0
back
 

diskuze k tématu: Opel Insignia Sports Tourer 1.6 Turbo: Pálení mostů

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.09.2009 07:16, Palec nahoru
Opelu za tento model patří rozhodně palec nahrou. Jen tak dál.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.09.2009 08:18, Ano
Pěkný článek.
Výkonné motory žerou, na tom není nic k divení, ovšem menší keře mě pobavily.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.09.2009 15:24, Insignia
Zrovna v sobotu jsem se v testovací Insignii Sports Tourer svezl v Ostravě od Opel Auto Novotný s motorem 2.0CDTi 118kw a jízda byla velice příjemná, nic nevrzalo a odhlučnění velice dobré. Sice nemohu porovnávat s konkurencí, ale na mě udělala Insignia silný dojem. Souhlasím s určitou stísněností, ale mě to vůbec nevadilo, ba naopak, cítil jsem se uvnitř velmi bezpečně...

Lets go Opel!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.09.2009 15:45, A co Sup kombi?
V chorvatských novinách jsem si před časem přečetl cenu Superbu kombi a ta má začínat od 2400 éček,bude mít 3 benzíny a 3 nafťáky.Určitě to bude i 1,4t v bezínu a to bude asi ještě větší bída než popisuje recenzent u Opla.Jinak dobře napsaný a myslím,že je to Insignie kvalitní. a když přidá 4x4....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.09.2009 16:17, RE: A co Sup kombi?
Kobyla posted by:
V chorvatských novinách jsem si před časem přečetl cenu Superbu kombi a ta má začínat od 2400 éček,bude mít 3 benzíny a 3 nafťáky.Určitě to bude i 1,4t v bezínu a to bude asi ještě větší bída než popisuje recenzent u Opla.Jinak dobře napsaný a myslím,že je to Insignie kvalitní. a když přidá 4x4....
2400 eček to asi rozhodně nebude.
Z článku jsem si nevyvodil, že by motor 1,6 T v Insignii byl nějaká bída a nevím proč by měl být 1,4TSI ještě větší bída. Vůbec nejsem zastánce Škody a malých motorů, navíc ta diskuze tu již probíhala při představování Superbu sedan a základního motoru do něj, ale i do kombíku to považuji za dostatečnou základní motorizaci. A to nemluvím o tom, že 1,4TSI se nestal motorem roku asi jen tak pro nic.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.09.2009 19:49, Ani omylem
Což o to, auto je to na pohled hezké (i když ne pro mne), Opel se pokouší vymanit z problémů a musel přijít s něčím "novým" (schválně v uvozovkách, jelikož pro mne tohle auto nemá ani kus originality, či vyjímečnosti). Jde hlavně o to, aby se auto prostě líbilo většině potenciálních kupců a tím pádem také prodávalo a již po letmém "osahání" tohoto vozu mohu za sebe říci (asi to bude tím, že člověk poznal lepší), že se mi toto auto zhnusilo a připomíná mi spíše krásnou, dlouhonohou a přehnaně vyšminkovanou modelku, která svádí muže pouze na svůj zevnějšek, avšak postrádá alespoň špetku inteligence... Bohužel takový pocit mám dnes u většiny vozů a u středí třídy bych čekal, že se automobilky budou více snažit zapůsobit, odlišit a odprostí se od zaběhnutých triků, jak oblnout zákazníky. Před časem jsem navštívil brněnský autosalon a dělalo se mi mdlo z toho, jak není ani jedna automobilka schopna originality: docela mě nudí ten dnešní trend - samé eko pokrytectví, vozy nabírají na velikosti, avšak u vnitř je stále méně prostoru, menší motory za cenu kratší životnosti a v praxi při stejné spotřebě jako větší a silnější agregáty (když chcete aby kůň zařechtal, musíte nasypat oves...). Upřímně se ani nedivím, že jsou automobilky v nějaké té krizi.
Opel Insignia je pro mne jeden z takovýchto vozů (bohužel) a toho dojmu se již nezbavím. Zřejmě jsem čekal příliš, že v této těžké době projeví Opel více snahy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.09.2009 20:11, RE: Ani omylem
nokunoka posted by:
Což o to, auto je to na pohled hezké (i když ne pro mne), Opel se pokouší vymanit z problémů a musel přijít s něčím "novým" (schválně v uvozovkách, jelikož pro mne tohle auto nemá ani kus originality, či vyjímečnosti). Jde hlavně o to, aby se auto prostě líbilo většině potenciálních kupců a tím pádem také prodávalo a již po letmém "osahání" tohoto vozu mohu za sebe říci (asi to bude tím, že člověk poznal lepší), že se mi toto auto zhnusilo a připomíná mi spíše krásnou, dlouhonohou a přehnaně vyš...
Na automobil se dnes pohlíží, jako na spotřební zboží. Kdo má auto víc než 5 let málem chodí kanálama, a co teprve koupit 8-mi letou ojetinu. Z tohoto titulu není ani možné zázraky očekávat, a to ještě za cenu, která byla uvedena. Opel se sice pokouší vymanit z problémů, ale vývoj Insignie začal v době, kdy nikdo o krizi nemluvilo lidi byli ochotni utratit všechno za cokoliv. Kus originality mají v sobě auta, která bohužel neosloví masu, čili se za ně musí buď připlatit nebo se z nich stane propadák (Scorpio 2 jen tak namátkou).
Insignia je pro mě zatím hudbou budoucnosti, jestli vůbec, ale přesto si myslím, že to není vůz, který by nedokázal nabídnout nějaké inovace. Kupříkladu Opel eye, IDS plus nebo třeba paramatrově celkem přitažlivý 2.8 V6 turbu od Holdenu v době, kdy se přeplňují motory do zahradních traktůrků. To jen tak, na co jsem si vzpomněl. Ovšem pravé kvality teprve ukáže čas a bublina možná splaskne, protože ji dětské nemoci propíchají. Bohužel by to u Opelu nebylo poprvé. Apropos, když si vzpomenu na Vectru A, která mi ještě nedávno věrně sloužila, byla také vozem, který ve své době udělal rozruch. Bohužel dětské nemoci prvních ročníků jí to pokazily. Ale já Opelu fandím, mně jeho stroje sloužily dobře.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 14.09.2009 21:59, Mě naprosto neoslovuje...
...protože mi prostě přijde schizofrenní. Na jedné straně sází na sportovní a dynamický projev. Na straně druhé je veliká, těžká a ve svém důsledku i celkem neohrabaná (fyziku nikdo nepřetvoří). Na jedné straně doslova monstrózní rozměry, na straně druhé doslova podprůměrný (ve srovnání s konkurencí) vnitřní prostor. Na jedné straně rádoby ekologický downsizovaný motor, na straně druhé rozhodně ne nízká spotřeba. Charakteristika motoru ve voze, která podle mě je způsobena již poddimenzovaným objemem na váhu vozu (jen díky turbu to jede - tzn. docela bych i čekal, že turbo nebude mít příliš velkou životnost) mi také nepřijde nějak vhodná. Zadní vrata mi přijdou fakt šílená.
V jiné variantě může být vůz jinak odladěn (a také doufám je). V naftě jako sedan i liftback by mi vcelku seděl. Ale tohle provedení mi přijde fakt mimo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.09.2009 04:17, RE: A co Sup kombi?
Kobyla posted by:
V chorvatských novinách jsem si před časem přečetl cenu Superbu kombi a ta má začínat od 2400 éček,bude mít 3 benzíny a 3 nafťáky.Určitě to bude i 1,4t v bezínu a to bude asi ještě větší bída než popisuje recenzent u Opla.Jinak dobře napsaný a myslím,že je to Insignie kvalitní. a když přidá 4x4....
Tam asi chybí na konci nula, nebo na začátku 9.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.09.2009 04:42, RE: Ani omylem
nokunoka posted by:
Což o to, auto je to na pohled hezké (i když ne pro mne), Opel se pokouší vymanit z problémů a musel přijít s něčím "novým" (schválně v uvozovkách, jelikož pro mne tohle auto nemá ani kus originality, či vyjímečnosti). Jde hlavně o to, aby se auto prostě líbilo většině potenciálních kupců a tím pádem také prodávalo a již po letmém "osahání" tohoto vozu mohu za sebe říci (asi to bude tím, že člověk poznal lepší), že se mi toto auto zhnusilo a připomíná mi spíše krásnou, dlouhonohou a přehnaně vyš...
V technických oborech, kde výroba automobilů zabírá čelní místo, jsou nutné neustálé změny. Celkově to oživuje ekonomiku v širokých souvislostech. Dnes není možné vyvinout auto a vyrábět ho deset let beze změn. Podívejte se jenom u nás zpět když ne 15, tak 10 let. Co si za menší peníz koupíte dnes a co předtím. Zajisté s tím souvisí i vývoj měnových kurzů, daně a pod., ale přesto je možné porovnávat v cizině (vyspělé státy). Jenom porovnejte základní vybavení aut. Případně, jaký je cenový rozdíl mezi základem a plně vybaveným autem. A co se týká vnitřníhoprostoru? Porovnejte prostornost některých zde prodávaných US korábů a potom těch Evropských. Myslím tím, sedněte si do nich. Nepotřebuji auto, které si na sebe obleču, ale rověž nepotřebuji auto, abych v něm mohl cvičit prostná. Pvažte? K čemu auto s nadupaným velkoobjemovým motorem (přes 2,5 l.), s podvozkem, kde je samé rameno a táhlo? Potřebuji pohodlí, ticho a jízdu po pěkné silnici. Co s vyspělým závoďákem, když je všude omezená rychlost s vytrvalým dozorem? Co se silnicemi, kde se špatně jezdí i s SUV či MPV?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 15.09.2009 16:52, A co Sup kombi? Oprava-cena od 24000 éček
Abík posted by:
Tam asi chybí na konci nula, nebo na začátku 9.
Docela to chorvatům vyšlo s tou cenou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 18.09.2009 13:07, RE: Mě naprosto neoslovuje...
rohYpnol posted by:
...protože mi prostě přijde schizofrenní. Na jedné straně sází na sportovní a dynamický projev. Na straně druhé je veliká, těžká a ve svém důsledku i celkem neohrabaná (fyziku nikdo nepřetvoří). Na jedné straně doslova monstrózní rozměry, na straně druhé doslova podprůměrný (ve srovnání s konkurencí) vnitřní prostor. Na jedné straně rádoby ekologický downsizovaný motor, na straně druhé rozhodně ne nízká spotřeba. Charakteristika motoru ve voze, která podle mě je způsobena již poddimenzovaným obj...
Je to tak. Přestože cenový rozdíl mezi kombi a liftback je v podstatě zanedbatelný, neviděl jsem důvod si připlácet. Objem zavazadelníku po roletku je totožný a módní ustřelený vršek ala kombi/kupé mnoho litrů navíc také nedává. Kombík je sice delší, ale jen kvůli delšímu zadnímu převisu (ne na rozvoru jako u Vectry Caravan) a celé prodloužení jde pouze na konto designových zadních dveří. Délka zavazadlového prostoru je totožná. První zkušenosti s Insignií (5000 km) jsou velmi dobré, ale ve verzi liftback (sedan jsem nezkoušel, ale budo to asi totéž) pozor na čahouny na zadních sedadlech. Já jezdím z 99% sám, takže mi to nevadí, ale ta střecha fakt padá dozadu dost drsně, takže kdo se blíží k 180cm výšky opřený do sedadla v podstatě nevidí do boku z auta ven a brnká hlavou o strop.
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.