.
Připravte si cca 70 tisíc na repasi (výměna za nové stojí více) common rail čerpadla (čerpadlo je japonské a motor musí ven z auta, proto je to dražší), které vydrží MAXIMÁLNĚ 150tkm. Spíše ale cca 80tkm než se opět zadře.
Vstřikovací ventily stojí zrepasovat cca 6 tisíc za kus (= 36 za všechny), nebo nové jsou za cca 8 tisíc (= 48 tis za všechny). Ventil na common rail liště je asi za dvanáctku.
Potom výplach nádrže, palivových trubiček atd. za asi 2 litry.
Nebojte, není to zatím vše. Ten motor má specielní povrch válcových vložek z tzv. nikasilu, který při prvním přehřátí motoru (stačí to drtit hodinu na plnej plyn po dálnici) popraská a vydrolí se.
Po té je třeba koupit nový polomotor. Ten v Lidlu nemají, objednává se v autorizovaném servisu a cena za výměnu včetně práce je cca 300 tisíc Kč.
Přeju příjemnou úsporu s "tédéíčkem" z bazaru.
respond
A4
number of posts134
date of registration09.05.2007
Wednesday 19.11.2014 14:51, RE: 3 litr od ISUZU je opět zde.
free78 posted by:
A je to zase tady. Koloušek koupil v bazaru luxusní auto, samo že ftédéíčku, fmetle a na hlínách za cenu kolik na nové stála letní sada kol. Nyní auto nejede. Co s tím? Zeptáme se na diskuzi na internetu. Tam jsou odborníci ;) Takže motor je od japonské ISUZU a je to doslova pomsta za hirošimu. To že vám to nejede, nemusí být jen ventily, často se zapomíná na mechanický tlakový ventil co je na common rail liště, zasekne se pilinami z přidřeného vysokoltakého čerpadla nafty, podpouští při nižším tlaku a auto pak jede jen tak na 10 procent plynu normálně, přidáme li více, tak to začne cukat. Připravte si cca 70 tisíc na repasi (výměna za nové stojí více) common rail čerpadla (čerpadlo je japonské a motor musí ven z auta, proto je to dražší), které vydrží MAXIMÁLNĚ 150tkm. Spíše ale cca 80tkm než se opět zadře. Vstřikovací ventily stojí zrepasovat cca 6 tisíc za kus (= 36 za všechny), nebo nové jsou za cca 8 tisíc (= 48 tis za všechny). Ventil na common rail liště je asi za dvanáctku. Potom výplach nádrže, palivových trubiček atd. za asi 2 litry. Nebojte, není to zatím vše. Ten motor má specielní povrch válcových vložek z tzv. nikasilu, který při prvním přehřátí motoru (stačí to drtit hodinu na plnej plyn po dálnici) popraská a vydrolí se. Po té je třeba koupit nový polomotor. Ten v Lidlu nemají, objednává se v autorizovaném servisu a cena za výměnu včetně práce je cca 300 tisíc Kč. Přeju příjemnou úsporu s "tédéíčkem" z bazaru.


Fakt pěkně napsaný , ale paní teda lituju
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Wednesday 19.11.2014 14:58, RE: 3 litr od ISUZU je opět zde.
A4 posted by:
free78 posted by:
A je to zase tady. Koloušek koupil v bazaru luxusní auto, samo že ftédéíčku, fmetle a na hlínách za cenu kolik na nové stála letní sada kol. Nyní auto nejede. Co s tím? Zeptáme se na diskuzi na internetu. Tam jsou odborníci ;) Takže motor je od japonské ISUZU a je to doslova pomsta za hirošimu. To že vám to nejede, nemusí být jen ventily, často se zapomíná na mechanický tlakový ventil co je na common rail liště, zasekne se pilinami z přidřeného vysokoltakého čerpadla nafty, podpouští při nižším tlaku a auto pak jede jen tak na 10 procent plynu normálně, přidáme li více, tak to začne cukat. Připravte si cca 70 tisíc na repasi (výměna za nové stojí více) common rail čerpadla (čerpadlo je japonské a motor musí ven z auta, proto je to dražší), které vydrží MAXIMÁLNĚ 150tkm. Spíše ale cca 80tkm než se opět zadře. Vstřikovací ventily stojí zrepasovat cca 6 tisíc za kus (= 36 za všechny), nebo nové jsou za cca 8 tisíc (= 48 tis za všechny). Ventil na common rail liště je asi za dvanáctku. Potom výplach nádrže, palivových trubiček atd. za asi 2 litry. Nebojte, není to zatím vše. Ten motor má specielní povrch válcových vložek z tzv. nikasilu, který při prvním přehřátí motoru (stačí to drtit hodinu na plnej plyn po dálnici) popraská a vydrolí se. Po té je třeba koupit nový polomotor. Ten v Lidlu nemají, objednává se v autorizovaném servisu a cena za výměnu včetně práce je cca 300 tisíc Kč. Přeju příjemnou úsporu s "tédéíčkem" z bazaru.
Fakt pěkně napsaný , ale paní teda lituju

skutečně realisticky napsané, palec nahoru. paní doporučím jediné-hodit ze skály. resp. rozprodat na díly nebo prodat se závadou, oprava je nerentabilní, nereálná a hlavně nesmyslná.
respond
PetrT
number of posts1076
date of registration24.05.2009
Wednesday 19.11.2014 15:51, isuzu
Nevim jestli je to technicky možný, ale jednou jsem někde čatl že do tohohle supermotoru někdo implantoval vložky válců z multikáry :D
respond
Zdeny60
number of posts1249
date of registration08.09.2009
Wednesday 19.11.2014 18:00, Isuzu Signum/Opel
Tak napřed, být tazatelkou, bych pozdravil, abych nevypadal jako buran, co vylítnul z chlíva a sláma mu čumí z bot.

To jen na okraj.

A k věci: z dotazu není jasné, co s autem je. Takže může jít o diagnoistiku problému, který tu nikdo nezná, stylem - říkal mi Pepa v hospodě....
Ale obávám se i já, že půjde o souhru špatných náhod a že kolega má pravdu-lavinovitý problém, kdy jedna závada odstartuje další a ve výsledku bude cena za opravu do stavu, aby se to dalo aspoň prodat (rozumněj = zbavit se toho krámu) značně vysoká. Možná, že levnější řešení, než toto generálkovat (v nejhorší kombinaci špatných náhod) by bylo sehnat havárku s motorem, který je v chodu, prohodit a rychle šup s tím do Áček.

Já furt říkám- nejlepší nafta je pořádný benzín. A v ojetině tuplem!!!
respond
David V
number of posts2067
date of registration16.05.2007
Wednesday 19.11.2014 18:10, RE: Isuzu Signum/Opel
Zdeny60 posted by:
.Já furt říkám- nejlepší nafta je pořádný benzín. A v ojetině tuplem!!!


Muhehe !
Nikdo nechce slevu zadarmo.
respond
dagosekanny
number of posts6
date of registration14.05.2014
Wednesday 19.11.2014 19:07, 3,0 V6 tdci
Závada se bude těžko diagnostikovat tady na fóru, každopádně auta s těmito motory,Saab,Opel ještě myslím se dávaly do espace jsou za dobré ceny,asi je jasné proč a pravděpodbně vždy prodávané jak se říká nachystané..,oprava pravděpodobně oprava převýší cenu vozu..,buď tedy prodat za pár korun nepojízdné nebo dát někomu nachystat a poslat nějakému nešťasníkovi dál..,, starý složitý nafty je holt časovaná bomba,ale ten pocit ušetření...mámo jezdíme imaginárně za 6,5.., benziňák bude jezdit za 10 a to je fakt moc...,
respond
Kohout Pavel
number of posts65
date of registration28.11.2013
Thursday 20.11.2014 07:54, ???
Nezlobte se, ale dotaz považuji tak trochu za trolling.
Dotaz od ženy na notoricky známý problémový motor? A ještě se ptá na konkrétní díl vstřikovacího čerpadla? Domnívám se, že nečeká odpověď, ale spíše nějaký flame.
Z podobné kategorie je myslím i dotaz na porouchaný startér bazarové Xpětky, co tu proběhl nedávno.
respond
free78
number of posts300
date of registration19.09.2008
Thursday 20.11.2014 09:14, RE: ???
Kohout Pavel posted by:
Nezlobte se, ale dotaz považuji tak trochu za trolling.Dotaz od ženy na notoricky známý problémový motor? A ještě se ptá na konkrétní díl vstřikovacího čerpadla? Domnívám se, že nečeká odpověď, ale spíše nějaký flame.Z podobné kategorie je myslím i dotaz na porouchaný startér bazarové Xpětky, co tu proběhl nedávno.


Abych řekl pravdu, taky pokládám za více pravděpodobné, že tento (a některé další) dotazy byly spíše vymyšleny trollem, nebo redakcí, aby se trošinku rozproudila diskuze.
Je zde ale pořád cca 10 procentní šance, že se celá událost stala tak, že paní koupila v bazaru tento krám, teď to blbě jede (třeba cuká při přidání plynu) a někdo (třeba kamarád Franta) jí řekl, že to budou trysky protože, ty se na nových dieselech jednou za čas mění. Třeba paní existuje a sonduje terén, kde se dají levně a pokud možno "v akci" takové trysky sehnat.
respond


update
you watch this topic

stop watching this topic


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.