Insignia tourer 2,0 CDTi - souhlasím, perfektní podvozek, síla i váha tanku, velké rozměry, malý uvnitř (to mi ale vyhovuje, více pytlů cementu jak 4 nevozím
), dobré sedačky.
Bolestí těchto recenzí je ovšem to, že zde testujete vozy nejlépe s maximální výbavou, což není realita.
Takže zásuvka na 230V či polohování zadních dveří - to skutečně není běžná věc a já ji na skoro nové Insignii nemám. Mnoho aut může mít třeba adaptivní tempomat či elektrické nastavení sedaček, ale ne ve všech výbavách. Takže nebuďte potom zklamaní. Já nemám výškové nastavení sedačky spolujezdce - přítelkyně brble. Taková levná blbost u auta za ceníkových 800tis. - a není tam.
Ale mám třeba volitelné nastavení podvozku (Sport, Tour, Normal). K ničemu. Pouhý chyták. Není poznat rozdíl.
Naprosto neintuitivní ovládání čehokoli. Jedině s manuálem, až po několika týdnech jsem zvládl aspoň většinu funkcí, všechny dodnes ne. Spárování telefonu s autem se mi nepodařilo dodnes, čeká to na první servis, až mi to udělají soudruzi z Opela. Ovšem manuál je pro všechny úrovně výbav společný, takže mnohdy hledáte funkce, které nenaleznete, a dumáte, zda vám neprodali zmetka, což nemáte jak zkontrolovat, tak usoudíte, že vaše úroveň výbavy je nižší.
Rádio se velmi blbě na několik stisknutí vypíná.
Všechny tyhle pakárny ale přebíjí výborné jízdní vlastnosti. Auto se mi líbí a cítím se v něm pohodlně a bezpečně.