0
back
 

diskuze k tématu: Opel Corsa 1.4 Sport

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.04.2007 00:53, Pěkná corsička
Mooc pěkná, hned bych do ní šel, ale nemám na to a asi nikdy ani mít nebudu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.04.2007 05:49, RE: Pěkná corsička
Bruce posted by:
Mooc pěkná, hned bych do ní šel, ale nemám na to a asi nikdy ani mít nebudu.
Ceny nejsou nejhorsi, na to, ze je to novinkove auto to vcelku ujde. Mohly by byt o neco malo nizsi, ale myslim, ze jakmile to auto se bude par mesicu prodavat, tak zacne dostavat "akce" a pujde o par tisic dolu. Jinak trosku je pro me zklamani, ze 3 a 5ti dverove provedeni ma jine nastaveni podvozku, ted nemluvim o verzi sport. 3 dverak je tvrdsi a ma mnohem lepsi podvozek. 5ti dverak ho ma vice rodinny, mekci. Je to nevyhoda. I ten vzhled je u 3dveraka hezci, vice srpotovni, nemluvim ted jen o dverich, ale celkve je 3 dverak prorpacovanejsi. Treba ja osobe bych volil 5ti dverovou verzi, ale chtel bych podovzek z 3dver. Ted mam 3 dverove auto a reknu vam, ze nic moc, jezdim sice stale ve dvou, ale do kufru se me spousta veci davat nechce, a ze zadnich sedacek to vzdycky clovek musi lovit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.04.2007 05:52, Vykon
Jinak obrovske zklamani je motor, papirove slibne hodnoty nic moc, podle testu v AutoSalonu na Prime, ho dokonce oznacovali, ze se chova na prizblizne 70 koni. Jinak asi nejrozumensi volba bude ta 1.3 nafta, akroat ta cena za ni :( Zajimalo by me, co bude nejprodavanejsi, jestli 1.0 jako u minule generace, nebo 1.2? Je ten 1.0 take trivalec jako u minule generace?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.04.2007 08:19, RE: Vykon
mufik.martin posted by:
Jinak obrovske zklamani je motor, papirove slibne hodnoty nic moc, podle testu v AutoSalonu na Prime, ho dokonce oznacovali, ze se chova na prizblizne 70 koni. Jinak asi nejrozumensi volba bude ta 1.3 nafta, akroat ta cena za ni :( Zajimalo by me, co bude nejprodavanejsi, jestli 1.0 jako u minule generace, nebo 1.2? Je ten 1.0 take trivalec jako u minule generace?
Těch 1250kg na tak malý vůz ( i když není moc malý ) je opravdu hodně a ta 1.4 16V je dělaná na vysoké otáčky, proto od spodu moc nejede.
Ideální motory do této Corsy budou nejspíš nafty a OPC :o))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.04.2007 10:25, Motor
Motor je dost důležitá součást auta. Zasloužil by si myslím tedy taky uvést pod článek, jako ostatní focené části, které tam jsou i několikrát zbytečně opakovány. Ta malá fotečka v článku je o ničem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.04.2007 10:57, RE: Motor
Aleš posted by:
Motor je dost důležitá součást auta. Zasloužil by si myslím tedy taky uvést pod článek, jako ostatní focené části, které tam jsou i několikrát zbytečně opakovány. Ta malá fotečka v článku je o ničem.
Fotka motoru do přehledu fotek doplněna ve větším rozlišení...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.04.2007 11:15, RE: Motor
Petr - TipCars.com posted by:
Fotka motoru do přehledu fotek doplněna ve větším rozlišení...
Jenom dodatek: V článku máte napsáno: Obuto do pneumatik 195/55/16 a v tabulce: pneumatiky a ráfky 195/65/15. Někde bude chyba, ale nejspíš v balónech 195/65/15
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.04.2007 12:27, RE: Motor
zigi posted by:
Jenom dodatek: V článku máte napsáno: Obuto do pneumatik 195/55/16 a v tabulce: pneumatiky a ráfky 195/65/15. Někde bude chyba, ale nejspíš v balónech 195/65/15
V článku je rozměr 195/55 R16 uveden správně. Testovaná Corsa "Sport" stála na těchto "balonech".
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.04.2007 12:30, RE: Motor
Petr - TipCars.com posted by:
V článku je rozměr 195/55 R16 uveden správně. Testovaná Corsa "Sport" stála na těchto "balonech".
Tajže chybička byla v tabulce.
Jinak jako balóny považuji 195/65/15, co obouvají koncernová auta :o))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.04.2007 12:55, RE: Motor
zigi posted by:
Tajže chybička byla v tabulce.
Jinak jako balóny považuji 195/65/15, co obouvají koncernová auta :o))
No jo, dostal se mi do rukou špatný podklad, navíc v německém jazyce, který fakt nemusím ... )) Údaj v tab. opraven, dík.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.04.2007 13:14, RE: Motor
Petr - TipCars.com posted by:
No jo, dostal se mi do rukou špatný podklad, navíc v německém jazyce, který fakt nemusím ... )) Údaj v tab. opraven, dík.
Ach ta nemcina:) co?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.04.2007 14:09, RE: Motor
David_Logins posted by:
Ach ta nemcina:) co?
Ach ta moje makovička : ) co? :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.04.2007 15:35, Hmm
No nic moc. Takovej koreoněmec s špatným řízením a dílenským zpracováním.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 06.04.2007 21:34, Motor a spotřeba
1.Test červené corsy 1.4 sport byl zveřejněn v časopisu Automobilrevue č.3/2007. Na okruhu dosáhli spotřeby 5,8 l/100 km a za celý test včetně dynamických měření 6,4 l. Prošel jsem testy pár čísel dozadu a nenašel úspornější auto. Také naměřené zrychlení 0-100km/h za 12,3 s spíše odpovídá autům s běžným motorem 1.6. Zajímavé jak se mohou naměřené hodnoty takto lišit podle jednotlivých zdrojů.
2. Máme tento motor v astře classic caravan. Spotřeba za celý loňský rok 5,9l/100km. Opravdu nevím jak bych musel s autem jet, abych se dostal na devět litrů.
3. Co se týče dynamiky, myslím si osobně že auto je vcelku živé, ale vrcholem nabídky by tento motor asi opravdu být neměl, když u astry je motorem základním. Určitě by spousta lidí uvítala silnější motor i v civilním kabátě. Nemusí to být zrovna OPC.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 09.04.2007 18:33, RE: Motor a spotřeba
miracek posted by:
1.Test červené corsy 1.4 sport byl zveřejněn v časopisu Automobilrevue č.3/2007. Na okruhu dosáhli spotřeby 5,8 l/100 km a za celý test včetně dynamických měření 6,4 l. Prošel jsem testy pár čísel dozadu a nenašel úspornější auto. Také naměřené zrychlení 0-100km/h za 12,3 s spíše odpovídá autům s běžným motorem 1.6. Zajímavé jak se mohou naměřené hodnoty takto lišit podle jednotlivých zdrojů.
2. Máme tento motor v astře classic caravan. Spotřeba za celý loňský rok 5,9l/100km. Opravdu nevím jak b...
Nevím jakých čísel dosáhli kolegové v časopisu Automobilrevue a jakou trasu mají stanovenou, ale já jsem na okruhu "TipCars" vedený z 33% po hlavním městě, 33% mimo město a 33% po dálnici dosáhl při ekonomické jízdě hodnoty 6,0 l/100 km (dle PP) a formou dotankování do plné 6,02 l/100 km. Okruh měřící 48 km jsem zajel za 47 min. Druhý okruh jsem zajel za 44 minut při využívání veškerého výkonu motoru. Rozdíly na první pohled smazatelné, přesto spotřeba při držení motoru ve vysokých otáčkách vystoupla na 9,6 (dle PP), resp. 10,10 l/100 km dle dotankování.
A věřte, že tyto čísla jsou naprosto reálná.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 09.04.2007 22:13, Šířka
Nebude ta šířka 1944mm překlep?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 09.04.2007 22:19, RE: Motor a spotřeba
Petr - TipCars.com posted by:
Nevím jakých čísel dosáhli kolegové v časopisu Automobilrevue a jakou trasu mají stanovenou, ale já jsem na okruhu "TipCars" vedený z 33% po hlavním městě, 33% mimo město a 33% po dálnici dosáhl při ekonomické jízdě hodnoty 6,0 l/100 km (dle PP) a formou dotankování do plné 6,02 l/100 km. Okruh měřící 48 km jsem zajel za 47 min. Druhý okruh jsem zajel za 44 minut při využívání veškerého výkonu motoru. Rozdíly na první pohled smazatelné, přesto spotřeba při držení motoru ve vysokých otáčkách vyst...
Mně nejde o nějakou hru s deci benzínu. Ani nemám zkušenosti s jízdou styl rallye s plným využíváním výkonu při které jistě lze spotřeby 10 l dosáhnout, ale určitě při ní nejde dodržet alespoň přibližně rychlostní limity a ani nemá pro čtenáře žádnou vypovídací hodnotu. Vypovídací hodnotu ale má užitý titulek odkazovaného článku že auto trpí žízní a i to, že když si vámi naměřenou hodnotu srovnám s nedávno tady testovaným peugeotem 207 1.4 kde byla spotřeba v podobném režimu o 2,5 l nižší. To si každý udělá obrázek že corsa 1.4 trpí na nadměrnou spotřebu paliva. Já jsem prostě přesvědčen o opaku a důvody jsem uvedl ve svém předchozím příspěvku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 10.04.2007 07:07, RE: Motor a spotřeba
miracek posted by:
Mně nejde o nějakou hru s deci benzínu. Ani nemám zkušenosti s jízdou styl rallye s plným využíváním výkonu při které jistě lze spotřeby 10 l dosáhnout, ale určitě při ní nejde dodržet alespoň přibližně rychlostní limity a ani nemá pro čtenáře žádnou vypovídací hodnotu. Vypovídací hodnotu ale má užitý titulek odkazovaného článku že auto trpí žízní a i to, že když si vámi naměřenou hodnotu srovnám s nedávno tady testovaným peugeotem 207 1.4 kde byla spotřeba v podobném režimu o 2,5 l nižší. To si...
V případě P-207 jsem "rychlý" okruh zajel za úplně stejný čas (44 min.) jako v případě Corsy. Na každý týden vychází jeden vůz a okruh vždy zajíždím ve stejnou denní dobu za téměř identických podmínek (mimo počasí). Tzn. že styl jízdy je naprosto stejný, po výjezdu z obcí vždy zrychluji stejně, zatáčky projíždím také totožně a na dálnici doržuji stejné tempo. Nejde o to zajet okruh co nejrychleji, ale stejně jako u ostatních testovaných vozů. Během ostřejší jízdy jsou ve městě a obcích rychlostní limity dodržovány, jen mimo obce se ručička tachometru krátkodobě dostává o něco výše než dovolují rychlostní limity ...

Ale zpět k testované Corse. Pokud budete chtít jet svižněji, musíte otáčky motoru držet nad hodnotou 4000 a tím prostě spotřeba razantně roste. Při testování na uzavřené ploše jsem se dostal na 12 l/100 km. Velmi dobrý "motokárový" podvozek by snesl ještě mnohem více.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 10.04.2007 07:16, RE: Šířka
Martin posted by:
Nebude ta šířka 1944mm překlep?
V době psaní testu byla dostupná pouze hodnota celkové šířky včetně bočních zpětných zrcátek. Nyní mohu doplnit, že šířka vozu bez zrcátek je v případě 3-dveřové verze 1713 mm, resp. 1737 mm v pětidveřovém provedení.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 10.04.2007 11:44, RE: Pěkná corsička
mufik.martin posted by:
Ceny nejsou nejhorsi, na to, ze je to novinkove auto to vcelku ujde. Mohly by byt o neco malo nizsi, ale myslim, ze jakmile to auto se bude par mesicu prodavat, tak zacne dostavat "akce" a pujde o par tisic dolu. Jinak trosku je pro me zklamani, ze 3 a 5ti dverove provedeni ma jine nastaveni podvozku, ted nemluvim o verzi sport. 3 dverak je tvrdsi a ma mnohem lepsi podvozek. 5ti dverak ho ma vice rodinny, mekci. Je to nevyhoda. I ten vzhled je u 3dveraka hezci, vice srpotovni, nemluvim ted jen o...
treba cakat na nejaku akciu - napr. teraz sa u nas predava 5 dverovy Citroen C4 1,6 s klimou za 435000Sk. Co je myslim velmi dobra cena a urcite lepsie ako Corsa...

Ck je to myslim 333333
respond


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.