0
back
 

diskuze k tématu: Opel Omega MV6 nebo Nissan Maxima 3.0 V6?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, německá vozidla, japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.03.2006 00:54, Scorpio
Zajímalo by mě co si ostatní lidé myslíte o Fordu Scorpio Cosworth, hlavně jestli s ním máte nejaké zkušenosti co se týče výkonu, spotřeby, kvality atd. Myslím že je to velmi dobrá alternativa proti MV6.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.03.2006 01:02,
No nevim,jestli bych se pouštěl do takhle riskantní koupě.Silné auto plné elektroniky,poměrně staré,do 100 000 Kč,pro mě by to bylo velké riziko.Čim více elektroniky,tim více starostí.Benzín také není zadarmo,údržba také nebude nejlacinější,ale proti gustu žádný dišputát.je to jen můj názor.Přeju hodně štěstí při výběru a hlavně štěstí na silnicích a v životě)))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.03.2006 01:05,
Měl jsem možnost vyzkoušet oba vozy. Omega 2,6 sport (manuál) a Maxima 3,0 (automat). Musím říci, že Maxima je (můj názor) o hodně lepší, než Omega. Zrychlení, spotřeba, komfort (zvláště v kůži), ovládání, pocit z jízdy a perfektní automat u Maximi. Omega byl spíše "žrout nenažranej" jízdní vlastnosti průměr a nezrychloval tak razantně jako Maxima. Ale ta MV6ka by už mohla jet pěkně, otázka je s jakou spotřebou...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.03.2006 07:56, RE: bez předmětu
Jirka posted by:
Měl jsem možnost vyzkoušet oba vozy. Omega 2,6 sport (manuál) a Maxima 3,0 (automat). Musím říci, že Maxima je (můj názor) o hodně lepší, než Omega. Zrychlení, spotřeba, komfort (zvláště v kůži), ovládání, pocit z jízdy a perfektní automat u Maximi. Omega byl spíše "žrout nenažranej" jízdní vlastnosti průměr a nezrychloval tak razantně jako Maxima. Ale ta MV6ka by už mohla jet pěkně, otázka je s jakou spotřebou...
Na obhajobu MV6 musím napsat, že jsem s ní jezdil dlouhodobý průměr za 11l a to jsem ten motor docela krmil, jen je potřeba motor trochu točit. Co se týče koroze,tak jdou dost blbě řešeny zadní dveře, kde bordel z kola lítá rovnou pod těsnící gumu dveří a tam se korozi daří. Hlavně světla pouze s ČIROU optikou, protože ty předcházející jsou totálně slepá!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.03.2006 09:25, Maximu!
Doporucuju Maximu, je urcite spolehlivejsi, ale samozrejme zalezi na konkretnim kuse a predchozim majiteli...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.03.2006 09:39, RE: bez předmětu
karel posted by:
Na obhajobu MV6 musím napsat, že jsem s ní jezdil dlouhodobý průměr za 11l a to jsem ten motor docela krmil, jen je potřeba motor trochu točit. Co se týče koroze,tak jdou dost blbě řešeny zadní dveře, kde bordel z kola lítá rovnou pod těsnící gumu dveří a tam se korozi daří. Hlavně světla pouze s ČIROU optikou, protože ty předcházející jsou totálně slepá!
jezdím taky dlouho omegou a bežně svítim dálkama abych něco viděl a nikomu proti mě to neva.....zcela vyjmečně mě někdo probliká, a ta korize svatá pravda
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.03.2006 09:56, RE: bez předmětu
xganga posted by:
No nevim,jestli bych se pouštěl do takhle riskantní koupě.Silné auto plné elektroniky,poměrně staré,do 100 000 Kč,pro mě by to bylo velké riziko.Čim více elektroniky,tim více starostí.Benzín také není zadarmo,údržba také nebude nejlacinější,ale proti gustu žádný dišputát.je to jen můj názor.Přeju hodně štěstí při výběru a hlavně štěstí na silnicích a v životě)))
no ja myslim ze ta cena je i uzpusobena cene pohonych hmot dnes ony se uz i dvoulitry takrka neprodavaji natozpak trilitry a vyse takze cena musi jit dolu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.03.2006 10:46, RE: Maximu bez váhání
Krakatit posted by:
Doporucuju Maximu, je urcite spolehlivejsi, ale samozrejme zalezi na konkretnim kuse a predchozim majiteli...
Pokud pomůže přidám svou zkušenost měl jsem OMEGU MV6 3.0 (plná výbava) r.v. 2000 a zárověň mám možnost svést se často v Maximě. Souhlasím zcela s článkem až na resumé. Omega je ostře vyhlížející dálniční vůz s pekelnou spotřebou. Pokud kupujete takhle starý vůz počítejte s neustálými investicemi. Podvozek, brzdy, motor elektronika porad něco .. nekončící kolotoč dokáže otrávit život. Díly se dají koupit levněji i od druhovýrobců, ale pořád něco potřebujete. Maximu máme v rodině 150 000 km a nic, žádné trápení s elektrikou, motor jako hodinky, všechno funguje jak má (od začátku má pravidelný servis). Osobně bych volil Maximu, konzerativnější vzhled a dost drahé díly spolehlivě vykoupí velká spolehlivost a nižší spotřeba. Štastnou ruku při výběru u Nissana bych si připlatil za lepší kus.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.03.2006 11:36, RE: Maximu bez váhání
moje troska do mlyna posted by:
Pokud pomůže přidám svou zkušenost měl jsem OMEGU MV6 3.0 (plná výbava) r.v. 2000 a zárověň mám možnost svést se často v Maximě. Souhlasím zcela s článkem až na resumé. Omega je ostře vyhlížející dálniční vůz s pekelnou spotřebou. Pokud kupujete takhle starý vůz počítejte s neustálými investicemi. Podvozek, brzdy, motor elektronika porad něco .. nekončící kolotoč dokáže otrávit život. Díly se dají koupit levněji i od druhovýrobců, ale pořád něco potřebujete. Maximu máme v rodině 150 000 km a n...
V podstatě máte pravdu, nissany se hodnotí jako velice spolehlivé, takže jak jsem psal, je nutné jim ale dopřát i pravidelný servis, pokud ho zanedbáte a nebo koupíte maximu do které budete muset utopit své spořící prasátko za díly protože před někdo před vámi ji doslova vyždímal - budete hořce plakat nad fakturou za díly, než takovou, raději bych si koupil omegu.....její velká nevýhoda je už jen to že je to starý opel (vzpomínám na svou calibru 4x4 když jsem se každý den ráno po nastartování klepal strachy, aby zhasli všechny kontrolky).
Volba je jasná Buď si připlatit za pořádnou maximu (například 150-180tis) , a nebo za peníze (120tis) pořádný opel u kterého budeme muset provést prvotní servis (30tis) ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.03.2006 12:37, Nissan Maxima
Rozhodnutí je zcela jasné. Mrkněte www.freewebtown.com/nissanmaxima
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 09.03.2006 15:48, Nissan Maxima
Obecne samozrejme vzdy zalezi na predchozim majiteli a stavu, ve kterem auto bylo zachovano. Nicmene je fakt, ze pokud bereme urcitou vychozi pozici, je na tom Maxima, pokud jde o spolehlivost, diametralne lepe nez MV6. Skutecne drtiva vetsina ridicu (vcetne me - tuk tuk) pouze leje benzin, meni pravidelne olej, filtry ... a jezdi.

Pokud chce nekdo pekne a vykonne reprezentativni auto, ale take nechce vykrvacet na servise, muzu Maximu doporucit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 11.03.2006 16:38, RE: Nissan Maxima
QX posted by:
Obecne samozrejme vzdy zalezi na predchozim majiteli a stavu, ve kterem auto bylo zachovano. Nicmene je fakt, ze pokud bereme urcitou vychozi pozici, je na tom Maxima, pokud jde o spolehlivost, diametralne lepe nez MV6. Skutecne drtiva vetsina ridicu (vcetne me - tuk tuk) pouze leje benzin, meni pravidelne olej, filtry ... a jezdi.

Pokud chce nekdo pekne a vykonne reprezentativni auto, ale take nechce vykrvacet na servise, muzu Maximu doporucit.
Mam 2. omegu a nejak si nemohu stezovat, je pravda, ze furt nejaka blbost otravuje zivot, ze to hnije je rovnez pravda, ale opravy i dily jsou zalevno, jsou toho plny vrakoviste i druhovyroba funguje a veskere poruchy byly zatim takoveho razu, ze jsem vzdy dojel. Pokud premyslite, ze se vam muze stat i nejaky drobny tukanec, tak v pripade omegy si muzete vybirat na vrakovistich nahradni dily i v barve vozu, nemluve o ruznych blinkrech a svetlech. Mozna zkusit jeste nejake bmw? klasicka koncepce a jeste mnohem lespi 6valce v rade?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 12.03.2006 22:45, Ford Mondeo
xganga posted by:
No nevim,jestli bych se pouštěl do takhle riskantní koupě.Silné auto plné elektroniky,poměrně staré,do 100 000 Kč,pro mě by to bylo velké riziko.Čim více elektroniky,tim více starostí.Benzín také není zadarmo,údržba také nebude nejlacinější,ale proti gustu žádný dišputát.je to jen můj názor.Přeju hodně štěstí při výběru a hlavně štěstí na silnicích a v životě)))
A co treba Ford Mondeo II.generace?2,5l, 170koniku a celkm zivo na silnici.Kdyz se netrapi a yede se 140 po dalnici,raficka stoyi na miste,ale yakmile to nakourite,neni problem na 60km ctvrt nadrze..Motor neznicitelny,brzdy drzi,spoyka yakbysmet.Zatim spokoyenost.Hodne stesti pri vyberu.D
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 14.03.2006 20:26, Maxima je lepší
Jezdil jsem Omegou B Combi 2,0 100 kW, a mám Maximu J30 1991 3,0 V6.
Maxima i přes své značné stáří a najetých cca.450000 km má mnohem lepší jízdní vlastnosti, nižší spotřebu, absolutně nežere olej, kvalita zpracování je úžasná s ohledem na dobu vzniku nikde dosud nic nevrže!! Mám US verzi, do které se již v roce 1991 dával motor 142 kW, který dostala v Evropě až Maxima QX, a ne nadarmo byl v USA zvolen šestiválcem roku 6x za sebou..Je až neuvěřitelné, jak je Maxima bezporuchová.
Omega má jediné plus, a to verzi Combi s ohromným kufrem...Je to ale zadohrab, a v porovnání s Maximou má jízdní vlastnosti na pytel..V zimě s ní nevyjede člověk ani ze dvora, zlatý Žigul...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 22.03.2006 16:37, RE: Maximu bez váhání
Lukáš Strouhal posted by:
V podstatě máte pravdu, nissany se hodnotí jako velice spolehlivé, takže jak jsem psal, je nutné jim ale dopřát i pravidelný servis, pokud ho zanedbáte a nebo koupíte maximu do které budete muset utopit své spořící prasátko za díly protože před někdo před vámi ji doslova vyždímal - budete hořce plakat nad fakturou za díly, než takovou, raději bych si koupil omegu.....její velká nevýhoda je už jen to že je to starý opel (vzpomínám na svou calibru 4x4 když jsem se každý den ráno po nastartován...
Ono problém je, že za tyhle prachy to už asi bez investic nebude nikde, myslim u takhle luxusních aut(vlajkových lodí), osobně bych bral Maximu, dělala se i s 2,0i V6, ale ten tak suveréně nepůsobí, jako třílitr, Mimochodem Scorpio má také V6 motor a to 2,9 s hlavama od firmy Cosworth.ten byl ve spojení pouze se starou automatickou převodovkou A4LD, měla jen 4 stupně a žádný manuální mod.Automatu bych se u Forda bál
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 01.04.2006 22:14, omega
Tomáš posted by:
Ono problém je, že za tyhle prachy to už asi bez investic nebude nikde, myslim u takhle luxusních aut(vlajkových lodí), osobně bych bral Maximu, dělala se i s 2,0i V6, ale ten tak suveréně nepůsobí, jako třílitr, Mimochodem Scorpio má také V6 motor a to 2,9 s hlavama od firmy Cosworth.ten byl ve spojení pouze se starou automatickou převodovkou A4LD, měla jen 4 stupně a žádný manuální mod.Automatu bych se u Forda bál
Omegu jedině z německa-u nás jsou pouze vybydlený a vojetý kusy po podnikatelích!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.09.2007 11:50, maxima
lidi co blázníte? já měl maximu pět let a s omegou se to nedá srovnat, maxima je prakticky bezúdržbový auto, po 190tis.km a deseti letech bylo prakticky vše původní, vyjma destiček, předních kotoučů, jedné manžety, spojky a svíček, tedy samé věci běžné spotřeby. kolega s omegou MV6 jí proklínal, pořád nějaký problém. u Maxim jen pozor na šestiválcové dvoulitry, byly slabé a nutili k vytáčení a čas od času vinou opotřebení praskaly ojnice. na díly je maxima stejně drahá jako opel, a na vrakáči mají všeho dost. navíc má naprosto famózní jízdní vlastnosti neboť jako jedna z mála předokolek má samosvor.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.